Календарне планування з фізичної культури має такі розділи:
1.Тема.
2.Завдання і компетентності.
3. Зміст і структура уроку.
4. Організаційно-методичне забезпечення .
5.Дати проведення, номери уроків, дозування.
9 КЛАС ЗФП ТА МОДУЛЬ ЛЕГКА АТЛЕТИКА (5 р. н.)
№п/п |
Зміст навчального матеріалу |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
О.-М. В. |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10-12 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Теоретико - методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Правила безпеки на уроках фізичної культури. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||
|
Олімпійська Україна. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Вплив занять фізичними вправами на основні системи та функції організму |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2 |
Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Стройові прийоми; шикування та перешикування; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Ходьба:різновидності ходьби. Біг: різновидності бігу. |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
загальнорозвивальні вправи (вправи в русі, в парах) |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для формування та корекції постави; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
Вправи для запобігання плоскостопості |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНА ЧАСТИНА 28-32 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Загальна фізична підготовка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30-60 м; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
прискорення до 30 м із різних вихідних по-ложень; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
|
біг зі зміною швид-кості і напрямку за сигналом; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
естафети |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із завданнями |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
«човниковий» біг 4×9 м; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Рухливі,спортивні ігри; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500 м; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально |
||||||||||||||||||||||||
|
біг 300–400 м з інтер-валом по 1-2-3 рази; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку сили: згинання і розгинання рук в упорі лежачи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
підтягування у висі та у висі лежачи на пере-кладині; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: стрибки з місця в довжину та висоту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
4 |
Біг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Біг 30 м, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
біг 60 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
200– 600 м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Рівномірний біг 1000 м (дівчата), 1500 м (юнаки). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
5 |
Стрибки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
стрибки в довжину та у висоту з розбігу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Поточний метод |
||||||||||||||||||||||||
6 |
Метання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Метання малого м’яча на дальність з розбігу, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
фронтально |
||||||||||||||||||||||||
|
спеціальні вправи для метань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
кидання набивних м’ячів з різних вихідних положень (стоячи, сидячи і т.д.). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
7 |
Орієнтовні навчальні нормативи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Біг 30 м (с) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Біг 60 м (с) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Стрибки у довжину з/р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Рівномірний біг (хв.,с) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Метання малого м’яча на дальність (м) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
8 |
ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3-5 ХВ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Підведення підсумків уроку |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
||||||||||||||||||||||||||