Алгебра, 7 клас
Програма: Математика 5-9класи для загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Затверджена Наказом Міністерства науки і освіти України від 07.06.2017 № 804
70 годин (2 год на тиждень)
Підручник: Істер О. С. Геометрія : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2015 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
(2 години на тиждень, І семестр – 32 год, ІІ семестр – 38 год)
Календарне планування
№ уроку |
Тема уроку |
Дата
|
Примітки |
|
|
||
Повторення матеріалу 6 класу опрацьованого за період карантину під час ІІ семестру 2019-2020 н. р. |
|||
1 |
Вхідне діагностування |
|
|
2 |
Коригуюче навчання за темою «Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення» |
|
|
3 |
Коригуюче навчання за темою «Рівняння. Основні властивості рівнянь» |
|
|
4 |
Коригуюче навчання за темою «Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь» |
|
|
5 |
Коригуюче навчання за темою «Координатна площина. Графіки» |
|
|
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (30 год + 4 год з резерву) |
|||
6 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
|
7 |
Тотожні вирази. Тотожності. |
|
|
8 |
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
9 |
Степінь з натуральним показником |
|
|
10 |
Властивості степеня з натуральним показником. Множення і ділення степенів з однаковими основами |
|
|
11 |
Властивості степеня з натуральним показником. Піднесення степеня до степеня та добутку до степеня |
|
|
12 |
Піднесення степеня до степеня та добутку до степеня |
|
|
13 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 1 |
|
|
14 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
15 |
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
16 |
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. Самостійна робота № 2 |
|
|
17 |
Контрольна робота № 1 за темою «Вирази зі змінними. Одночлени» |
|
|
18 |
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.Степінь многочлена |
|
|
19 |
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
20 |
Множення одночлена на многочлен |
|
|
21 |
Множення одночлена на многочлен. Самостійна робота № 3 |
|
|
22 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
23 |
Множення многочлена на многочлен |
|
|
24 |
Множення многочлена на многочлен |
|
|
25 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
26 |
Розкладання многочленів на множники способом групування. Самостійна робота № 4 |
|
|
27 |
Контрольна робота № 2 за темою «Многочлени» |
|
|
28 |
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
29 |
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
30 |
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
|
31 |
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці. |
|
|
32 |
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
ІІ семестр |
|||
33 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 5 |
|
|
34 |
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
35 |
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
36 |
Сума і різниця кубів |
|
|
37 |
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
38 |
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
39 |
Систематизація знань. Самостійна робота № 6 |
|
|
40 |
Контрольна робота № 3 за темою «Формули скороченого множення» |
|
|
Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год)
|
|||
41 |
Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. |
|
|
42 |
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
43 |
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
44 |
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
45 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
46 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
47 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
48 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 7 |
|
|
49 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
50 |
Контрольна робота № 4 за темою «Функції» |
|
|
Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (15 год) |
|||
51 |
Загальні відомості про рівняння. |
|
|
52 |
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
53 |
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
|
54 |
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач Самостійна робота № 8. |
|
|
55 |
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
56 |
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
57 |
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
58 |
Графічний спосіб розв’язування систем. Самостійна робота № 9. |
|
|
59 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
60 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
61 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
62 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
63 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними. Самостійна робота № 10 |
|
|
64 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
65 |
Контрольна робота № 5 за темою «Лінійні рівняння» |
|
|
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (5 год з резерву) |
|||
66 |
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
67 |
Лінійна функція. Побудова графіка лінійної функції |
|
|
68 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами (графічним, додавання, підстановки) |
|
|
69 |
Підсумкова контрольна робота за 7 клас |
|
|
70 |
Підсумковий урок |
|
|