Календарне планування з дизайну та технологій 2 клас НУШ за посібником Л.Роговської "Маленький трудівничок" 2 семестр

Про матеріал

Календарне планування уроків з дизайну та технологій 2 клас, складене за альбомом-посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок 2 клас » (2 семестр ) відповідно Типової освітньої програми ( розроблена під керівництвом О.Я.Савченко 1-2 клас ), затвердженої наказом МОН України від 08.10.2019 року .В планування внесено очікувані результати навчальної діяльності та ключові компетентності учнів НУШ.

Перегляд файлу

Дизайн та технології

2  клас

(за посібником Л. Роговської «Маленький трудівничок» )

(1 год на тиждень)

ІІ семестр

Дата

Тема

Компетентності

Очікувані результати навчальної діяльності

17

 

Янголятко.

Практична робота: виготовлення з паперу ангелика за зразком

  • вільне володіння державною мовою
  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

 

18

 

Зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок.

Практична робота: виготовлення об’ємної аплікації із картону.

  • математична компетентність

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

 

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання; [2 ТЕО 1.3]

19

 

Оригамі «Кошеня на підвіконні».

Практична робота: виготовлення котика в техніці оригамі за зразком.

  • вільне володіння державною мовою
  • математична компетентність
  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення  виробів (комбінована аплікація, оригамі,); [2 ТЕО 2.2]

 

20

 

Золоте серце.

Практична робота: виготовлення листівки «Серце» у техніці нитяна графіка за зразком.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

 

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

21

 

Диво-птах.

Практична робота: виготовлення з двостороннього кольорового паперу диво-птаха за зразком.

  • вільне володіння державною мовою
  • математична компетентність

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

 

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; [2 ТЕО

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]

 

22

 

Дивовижні лілії.

Практична робота: виготовлення лілій з паперу, перетворивши долоньки на квіти.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; [2 ТЕО

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

23

 

Котики-воркотики» - це вербовий цвіт.

Практична робота: виготовлення аплікації з кольорового паперу та ватних дисків за зразком.

  • вільне володіння державною мовою
  • математична компетентність

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя
  •  

організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2]

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]

обґрун раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

24

 

Клоун Фунтик

Практична робота: виготовлення за шаблоном клоуна.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

 

організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2]

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1]

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]

 

25

 

Ми – перукарі-модельєри.

Практична робота: виготовлення перуки з різнокольорових в’язальних ниток.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

 

26

 

Летить мій вітрильник.

Практична робота: виготовлення вітрильника в техніці оригамі.

  • вільне володіння державною мовою
  • математична компетентність
  •  компетентності у галузі  техніки і технологій

 

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; [2 ТЕО 1.5]

 

27

 

Пришиваємо ґудзики.

Практична робота: пришивання ґудзиків до картонної основи.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; [2 ТЕО 1.5]

28

 

Великодні курчата.

Практична робота: виготовлення з кольорового паперу курчаток за шаблонами.

  • математична компетентність

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

орорганізовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2]

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

29

 

Рюкзак.

Практична робота: виготовлення паперового рюкзака за шаблоном та зразком.

  • вільне володіння державною мовою
  • математична компетентність
  • навчання впродовж життя

 

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу; [2 ТЕО 1.5]

30

 

Планер.

Практична робота: виготовлення з кольорового картону модель планера за шаблонами.

  • математична компетентність
  • громадянські

та соціальні компетентності

  • компетентності у галузі   техніки і технологій

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]

 

31

 

Пташине гніздечко.

Практична робота: виготовлення аплікації з в’язальних ниток.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

 

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3 3.2]

32

 

Ніжний бузок.

Практична робота: виготовлення аплікації з паперових серветок.

  • математична компетентність
  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

33

 

Бджілка Майя.

Практична робота: виготовлення бджілки з пластиліну на картонній основі.

 

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій; [2 ТЕО 2.1]

34

 

Вишеньки-сестрички.

 Практична робота: виготовлення вишеньок з пластиліну на картонній основі.

  • вільне володіння державною мовою

 

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

 

організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2]

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

створює поетапно композицію зразком ; [2 ТЕО 1.1; 1.4]

моделює виріб з елементами фантазування; [2 ТЕО 1.4]

описує модель свого виробу; [2 ТЕО 1.4]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

здійснює розмічання ліній на папері і картоні; [2 ТЕО 2.1] розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; [2 ТЕО

 

35

 

Сервіруємо стіл.

Практична робота: виготовлення аплікації з паперу

 

Підсумковий урок

  • громадянські

та соціальні компетентності

  • навчання впродовж життя

 

організовує робоче місце; [2 ТЕО 4.2]

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; [2 ТЕО 4.3]

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; [2 ТЕО 2.1; 4.3]

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; [2 ТЕО 2.2]

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
12 квітня 2022
Переглядів
2809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку