Сценарій позакласного заходу з фізичної культури для 5 класу під час проведення Дня спорту «Ми - олімпійці»

Про матеріал
Конспект сценарію позакласного заходу з фізичної культури для 5 класу під час проведення Дня спорту «Ми - олімпійці». Захід проходить у вигляді змагання між командами, що спонукає учнів до активної рухової діяльності та вироблення у них позитивного ставлення до виконання фізичних вправ.
Перегляд файлу

Сценарій позакласного заходу з фізичної культури для 5 класу під час проведення Дня спорту «Ми - олімпійці»

Мета:

  • пропаганда фізичної культури і спорту, як найдійовіших факторах зміцнення здоров’я;
  • зміцнення здоров’я учнів, сприяння фізичному розвитку;
  • виховання інтересу до активної рухової діяльності та  позитивного ставлення учнів до фізичних вправ.

Форма проведення: змагання.

Вчитель. Доброго дня, юні спортсмени! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити спортивне свято День Спорту. Чи знаєте ви, що головними спортивними змаганнями є Олімпіада? Перші Олімпійські ігри пройшли в Давній Греції. По традиції змагання відкривали змаганнями під назвою «Біг з факелами».  Опівночі бігуни підпалювали воскові факели і рухались до міста. При цьому кожен повинен був передати факел іншому учаснику, як у сучасній естафеті. Перемагала та команда, яка добігала до житла пекаря чи коваля, при цьому не погасивши вогонь. Треба було розпалити своїм факелом піч. Давайте продовжимо цю давню традицію, і запалимо свій «Олімпійський вогонь». Прошу учасників вишикуватись в дві шеренги.

1 конкурс «Олімпійський вогонь» - 5 балів. Командам потрібно оббігти стілець, який стоїть на відстані 5 метрів, при цьому треба не погасити свічку. Потім передати свічку наступному учаснику. Свічку можна знову запалити, та це штрафні бали. Перемагає та команда, яка першою прийде до фінішу і не погасить свічку.

2 конкурс «Переправа» - 10 балів. На шляху спортсмена в будь-який час може з*явитися перешкода. Її треба здолати.

І етап. Спочатку будуємо міст.

- Намалювати лінію старту і напроти лінію фінішу так, щоб можна було перекинути м’яч.

- Формуються 2 команди, які стають в колону по одному.

- Командири біжать до фінішу і кидають м’ячі першим гравцям в колоні і т.д.

- Коли всі гравці перетнули лінію, гру закінчено.

 

ІІ етап. Долаємо перешкоду.

 - Посередині від лінії старту і фінішу кладуть будь-що (олівець, косинку, палку…).

- Добігаючи до перешкоди, треба присісти і сидячи перестрибнути. Встати і побігти далі.

- Коли всі гравці подолали перешкоду, гру закінчено.

 

3 конкурс «Наймудріший». Спортсмени повинні бути не тільки сміливими, але й ерудованим. Кожна правильна відповідь у конкурсі - 1 бал.              По 5 запитань кожній команді.

 

Вчитель. Спортсмен повинен бути не тільки сильним, сміливим, але й розумним, кмітливим, щоб в критичні хвилини миттєво приймати рішення.

 

  1. Стільки подвигів здійснив Геракл? (12)
  2. В кімнаті горіло 5 свічок. 2 свічки погасили. Стільки свічок залишилось? (2, останні згорять)
  3. В якій країні народились Олімпійські ігри? (В Давній Греції)
  4. Два брати боксери, які принесли славу Україні. (Володимир і Віталій Кличко)
  5. У шести братів було по одній сестрі. Стільки всього сестер? (Одна)
  6. Найвища тварина у світі. (Жираф)
  7. Півтора сома коштує гривню п’ятдесят. Тільки коштують 10 сомів? (10 гривень)
  8. В яких іграх беруть участь спортсмени-інваліди? (В параолімпійських)
  9. Як часто проходять Олімпійські ігри? (1 раз на 4 роки)
  10. Який вид має емблема Олімпійських ігор? (5 перехресних кілець – символ дружби 5-ти континентів).

 

4 конкурс – «Підтримка друга» - 5 балів. Іноді спортсмену доводиться спасати як своє життя, так і життя інших учасників.

- Учні стають в колону.

- Одну руку кладуть на плече сусіда спереду.

- Другою рукою піднімають ногу рукою на рівні пояса.

- Треба пострибати на одній нозі до фінішу.

 

5 конкурс «Ціль» - кількість балів за кількістю попадання в ціль.

       Учасники по черзі кидають м’яч на відстані 5 метрів. Кожне попадання 1 бал.

 

6 конкурс «Найсильніший». Учасники отримують по надувному шару. Їм треба як можна довше продержати свій шар в повітрі, дуючи на нього.  Перемагає той, хто довше протримав шар. Бали набирають за кількістю учасників.

 

5 конкурс «Біг по купинах». Часто наші учні з неохотою йдуть до школи, ледве перебираючи ногами. Це конкурс для них. Яка команда прийде першою до фінішу, отримає 5 балів.

           По полю розкидані листки паперу. Стрибаючи по них, треба добігти до фінішу.

 

Вчитель. Ось і підійшло до закінчення наше свято. Всі показали свої вміння та навички.  Я хочу, щоб ви не забували головний Олімпійський принцип – «Перемога не головне, головне – участь!» У нас сьогодні перемогла дружба. Кожен учасник отримує приз. А ми закриваємо своє свято.


 

 

docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку