Календарне планування з англійської мови для учня 8 класу (Інклюзивна форма навчання)

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для учня 8 класу (Інклюзивна форма навчання) 2 години

Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ: Англійська мова

ВЧИТЕЛЬ: Грабова Анна Вікторівна

 

 

Цілі навчання

 

 

Зміст

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

Півріччя

Рік

Наприкінці теми учень вмітиме: Аудіювання: наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: навчиться представляти себе, своїх друзів, батьків; вмітиме ставити запитання, засвоєнні у мовленнєвих зразках, і відповідають на запитання вчителя/ однокласників; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень)

Читання: навчитися читати короткі слова, словосполучення, що містять мовний матеріал в усному мовленні;  Письмо: навчиться самостійно писати своє ім’я, своїх рідних, короткі слова з теми (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Starting Up. Unit 1. Its your life. Lesson 1. Family and Friends. Сім’я та друзі… Справжній друг. Листування.

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток;навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; називатиме шкільні предмети;  реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;  Письмо: самостійно писат нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Unit 2.  Your school time. Lesson 1. What’s your school like? Школи в Україні та Великобританії. Шкільні предмети.

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;  Письмо: самостійно писат нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Are you a good team? Чи легко бути вчителем? Навчання – найголовніша діяльність школярів. Правила у школах Британії. Учень 21 століття.

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

 

Комплексна контрольна робота за І семестр.

 

 

 

 

Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; розуміє у висловлюванні ключові слова, які  проговорюються дуже повільно та з довгими паузами; навчиться реагувати вербально та не вербально на запитання, які вимагають простих відповідей; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: підтримуватиме елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; називатиме шкільні предмети;  реагуватиме на прості в дещо уповільненому темпі репліки вчителя та однокласників; висловлює на твердження схваленням/ несхваленням; називає жанри літературних творів (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; читає  і частково розуміє нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці) з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Do you need a book? Тобі потрібна книга? Жанри літератури. Відомі англійські письменники. Книги у нашому житті. Книги чи фільми? Улюблені книги.

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами, тощо) у межах теми; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: називає музичні інструменти та музичні стилі; емоційно забарвлює діалог, використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови; (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; читає  і частково розуміє нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту. (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Music is heard everywhere. Музика – скрізь. Музика. Ти музичний фан? Музика у моєму житті. Музичні смаки. Моя улюблена пісня. Музичні стилі. Українська музика.

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; частково розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: демонструє розуміння основ медіаграмотності; частково демонструє правила безпечної поведінки з онлайн - ресурсами; називає вивчені ЛО з теми; підтримує елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; розуміє та реагує на повсякденні вирази з теми; (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме і частково розуміє нескладні короткі тексти де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; читає уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту; (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Broaden you mind! Засоби масової інформації. Друковані видання. Українська преса. Преса Великобританії, США. Улюблені журнали та газети підлітків.

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

Наприкінці теми учень зможе: Аудіювання: розуміє основний зміст мовлення прослуханих текстів різного характеру; частково розуміє короткі елементарні повідомлення у прозовій формі; (обсяг прослуханого в запису тексту – від 1 хв. до 2 хв.); Говоріння: називає вивчені ЛО з теми; підтримує елементарне спілкування в межах мікродіалогів етикетного та загального характеру; розуміє та реагує на повсякденні вирази з теми; (не менше 3 – х речень)

Читання: читатиме і частково розуміє нескладні короткі тексти де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки; читає уголос слова і короткі фрази, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні; Письмо: самостійно пише нові ЛО (лексичні одиниці), слова та словосполучення з теми; відтворюватиме графічний образ літер, коротких фраз з використанням напівдрукованого шрифту; (обсяг письмового повідомлення до 2-3 речень)

Geographical out look. Подорожування. Навколо світу. Подорож країнами. Клімат та географічне положення Великої Британії, України. Країна моєї мрії

Методи розвивального навчання, інтерактивні методи, ігрові методи навчання.

 

 

 

Комплексна контрольна робота за ІІ семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

 

Сфери розвитку/ навчальні предмети

Термін проведення моніторингу

Протягом І семестру

Після закінчення І семестру

Протягом ІІ семестру

Після закінчення навчального року

Англійська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гончар Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 8 клас, Планування
Інкл
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
2624
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку