|
Тема уроку |
Примітка |
1. |
Вступ.Походження «етики». Мораль і моральні цінності. Людські чесноти. |
|
2. |
Унікальність людини. |
|
3. |
Правила. Хто і для чого встановлює правила. |
|
4. |
Моральні норми та принципи. Добро і зло. |
|
5. |
Вчинок. Мотив та наслідок. |
|
6. |
Повага людини. Основний зміст «золотого правила» моральності. |
|
7. |
Повага до моральнокультурних надбань суспільства. |
|
8. |
Узагальнення з розділу І |
|
9. |
Роль чеснот у житті людини. Відповідальність. |
|
10. |
Доброчесність, стриманість, терплячість. |
|
11. |
Доброзичливість. |
|
12. |
Старанність |
|
13. |
Щедрість |
|
14. |
Ввічливість |
|
15 |
Узагальнення з розділу ІІ |
|
16. |
Цінність довіри. |
|
17. |
Родинне коло. |
|
18. |
Права і обов’язки членів сім’ї. Взаєморозуміння та партнерські відносини. |
|
19. |
Дружба й товаришування. |
|
20. |
Людина в колективі. |
|
21. |
Шкільна етика. |
|
22. |
Правила поведінки у класі і школі. |
|
23. |
Поведінка в громадських місцях. |
|
24. |
Толерантність у взаємодії з іншими. |
|
25. |
Конфлікт. |
|
26. |
Узагальнення з розділу ІІІ |
|
27. |
Роль спілкування в житті людини. |
|
28. |
Культура спілкування. |
|
29. |
Вербальне спілкування. |
|
30. |
Почути й бути почутим. |
|
31. |
Невербальне спілкування. Зовнішній вигляд людини як повідомлення. |
|
32 |
Дистанційне спілкування |
|
33. |
Інтернет. Правила безпеки в соціальних мережах. |
|
34. |
Долання бар’єрів слухання. |
|
35. |
Підсумкове узагальнення. |
|
Етика 5 клас(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)