Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puchta

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови до підручника Quick minds 4 H.Puhta(тематика, інтегровані змістові лінії, мовний інвентар та очікувані результати навчання включені у даному плануванні)

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

            Навчальний рік     2023-2024       Семестр II            Вчитель: Квасніцька Наталя Ігорівна       Клас    4       Підручник:        Quick  Minds 4

 

№ уроку

Дата

уро ку

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Тема 5. Подорож по Україні та країн виучуваної мови.Around the world. Навколо світу

50.

 

Навколо світу

Країни

SB p.44

Називати країни світу

         Громадянська відповідальність           усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

 

 

 

 

Стежити за презентованою інформацією

Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey

That’s right.

That’s wrong.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

51.

 

Навколо світу

Країни

SB p.45

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

fish, play with the dog, clean your goggles, play the guitar, talk on the phone, dance, listen to the radio, read a book

Past Simple Affirmative and Negative sentences

Connector but

We went to the beach, but we didn’t go swimming. We played basketball, but we didn’t play football.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Читати і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

52.

 

Навколо світу

Країни

Транспорт

SB p.46

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорового емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

53.

 

Навколо світу

Країни

SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо інших членів колективу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Past Simple Questions

Did you go shopping? Yes, I did. Did you see the Statue of Liberty? No, I didn’t. When did you get home? Yesterday.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

54.

 

Навколо світу

Музей під відкритим небом

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Читати речення з історії

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

55.

 

Навколо світу

Музей під відкритим небом

 

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання

 

Громадянська відповідальність:

уміння співпрацювати з іншими

Стежити за презентованою інформацією

Silly Milly made a pyramid of jelly at the gym.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Інсценувати історію

56.

 

Навколо світу

Столиці

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

 Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

Kyiv, London, the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильний малюнок

57.

 

Навколо світу

Столиці

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Проектна робота

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Виконання проектної роботи

Canberra, Ankara, Cairo, Madrid, Mexico City, Brasilia

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Виконувати проектну роботу та презентувати її

58.

 

 Зорове сприй -мання  короткого тексту . Valentian’s Day (p. 92)

Повторення структур, представлених у розділі

Громадянська відповідальність:

Уміти оцінювати

власну діяльність

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описувати дії людей на малюнку

Завершуват висловлювання власними думками

 

59.

 

 

Навколо світу

SB p.101

60.

 

Подорож по Україні та до країн виучуваної мови. Діагностувальна робота. Читання.

 

Тема 6 . Природа і  навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. The world around us. Світ навколо нас

61.

 

Світ навколо нас

Природні об’єкти

SB p.52

Розповідати про

свою школу

Громадянська відповідальність:

значення школи і

 навчання в

 житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати природні об’єкти

 

62.

 

Світ навколо нас

Природні об’єкти

SB p.53

Запитувати

з метою

підтвердження

або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення природи в житті людини

 

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Connectors and, but, because,

 so

I looked into the water,

but I didn’t see the fish.

We went to a lake and

we had a picnic there.

I went swimming because

the water was warm.

We were hungry,

so we went to a restaurant.

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про  минуле

 

63.

 

Світ навколо нас

Природні об’єкти

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Громадянська відповідальність:

значення сім’ї в

 житті людини

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Past Simple

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

64.

 

Світ навколо нас

Здоров’я

SB p.55

Надавати

інформацію про

інших людей та

про себе

Здоров’я і безпека:

розуміння впливу

власних дій на

здоров’я та

життєдіяльність

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Хвороби

Past Simple

I felt awful yesterday.

What was the matter?

 I had a headache.

I hurt my foot.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

65.

 

Світ навколо нас

Людина в машині

SB p.56-57

Пошук вказівки

Здоров’я і безпека:

Розуміння

важливості

правил безпеки

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

emergency, ambulance,

fire engine

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

66.

 

Світ навколо нас

Людина в машині

SB p.56-57

Пошук вказівки

Громадянська відповідальність:

Допомога іншим у

Складних ситуаціях

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Martha the farmer’s doing art – drawing on her horse and car

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при

аудіюванні

 

Інсценувати історію

67.

 

Світ навколо нас

Природні

 об’єкти

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

 

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

68.

 

Подорожі

Види транспорту

 

SB p.59

Повторення

структур,

представлених

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійсткою

свої думки

Проектна робота

Means of Trasnport

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання та

відповідати на них

Розповідати про школу

 своєї мрії

69.

 

Зорове сприйман

ня тексту

 Earth Day (p. 93)

 

Називати слова, що зображені на малюнку

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати

їх

доцільності та

об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

 

Відповідати на питання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та від

повідати на них

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

70

 

Cвіт навколо нас*

SB p.102

 

71.

 

Час вікторини

SB p.60

Повторення

структур,

представлених

у розділі

 

Ініціативність і

підприємливість:

вміти виконувати

тестові завдання

з метою перевірки

своїх результатів

 

Виконання тестових завдань

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та відповідати на них

Відповідати на питання

72.

 

Гра: подорож

SB p.61

Повторення

структур,

представлених

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

уміння вчитися упродовж життя:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

відповідно до

власного стилю

навчання

Виконання

практичних

завдань

Повторення мовного

матеріалу

з попередніх уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Називати слова на малюнках, описувати малюнки

 

Розповідати про подорож

 

73

 

Природа і  навколишнє середовище України та країн виучуваної мови. Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

 

Тема 7. Відпочинок і дозвілля.Sports Day. День спорту

74

 

День спорту

Спорт

SB p.62

Називати

Спортивні дії

Здоров’я і безпека:

Розуміти

Необхідність

спорту у житті

людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

throw the ball,

win a race,

 hit the ball,

win a competition,

 score goals,

win a prize

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів

Говорити про спорт

75.

 

День спорту

Спорт

SB p.63

Обговорювати

власних

уподобань та

бажань

Здоров’я і безпека:

необхідність

розуміти власні

бажання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Would you like to play

volleyball?

Yes, I would. Brilliant!

Would you like to win

the race? No, I wouldn’t.

I’d like to win the match

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

 

Ставити питання та

відповідати на них

76.

 

День спорту

Спорт

SB p.64

Обговорювати

власних

уподобань та

бажань

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

 ключових слів у

висловлюванні

Читати словосполучення

та розуміти їх значення

Повторювати за

прослуханим,

обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

77.

 

День спорту

Секретні двері

SB p.65

Обговорювати

власних

уподобань та

бажань

Громадянська відповідальність:

взаємодія з нішими членами колективу

під час спільної

діяльності

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Would you like to play

a board game?

Yes, I’d like to play chess.

Would you like to walk home? No, thanks! I’d like to take the bus.

Розуміти короткі і прості

вказівки

 

Розповідати історію за

 малюнками

 

78.

 

День спорту

Секретні двері

SB p.66-67

Пошук рішення

Ініціативність і

підприємливість:

пошук нестандарт-

них рішень

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Secret door, ladder,

 treasure

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Читати історію про себе,

 слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

79.

 

У лікарні

SB p.66-67

Пошук рішення

Ініціативність і

підприємливість:

пошук нестандарт-

них рішень

 

Розуміння

конкретної

інформації

 

King Dean’s got gold beans,

but Heather’s treasure is

feathers.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Інсценувати історію

80.

 

Звички для

здорового

Способу життя

SB p.68

Обговорювати

корисні звички

Здоров’я і безпека:

розуміння поняття

корисних звичок

Виконання

тестових завдань

get ready for the next day,

go to bed early,

have a healthy breakfast,

imagine the next day,

stretch your body,

drink some water

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідне значення відповідно до тексту

 

Описувати своє самопочуття

81.

 

Звички для

здорового

Способу життя

SB p.69

Обговорювати

ознаки хвороби

Здоров’я і безпека:

Розуміти ознаки

хвороби і що

робити при цьому

Розуміння

конкретної

інформації

Wear the right clothes.

Wake up early in the morning.

Decide how to get there.

Arrive early.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Виконувати проектну роботу

Виконувати проектну роботу

Та презентувати її

82.

 

Зорове сприйман

ня тексту

Mother’s Day (p. 94)**

Обговорювати

Спортивні події

Громадянська відповідальність:

Уміти оцінювати

власну діяльність

Розуміння

конкретної

інформації

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Повторення

мовного матеріалу

з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати спортивні події,

 

83.

 

 

День спорту*

SB p.103

84.

 

Відпочинок і дозвілля.Спорт.

Діагностувальна робота.

Письмо.

 

 

 

Тема 8. Природа. Look at the baby! Подивись на малюків!

85.

 

Подивись на

малюків!

Назви тварин

SB p.70

Називати тварин

та їх дитинчат

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Dog, puppy,cat, kitten, panda,

panda cub, kangaroo, joye,

lion, lion cub

It’s called a panda cub.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про тварин та

 їх

дитинчат

86.

 

Подивись на

малюків!

Назви тварин

SB p.71

Говорити про

тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Dog, puppy,cat, kitten, panda,

panda cub, kangaroo, joye,

lion, lion cub

Comparative forms of

adjectives

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і прості

вказівки

Порівнювати та описувати

тварин

87.

 

Подивись на

малюків!

Назви тварин

SB p.72

Говорити про

Про тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Animals

Comparative forms of

adjectives

Демонструвати розуміння

ключових слів у

 висловлюванні

Описувати тварин

 

 

88

 

Подивись на

малюків!

Назви тварин

SB p.73

Говорити про

Про тварин

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Superlative forms of

adjectives

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

89.

 

Подивись на

малюків!

Пастка

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

90.

 

Подивись на

малюків!

Пастка

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Lyla would like to try to

fly high in the sky.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення, засвоєні

в

усному мовленні

Відповідати на запитання

щодо історії

91.

 

Що було

вчора?

SB p.76

Повторення

структур,

представлених

у розділі

Ініціативність і

підприємливість:

виконувати

завдання

 екземенаційного

характеру

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

92.

 

Подивись на

малюків!

SB p.77

Розповідь про

Незвичайну тварину

Ініціативність і

підприємливість:

вміння креативно

мислити та усно

виражати свої ідеї

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Hello, am I talking to

the director of the zoo?

 I’ve got a strange animal.

It looks like … It’s got …

It can …

It’s faster than / bigger than /

 smaller than …

Director What exactly does it look like?

What colour is it?

Has it got … ? How big

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміти короткі і прості

вказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Обговорювати на рівні

діалогу знайдену тварину

93.

 

Mother’s Day (

p. 94)**

Розповідати про

тварин

Громадянська відповідальність:

Уміти оцінювати

власну діяльність

Відповідати на

питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Знаходити  предмети на

 малюнку і називати їх

Відповідати на питання про  вподобання  щодо продуктів харчування

94.

 

 

Подивись на

малюків!

Тварини SB p.104

 

 

95.

 

Природа.Тварини. Діагнос-

тувальна робота. Говоріння.

 

Тема 9. Відпочинок. At the seaside. На пляжі.

96.

 

На пляжі

Дозвілля

SB p.78

Називати дозвілля

 

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за презентованою

інформацією

do puzzles, go rollerblading,

watch a film,

 go for a walk,

go to the swimming pool,

 go shopping, play golf

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про дозвілля

 

 

97.

 

На пляжі

Дозвілля

SB p.79

Називати

приини

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками

у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

do puzzles, go rollerblading,

watch a film,

 go for a walk,

go to the swimming pool,

 go shopping, play golf

Why…?

Because… .

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про причини

Певного явища чи дії

98.

 

На пляжі

Дозвілля

SB p.80

Називати

приини

 

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

співпрацювати

з іншими на

результат,

спілкуючись

англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати значення

ключових слів у

висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

99.

 

На пляжі

Дозвілля

SB p.81

Повторення

вивченного

граматичного

матеіалу у

попередніх

розділах

Громадянська відповідальність:

взаємодія з іншими учасниками у

 спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

 Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Читати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Ставити питання та відпові-

Дати на питання інших

100.

 

На пляжі

Останній рядок

SB p.82-83

Обговорювати

як краще

вирішити задачу

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

 

 

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Обговорювати історію

101

 

На пляжі

Останній рядок

SB p.82-83

Обговорення

історії

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

генерувати нові

ідеї,

переконувати в

їх доцільності та об’єднувати

однодумців

задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

A piece of cake, a cup of tea.

On the lake – just you and me.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

Інсценувати історію

102

 

Плани на

канікули

SB p.84

Говорити про

Плани на канікули

Ініціативність і

підприємливість:

планування свого

часв

Стежити за

презентованою

інформацією

Mind map

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у

висловлюванні

Обговорювати плани на

канікули

103.

 

Плани на

канікули

Проектна

робота

SB p.85

Робити

проект-опитуван

ня про

однокласників

Ініціативність і

підприємливість:

ефективно

 спілкуватися

з оточуючими

з метою  виконання завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Four children are going to go

to the beach. Bruno is going

 to learn to surf.

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

Зробити постер

І описати, що на ньому

зображено

104.

 

Біля моря*

SB p.105

Easter(p. 96)

Описувати

дозвілля

 

Громадянська відповідальність:

Уміти оцінювати

власну діяльність

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння

детальної інформації

Описувати дозвілля

105.

 

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.86

Повторення

вивченого

матеріалу

SB p.87

Гра-вікторина

Ініціативність і

підприємливість:

уміння

ініціювати усну

взаємодію для

розв’язання

конкретного комунікативного

 завдання

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

 уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Вказувати відповідну

 відповідь

 

Відмічати правильну

відповідь

 

 

106.

 

Відпочинок.

На пляжі. Діагностувальна

робота.Говоріння.

Гра

Ініціативність іпідприємливість:

уміння співпрацювати з іншими

Defender of Ukraine Day (p. 88)** Halloween (p. 89)** Christmas (p. 90** New Year’s Eve (p. 91)**

Remembrance Day  (p. 95)**

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

 

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Грати в гру, називати

вивчені словаі їх випову

Називати

вивчені слова і їх вимовуґ.

Описувати тварин та

порівнювати їх

107.

108.

109.

 

Перегляд

мультфільмів

Підсумковий урок

 за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
12 січня
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку