Календарне планування з англійської мови на 2 семестр для 6 класу до підручника " Family and friends" 2-е видання (5 годин на тиждень).
№ з/п |
Підтема Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання СВ |
Письмо WB |
Домашнє завдання |
Кількість годин |
Дата за планом |
Примітки |
||
Тема 7 Explorers for a day!
|
||||||||||
1. |
Story time |
Повторення часових форм |
СВ.1,с.68 |
с.58 |
РЗ в.1-2,с.2 |
1 |
|
|
||
2. |
Сторони світу Словотвір |
префікси |
с.69 |
с.59 |
СВ 69, впр. 2 вивчити |
1 |
|
|
||
3. 4. |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Relative pronouns |
СВс.70 |
с.60 |
СВ с.70 |
2 |
|
|
||
5. 6. |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Relative pronouns |
СВ.с.71 |
с.61 |
Вивчити правило СВ.с.71 |
2 |
|
|
||
7. |
Skills time reading |
повторення |
с.72 |
с.62 |
с. 62, впр. 2 |
1 |
|
|
||
8. |
Словникова робота |
Relative pronouns, часові форми |
с.73 |
с.63 |
с. 63 |
1 |
|
|
||
9. |
Домашнє читання |
Pr Present Continuous esent Simple… |
СВ с.124-125 |
с. 125, впр.2 |
СВ с.124-125 Нові слова |
1 |
|
|
||
10. |
Skills time writing |
Relative pronouns, часові форми |
с.74 |
с.64 |
c. 64 написати твір |
1 |
|
|
||
11 |
Skills time Speaking |
Relative pronouns, часові форми |
- |
- |
|
1 |
|
|
||
12. |
Review
|
Relative pronouns, часові форми |
с.75 |
с.65 |
Підготуватись до тесту |
1 |
|
|
||
13. 14. |
Узагальнення з теми |
Relative pronouns, часові форми |
тест |
|
|
2 |
|
|
||
Тема 8 It’s a mystery! |
||||||||||
15. |
Story time |
Past Perfect |
с.76 |
с.66 |
с.66 |
1 |
|
|
||
16. |
Словотвір |
суфікси |
с.77 |
с.67 |
с.77 с.67 |
1 |
|
|
||
17-18 |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Past Perfect |
с.78 |
с.68 |
с.68, впр.2 |
2 |
|
|
||
19. 20 |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Past Perfect |
c.79 |
С.69 |
Вивчити правила |
2 |
|
|
||
21. |
Skills time reading |
Past Perfect суфікси |
с.80 |
С.70 |
С.70, впр. 2 |
1 |
|
|
||
22. |
Домашнє читання |
Past Perfect суфікси |
С. 126-127 |
С. 127, впр.2 |
С. 127, впр.3 |
1 |
|
|
||
23. |
Словникова робота |
Past Perfect суфікси |
С.81 |
С.71 |
Вивчити слова |
1 |
|
|
||
24. |
Skills time writing |
Past Perfect суфікси |
С.82 |
С. 72 |
Написати твір |
1 |
|
|
||
25. |
Skills time Speaking |
Розвиток усного мовл. |
С 126-127 |
С 126-127 |
переказ |
|
|
|
||
26. |
Review
|
Past Perfect суфікси |
С. 83 |
С.73 |
Підготуватися до тесту |
1 |
|
|
||
27. 28. |
Узагальнення з теми |
Past Perfect суфікси |
Виконання тесту |
- |
Неправильні дієслова |
2 |
|
|
||
Тема 9 Survival! |
||||||||||
|
||||||||||
29 |
Story time |
Third conditional |
С. 84 |
С.74 |
РЗ в.1-2,с.2 |
1 |
|
|
||
30. |
Словотвір |
хомофони
|
С.85 |
С.75 |
СВ 85, впр. 2 вивчити |
1 |
|
|
||
31. 32. |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Third conditional |
С. 86 |
С.76 |
с.76, впр.2 |
2 |
|
|
||
33. 34. |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Modal verbs: have to, must, should & ought to |
С.87 |
С.77 |
Вивчити правило СВ.с.77 |
2 |
|
|
||
35. |
Skills time reading |
Present Continuous |
С. 88 a story extract: Robinson Crusoe (reading and understanding a story extract, understanding words from the context) |
С.78 |
С.78, впр. 2 |
1 |
|
|
||
36. |
Домашнє читання |
Повторення часових фор |
С.128-129 |
С.112 |
С112, впр.2,3 |
1 |
|
|
||
37. |
Словникова робота |
Нові ЛО
|
С.89 |
С.79 |
Вивчити слова |
1 |
|
|
||
38. |
Skills time writing |
features of an advice leaflet |
С. 90 |
С.80 |
Написати твір writing an advice leaflet (Workbook) |
1 |
|
|
||
39. |
Skills time Speaking |
Third conditional, Хомофони, Modal verbs: have to, must, should & ought to |
С128-129 |
Граматичні вправи |
С. 129, впр. 4 |
1 |
|
|
||
40. |
Review
|
Third conditional, Хомофони, Modal verbs: have to, must, should & ought to |
С. 91 |
С.81 |
Підготуватися до тесту |
1 |
|
|
||
41. 42. |
Узагальнення з теми |
Third conditional, Хомофони, Modal verbs: have to, must, should & ought to |
тест |
тест |
Повторити неправильні дієслова |
2 |
|
|
||
43. 44. |
Fluency Time Solving problems |
listening and ordering events
|
c.92, 93 Project: a survival board game |
c.82,83 |
Project |
2 |
|
|
||
45. 46. |
Extensive reading |
повторення |
Non-fiction: Atlantis: the lost city С.94-95 |
Fiction: We didn’t mean go to the sea С.96-97 |
Впр.4, с.95 Впр. 4, с.97
|
2 |
|
|
||
Тема 10 Around the world |
||||||||||
47 |
Story time |
Reported speech (all tenses) |
С.98 |
С84 |
С.84, впр.3 |
1 |
|
|
||
48 |
Словотвір |
Суфікс –ery |
С.99 |
С.85 |
Вивчити слова |
1 |
|
|
||
49. 50. |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Reported speech (all tenses) |
С.100 |
С.86 |
С.86, впр 3; вивчити правило |
2 |
|
|
||
51. 52. |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Reflexive pronouns: myself, yourself, itself, himself, herself, ourselves, yourselves & themselves |
С.101 |
С. 87 |
Вивчити правила; с.87, впр3 |
2 |
|
|
||
53 |
Skills time reading |
a travel article: Top Ten Food Festivals (reading & understanding a travel article, understanding words from the context) |
С. 102 |
С.88 |
С.88 впр.2 |
1 |
|
|
||
54 |
Домашнє читання |
повторення |
С.130-131 |
С.113 |
С.113, впр2 |
1 |
|
|
||
55 |
Словникова робота |
повторення |
С.103 |
С.89 |
Вивчити слова |
1 |
|
|
||
56 |
Skills time writing |
повторення |
writing an advert С. 104 |
writing an advert (Workbook)с. 90 |
Написати оголошення |
1 |
|
|
||
57 |
Skills time Speaking
|
повторення |
asking and answering questions about languages |
С. 91 |
С.103, впр.4 Вивчити діалог |
1 |
|
|
||
58 |
Review
|
Reported speech (all tenses); Reflexive pronouns: myself, yourself, itself, himself, herself, ourselves, yourselves & themselves |
С.105 |
С.91 |
С.91 доопрацювати |
1 |
|
|
||
59. 60 |
Узагальнення з теми
|
Reported speech (all tenses); Reflexive pronouns: myself, yourself, itself, himself, herself, ourselves, yourselves & themselves |
Виконання тестових завдань |
Виконання тестових завдань |
Повторити часові форми |
2 |
|
|
||
Тема 11 Space travel!
|
||||||||||
61 |
Story time |
Reported speech: Wh-questions: Where, Why, What, Who & When. |
С.106 |
С.92 |
Впр. 3, с.92 |
1 |
|
|
||
62 |
Словотвір |
Phrasal verbs |
С.107 |
С.93 |
С.93; вивчити слова |
1 |
|
|
||
63. 64 |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Reported speech: Wh-questions: Where, Why, What, Who & When. |
С.108 |
С.94 |
Вивчити правила |
2 |
|
|
||
65. 66 |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Reported speech: Wh-questions: Where, Why, What, Who & When. |
С.109 |
С.95 |
Вивчити правила; с.95, впр3 |
2 |
|
|
||
67 |
Skills time reading |
повторення |
a poem: Dreaming in a spaceship (reading & understanding a poem, understanding words from the context) (Cross-curricular link) с.110 |
С. 96 |
С.96 доопрацювати; правила вивчити |
1 |
|
|
||
68 |
Домашнє читання |
повторення |
С.132-133 |
С.114 |
Впр 3,4 с114 |
1 |
|
|
||
69 |
Словникова робота Words in context: head off, spun, diamond, precious, glow, surface, bumpy, snug (Class Book); beams, imagine, launch, observatory (Workbook) |
Reported speech: Wh-questions: Where, Why, What, Who & When. |
С.111 |
С.97 |
Вивчити слова. |
1 |
|
|
||
70 |
Skills time writing |
повторення |
writing a poem & using similes с.112 |
С.98 |
writing a poem using similes (Workbook) |
1 |
|
|
||
71 |
Skills time Speaking |
повторення |
asking and answering questions about space |
С.111 |
Вивчити діалог |
1 |
|
|
||
72 |
Review |
Reported speech: Wh-questions: Where, Why, What, Who & When |
c.113 |
С.99 |
Підготуватися до тесту |
1 |
|
|
||
73.74.
|
Узагальнення з теми |
Reported speech: Wh-questions: Where, Why, What, Who & When |
Виконання Тестових завдань |
- |
- |
2 |
|
|
||
Тема 12 Holiday time! |
||||||||||
75.
|
Story time |
Wish Question tags |
С.114 |
С.100 |
С.100, впр.3 |
1 |
|
|
||
76
|
Словотвір |
Silent letters: w & h |
С.115 |
С.101 |
С.101, впр. 2,3 |
1 |
|
|
||
77. 78 |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Wish |
С.116 |
С.102 |
Вивчити правила; с.102, впр.3, 4 |
2 |
|
|
||
79. 80 |
Професор і Чіп Граматична сторінка |
Question tags |
С.117 |
С.103 |
Вивчити правила; с.103, впр.3 |
2 |
|
|
||
81 |
Skills time reading |
Wish Question tags |
С.118 |
С.104 |
Впр.2, с.104 |
1 |
|
|
||
82 |
Домашнє читання |
Wish Question tags |
С.134-135 |
С.115 |
С.115, впр.3 |
1 |
|
|
||
83.
|
Словникова робота |
повторення |
С.119 |
С.105 |
Вивчити слова; с.105, впр.3 |
1 |
|
|
||
84. |
Skills time writing |
Повторення
|
structuring an opinion essay С.120 |
С.106 |
writing an opinion essay (Workbook) с.106 |
1 |
|
|
||
85. |
Skills time Speaking |
повторення
|
С.115 |
Виконання граматичних вправ |
С.115, впр.4 |
1 |
|
|
||
86 |
Review |
повторення |
С.121 |
С.107 |
Підготуватися до тесту |
1 |
|
|
||
87. 88 |
Узагальнення з теми |
Wish Question tags |
Виконання тесту |
Project: a space tourist brochure |
2 |
|
|
|||
89.90 |
Fluency Time! 4 |
Dream adventures |
С108-109 |
2 |
|
|
||||
91.92 |
Fluency Time!Review |
С.110-111 |
2 |
|
|
|||||
93. |
Контроль навичок аудіювання повторення
|
|
1 |
|
|
|||||
94 |
Контроль навичок письма |
|
1 |
|
|
|||||
95 |
Контроль навичок читання |
|
1 |
|
|
|||||
96 |
Контроль навичок говоріння |
|
1 |
|
|
|||||
97 |
Аналіз контрольної роботи, робота над помилками. |
|
1 |
|
|
|||||
98 |
Узагальнення |
|
1 |
|
|
|||||
99 |
Підсумковий урок за семестр |
|
1 |
|
|
|||||
100 |
Підсумковий урок за рік |
|
1 |
|
|
|||||