Календарне планування з англійської мови для учня 8 класу (Інклюзивна форма навчання) 2 години
НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: Англійська мова
ВЧИТЕЛЬ: Грабова Анна Вікторівна
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
|
Півріччя |
Рік |
|||
Наприкінці теми учень вмітиме: Аудіювання: наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: навчиться представляти себе, своїх друзів, батьків; вмітиме ставити запитання, засвоєнні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання вчителя/ однокласників; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень) Читання: навчитися читати короткі слова, словосполучення, що містять мовний матеріал в усному мовленні; Письмо: навчиться самостійно писати своє ім’я, своїх рідних, короткі слова з теми (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Starting Up. Unit 1. Its your life. Lesson 1. Family and Friends. Сім’я та друзі… Справжній друг. Листування. |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; називатиме шкільні предмети; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень) Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно писат нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Unit 2. Your school time. Lesson 1. What’s your school like? Школи в Україні та Великобританії. Шкільні предмети. |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень) Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно писат нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Are you a good team? Чи легко бути вчителем? Навчання – найголовніша діяльність школярів. Правила у школах Британії. Учень 21 століття. |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
|
Комплексна контрольна робота за І семестр.
|
|
|
|
Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; розуміє у висловлюванні ключові слова, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами; навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; називатиме шкільні предмети; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя та однокласників; висловлює на твердження схваленням/ несхваленням; називає жанри літературних творів (не менше 3 – х речень) Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; читає і частково розуміє нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Do you need a book? Тобі потрібна книга? Жанри літератури. Відомі англійські письменники. Книги у нашому житті. Книги чи фільми? Улюблені книги. |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: називає музичні інструменти та музичні стилі; емоційно забарвлює діалог, використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови; (не менше 3 – х речень) Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; читає і частково розуміє нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Music is heard everywhere. Музика – скрізь. Музика. Ти музичний фан? Музика у моєму житті. Музичні смаки. Моя улюблена пісня. Музичні стилі. Українська музика. |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; частково розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: демонструє розуміння основ медіаграмотності; частково демонструє правила безпечної поведінки з онлайн - ресурсами; називає вивчені ЛО з теми; підтримує елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; розуміє та реагує на повсякденні вирази з теми; (не менше 3 – х речень) Читання: читатиме і частково розуміє нескладні короткі тексти де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; читає уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту; (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Broaden you mind! Засоби масової інформації. Друковані видання. Українська преса. Преса Великобританії, США. Улюблені журнали та газети підлітків. |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; частково розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: називає вивчені ЛО з теми; підтримує елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; розуміє та реагує на повсякденні вирази з теми; (не менше 3 – х речень) Читання: читатиме і частково розуміє нескладні короткі тексти де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; читає уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту; (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень) |
Geographical out look. Подорожування. Навколо світу. Подорож країнами. Клімат та географічне положення Великої Британії, України. Країна моєї мрії |
Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання. |
|
|
|
Комплексна контрольна робота за ІІ семестр. |
|
|
|
Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень
Сфери розвитку/ навчальні предмети |
Термін проведення моніторингу |
|||
Протягом І семестру |
Після закінчення І семестру |
Протягом ІІ семестру |
Після закінчення навчального року |
|
Англійська мова |
|
|
|
|