5 КЛАС ЗФП ТА МОДУЛЬ гімнастика (1 р. н.)
№п/п |
Зміст навчального матеріалу
|
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
Організаційно-методичні вказівки |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10-12 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Теоретико - методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Правила безпеки на уроках фізичної культури. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||
|
Загальна характеристика здорового способу життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Поняття фізичного розвитку та фізичної підготовленості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Історія розвитку гімнастики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра, правила їх виконання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2 |
Загальна та спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Стройові прийоми; шикування та перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням, із колони по два, чотири розведенням і злиттям; рух уперед з кроку на місці; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Ходьба:різновидності ходьби- по діагоналі, «протиходом» та «змійкою»;. різновиди ходьби, бігу та стрибків; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
загальнорозвивальні вправи на місці та в русі, без предмета, з предметами (м’ячами, гімнастичними палицями, обручами, скакалками), у парах; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Фронтальний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для формування постави та запобігання плоскостопості; танцювальні вправи; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА 28-32 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку спритності: акробатичні вправи; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
подолання смуги перешкод |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку витривалості: стрибки через скакалку (430 стрибків) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
підтягування у висі та у висі лежачи на перекладині; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
присідання, піднімання тулуба з положення лежачи; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
піднімання тулуба з положення лежачи на животі; вправи з гантелями (до 1 кг), з предметами збільшеної ваги у парах; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку гнучкості: вправи з широкою амплітудою рухів руками і ногами; махові рухи; активні та пасивні нахили; відведення рік та рук за допомогою партнера; вправи на розтягування; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4 |
Спеціальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
рухливі та народні ігри, естафети |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
підстрибування вгору з упору присівши; стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
5 |
Стрибки |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Опорний стрибок; способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80–90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
6 |
Рівновага |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи у стані рівноваги |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
7 |
Лазіння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
лазіння по вертикальному канату. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
8 |
Акробатика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Хлопці: – стійка на голові і руках із зігнутими ногами; – «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; – два перекиди вперед злито. орієнтовні комбінації елементів вправ: в. п. – о. с. – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перехід у положення лежачи на спині – «міст» – перехід в упор присівши – о. с. Дівчата: – два перекиди вперед злито; – «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши орієнтовні комбінації елементів вправ: в. п. – о. с – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – випрямитися – «міст» (з допомогою) – перехід в упор присівши (з допомогою) – о. с. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
9 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Підтягування (кількість разів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи(кількість разів) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Нахил уперед з положення сидячи (см) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Піднімання тулуба в сід за 30 с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
10 |
ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3-5 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Підведення підсумків уроку |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||