Урок веб-квест "Повторення алгеби 8"

Про матеріал
Пропоную цей урок алгебри в 9 класі проводити на початку навчального року для повторення матеріалу курсу алгеби 8 класу. Урок у формі веб-квесту. А його мета: повторити основні поняття з минулого навчального року і зацікавити учнів вивчати математику.
Перегляд файлу

Урок №

Тема уроку:

Веб-квест «Повторення матеріалу алгебри за 8 клас»

 

Мета уроку:

Повторити та систематизувати основні поняття, вивчені у 8 класі, розвивати навички логічного мислення, пізнавального інтересу до вивчення математики, виховувати вміння працювати в команді.

 

Тип уроку:

Урок застосування знань, вмінь та навичок

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1. Розподіл учнів на команди (кількість команд залежить від кількості комп’ютерів).
  2. Вибір капітанів команд та вибір назви команди.
  3. Ознайомлення з правилами квесту:
  • Одночасно команди за посиланням переходять на сайт (відкривається кімната);
  • Команди знаходять 3 завдання:
  1. Знайти ОДЗ виразу
  2. Скоротити дріб
  3. Знайти значення виразу
  4. Визначити добуток коренів квадратного рівняння
  • Кожна команда поділяється на три частини, щоб скоріше виконати всі завдання (щоб максимально задіяти в роботі всіх учнів).
  • Капітан команди фіксує виконання кожного завдання (записує номер завдання та відповідь)
  • Коли отримані всі результати – команда вводить код. Якщо код правильний на екрані з’являється смайлик.
  • Капітан команди показує вчителю код і команда завершує гру.

ІІ.  Веб-квест на сервісі Learnis

 Посилання:  https://www.learnis.ru/496561/

ІІІ.  Підсумок гри.

  • Вчитель оголошує результати гри;
  • Вчитель визначає яка команда була більш організованою, а в якій команді більш працювали індивідуально;
  • Визначає кращого капітана.

IV.  Рефлексія

      Для того, щоб підтримати ті команди, які показали гірші результати та виставити добрі оцінки провести опитування за наступними питаннями:

  1. Що називають областю допустимих значень виразу? Як її знайти?
  2. Дайте ознаку арифметичного квадратного кореня.
  3. Назвіть тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.
  4. Які властивості квадратного кореня ви знаєте?
  5. Які числа називають ірраціональними?
  6. Що означає скоротити дріб?
  7. Яке рівняння називають квадратним?
  8. Як розв’язати квадратне рівняння?
  9. Що можна знайти за допомогою теореми Вієта?
  10. Скільки коренів може мати квадратне рівняння?
  11.  Який алгоритм знаходження коренів квадратного рівняння?

Кількість запитань може бути різною – це залежить від часу, що залишився. Ціль цього опитування дати можливість всім учням прийняти участь і отримати добру відмітку – тому, що гра повинна закінчитися у доброму настрої.

 

V. Підбиття підсумків уроку

 Виставлення оцінок за урок.

VІ. Домашнє завдання

docx
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку