КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ РОЗРОБЛЕНА НА ОСНОВІ
МОДЕЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ
Календарне планування 5 клас НУШ
№ з/п |
Перелік модулів навчальної програми
|
Всього годин |
Кількість годин |
|||
І період |
ІІ період |
ІІІ період |
ІV період |
|||
Розподіл змісту навчальної програми за модулями |
||||||
1 |
Інваріантний модуль: «Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка» |
В процесі уроків |
||||
1
2
3 |
Варіативний модуль: Дитяча легка атлетика. Варіативний модуль: Панна (вуличний футбол) Варіативний модуль: Рухливі ігри |
24
|
24 |
|
|
|
1 2 3 |
Варіативний модуль: Гімнастика Варіативний модуль: Волейбол Варіативний модуль: Доджбол (вибивний) |
24 |
|
24
|
|
|
1 2
3 4 |
Варіативний модуль: Баскетбол. Варіативний модуль: Баскетбол 3х3 Варіативний модуль: Бадмінтон Варіативний модуль: Настільний теніс |
33 |
|
|
33 |
|
1
2 3 |
Варіативний модуль: Футзал. (міні-футбол) Варіативний модуль: Фістбол Варіативний модуль: Cool Games |
24 |
|
|
|
24 |
Всього 14 |
105 |
24 |
24 |
33 |
24 |
І-Семестр – 48 год ІІ-Семестр – 57 год
І семестр
№ п/п |
Зміст уроку |
Дата |
1. |
1.Інструктаж з правилами безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури(ІБЖ) 2.Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. 3.Ознайомлення з обраними модулями(дитяча легка атлетика, рухливі ігри, «панна» (вуличний футбол). |
|
2 |
ІБЖ.1.Ознайомити з історією розвитку дитячої легкої атлетики та її різновиди. Навчити техніці бігових вправ. 2.Ознайомити учнів з проведенням рухливих ігор та естафет. Рухливі ігри-важливий засіб фізичного виховання школярів. Рухлива гра - «Довга Лоза» 3.Ознайомити з варіативним модулем «Панна» (вуличний футбол). Правила гри. Рухливі ігри з м’ячем; (гра в квадрат).
|
|
3 |
ІБЖ.1.Панна.Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри з м’ячем. 2.Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч». 3.Легка атлетика. Навчити техніці старту і стартового розбігу(бігові вправи) |
|
4 |
ІБЖ.1.Легка атлетика. Біг по дистанції 3х30м. 2.Панна.Удари по м’ячу (робота в парах) 3. Рухливі ігри для розвитку сили : «Вудочка», «Гопак», «Десять паличок», «Гречка», Довга лоза» |
|
5. |
ІБЖ.1. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками», Карасі і щука» 2.Легка атлетика. Рівномірний біг 500м 3.Панна. Прийом м’яча( у різному та заданому темпі) внутрішньою частиною стопи . |
|
6. |
ІБЖ.1.Панна.Пересування в стійці футболіста(праворуч,ліворуч,вперед) 2.Легка атлетика. Повторити техніку старту і стартовий розбіг. Повторний біг 4х30м. 3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Коники». |
|
7. |
ІБЖ.1.Легка атлетика. Навчити техніці стрибка в довжину з місця. . Комплекс вправ для вивчення стрибка у довжину. 2. Українські народні рухливі ігри та забави: «Крем’яхи», « Ластівка», «Латка». 3.Панна. Удари по м’ячу що котиться, на точність внутрішньою і серединою підйому. |
|
8 |
ІБЖ.1. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча» 2.Панна.Рухлива гра «М’яч ведучому», «Мисливець і звірі» 3.Легка атлетика. Човниковий біг 4х9. |
|
9. |
ІБЖ. 1.Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: легкої атлетики -біг,стрибки; 2.«панни»-двостороння гра; 3.Рухливі ігри: «Боротьба в квадратах», «Вільне місце», «Мисливці і качки» |
|
10. |
ІБЖ.1.Панна: Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча. 2.Легка атлетика: Навчити техніці метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече». 3. Естафети для розвитку фізичних якостей: «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник». |
|
11 |
ІБЖ.1.Легка атлетика. Вправи для оволодіння технікою метання малого м’яча. 2. Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: «Правильний рух», «Абетка», «Баранець». 3.Панна.Зупинка м’яча підошвою(в парах,в колонах). |
|
12. |
ІБЖ.1. Рухливі ігри для розвитку сили: «Влуч у ціль», «Козак», «Два цапки». 2.Панна. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(тримання снаряда і розбіг) 3.Легка атлетика. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль. |
|
13 |
ІБЖ.1.Панна.Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. 2.Легка атлетика. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування). 3. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Переправа через річку», «Львівський трамвай», «Квач парами» |
|
14 |
ІБЖ.1.Легка атлетика . Повторення техніки метання способом «із-за голови через плече». 2.Панна.Удари по м’ячу в ворота на точність. 3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Мисливці і качки», «Наступ», «Садіння і збір картоплі» |
|
15 |
ІБЖ.1. Естафети за спрямованістю рухових дій: Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. 2.Легка атлетика. Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання».Стрибкові вправи. 3.Панна.Прийоми м’яча від стіни. |
|
16 |
ІБЖ.1Панна.Удари по м’ячу вивченими способами,з 7-10 метрів з місця. 2.Легка атлетика. Розучування техніки переходу через планку і приземлення. 3. Українські народні рухливі ігри: «Фарби», «Птахи», «Ріпка» |
|
17 |
ІБЖ.1.Легка атлетика. Розучування техніки розбігу і відштовхування. 2.Панна.Двохстороння гра.
3. Організація та проведення сюжетно-рольових |
|
18 |
ІБЖ.1.Легка атлетика.Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання»(розмітка розбігу). 2.Панна.Двохстороння гра. 3.Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи» |
|
19 |
ІБЖ.1. Українські народні рухливі ігри: «Козак», «Косарі», «Сіємо мак», «Перепілочка», «Маринка», «Перевесло». 2.Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» |
|
20 |
ІБЖ.1.Панна.Повторення технік удару ,прийому і ведення м’яча.Двохстороння гра. 2.Легка атлетика. Повторення техніки метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече», стрибка в довжину ,стрибка у висоту сп. «переступанням». 3. Елементи рухливих та народних ігор, козацькі забави.. |
|
21. |
ІБЖ. 1.Легка атлетика. Повторення техніки метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече», стрибка в довжину 2.Рухливі ігри. «Птахи», «Ріпка» 3. «панна»-двостороння гра; |
|
22 |
ІБЖ. Легка атлетика:Урок закріплення набутих вмінь та навичок з:легка атлетика-метання,стрибки;
2.Панна: Удари м’яча на місці та в русі, від стіни, в парах, 3. Рухлива гра: «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?» |
|
24 |
ІБЖ. 1.Легка атлетика: Урок закріплення набутих вмінь та навичок з легкої атлетики - метання, стрибки; 2. Рухлива гра: Гра в квадрат. 2.Панна: двостороння гра. |
|
25 |
ІБЖ.1Гімнастика: історія розвитку гімнастики. Правила змагань з окремих видів змагальної програми з гімнастики. Мінімальні знання про важливість розігріву і вправ на гнучкість перед заняттям, безпека життєдіяльності на заняттях. 2. Ознайомити з історіє розвитку українського волейболу. Загальна характеристика гри волейбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри).
3. Історія розвитку українського доджболу. Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, |
|
26 |
ІБЖ.1. Гімнастика Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; 2. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Рухлива гра «Вибивний» 3. Волейбол. Навчити техніці пересування в стійці волейболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча. |
|
27 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з гантелями, 2. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча Рухлива гра «Вибивний» 3. Волейбол. Закріплення техніки пересування в стійці волейболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча. |
|
25 |
ІБЖ.1 Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: підстрибування вгору з упору присівши; стрибки у присіді, пересуваючись у різні боки; 2. Волейбол. Навчити передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах
3. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на |
|
26 |
ІБЖ.1 Гімнастика. Танцювальні кроки, загальнорозвивальні вправи: з гантелями, еспандерами; з предметами. 2. Волейбол. Прийом м’яча знизу над собою, від стіни, з накидання партнер(а/ки). 3. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» |
|
27 |
ІБЖ.1. Гімнастика. Стрибки через скакалку різними способами. 2. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» 3. Волейбол. Рухлива гра «Малюкбол» |
|
28 |
ІБЖ 1. Волейбол. Способи пересування гравців по ігровому майданчику, поєднання способів пересування.. 2. Гімнастика. Розучування опорного стрибка способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80– 90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення. 3. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» |
|
29 |
ІБЖ.1. Гімнастика. Закріплення навику опорного стрибка способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла (козел у ширину, висота 80– 90 см); з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення. 2. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху. 3. Доджбол. «Мисливець і звірі» |
|
30 |
ІБЖ.1 Гімнастика. Вправи по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми (розучування). 2. Доджбол. «Хто найвлучніший?» 3. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. |
|
31 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. 2. Гімнастика. Вправи по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми (закріплення). 3. Доджбол. «Хто найвлучніший?» |
|
32 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. вправи з рівноваги: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с. (розучування). 2. Волейбол. Прийом м’яча знизу після виконання нижньої прямої (бокової) подачі від стіни. 3. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» |
|
34 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Гімнастика. вправи з рівноваги: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с. . (закріплення) 2. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» 3. Волейбол. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами. |
|
35 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Нижня пряма та бокова подачі з-за лицьової лінії. 2. Доджбол. Гра «М’яч ведучому» 3. Гімнастика. Гімнастика. вправи з рівноваги: вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с. (закріплення) |
|
36 |
ІБЖ. 1. Гімнастика: танцювальні кроки, загальнорозвивальні вправи: з предметами: гімнастичним обручем, скакалкою, гімнастичною палицею. 2. Волейбол. Верхня пряма подача в стіну. Верхня пряма подача на партнера. 3. Доджбол. Рухлива гра «Хто найвлучніший?» |
|
37 |
ІБЖ. 1. Гімнастика: танцювальні кроки, загальнорозвивальні вправи: з предметами: гімнастичним обручем, скакалкою, гімнастичною палицею. 2. Волейбол. Верхня пряма подача через сітку із скороченої відстані. 3. Доджбол. Гра «Вибивний» |
|
38 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу після верхньої прямої подачі від стіни та в парах. 2. Доджбол. (Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування) 3. Гімнастика. Акробатичні вправи, комбінації елементів вправ: Хлопці: стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито. Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши (розучування). |
|
39 |
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: 1.Волейбол-подачі,прийоми. 2.Доджбол. Рухлива гра «Хто найвлучніший?» 3.Гімнастика. Акробатичні вправи, комбінації елементів вправ: Хлопці: стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито. Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши (закріплення). |
|
40 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з гантелями, 2. Доджбол. Рухлива гра «вибивний» 3. Волейбол. Передачі м’яча знизу від стіни. |
|
41 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Навчальна гра волейбол. 2. Доджбол. Рухлива гра «Мисливець і звірі» 3. Гімнастика. Акробатичні вправи, комбінації елементів вправ: Хлопці: стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя); «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито. Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; (закріплення). |
|
42 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Вправи на гнучкість (стречинг). 2. Волейбол. Повторення прийому м’яча . 3. Доджбол. (Спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування) |
|
43 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Виси та упори:вправи на паралельних брусах (низьких), комбінаця елементів вправ. (розучування). 2.Волейбол. Естафета «Ривок за м'ячем» 3. Доджбол. Рухлива гра «вибивний» |
|
44 |
ІБЖ. 1. Волейбол. Рухлива гра «малюк-бол» 2. Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. 3. Гімнастика. Виси та упори: вправи на паралельних брусах (низьких), комбінаця елементів вправ. (закріплення). |
|
45 |
ІБЖ. 1. Гімнастика. Виси та упори: вправи на паралельних брусах (низьких), комбінаця елементів вправ. (закріплення). 2.волейбол. повторення техніки нижня пряма та бокова подачі. 3. Доджбол. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. |
|
46 |
ІБЖ.1. Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи: з предметами: гімнастичним обручем, скакалкою, гімнастичною палицею, танцювальні кроки, 2. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі». 3. Волейбол. Навчальна гра волейбол. |
|
47 |
ІБЖ.1. Гімнастика. Вправи на гнучкість (стречинг), вправи дихальної гімнастики. 2. Волейбол. Нижня пряма подача м’яча біля стіни. 3. Доджбол. Рухлива гра «Вибивний» |
|
48 |
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: 1. Гімнастики. 2.Доджболу. 3. Волейболу - Навчальна гра волейбол.
|
|