Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puhta(тематика, інтегровані змістові лінії, мовний інвентар та очікувані результати навчання включені у даному плануванні)
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік 2023-2024 Семестр II Вчитель: Квасніцька Наталя Ігорівна Клас 4 Підручник: Quick Minds 4
№ уроку |
Дата уро ку |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
Тема 5. Подорож по Україні та країн виучуваної мови.Around the world. Навколо світу
50. |
|
Навколо світу Країни SB p.44 |
Називати країни світу |
Громадянська відповідальність усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн
|
Стежити за презентованою інформацією |
Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey |
That’s right. That’s wrong. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
51. |
|
Навколо світу Країни SB p.45 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book |
Past Simple Affirmative and Negative sentences Connector but We went to the beach, but we didn’t go swimming. We played basketball, but we didn’t play football. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Читати і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
|
52. |
|
Навколо світу Країни Транспорт SB p.46 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
|
53. |
|
Навколо світу Країни SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple Questions Did you go shopping? Yes, I did. Did you see the Statue of Liberty? No, I didn’t. When did you get home? Yesterday. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
54. |
|
Навколо світу Музей під відкритим небом SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати речення з історії |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них
|
|
55. |
|
Навколо світу Музей під відкритим небом
SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання
|
Громадянська відповідальність: уміння співпрацювати з іншими |
Стежити за презентованою інформацією |
Silly Milly made a pyramid of jelly at the gym. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Розуміння детальної інформації при аудіюванні Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Інсценувати історію |
|
56. |
|
Навколо світу Столиці SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
Kyiv, London, the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильний малюнок |
|
57. |
|
Навколо світу Столиці SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі Проектна робота |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Виконання проектної роботи |
Canberra, Ankara, Cairo, Madrid, Mexico City, Brasilia |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
|
58. |
|
Зорове сприй -мання короткого тексту . Valentian’s Day (p. 92) |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і проговорювати її |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описувати дії людей на малюнку |
Завершуват висловлювання власними думками
|
|
59. |
|
Навколо світу SB p.101 |
||||||||
60. |
|
Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. Діагностувальна робота. Читання. |
|
|||||||
Тема 6 . Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. The world around us. Світ навколо нас |
||||||||||
61. |
|
Світ навколо нас Природні об’єкти SB p.52 |
Розповідати про свою школу |
Громадянська відповідальність: значення школи і навчання в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати природні об’єкти
|
|
62. |
|
Світ навколо нас Природні об’єкти SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення природи в житті людини
|
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Connectors and, but, because, so I looked into the water, but I didn’t see the fish. We went to a lake and we had a picnic there. I went swimming because the water was warm. We were hungry, so we went to a restaurant. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Говорити про минуле
|
|
63. |
|
Світ навколо нас Природні об’єкти SB p.54 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Громадянська відповідальність: значення сім’ї в житті людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
|
64. |
|
Світ навколо нас Здоров’я SB p.55 |
Надавати інформацію про інших людей та про себе |
Здоров’я і безпека: розуміння впливу власних дій на здоров’я та життєдіяльність |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Хвороби |
Past Simple I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
|
65. |
|
Світ навколо нас Людина в машині SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості правил безпеки |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
emergency, ambulance, fire engine |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
|
66. |
|
Світ навколо нас Людина в машині SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Громадянська відповідальність: Допомога іншим у Складних ситуаціях |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Martha the farmer’s doing art – drawing on her horse and car |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні
|
Інсценувати історію |
|
67. |
|
Світ навколо нас Природні об’єкти SB p.58 |
Виконувати тестові завдання |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови
|
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
68. |
|
Подорожі Види транспорту
SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: висловлювати англійсткою свої думки |
Проектна робота |
Means of Trasnport |
This is my dream school. There are… |
Розуміти запитання та відповідати на них |
Розповідати про школу своєї мрії |
|
69. |
|
Зорове сприйман ня тексту Earth Day (p. 93)
|
Називати слова, що зображені на малюнку |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та від повідати на них |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
70 |
|
Cвіт навколо нас* SB p.102
|
||||||||
71. |
|
Час вікторини SB p.60 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: вміти виконувати тестові завдання з метою перевірки своїх результатів
|
Виконання тестових завдань
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Відповідати на питання |
|
72. |
|
Гра: подорож SB p.61 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: уміння вчитися упродовж життя: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання |
Виконання практичних завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Називати слова на малюнках, описувати малюнки
|
Розповідати про подорож
|
|
73 |
|
Природа і навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. Діагностувальна робота. Аудіювання. |
|
|||||||
|
Тема 7. Відпочинок і дозвілля.Sports Day. День спорту |
|||||||||
74 |
|
День спорту Спорт SB p.62 |
Називати Спортивні дії |
Здоров’я і безпека: Розуміти Необхідність спорту у житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
throw the ball, win a race, hit the ball, win a competition, score goals, win a prize |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Говорити про спорт |
|
75. |
|
День спорту Спорт SB p.63 |
Обговорювати власних уподобань та бажань |
Здоров’я і безпека: необхідність розуміти власні бажання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Would you like to play volleyball? Yes, I would. Brilliant! Would you like to win the race? No, I wouldn’t. I’d like to win the match |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання
|
Ставити питання та відповідати на них |
|
76. |
|
День спорту Спорт SB p.64 |
Обговорювати власних уподобань та бажань |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні Читати словосполучення та розуміти їх значення |
Повторювати за прослуханим, обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
77. |
|
День спорту Секретні двері SB p.65 |
Обговорювати власних уподобань та бажань |
Громадянська відповідальність: взаємодія з нішими членами колективу під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess. Would you like to walk home? No, thanks! I’d like to take the bus. |
Розуміти короткі і прості вказівки
|
Розповідати історію за малюнками
|
|
78. |
|
День спорту Секретні двері SB p.66-67 |
Пошук рішення |
Ініціативність і підприємливість: пошук нестандарт- них рішень
|
Стежити за презентованою інформацією |
Secret door, ladder, treasure |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками Читати історію про себе, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
79. |
|
У лікарні SB p.66-67 |
Пошук рішення |
Ініціативність і підприємливість: пошук нестандарт- них рішень
|
Розуміння конкретної інформації |
King Dean’s got gold beans, but Heather’s treasure is feathers. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Інсценувати історію |
|
80. |
|
Звички для здорового Способу життя SB p.68 |
Обговорювати корисні звички |
Здоров’я і безпека: розуміння поняття корисних звичок |
Виконання тестових завдань |
get ready for the next day, go to bed early, have a healthy breakfast, imagine the next day, stretch your body, drink some water |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідне значення відповідно до тексту
|
Описувати своє самопочуття |
|
81. |
|
Звички для здорового Способу життя SB p.69 |
Обговорювати ознаки хвороби |
Здоров’я і безпека: Розуміти ознаки хвороби і що робити при цьому |
Розуміння конкретної інформації |
Wear the right clothes. Wake up early in the morning. Decide how to get there. Arrive early. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Виконувати проектну роботу |
Виконувати проектну роботу Та презентувати її |
|
82. |
|
Зорове сприйман ня тексту Mother’s Day (p. 94)** |
Обговорювати Спортивні події |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміння конкретної інформації |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати спортивні події,
|
|
83. |
|
День спорту* SB p.103 |
||||||||
84. |
|
Відпочинок і дозвілля.Спорт. Діагностувальна робота. Письмо.
|
|
|||||||
Тема 8. Природа. Look at the baby! Подивись на малюків! |
||||||||||
85. |
|
Подивись на малюків! Назви тварин SB p.70 |
Називати тварин та їх дитинчат
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joye, lion, lion cub |
It’s called a panda cub. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про тварин та їх дитинчат |
|
86. |
|
Подивись на малюків! Назви тварин SB p.71 |
Говорити про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joye, lion, lion cub |
Comparative forms of adjectives |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Порівнювати та описувати тварин |
|
87. |
|
Подивись на малюків! Назви тварин SB p.72 |
Говорити про Про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Стежити за презентованою інформацією |
Animals |
Comparative forms of adjectives |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати тварин
|
|
88 |
|
Подивись на малюків! Назви тварин SB p.73 |
Говорити про Про тварин |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Superlative forms of adjectives
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
|
89. |
|
Подивись на малюків! Пастка SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
90. |
|
Подивись на малюків! Пастка SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Lyla would like to try to fly high in the sky. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідати на запитання щодо історії |
|
91. |
|
Що було вчора? SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприємливість: виконувати завдання екземенаційного характеру |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
|
92. |
|
Подивись на малюків! SB p.77 |
Розповідь про Незвичайну тварину |
Ініціативність і підприємливість: вміння креативно мислити та усно виражати свої ідеї |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Hello, am I talking to the director of the zoo? I’ve got a strange animal. It looks like … It’s got … It can … It’s faster than / bigger than / smaller than … Director What exactly does it look like? What colour is it? Has it got … ? How big |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Обговорювати на рівні діалогу знайдену тварину |
|
93. |
|
Mother’s Day ( p. 94)** |
Розповідати про тварин |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Знаходити предмети на малюнку і називати їх |
Відповідати на питання про вподобання щодо продуктів харчування |
|
94. |
|
Подивись на малюків! Тварини SB p.104
|
||||||||
95. |
|
Природа.Тварини. Діагнос- тувальна робота. Говоріння. |
|
|||||||
Тема 9. Відпочинок. At the seaside. На пляжі. |
||||||||||
96. |
|
На пляжі Дозвілля SB p.78 |
Називати дозвілля
|
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, go shopping, play golf |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про дозвілля
|
|
97. |
|
На пляжі Дозвілля SB p.79 |
Називати приини |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, go shopping, play golf |
Why…? Because… . |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про причини Певного явища чи дії |
|
98. |
|
На пляжі Дозвілля SB p.80 |
Називати приини
|
Ініціативність і підприємливість: уміння співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
|
99. |
|
На пляжі Дозвілля SB p.81 |
Повторення вивченного граматичного матеіалу у попередніх розділах |
Громадянська відповідальність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відпові- Дати на питання інших |
|
100. |
|
На пляжі Останній рядок SB p.82-83 |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Ініціативність і підприємливість: самостійно шукати шляхи вирішення задач
|
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
|
101 |
|
На пляжі Останній рядок SB p.82-83 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємливість: уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
A piece of cake, a cup of tea. On the lake – just you and me. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
|
102 |
|
Плани на канікули SB p.84 |
Говорити про Плани на канікули |
Ініціативність і підприємливість: планування свого часв |
Стежити за презентованою інформацією |
Mind map |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати плани на канікули |
|
103. |
|
Плани на канікули Проектна робота SB p.85 |
Робити проект-опитуван ня про однокласників |
Ініціативність і підприємливість: ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Four children are going to go to the beach. Bruno is going to learn to surf. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер І описати, що на ньому зображено |
|
104. |
|
Біля моря* SB p.105 Easter(p. 96) |
Описувати дозвілля
|
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати дозвілля |
|
105. |
|
Повторення вивченого матеріалу SB p.86 Повторення вивченого матеріалу SB p.87 |
Гра-вікторина |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідну відповідь
|
Відмічати правильну відповідь
|
|
106. |
|
Відпочинок. На пляжі. Діагностувальна робота.Говоріння. |
Гра Ініціативність іпідприємливість: уміння співпрацювати з іншими Defender of Ukraine Day (p. 88)** Halloween (p. 89)** Christmas (p. 90** New Year’s Eve (p. 91)** Remembrance Day (p. 95)** |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Грати в гру, називати вивчені словаі їх випову |
Називати вивчені слова і їх вимовуґ. Описувати тварин та порівнювати їх |
||
107. 108. 109. |
|
Перегляд мультфільмів Підсумковий урок за рік |
||||||||