Урок №
Тема уроку:
|
Веб-квест «Повторення матеріалу алгебри за 8 клас»
|
Мета уроку:
|
Повторити та систематизувати основні поняття, вивчені у 8 класі, розвивати навички логічного мислення, пізнавального інтересу до вивчення математики, виховувати вміння працювати в команді.
|
Тип уроку:
|
Урок застосування знань, вмінь та навичок
|
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Розподіл учнів на команди (кількість команд залежить від кількості комп’ютерів).
- Вибір капітанів команд та вибір назви команди.
- Ознайомлення з правилами квесту:
- Одночасно команди за посиланням переходять на сайт (відкривається кімната);
- Команди знаходять 3 завдання:
- Знайти ОДЗ виразу
- Скоротити дріб
- Знайти значення виразу
- Визначити добуток коренів квадратного рівняння
- Кожна команда поділяється на три частини, щоб скоріше виконати всі завдання (щоб максимально задіяти в роботі всіх учнів).
- Капітан команди фіксує виконання кожного завдання (записує номер завдання та відповідь)
- Коли отримані всі результати – команда вводить код. Якщо код правильний на екрані з’являється смайлик.
- Капітан команди показує вчителю код і команда завершує гру.
ІІ. Веб-квест на сервісі Learnis
Посилання: https://www.learnis.ru/496561/
ІІІ. Підсумок гри.
- Вчитель оголошує результати гри;
- Вчитель визначає яка команда була більш організованою, а в якій команді більш працювали індивідуально;
- Визначає кращого капітана.
IV. Рефлексія
Для того, щоб підтримати ті команди, які показали гірші результати та виставити добрі оцінки провести опитування за наступними питаннями:
- Що називають областю допустимих значень виразу? Як її знайти?
- Дайте ознаку арифметичного квадратного кореня.
- Назвіть тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.
- Які властивості квадратного кореня ви знаєте?
- Які числа називають ірраціональними?
- Що означає скоротити дріб?
- Яке рівняння називають квадратним?
- Як розв’язати квадратне рівняння?
- Що можна знайти за допомогою теореми Вієта?
- Скільки коренів може мати квадратне рівняння?
- Який алгоритм знаходження коренів квадратного рівняння?
Кількість запитань може бути різною – це залежить від часу, що залишився. Ціль цього опитування дати можливість всім учням прийняти участь і отримати добру відмітку – тому, що гра повинна закінчитися у доброму настрої.
V. Підбиття підсумків уроку
Виставлення оцінок за урок.
VІ. Домашнє завдання