7 клас
|
||
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Особистісна |
Я, моя родина, мої друзі Харчування Охорона здоров’я
|
• описувати, розповідати, характеризувати • запитувати та надавати інформацію • розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію • висловлювати свої враження, почуття та емоції • аргументувати свій вибір, точку зору • просити про допомогу • надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям • оцінювати стан речей, події, факти • обмінюватись думками |
Публічна |
Кіно і театр Спорт Україна Велика Британія
|
|
Освітня |
Шкільне життя
|
Мовний інвентар – лексика |
Лексичний діапазон |
|||||||||||||||||||
Я, моя родина, мої друзі |
обов’язки в сім’ї, домашні справи та побут сімейні традиції та свята |
|||||||||||||||||||
Харчування |
приготування їжі, сервірування столу кухонні прилади, посуд способи обробки продуктів харчування |
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
Шкільне життя |
позакласні заходи, шкільні свята і традиції |
|||||||||||||||||||
Мовний інвентар – граматика |
Структура |
|||||||||||||||||||
Adverb |
frequency manner time degree too/enough+adverbs of manner |
|||||||||||||||||||
Clause |
let/make smb do smth comparisons with as...as, so...as сlauses with so, not (I think so. I hope not) |
|||||||||||||||||||
Modality |
must/mustn’t, have to/don’t have to, need/needn’t, should/shouldn’t, be allowed to |
|||||||||||||||||||
Preposition |
with by + agent |
Навчальна програма є рамковою, а відтак не обмежує діяльність учителів у виборі порядку вивчення та змісту кожної теми. Деякі теми можуть вивчатись інтегровано, напр., Відпочинок і дозвілля + Подорож, Одяг + Погода, Подорож + Країни, мова яких вивчається.
Мовний інвентар є орієнтовним і добирається відповідно до комунікативної ситуації, потреб учнів та принципу концентричного навчання. Він не є метою навчання, тому й не розглядається як окремі лексичні або граматичні теми.
Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі
(за підручником А. Несвіт)
4 години на тиждень – 140 годин на рік
(Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа»)
І семестр |
||||
№ за прогр. |
№ за КТП |
Тематика ситуативного спілкування |
Дата |
Примітка |
Я, моя родина, мої друзі |
||||
|
|
Знову до школи. Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Літні канікули. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
З поверненням! Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Новий шкільний рік. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Урок англійської. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
На уроці англійської мови. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Наші родини. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Моя сім’я. Уведення нових ЛО. Розвиток граматичних навичок. Verbs - -ing form |
|
|
|
|
Спільні справи. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Моя сім’я, людина, якою я захоплююся. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Блог Тома. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Моя сім’я. Розвиток навичок зорового сприймання. Розвиток граматичних навичок. Pronouns |
|
|
|
|
Мій Інтернет-блог. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Домашні обов’язки. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Домашні справи. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Новий літній котедж. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Новий літній котедж. Розвиток навичок зорового сприймання. Розвиток граматичних навичок. Question tags |
|
|
|
|
Сімейні традиції. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Я, моя сім’я та друзі. Розвиток навичок писемного продукування. |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Харчування |
||||
|
|
Здорова їжа. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Мій ланч. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Їжа. Розвиток навичок усного мовлення. Розвиток граматичних навичок. To Let smb to do smth |
|
|
|
|
Їжа в школі. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Наша кухня. Уведення та активізація ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Кухонні меблі. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Кухня. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Кухонне приладдя. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Улюблена страва. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Приготування їжі, сервіровка столу. Розвиток навичок усної взаємодії. |
|
|
|
|
На кухні з дідусем. Розвиток навичок зорового сприймання. |
|
|
|
|
The Past perfect Tense. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Охорона здоров’я |
||||
|
|
Здоров’я. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО |
|
|
|
|
Як ти себе почуваєш? Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Хвороби. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
У лікаря. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Візит до лікаря. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Хвороби. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Ти захворів? Розвиток навичок усної взаємодії. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Модальні дієслова. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
Ліки. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Форми лікувальних засобів. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Що слід робити? Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
У лікарні. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
ІІ семестр |
||||
№ за прогр. |
№ за КТП |
Тематика ситуативного спілкування |
Дата |
Примітка |
Кіно і театр |
||||
|
|
Наш вільний час. Розвиток навичок зорового сприймання та сприймання на слух |
|
|
|
|
Вільний час підлітків. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Дивлячись кіно. Розвиток навичок аудіювання. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Жанри фільмів. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
У кінотеатрі. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Кінотеатр «Україна». Розвиток навичок зорового сприймання. Тест |
|
|
|
|
Про фільм. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Відгук на фільм. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Відвідування театру. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Театр в Лондоні. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
У театрі. Розвиток навичок зорового сприймання. Закріплення ЛО. Тест |
|
|
|
|
Мій Інтернет-блог. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Дивлячись виставу. Розвиток навичок писемної взаємодії |
|
|
|
|
Відгук на виставу. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Світ кіно та театру. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест |
|
|
Спорт |
||||
|
|
Спорт в нашому житті. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Спорт. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Як довго ти займаєшся спортом. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
The Present Perfect Continuous Tense. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
У спортивному центрі. Розвиток навичок усного продукування. Тест |
|
|
|
|
Мій Інтернет-блог. Розвиток навичок онлайн взаємодії |
|
|
|
|
Ми займаємося спортом. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Улюблений вид спорту. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Золоті правила спорту. Розвиток навичок сприймання на слух. Розвиток граматичних навичок. The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
|
|
|
|
Глядачі. Розвиток навичок писемної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Доповідь про спортивну подію. Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Проектна робота. Відомі спортсмени. Розвиток навичок індивідуальної роботи |
|
|
|
|
Улюблений спортсмен. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Спорт. Повторення. Тест |
|
|
Велика Британія. Україна. |
||||
|
|
Це – Лондон. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Столиця Великобританії. Уведення та активізація ЛО |
|
|
|
|
Лондон. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Визначні місця. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Це – Лондон. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
So/ Neither Do I. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
Музеї Лондона. Тест. Розвиток навичок зорового сприймання. |
|
|
|
|
Визначними музеями Лондона… Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Визначні місця Лондона. Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Найбільше змагання року! Розвиток навичок писемного продукування |
|
|
|
|
Київ в мініатюрі. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО. Розвиток граматичних навичок So as an adjective and a conjunction |
|
|
|
|
Столиця України. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Визначні місця Києва. Розвиток навичок писемної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Моє улюблене місце в Києві. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Старовинний Київ: Поділ. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Старовинний Київ: Поділ. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест |
|
|
|
|
Серце столиці – Хрещатик. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Серце столиці – Хрещатик. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Майдан Незалежності. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Головна площа країни. Розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в парах |
|
|
|
|
Київ та Лондон. Повторення. Тест |
|
|
Шкільне життя |
||||
|
|
Шкільне життя. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО |
|
|
|
|
Позашкільна діяльність. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Вільний час. Розвиток навичок сприймання на слух. Розвиток граматичних навичок So and Such |
|
|
|
|
На будь-який смак! Розвиток навичок усної взаємодії. Тест |
|
|
|
|
Соціальні проекти. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Мій соціальний проект. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Англійська мова – мова спілкування. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
У мовній школі. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
|
Позашкільна діяльність. Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
|
|
|
|
Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах |
|
|
|
|
Шкільне життя. Повторення. Тест |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|