Календарне планування з дизайну та технологій 1 клас НУШ за посібником Л.Роговської "Маленький трудівничок" 1 семестр

Про матеріал

Календарне планування уроків з дизайну та технологій 1 клас НУШ 1 семестр (з очікуваними результатами навчальної діяльності та ключовими компетентностями учнів НУШ), складене за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 1 клас»

Перегляд файлу

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

1 клас

(за альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Л.І.Роговської )

(1 год на тиждень )

І семестр

Дата

Тема  уроку

 

Компетентності

Очікувані результати навчальної діяльності

1

 

Змійка-грамотійка.  Правила організації  робочого місця на уроці. Виготовлення закладки для книжки.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • громадянські та соціальні компетентності

 

організовує робоче місце [1 ТЕО 4.2];

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [1 ТЕО 4.3];

виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.4];

пояснює корисність та естетичність створеного виробу;[1 ТЕО 1.1; 1.5]

 

2

 

Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» за зразком.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

 

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1];

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1];

3

 

Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки.

4

 

Їжачок – сто голочок.  Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок».

5

 

«Ловись рибко». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  •  екологічна компетентність

виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих [1 ТЕО 1.4];

розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

 

6

 

Рушничок. Нанесення  зображення на папір за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» за зразком.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність

 навчання впродовж життя

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.2];

7

 

Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Виготовлення льодяника.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

застосовує  нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

 

8

 

Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком.

 

  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  • навчання впродовж життя

 

 

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

застосовує  нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо) [1 ТЕО 2.1];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

пояснює корисність та естетичність створеного виробу;

[1 ТЕО 1.1; 1.5]

 

9

 

Чудо-Юдо риба –кит. Згинання  і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі .Створення найпростіших виробів у техниці оригамі.

10

 

Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

11

 

Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одяг для ведмежаток. Декорування створенного одягу.

  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  • навчання впродовж життя

 

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта                       праці [1 ТЕО 1.1];

 

12

 

Крижана морквинка. Об’ємні вироби з паперу. Створення бурульки за зразком.

13

 

«Сипле сипле сніг…» Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 навчання впродовж життя

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

розміщує деталі виробу на площині [1 ТЕО 2.1];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2];

умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати                         іншим; [1 ТЕО 1.5; 4.1]

 

14

 

Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Іншопланетний корабель» за зразком.

15

 

Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком).

 

 

 

 

 

 

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1];

оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій [1 ТЕО 1.4; 2.2];

пояснює корисність та естетичність створеного виробу[1 ТЕО 1.1; 1.5]

16

 

 

Скоро свято - Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу.

17

 

Розумна сова. Робота з пластичними матеріалами. Ліплення з пластиліну сови Підсумковий урок.

  • здатність спілкуватися рідною  мовою
  • математична компетентність
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих [1 ТЕО 2.2];

розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо)[1 ТЕО 2.1];

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [1 ТЕО 2.1]

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Фролова Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Artemenko Luda
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
26 липня 2023
Переглядів
2020
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку