Календарне планування уроків з дизайну та технологій 2 клас, складене за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 2 клас » (2 семестр ) відповідно Типової освітньої програми ( розроблена під керівництвом О.Я.Савченко 1-2 клас ), затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 року .В планування внесено очікувані результати навчальної діяльності та ключові компетентності учнів НУШ.
2 клас
(за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» )
(1 год на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Компетентності |
Очікувані результати навчальної діяльності |
17 |
|
Янголятко. Практична робота: виготовлення з паперу ангелика за зразком |
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]
|
18 |
|
Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок. Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із картону. |
та соціальні компетентності
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; [2 ТЕО 1.3] |
19 |
|
Оригамі «Кошеня на підвіконні». Практична робота: виготовлення котика в техніці оригамі за зразком. |
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2] використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі,); [2 ТЕО 2.2]
|
20 |
|
Золоте серце. Практична робота: виготовлення листівки «Серце» у техніці нитяна графіка за зразком. |
та соціальні компетентності
|
моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2] |
21 |
|
Диво-птах. Практична робота: виготовлення з двостороннього кольорового паперу диво-птаха за зразком. |
та соціальні компетентності
|
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2] здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; [2 ТЕО з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]
|
22 |
|
Дивовижні лілії. Практична робота: виготовлення лілій з паперу, перетворивши долоньки на квіти. |
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2] здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; [2 ТЕО з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1] раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2] |
23 |
|
Котики-воркотики» - це вербовий цвіт. Практична робота: виготовлення аплікації з кольорового паперу та ватних дисків за зразком. |
та соціальні компетентності
|
організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2] дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2] з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1] обґрун раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2] |
24 |
|
Клоун Фунтик Практична робота: виготовлення за шаблоном клоуна. |
та соціальні компетентності
|
організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2] дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2] здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2] з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]
|
25 |
|
Ми – перукарі-модельєри. Практична робота: виготовлення перуки з різнокольорових в’язальних ниток. |
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]
|
26 |
|
Летить мій вітрильник. Практична робота: виготовлення вітрильника в техніці оригамі. |
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; [2 ТЕО 1.5]
|
27 |
|
Пришиваємо ґудзики. Практична робота: пришивання ґудзиків до картонної основи. |
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; [2 ТЕО 1.5] |
28 |
|
Великодні курчата. Практична робота: виготовлення з кольорового паперу курчаток за шаблонами. |
та соціальні компетентності
|
орорганізовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2] дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2] |
29 |
|
Рюкзак. Практична робота: виготовлення паперового рюкзака за шаблоном та зразком. |
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; [2 ТЕО 1.5] |
30 |
|
Планер. Практична робота: виготовлення з кольорового картону модель планера за шаблонами. |
та соціальні компетентності
|
моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2] з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]
|
31 |
|
Пташине гніздечко. Практична робота: виготовлення аплікації з в’язальних ниток. |
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3 3.2] |
32 |
|
Ніжний бузок. Практична робота: виготовлення аплікації з паперових серветок. |
та соціальні компетентності
|
дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2] |
33 |
|
Бджілка Майя. Практична робота: виготовлення бджілки з пластиліну на картонній основі.
|
та соціальні компетентності
|
створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1] |
34 |
|
Вишеньки-сестрички. Практична робота: виготовлення вишеньок з пластиліну на картонній основі. |
та соціальні компетентності
|
організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2] дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4] моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4] описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; [2 ТЕО
|
35 |
|
Сервіруємо стіл. Практична робота: виготовлення аплікації з паперу
Підсумковий урок |
та соціальні компетентності
|
організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2] дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3] працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3] виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]
|