Календарне планування уроків з дизайну та технологій 1 клас НУШ 1 семестр (з очікуваними результатами навчальної діяльності та ключовими компетентностями учнів НУШ), складене за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 1 клас»
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
1 клас
(за альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Л.І.Роговської )
(1 год на тиждень )
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Компетентності |
Очікувані результати навчальної діяльності |
1 |
|
Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Виготовлення закладки для книжки. |
|
організовує робоче місце [1 ТЕО 4.2]; дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [1 ТЕО 4.3]; виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.4]; пояснює корисність та естетичність створеного виробу;[1 ТЕО 1.1; 1.5]
|
2 |
|
Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» за зразком. |
|
розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1]; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; |
3 |
|
Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки. |
||
4 |
|
Їжачок – сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок». |
||
5 |
|
«Ловись рибко». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя. |
|
виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.4]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];
|
6 |
|
Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» за зразком. |
• навчання впродовж життя |
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.2]; |
7 |
|
Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Виготовлення льодяника. |
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];
|
8 |
|
Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком. |
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; пояснює корисність та естетичність створеного виробу; [1 ТЕО 1.1; 1.5]
|
9 |
|
Чудо-Юдо риба –кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі .Створення найпростіших виробів у техниці оригамі. |
||
10 |
|
Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр». |
||
11 |
|
Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одяг для ведмежаток. Декорування створенного одягу. |
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці [1 ТЕО 1.1];
|
12 |
|
Крижана морквинка. Об’ємні вироби з паперу. Створення бурульки за зразком. |
||
13 |
|
«Сипле сипле сніг…» Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції. |
• навчання впродовж життя |
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2]; умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим; [1 ТЕО 1.5; 4.1]
|
14 |
|
Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Іншопланетний корабель» за зразком. |
||
15 |
|
Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком). |
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]; оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2]; пояснює корисність та естетичність створеного виробу[1 ТЕО 1.1; 1.5] |
16 |
|
Скоро свято - Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу. |
||
17 |
|
Розумна сова. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну сови Підсумковий урок. |
|
виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2]; розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1]; працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]
|