Алгебра, 9 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1 |
Нерівності |
14 |
17 |
1 |
2 |
Квадратична функція |
20 |
13 |
1 |
2.1. |
Квадратна нерівність. Системи двох рівнянь з двома змінними |
12 |
1 |
|
3 |
Числові послідовності |
10 |
11 |
1 |
4 |
Основі комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики |
8 |
8 |
1 |
5 |
Резерв |
18 |
- |
|
6 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
9 |
1 |
Усього |
70 |
70 |
6 |
|
Контрольні роботи |
6 |
6 |
6 |
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Примітки |
||||||
Тема 1. НЕРІВНОСТІИ (17 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||||||||||
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (17 год) |
||||||||||
1 |
|
Повторення матеріалу за 8 клас |
1 |
|
||||||
2 |
|
Числові нерівності |
1 |
|
||||||
3 |
|
Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
||||||
4 |
|
Основні властивості числових нерівностей |
1 |
|
||||||
5 |
|
Додавання і множення числових нерівностей |
1 |
|
||||||
6 |
|
Додавання і множення числових нерівностей. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
7 |
|
Нерівності зі змінними |
1 |
|
||||||
8 |
|
Числові проміжки. Об’єднання та переріз множин |
1 |
|
||||||
9 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
1 |
|
||||||
10 |
|
Розв’язування лінійних нерівностей |
1 |
|
||||||
11 |
|
Розв’язування типових задач |
1 |
|
||||||
12 |
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
||||||
13 |
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
||||||
14 |
|
Розв’язування типових задач |
1 |
|
||||||
15 |
|
Розв’язування типових задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
16 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. |
1 |
|
||||||
17 |
|
Контрольна робота №1 «Системи лінійних нерівностей з однією змінною» |
1 |
|
||||||
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ ( 13 год) Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
||||||||||
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ. (13 год) |
||||||||||
18
|
|
АКР. Функції. Область визначення та область значень і графік функції. Найбільше та найменше значення функції |
1 |
|
||||||
19 |
|
Область визначення та область значень функції |
1 |
|
||||||
20 |
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції |
1 |
|
||||||
21 |
|
Властивості функцій |
1 |
|
||||||
22 |
|
Розв’язування типових задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
23 |
|
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
||||||
24 |
|
Перетворення графіків функцій |
1 |
|
||||||
25 |
|
Перетворення графіків функцій. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
26 |
|
Квадратична функція та її графік |
1 |
|
||||||
27 |
|
Властивості квадратичної функції |
1 |
|
||||||
28 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
29 |
|
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
||||||
30 |
|
Контрольна робота №2 «Функції. Властивості функції» |
1 |
|
||||||
Тема 2.1. СИСТЕМИ ДВОХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (12год) |
||||||||||
31 |
|
АКР. Квадратна нерівність |
1 |
|
||||||
32 |
|
Квадратна нерівність |
1 |
|
||||||
33 |
|
Квадратна нерівність |
1 |
|
||||||
34 |
|
Квадратна нерівність. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
35 |
|
Розв’язання систем двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
||||||
36 |
|
Розв’язання системи двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
||||||
37 |
|
Розв’язання системи двох рівнянь із двома змінними |
1 |
|
||||||
38 |
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
1 |
|
||||||
39 |
|
Розв’язання текстових задач складанням системи рівнянь з двома змінними |
1 |
|
||||||
40 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
41 |
|
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
||||||
42 |
|
Контрольна робота №3 «Системи рівнянь з двома змінними» |
1 |
|
||||||
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (11 год) Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
||||||||||
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (11 год) |
||||||||||
43 |
|
АКР. Числові послідовності |
1 |
|
||||||
44 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
1 |
|
||||||
45 |
|
Розв’язування задач |
1 |
|
||||||
46 |
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
1 |
|
||||||
47 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
48 |
|
Геометрична прогресія, її властивості Формула n-го члена геометричної прогресії |
1 |
|
||||||
49 |
|
Сума перших n членів геометричної прогресії |
1 |
|
||||||
50 |
|
Розв’язування задач |
1 |
|
||||||
51 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
52 |
|
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
||||||
53 |
|
Контрольна робота №4 «Числові послідовності» |
1 |
|
||||||
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 ГОД) Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||||||||||
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 ГОД) |
||||||||||
54 |
|
АКР. Основні правила комбінаторики |
1 |
|
||||||
55 |
|
Основні правила комбінаторики |
1 |
|
||||||
56 |
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
||||||
57 |
|
Частота та ймовірність випадкової події |
1 |
|
||||||
58 |
|
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки |
1 |
|
||||||
59 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
||||||
60 |
|
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
||||||
61 |
|
Контрольна робота №6 «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
1 |
|
||||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (9 год) |
||||||||||
62 |
|
АКР. Вирази. Тотожні перетворення виразів. Формули скороченого множення |
1 |
|
||||||
63 |
|
Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки |
1 |
|
||||||
64 |
|
Розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем |
1 |
|
||||||
65 |
|
Розв’язування текстових задач |
1 |
|
||||||
66 |
|
Функції, їх графіки та властивості |
1 |
|
||||||
67 |
|
Числові послідовності |
1 |
|
||||||
68 |
|
Розв’язування задач |
1 |
|
||||||
69 |
|
Підсумкова контрольна робота №7 |
1 |
|
||||||
70 |
|
Підсумковий урок |
1 |
|
||||||