Урок з дизайну та технологій на тему:"Макетування вантажного автомобіля за допомогою конструктора LEGO."

Про матеріал
Урок з дизайну та технологій (трудового навчання) в 2 класі на тему:"Макетування вантажного автомобіля за допомогою конструктора LEGO.". Під час уроку діти об'єднуються в групи та виконують певні завдання. Урок потребує роздаткового матеріалу, а саме - LEGO.
Перегляд файлу

Урок з дизайну та технологій у 2 класі.

Підготувала вчителька початкових класів ОКНЗ «Лозуватська ЗОШ І-ІІІ ст. імені Т.Г. Шевченка»

Тема. Макетування   вантажного автомобіля за допомогою конструктора  LEGO.

Мета: вчити дітей конструювати моделі певних предметів, працювати в групі;

розвивати просторові уявлення, уяву, моторику рук;

 виховувати охайність, ввічливість, повагу до думки інших.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Пролунав уже дзвінок.

Розпочнім скоріш урок!

ІІ. Оголошення теми уроку.

Ми з вами вже моделювали автомобіль  з підручних матеріалів. Які матеріали ми використовували?

Ось ми створили з них виставку.

 А наш однокласник, Матвій , має талант: він може конструювати різноманітну техніку. Матвій, які матеріали ти використовував?

-Я використовував папір.

 -Зверніть увагу, що можна створити  звичайного паперу. Зверніть увагу, як учень зміг сконструювати корабель та літачок. Я вам принесла ще одну чудову роботу. Вона виконана з дерев'яних паличок.

 Чи всі ви знаєте, що таке конструктор ЛЕГО ?

Підніміть руку. Хто конструював з цього конструктора в дитячому садочку? Дякую, опустіть. А хто вдома? Сьогодні і ми будемо конструювати на уроці. Відгадайте, що ?

Загадка.

Є великий, є малий,

З вантажами,  легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає.

-Що це?

Відповідь дітей:

-Автомобіль!

-Так, це автомобіль.

Але , нажаль, не всі мають можливість придбати такий конструктор. Тут нам можуть допомогти компʼютерні технології та програми. Я приготувала вам пам'ятки – посилання в інтернеті, за якими ви можете  ви можете конструювати в електронному варіанті. Також ми на уроках інформатики вивчали пошукові системи та способи знаходження інформації. Яку пошукову систему ви запамʼятали або використовуєте вдома?

-Гугл.

Ви самостійно зможете за можливості знайти зручний для вас варіант. Так як у нашому класі у  15  учнів є компʼютер, ноутбук або планшет  та у 14 -  стаціонарний інтернет, це абсолютно реально та можливо. Потрібно лише забажати.

Наприклад, можна використати програму оф-лайн – вона не потребує постійного з'єднання з інтернетом.

ІІІ. Основна частина.

Які ж бувають автомобілі?

Відповіді дітей. Зображення на дошці.

Презентація професії водій різних видів транспорту на ноутбуці.

Ми з вами будемо конструювати вантажний автомобіль. Для цього ми об'єднаємося в групи за кольорами.

Діти це роблять способом жеребкування. Цим же способом обираються експерти.

Діти стають до відповідних парт. Групи отримують завдання 

-група червоних – складають гараж;

-група оранжевих  складають кабіну;

-група зелених – складають кузов.

На партах розкладені схеми для орієнтування у формі та способі створення компонентів.

Після виконання окремих завдань учні колективно складають частини автомобіля.

Діти, де збираються справжні автомобілі?

-На заводах.

-Правильно. У справжніх автомобілях є дуже багато деталей,електропровідників, схем, які допомагають автомобілю функціонувати. Наприклад, вмикати та вимикати світло фар, поворотів, подавати звукові сигнали. Зараз у мене для деяких учнів буде наступне завдання: за допомогою електронного конструктора скласти схему , яка дасть можливість лампочці засвітитись а динаміку – дати звуковий сигнал.

 Перед цим доцільно нагадати правила дорожнього руху (використати світлофор в класному куточку та знаки дорожнього руху):

-сигнали світлофора;

-пішоходний  перехід;

-вʼїзд заборонено;

-…..

На дошці вивісити плакат із зображенням дороги, імпровізувати рух автомобіля за допомогою магніта-смайлика. Паралельно розповідати правила руху.

А тепер ми станемо водіями , пасажирами та працівниками дорожньо-патрульної служби. Один учень стає водієм тролейбуса, другий – маршрутного таксі, третій – легкового автомобіля . Кожен «водій» має пасажирів. Тролейбус їде до зупинки «Шкільна», маршрутне таксі – зупинка «Миру», легковий автомобіль – «Країна Лоз». На дорозі на пішохідних переходах стоять пішоходи. Три учні імпровізують сигнали світлофора.

IV. Підсумок уроку.

docx
Додано
27 липня 2022
Переглядів
1072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку