Календарне планування з англійської мови. 7 клас (4 години)

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з англійської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа»
Перегляд файлу

 7 клас

 

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Харчування

Охорона здоров’я

 

• описувати, розповідати, характеризувати

• запитувати та надавати інформацію

• розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

• пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

• висловлювати свої враження, почуття та емоції

• аргументувати свій вибір, точку зору

• просити про допомогу

• надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

• оцінювати стан речей, події, факти

• обмінюватись думками

Публічна

Кіно і театр

Спорт

Україна

Велика Британія

 

Освітня

Шкільне життя

 

 

Мовний інвентар – лексика

 

Лексичний діапазон

Я, моя родина, мої друзі

обов’язки в сім’ї, домашні справи та побут

сімейні традиції та свята

Харчування

приготування їжі, сервірування столу

кухонні прилади, посуд

способи обробки продуктів харчування

Охорона здоров’я

 

Кіно і театр

Спорт

 

Україна, Великобританія

позакласні заходи

шкільні свята і традиції

відвідування лікаря

назви медичних закладів, захворювань та їх

симптомів, лікарських засобів

відвідування театру, кінотеатру, жанри

елементи інтер’єру театру

види спорту, спортивні змагання

відомі спортсмени, клуби, секції

основні пам'ятки історії та культури Києва

основні пам'ятки історії та культури Лондона

Шкільне життя

позакласні заходи, шкільні свята і традиції

Мовний інвентар – граматика

Структура

Adverb

frequency   manner   time    degree

too/enough+adverbs of manner

Clause

let/make smb do smth

comparisons with as...as, so...as

сlauses with so, not (I think so. I hope not)

Modality

must/mustn’t, have to/don’t have to, need/needn’t, should/shouldn’t, be allowed to

Preposition

with

by + agent

Навчальна програма є рамковою, а відтак не обмежує діяльність учителів у виборі порядку вивчення та змісту кожної теми. Деякі теми можуть вивчатись інтегровано, напр., Відпочинок і дозвілля + Подорож, Одяг + Погода, Подорож + Країни, мова яких вивчається.

Мовний інвентар є орієнтовним і добирається відповідно до комунікативної ситуації, потреб учнів та принципу концентричного навчання. Він не є метою навчання, тому й не розглядається як окремі лексичні або граматичні теми.

 

Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі

(за підручником А. Несвіт)

4 години на тиждень – 140 годин на рік

(Календарно – тематичне планування з англійської  мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа»)

 

І семестр

№ за прогр.

№ за КТП

Тематика ситуативного спілкування

Дата

Примітка

Я, моя родина, мої друзі

  1.  

 

Знову до школи. Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Літні канікули. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

З поверненням! Розвиток навичок усного продукування

 

 

  1.  

 

Новий шкільний рік. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Урок англійської. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

На уроці англійської мови. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Наші родини. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Моя сім’я. Уведення нових ЛО. Розвиток граматичних навичок. Verbs - -ing form

 

 

  1.  

 

Спільні справи. Розвиток навичок усного продукування. Тест

 

 

  1.  

 

Моя сім’я, людина, якою я захоплююся. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Блог Тома. Розвиток навичок онлайн взаємодії

 

 

  1.  

 

Моя сім’я. Розвиток навичок зорового сприймання. Розвиток граматичних  навичок. Pronouns

 

 

  1.  

 

Мій Інтернет-блог. Розвиток навичок онлайн взаємодії

 

 

  1.  

 

Домашні обов’язки. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест

 

 

  1.  

 

Домашні обов’язки. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Домашні справи. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Новий літній котедж. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Новий літній котедж. Розвиток навичок зорового сприймання. Розвиток граматичних навичок. Question tags

 

 

  1.  

 

Сімейні традиції. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Сімейні традиції та звичаї. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах

 

 

  1.  

 

Я, моя сім’я та друзі. Розвиток навичок писемного продукування.

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест

 

 

Харчування

  1.  

 

Здорова їжа. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Мій ланч. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Їжа. Розвиток навичок усного мовлення. Розвиток граматичних навичок. To Let smb to do smth

 

 

  1.  

 

Їжа в школі. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест

 

 

  1.  

 

Наша кухня. Уведення та активізація ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Кухонні меблі. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Кухня. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Кухонне приладдя. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Улюблена страва. Розвиток навичок усного продукування. Тест

 

 

  1.  

 

Приготування їжі, сервіровка столу. Розвиток навичок усної взаємодії.

 

 

  1.  

 

На кухні з дідусем. Розвиток навичок зорового сприймання.

 

 

  1.  

 

The Past perfect Tense. Розвиток граматичних навичок.

 

 

  1.  

 

Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест

 

 

Охорона здоров’я

  1.  

 

Здоров’я.  Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО

 

 

  1.  

 

Як ти себе почуваєш? Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Хвороби. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

У лікаря. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Візит до лікаря. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест

 

 

  1.  

 

Хвороби. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Ти захворів? Розвиток навичок усної взаємодії. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Модальні дієслова. Розвиток граматичних  навичок.

 

 

  1.  

 

Ліки. Розвиток навичок усного продукування. Тест

 

 

  1.  

 

Форми лікувальних засобів. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Що слід робити? Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Хвороби та їх лікування. Розвиток навичок зорового сприймання. Тест

 

 

  1.  

 

Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах

 

 

  1.  

 

У лікарні. Розвиток навичок писемного продукування

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.  

 

Контроль  аудіювання.

 

 

  1.  

 

Контроль  говоріння

 

 

  1.  

 

Контроль  читання

 

 

  1.  

 

Контроль  письма

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

ІІ семестр

№ за прогр.

№ за КТП

Тематика ситуативного спілкування

Дата

Примітка

Кіно і театр

  1.  

 

Наш вільний час. Розвиток навичок зорового сприймання та сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Вільний час підлітків. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Дивлячись кіно. Розвиток навичок аудіювання. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Жанри фільмів. Розвиток навичок усного продукування

 

 

  1.  

 

У кінотеатрі. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Кінотеатр «Україна». Розвиток навичок зорового сприймання. Тест

 

 

  1.  

 

Про фільм. Розвиток навичок писемної взаємодії

 

 

  1.  

 

Відгук на фільм. Розвиток навичок писемного продукування

 

 

  1.  

 

Відвідування театру. Уведення нових ЛО. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Театр в Лондоні. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

У театрі. Розвиток навичок зорового сприймання. Закріплення ЛО. Тест

 

 

  1.  

 

Мій Інтернет-блог. Розвиток навичок онлайн взаємодії

 

 

  1.  

 

Дивлячись виставу. Розвиток навичок писемної взаємодії

 

 

  1.  

 

Відгук на виставу. Розвиток навичок писемного продукування

 

 

  1.  

 

Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах

 

 

  1.  

 

Світ кіно та театру. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу. Тест

 

 

Спорт

  1.  

 

Спорт в нашому житті. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.  

 

Спорт. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Як довго ти займаєшся спортом. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.  

 

The Present Perfect Continuous Tense. Розвиток граматичних навичок

 

 

  1.  

 

У спортивному центрі. Розвиток навичок усного продукування. Тест

 

 

  1.  

 

Мій Інтернет-блог. Розвиток навичок онлайн взаємодії

 

 

  1.  

 

Ми займаємося спортом. Розвиток навичок писемного продукування

 

 

  1.  

 

Улюблений вид спорту. Розвиток навичок усного продукування

 

 

  1.  

 

Золоті правила спорту. Розвиток навичок сприймання на слух. Розвиток граматичних навичок. The Present Perfect and Present Perfect Continuous

 

 

  1.  

 

Глядачі. Розвиток навичок писемної взаємодії. Тест

 

 

  1.  

 

Доповідь про спортивну подію. Розвиток навичок писемного продукування

 

 

  1.  

 

Проектна робота. Відомі спортсмени. Розвиток навичок індивідуальної роботи

 

 

  1.  

 

Улюблений спортсмен. Розвиток навичок усного продукування

 

 

  1.  

 

Спорт. Повторення. Тест

 

 

Велика Британія. Україна.

  1.  

 

Це – Лондон. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.  

 

Столиця Великобританії. Уведення та активізація ЛО

 

 

  1.  

 

Лондон. Розвиток навичок усної взаємодії. Тест

 

 

  1.  

 

Визначні місця. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

Це – Лондон. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

So/ Neither Do I. Розвиток граматичних навичок.

 

 

  1.                    

 

Музеї Лондона. Тест. Розвиток навичок зорового сприймання.

 

 

  1.                    

 

Визначними музеями Лондона… Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.                    

 

Визначні місця Лондона. Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах

 

 

  1.                    

 

Найбільше змагання року! Розвиток навичок писемного продукування

 

 

  1.                    

 

Київ в мініатюрі. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО. Розвиток граматичних навичок So as an adjective and a conjunction

 

 

  1.                    

 

Столиця України. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.                    

 

Визначні місця Києва. Розвиток навичок писемної взаємодії. Тест

 

 

  1.                    

 

Моє улюблене місце в Києві. Розвиток навичок усного продукування

 

 

  1.                    

 

Старовинний Київ: Поділ. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

Старовинний Київ: Поділ. Розвиток навичок сприймання на слух. Тест

 

 

  1.                    

 

Серце столиці – Хрещатик. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

Серце столиці – Хрещатик. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.                    

 

Майдан Незалежності. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

Головна площа країни. Розвиток навичок усного продукування

 

 

  1.                    

 

Проектна робота. Розвиток навичок роботи в парах

 

 

  1.                    

 

Київ та Лондон. Повторення. Тест

 

 

Шкільне життя

  1.                    

 

Шкільне життя. Розвиток навичок зорового сприймання. Уведення нових ЛО

 

 

  1.                    

 

Позашкільна діяльність. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.                    

 

Вільний час. Розвиток навичок сприймання на слух. Розвиток граматичних навичок So and Such

 

 

  1.                    

 

На будь-який смак! Розвиток навичок усної взаємодії. Тест

 

 

  1.                    

 

Соціальні проекти. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

Мій соціальний проект. Розвиток навичок усної взаємодії

 

 

  1.                    

 

Англійська мова – мова спілкування. Розвиток навичок зорового сприймання

 

 

  1.                    

 

У мовній школі. Розвиток навичок сприймання на слух

 

 

  1.                    

 

Позашкільна діяльність. Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

 

 

  1.                    

 

Проектна робота. Розвиток навичок роботи в групах

 

 

  1.                    

 

Шкільне життя. Повторення. Тест

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Контроль аудіювання

 

 

  1.                    

 

Контроль  говоріння

 

 

  1.                    

 

Контроль читання

 

 

  1.                    

 

Контроль  письма

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу.

 

 

  1.                    

 

Підсумковий урок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сорокіна Марина Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 липня 2019
Переглядів
2389
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку