КЗЗСО І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №1»
Варвинської селищної ради Чернігівської області
«ПОГОДЖЕНО» «ЗАТВЕРДЖУЮ»
Заступник директора з Директор закладу
навчальної роботи І семестр 2019/2020 н.р.
І семестр 2019/2020 н.р. ____________ Т.І.Прищенко
____________ В.М. Савицька (підпис)
(підпис) «___» вересня 2019 р.
«___» вересня 2019 р.
ІІ семестр 2019/2020 н.р. ІІ семестр 2019/2020 н.р.
____________ В.М. Савицька _____________ Т.І.Прищенко
(підпис) (підпис)
«___» ________ 2020 р. «___» _________ 2020 р.
Календарно-тематичне планування з навчального предмету «Фізична культура» у 10 класі на 2019/2020 навчальний рік Учителя фізичної культури ЧИЖ В.В. |
Розглянуто на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни протокол № 1 від ______2019 р.
Голова шкільного МО _______ В.Г.Скоромець |
За навчальною програмою затвердженою наказом МОН України № 408 від 20.04.2018 р.
|
Навчально-методичне забезпечення
навчального плану:
10 клас
Річна кількість годин – 105 год.
Кількість годин на тиждень згідно програми – 3 год.
Планова кількість уроків контролю та корекції нав-
чальних досягнень учнів/практичних робіт – 29 год.
1
Протягом року учні 10-11 класів мають опанувати 2-3 варіативних модулі. На їх опанування відводиться приблизно однакова кількість годин. Однак не виключається можливість мотивованого збільшення чи зменшення кількості годин на вивчення окремих модулів.
Критеріями відбору варіативних модулів є: наявність матеріально-технічної бази, регіональні спортивні традиції, кадрове забезпечення та бажання учнів.
За потреби, у межах одного варіативного модуля можна освоїти навчальний матеріал, передбачений на два роки вивчення.
Віковий період учнів 10-го класів найсприятливіший для розвитку: гнучкості (хлопці і дівчата), сили (хлопці та дівчата), швидкісно-силових якостей (хлопці),
витривалості і спритності (хлопці і дівчата).
2
Фізичне виховання — важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.
Мета реалізовується комплексом таких навчальних, оздоровчих і виховних завдань:
— формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;
— розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
— розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей;
— формування ціннісних орієнтацій щодо використання
фізичних вправ як одного з головних чинників
здорового способу життя;
— формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку.
3
Сітка розподілу годин за модулями
(темами) програмового матеріалу
для учнів 10-го класу
СЕМЕСТР
|
Інваріантна частина |
Варіативні модулі (теми) програми |
Всього:
Всього:
|
|||||
Теоретико - методичні знання
|
ЗФП |
Легка атлетика
|
Гімнастика
|
Спортивні ігри |
||||
Футбол (6-й рік) |
Баскетбол |
Волейбол
|
||||||
І |
На кож-ному уроці |
14
|
- |
16
|
18
|
- |
48 |
|
ІІ |
23
|
16
|
- |
- _ |
18
|
57 |
||
Всього
|
+ |
+ |
37 |
16 |
16 |
18 |
18 |
105 |
(3 години на тиждень)
1-16 – футбол; 17-30 – л/атлетика;
31-48 – баскетбол.
49-64 – гімнастика; 65-82 – волейбол;
83-105 – л/атлетика (гандбол).
4
ПОУРОЧНИЙ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН І СЕМЕСТР 10 кл.
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
1. |
01.09.
|
Інструктаж з дотримання Правил ТБ на уроках фізичної культури, зокрема під час занять футболом. Мета навчального предмета:»Фізична культура» Навчальні вимоги на І семестр. ЗФП: стройові вправи:
Повільний біг - 400 м. Основні правила гри в Міні-ф/б. Навчальна гра в Міні-футбол. |
Виконати повороти на місці. |
5
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
2. |
. |
Профілактика травматизму на уроках футболу. Стройові команди. Повільний біг – 400 м (або 2 хв.). Комплекс ЗРВ у русі. Біг спиною вперед (парами). Поєднання прийомів техніки пересування з технікою володіння м’ячем (обведення перешкод). Вкидання м’яча на дальність. Удари по м’ячу правою і лівою з 11м. |
Повторити виконання поворотів на місці: «Налі-во!», «Напра-во!», «Кру-гом!» |
3. |
|
Розвиток футболу в Україні та за кордоном. Стройові команди. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ на місці без предметів. «Човниковий» біг 4х9 м (замість кубиків футбольний м’яч). Вкидання м’яча на дальність і точність з аута. Пенальті (виконання ударів по воротах). Рухлива гра «Виклик номерів». Навчальна гра в футбол. |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 20-25 разів |
6
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
4. |
|
Досягнення українських олімпійців на міжнародній арені, значення НОКу для розвитку спорту. - ОЛІМПІЙСЬКИЙ УРОК - Стройові команди; стройовий крок, повороти в русі, перешикування на місці та в русі. Комплекс ЗРВ в парах. «Човниковий» біг 4х9 м (замість кубиків – футбольний м’яч). Зупинка м’яча: підошвою, внутрішньою стороною стопи, стегном, грудьми (для хл.) у русі. Вдосконалення вивчених способів ведення м’яча (обведення стійок, «фінти»). Підсумки олімпійського уроку. |
Повільний біг до 1500 м
|
5. |
|
Основи раціонального харчування. Стройові вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг - 800 м (хл.) і 400 м (дівч.). Вимір ЧСС. Комплекс ЗРВ у русі. «Човниковий» біг 4х9 м. Вкидання футбольного м’яча на дальність з |
Грати в футбол |
7
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
невеликого розбігу (2-3 кроки). Елементи гри воротаря: ловіння, відбивання, переведення та вибивання різних м’ячів; організація атаки під час введення м’яча в гру. Взаємодія з партнерами під час організації атаки. Навчальна гра в футбол. |
|
6. |
|
Правила самостійних занять фізичними вправами. Стройові команди. Повільний біг - 800 м. Вимір ЧСС. Спеціальні вправи бігуна і стрибуна. Стрибки у довжину з місця, багато- скоки. Стрибки з імітуванням удару головою та ногою. Удари по м’ячу серединою лоба на точність у руки партнерові. Удари по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у г/б ворота із 16,5 м (з-за меж штрафного майданчика). Рухлива гра «Мисливці і качки». |
Виконувати присідання на одній нозі («пістолет») по 10 разів на кожну ногу (слабші учні - з допомогою) |
8
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
7. |
|
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці. Стройові вправи. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Повторний біг 2х30 м. Жонглювання футбольним м’ячем. Вкидання футбольного м’яча на дальність та точність в умовному коридорі шириною 10 м. Рухлива гра. Навчальна гра в футбол: узгоджені дії та взаємопід-страхування при чисельній меншості в обороні. Вправа ЗФП: згинання та розгинання рук: хл. – в упорі на брусах; дівч. - в упорі лежачи від лави (або вправа для м’язів пресу). |
Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хл. – 25-30 разів, дівч. – 15-20 разів. |
8. |
|
Стройові команди. Рівномірний біг – 400 м (дівчата) і 800 м (хлопці). Правила гри та арбітраж. Комплекс ЗРВ. Різновиди стрибків із завданнями.
|
Виконати піднімання тулуба в сід: 20-25 разів. |
9
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Вкидання футбольного м’яча на дальність та точність. Удари на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота (або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м після ведення м’яча. Навчальна гра в футбол: організація оборони проти швидкого та поступового нападу. Суддівство гри хлопцями. |
|
9. |
|
Фізична підготовка юного футболіста. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Контрольний норматив - вкидання м’яча на точність і дальність (в умовному коридорі шириною 10 м). Удари на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота (або задану половину футбольних воріт з відстані 11 м після ведення м’яча. |
Виконувати вкидання футбольного м’яча на дальність і точність з аута. |
10
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Навчальна гра в футбол. Суддівство гри дівчатами. Вправи ЗФП: - підтягування на в/перекладині (хл.) та н/перекладині (дівч.); - вправа для м’язів пресу. |
|
10. |
|
Особливості підготовки дівчат у футболі. Стройові вправи. Повільний біг в чергуванні з ходьбою – 400 м. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. «Човниковий» біг 4х9 м (замість кубиків – футбольний м’яч). Удари по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота (або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м після ведення. Рухлива гра або гра в «Міні-футбол». Вправа ЗФП: «пістолет».
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги: дівчата – 10-13 разів. Грати в футбол (хл.) |
11
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
11. |
|
Основні жести арбітра. Футбольна вікторина. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ. Ведення м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому з обведенням предметів. Контрольний норматив – 6 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота (або задану половину футбольних воріт) з відстані 16,5 м (з-за меж штрафного майданчика) після ведення. Вдосконалення вивчених способів та прийомів відбирання м’яча. Відволікальні дії («фінти»): «відходом», «ударом», «зупинкою». Навчальна гра в футбол. Суддівство гри. |
Виконувати удари по г/б воротам на точність з місця з від-стані 16,5 м |
12
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
12. |
|
Правила гри та арбітраж. Стройові команди. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ на місці без предметів. «Човниковий» біг 4х9 м (замість кубиків футбольний м’яч). Зупинки м’яча, що опускається одним із вивчених способів. Навчальна гра в футбол. Суддівство гри. |
|
13. |
|
Розвиток футболу в Україні та за кордоном. Стройові команди. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м (замість кубиків футбольний м’яч). Зупинки м’яча, що опускається одним із вивчених способів. Рухлива гра. Навчальна гра в футбол. |
|
13
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
14. |
|
Фізична підготовка юного футболіста. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки з імітуванням удару ногою. Зустрічна естафета. Контрольний норматив - 6 зупинок м’яча, що опускається одним із вивчених способів. Боротьба за м’яч за допомогою поштовхів. Організація оборони проти швидкого та поступового нападу у двосторонній грі в футбол. |
|
15. |
|
Характеристика фізичної підготовленості. Методи її визначення. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Біг з максимальною швид-кістю після підстрибування (або бігу на місці). Біг боком і спиною вперед наввипередки. Навчальна гра в футбол. Жонглювання м’ячем. |
|
14
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
16. |
|
Футбольна вікторина. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Рухлива гра. Жонглювання м’ячем. Навчальна гра в футбол. Рівномірний біг: 1500 м – юнаки і 1000 м – дівчата. Підведення підсумків з Модуля: «Футбол». |
Рівномірний біг - 1000-1500 м. |
17. |
|
Інструктаж з дотримання правил ТБ під час занять легкою атлетикою. Стройові команди. Комплекс ЗРВ. Рівномірний біг – 400 м (дівчата) і 800 м (хлопці). Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки у довжину з розбігу способом «прогинаючись» та «зігнувши ноги». Рухлива гра: «Боулінг» (збити кеглі м’ячем). Вправа ЗФП: - підтягування (хл.) і згинання та розгинання рук в упорі лежачи від лави (дівч.) |
Біг з прискоренням 2 х 30 м і 2 х 60 м |
15
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
18. |
|
Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м з н/старту. Стрибки у довжину з розбігу способами «зігнувши ноги» і «прогинаючись». Рухлива гра. Вправа ЗФП. |
Прискорення до 30 м з різних вихідних положень (в.п.) |
19. |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Контрольний норматив – біг 30 м з н/старту. Стрибки у довжину з розбігу «зігнувши ноги» і «прогинаючись». Рухлива гра. Вправа ЗФП. |
Повторний біг 2х100 м |
20. |
|
Надання першої допомоги при отриманні травм (удар, вивих, перелом, розтягнення, забій м’яких тканин). Організовуючі вправи. |
Виконувати повторний біг 3х100 м |
16
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Біг 100 м з н/старту. Стрибки у довжину з розбігу «зігнувши ноги» і «прогинаючись». Спортивна ходьба 400 м. Вправи ЗФП для розвитку сили: підтягування, вис на зігнутих руках. |
|
21. |
|
Паралімпійський рух на сучасному етапі. Стройові команди. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Біг 60 м з н/старту (у випадку дощу – «човниковий» біг 4х9 м. Контрольний норматив – біг 100 м з н/старту. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча на дальність з розбігу. Рухлива гра. |
Виконувати різновиди стрибків: з підвищення, на підвищення, на одній нозі, на двох і т.д. |
22. |
|
Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. |
Метати грудки, мішечки з піском з розбігу на |
17
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Комплекс ЗРВ. Контрольний норматив – стрибки у довжину з розбігу способами «зігнувши ноги» і «прогинаючись» (у випадку дощу здача К.н. – стрибки у довжину з місця). Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча на дальність з розбігу. Рівномірний біг 1500 м. Рухлива гра. Вправи ЗФП. |
дальність
|
23. |
|
Правила змагань з метання м/м’яча на дальність з розбігу. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча на дальність з розбігу. Спортивна ходьба 400 м. Спортивна гра за вибором учнів. Вправи ЗФП. |
Метати грудки, мішечки з піском з розбігу на дальність |
18
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
24. |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг, ходьба. Спеціальні вправи для метань. Контрольний норматив – метання м/м’яча на дальність з розбігу. Рівномірний біг 1500 м (юнаки і дівчата). Рухлива гра. Вправи ЗФП. |
Рівномірний біг – 1000-1500 м.
|
25. |
|
Значення оздоровчого бігу для функціонування серцево-судинної, дихальної та м‘язової систем. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг, ходьба. Кросовий біг – 1500 м. Спортивна гра за вибором учнів. Вправи ЗФП. |
Кросовий біг – 1500 м. |
26. |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. |
Рівномірний біг – 1000-1500 м. |
19
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Повільний біг. Спеціальні бігові вправи. Контрольний норматив – рівномірний біг 1500 м Рухлива гра або естафета. |
|
27. |
|
Характеристика фізичної підготовленості. Методика її визначення. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Багатоскоки. Рухлива гра. Стрибкові вправи. Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання». Вправа ЗФП. |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: хл. – від підлоги – 35 разів, дівч. – від лави (дивану) – 16 разів. |
28. |
|
Значення оздоровчого бігу для функціонування серцево-судинної, дихальної та м‘язової систем. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Спеціальні бігові вправи. Стрибкові вправи. Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання». Подолання перешкод. Рухлива гра. Вправа ЗФП. |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: хл. – від підлоги – 35 разів, дівч. – від лави (дивану) – 16 разів. |
20
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
29. |
|
Надання першої медичної допомоги при отриманні травм. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Стрибкові вправи. Подолання перешкод. Контрольний норматив – стрибок у висоту з розбігу способом «переступання». |
Повільний біг до 9 хв. |
30. |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг, ходьба. Рівномірний біг 2 хв. Стрибкові вправи. Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання». Рухлива гра. Підсумки з модуля: «Л/атлетика». |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей |
31. |
|
Інструктаж з дотримання правил ТБ під час занять баскетболом. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стійки, пересування, зупинки, повороти в русі і на місці. |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей |
21
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Ведення та передачі м’яча. Серійні кидки з близьких та середніх відстаней з різних точок. Стрибки на підвищення. Правила гри в баскетбол. Штрафний кидок. Вправи ЗФП. |
|
32. |
|
Методика організації самостійних занять. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стійки, пересування, зупинки, повороти в русі і на місці. Ведення та передачі м’яча. Кидки м’яча в умовах захисних дій гравців. Штрафний кидок. Рухлива гра. |
Виконувати присідання на одній нозі «пістолет» по 8-10 разів на кожну. |
33. |
|
Вплив занять фізичними вправами на основні системи та функції організму. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Стрибок вгору. Прискорення на 10-15 м з |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 20-25 разів |
22
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
різних стартових положень різними способами і з веденням м’яча.
Серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів. Навчальна гра в баскетбол. Основні правила гри. Жести судді. |
|
34. |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. Стройові вправи. Різновиди бігу, стрибків. Ходьба. Комплекс ЗРВ. Стрибки вгору. Прискорення на 10-15 м з різних стартових положень різними способами і з веденням м’яча. Серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів.
«Човниковий» біг 4х9 м. Навчальна гра в баскетбол |
Виконувати присідання на одній нозі – по 10 разів на кожну ногу.
|
23
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
35. |
|
Особливості проведення та суддівство змагань з баскетболу. Стройові і ЗРВ. Повільний біг із завданнями. Ведення м’яча та кидки одним із вивчених способі у 8 кілець по колу спортзалу. Кидки м’яча в кошик стоячи збоку від щита, штрафний кидок, кидки із-за трьох-очкової лінії. Контрольний норматив – стрибок вгору (або «човниковий» біг 4х9 м). Рухлива гра. |
Виконувати стрибки вгору та в довжину з місця. |
36. |
|
Особливості проведення та суддівство змагань з баскетболу. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Кидки м’яча в кошик за 1 хв із-за меж 3-х секундної зони. Штрафний кидок. Навчальна гра в баскетбол. Жести судді. Суддівство гри учнями. |
Виконувати згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги: дівч.-10-13 разів, юнаки – на кулаках – 10-25 разів. |
37. |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. Стройові і ЗРВ. Ведення м’яча з обведенням перешкод та подальшим |
Виконувати згинання та розгинання рук в упорі лежачи від |
24
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
кидком м’яча в кошик з подвійного кроку. Кидки м’яча в кошик із дистанції 4,5 м на рівній відстані між п’ятьма точками. Навчальна гра в баскетбол. Вправа ЗФП. |
підлоги: дівч.-10-13 разів, юнаки – на кулаках – 10-25 разів. |
38 |
|
Правила змагань з баскетболу. Стройові і ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Ведення м’яча з обведенням перешкод та подальшим кидком м’яча в кошик з подвійного кроку. Кидки м’яча в кошик за 1 хв із-за меж 3-х секундної зони. Штрафний кидок. Навчальна гра в баскетбол. Вправа ЗФП. |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 25-30 разів |
39. |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. Стройові і ЗРВ. Комплекс ЗРВ. Повільний біг, ходьба. Контрольний норматив – ведення м’яча з обведенням перешкод та подальшим кидком м’яча в кошик з подвійного кроку. Кидки м’яча в кошик із дистанції 4,5 м на рівній відстані між п’ятьма точками. Рухлива гра. Вправа ЗФП. |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 25-30 разів |
25
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
40. |
|
Особливості проведення та суддівство змагань з баскетболу. Стройові і ЗРВ. Повільний біг із завданнями. Ведення м’яча та кидки одним із вивчених способі у 8 кілець по колу спортзалу. Кидки м’яча в кошик стоячи збоку від щита, штрафний кидок, кидки із-за трьох-очкової лінії. «Човниковий» біг 4х10 м. Рухлива гра.
|
Взяти участь в Першості школи по баскетболу |
41. |
|
Характеристика фізичної підготовленості. Методика її визначення. Стройові вправи. Рухлива гра. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ. Штрафні кидки на точність. Контрольний норматив – 10 штрафних кидків на точність. Навчальна гра в баскетбол. Суддівство гри учнями. Рухлива гра. Вправа ЗФП: вис на зігнутих руках. |
Виконувати згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги: дівч.-10-13 разів, юнаки – на кулаках – 10-25 разів. |
26
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
42. |
|
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці. Стройові команди. Комплекс ЗРВ. Повільний біг, ходьба. Кидки м’яча в кошик з подвійного кроку. Кидки м’яча в кошик за 1 хв із-за меж 3-х секундної зони. Штрафні кидки на точність. Навчальна гра в баскетбол. Суддівство гри учнями. |
Виконувати вправи для формування та корекції постави |
43. |
|
Методика організації самостійних занять. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Вправи з м’ячем. Ведення м’яча з обведенням перешкод та кидок м’яча в кошик з подвійного кроку. Кидки м’яча в кошик із дистанції 4,5 м на рівній відстані між п’ятьма точками. Навчальна гра в баскетбол. Суддівство гри учнями.
|
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 20-25 разів |
27
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
44. |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Прискорення з різних стартових положень на 10 м. Ведення м’яча без зорового контролю. Контрольний норматив – 10 кидів м’яча в кошик із дистанції 4,5 м на рівній відстані між п’ятьма точками. Рухлива гра. |
Виконувати присідання на одній нозі – по 10 разів на кожну ногу.
|
45. |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Прискорення з різних стартових положень на 10 м з партнерами і з веденням м’яча. Ведення м’яча в умовах опору захисника. Кидки м’яча в кошик із дистанції 4,5 м на рівній відстані між п’ятьма точками. Навчальна гра в стрітбол. Правила гри стрітбол. |
Виконувати присідання на одній нозі – по 10 разів на кожну ногу.
|
28
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
46. |
|
Вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної реалізації у майбутній професії (відповідно до обраного профілю чи омріяної професії). Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ професійної спрямованості. Прискорення з різних стартових положень на 10 м з партнерами і з веденням м’яча. Кидки м’яча в кошик після фінтів. Навчальна гра в стрітбол. |
Виконувати згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги: дівч.-10-13 разів, юнаки – на кулаках – 10-25 разів |
47. |
|
Вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної реалізації у майбутній професії (відповідно до обраного профілю чи омріяної професії). Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ професійної спрямованості. Ведення м’яча з обведенням 3-х кеглів, розміщених на відстані 2 м від центральної лінії (середньої лінії розмітки |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей |
29
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
баскетбольного майданчика) та кидок м’яча в кошик з подвійного кроку (на час і точність попадання). Навчальна гра в баскетбол. |
|
48. |
|
Баскетбольна вікторина. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з м’ячем. Бігова смуга перешкод. Кидки м’яча в кошик із-за меж 3-х сек. зони за 1 хв. Кидки м’яча в кошик із дистанції 4,5 м. Навчальна гра в баскетбол. Підсумки з модуля: «Баскетбол». Підведення підсумків за І семестр. |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей |
З И М О В І К А Н І К У Л И |
30
ПОУРОЧНИЙ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН ІІ СЕМЕСТР 10 кл.
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
49. |
|
Інструктаж з дотримання правил ТБ під час занять гімнастичними вправами. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ. Акробатичні вправи, вивчені у попередніх класах. Спеціальні вправи для стрибків. Опорний стрибок через гімнастичного козла: хл.: способом «ноги нарізно» (козел у довжину, h=100-115-120 см). Опорний стрибок через гімнастичного козла: дівч.: способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 900 та 180 0 (козел або кінь у ширину, h=100-115 см). Вправи ЗФП на «прес». |
Виконувати вистрибування з присіду |
50. |
|
Перша долікарська допомога при травмах (забій, вивих, перелом, розтягнення). Стройові вправи. Комплекс вправ ЛФК для |
Виконувати вправи на розтягування
|
31
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
профілактики захворювань хребта. Різновиди стрибків. Комбінація елементів вправ з акробатики (юнаки і дівчата). Лазіння по вертикальному канату у два і три прийоми (юнаки). Опорний стрибок через гімнастичного козла Вправи ЗФП. |
|
51. |
|
Гімнастика, як засіб вдосконалення фізичних і психологічних якостей. Стройові вправи. Комплекс вправ ЛФК для профілактики захворювань хребта. Різновиди стрибків. Комбінація елементів вправ з акробатики (юнаки і дівчата). Опорний стрибок через гімнастичного козла: дівч.: способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 900 та 180 0 (козел або кінь у ширину, h=100-115 см). |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: Хл.- 25 разів, дівч.- 15 разів |
52. |
|
Страхування і самострахування. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ із скакалками. |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: |
32
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Стрибки через скакалку за 10 сек. Комбінація елементів вправ з акробатики (юнаки і дівчата). Контрольний норматив – Опорний стрибок через гімнастичного козла: дівч.: способом «зігнувши ноги», «боком з поворотом на 900 та 180 0 (козел або кінь у ширину, h=100-115 см). Лазіння по вертикальному канату без допомоги ніг (юнаки). Вправи ЗФП: нахил тулуба вперед з положення сидячи; підтягування. |
хл.- 34 рази, дівч.- 16 разів |
53. |
|
Методика розвитку гнучкості. Стройові вправи. Повільний біг, ходьба. Елементи художньої гімнастики – дівчата: танцювальні кроки і вправи; підбивні стрибки в різні боки; стрибки вгору, поштовхом двох ніг прогнувшись з поворотом на 1800 у горизонтальну рівновагу. Вправа на тренажері – хлопці: підйом штанги з положення лежачи та жим штанги. |
Виконувати нахил тулуба вперед з положення сидячи |
33
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Комбінація елементів вправ з акробатики. Комбінація вправ на брусах. Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. |
|
54. |
|
Методика розвитку гнучкості. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ритмічної гімнастики. Контрольний норматив – нахил тулуба вперед з положення сидячи. Комбінація елементів вправ з акробатики. Комбінація вправ на брусах. Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. Лазіння по вертикальному канату у два чи три прийоми, без допомоги ніг. |
Виконувати нахил тулуба вперед з положення сидячи |
55. |
|
Правила техніки безпеки під час занять атлетизмом, загальною та спеціальною фізичною підготовкою. Перешикування та повороти в русі. ЗРВ. Вправи з подоланням |
Взяти участь в Першості школи з шахів. |
34
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
особистої ваги, з допоміж-ними навантаженнями: в парах із подоланням опору та ваги партнерах. Вправи на тренажерах. Комбінація елементів вправ з акробатики. Комбінація вправ на брусах. Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. |
|
56. |
|
Перешикування та повороти в русі. ЗРВ. Вправи для формування та корекції постави. Перетягування канату. Комбінація елементів вправ з акробатики (підготуватися до виконання на оцінку). Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. Комбінація вправ на брусах. Вправи на поставу біля гімнастичної стінки. |
Виконувати акробатичні вправи |
57. |
|
Гімнастика, як засіб вдосконалення фізичних і психологічних якостей. Стройові вправи. Різновиди ходьби. |
Виконувати акробатичні вправи |
35
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Танцювальні кроки. Бігова смуга перешкод з елементами гімнастики. Контрольний норматив – комбінація елементів вправ з акробатики. Комбінація вправ на брусах. Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. |
|
58. |
|
Розвиток фізичних якостей засобами гімнастики. Стройові вправи. Повільний біг, ходьба. Бігова смуга перешкод з елементами гімнастики. Комбінація елементів вправ з акробатики. Комбінація вправ на брусах. Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. Лазіння по вертикальному канату без допомоги ніг (юнаки). Стрибки через скакалку за 30 сек. (75 стрибків) – дівчата.
|
Виконувати акробатичні вправи |
36
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
59. |
|
Розвиток фізичних якостей засобами гімнастики. Стройові вправи. Повільний біг, ходьба. Бігова смуга перешкод з елементами гімнастики. Комбінація вправ на брусах. Комбінація вправ з рівноваги – дівчата – на гімнастичній колоді та з висів і упорів на високій перекладині – юнаки. Лазіння по вертикальному канату без допомоги ніг (юнаки). Стрибки через скакалку за 30 сек. (75 стрибків) – дівчата. Піднімання тулуба в сід за 1 хв. Рухлива гра. |
Виконувати вправи на координацію рухів та піднімання тулуба в сід за 1 хв.
|
60. |
|
Правила безпеки на уроках гімнастики і під час поза-урочних фізкультурних занять. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ЛФК для профілактики сколіозу. Вправи на розвиток гнучкості. Контрольний норматив – за вибором учнів: |
Виконувати вправи ЛФК на профілактику сколіозу |
37
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
комбінація елементів вправ з висів та упорів на брусах: юнаки – паралельних, дівчата – різновисоких або комбінації вправ з рівноваги на колоді (дівч.) та з висів і упорів на в/перекладині (юнаки). Лазіння по канату (юнаки). Вправи з гімнастичним обручем (дівчата). Вправи з гантелями та штангою (юнаки). |
|
61. |
|
Відомі гімнасти України. Стройові вправи. Повільний біг, ходьба. Бігова смуга перешкод з елементами гімнастики. Стройові вправи. Різновиди ходьби. Вправи на координацію рухів. Елементи ритмічної гімнастики, хореографії, аеробіки. Комбінації вправ з рівноваги на колоді (дівч.) та з висів і упорів на в/перекладині (юнаки). Комбінація вправ на брусах. Піднімання тулуба в сід за 30 сек. |
Виконувати піднімання тулуба в сід за 1 хв, з орієнтацією на результат: юн.-55 разів, дівч.-48 разів. |
38
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
62. |
|
Види гімнастики: художня, ритмічна, ранкова, атлетична, спортивна, лікувальна, гантельна, дихальна, аеробна. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Контрольний норматив – піднімання тулуба в сід за 1 хв.
|
Виконувати вправи для розвитку сили м’язів рук |
63. |
|
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ЛФК для профілактики захворювань хребта. Колове тренування: 1. Акробатичні вправи. 2. Вправи на брусах. 3. Вправи на колоді. 4. Вправи в/перекладині. 5. Вправи на н/перекладині. 5. Вправи на гімнастичній стінці. Точковий масаж для профілактики захворювань на грип та простуду. |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: хл.- 34 рази, дівч.- 16 разів |
39
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
64. |
|
Гімнастична вікторина. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Бігова смуга перешкод з елементами гімнастики. Колове тренування (комбінації вправ для закріплення вивченого матеріалу):
рівноваги на колоді (дівч.) та з висів та упорів на в/перекладині (хл.);
хл. – паралельних, дівч. – різновисоких;
Контрольний норматив – підтягування з вису на високій перекладині (юнаки) і з вису лежачи на низькій перекладині (дівчата). Вправи зі штангою (юнаки). Рухлива гра. Підведення підсумків з модуля «Гімнастика». |
Виконувати вправи з подоланням власної ваги |
40
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
65. |
|
Правила ТБ під час занять волейболом. Інструктаж учнів. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Комплекс ЗРВ. Вправа ЗФП. Повторний біг 5-10 м з різних в.п. Стрибки у довжину з місця. Прийом та передачі м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах. Розміщення та перехід гравців на майданчику. Правила гри. Навчальна гра у волейбол. |
Виконувати вправи на розвиток гнучкості |
66. |
|
Волейбол як засіб фізичного виховання, вдосконалення фізичних і психологічних якостей. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу та стрибків. Прийом та передачі м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах. Зустрічна естафета. Передача м’яча двома руками зверху для |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 15-20-25 разів
|
41
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
нападаючого удару. Нападаючий удар по ходу сильнішою рукою з місця та з розбігу. Нападаючий удар з короткої передачі. Блокування нападаючого удару з наступною самостраховкою. ЗФП: згинання та розгинання рук в упорі лежачи: юнаки - від підлоги – 34 р., дівчата - від лави – 16 разів. |
|
67. |
|
Досягнення українських волейболістів. Стройові вправи. Повільний біг, ходьба. Комплекс ЗРВ з м’ячами в парах. Багаторазові кидки н/м’яча від грудей двома руками вперед, над собою. Переміщення в упорі лежачи вправо, вліво по колу. Пересування вздовж сітки приставними кроками правим і лівим боком, зупинки та обрання вихідного положення для блокування. Прийом та передача м’яча на точність через сітку із зони (2, 3, 4 в зазначену зону). |
Виконувати стрибки вгору |
42
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
68. |
|
Основні поняття та правила гри у волейбол. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ в парах з м’ячами. Спеціальні вправи волейболіста (для кистей рук). Повторне пробігання відрізків 5-10 м зі зміною напрямку та швидкості руху за зоровим та голосовим сигналами. Передача м’яча на точність через сітку із зони (2, 3, 4 в зазначену зону). Верхня та нижня пряма подача. Навчальна гра у волейбол. |
Виконувати присідання на одній нозі («пістолет») по 8-10 разів на кожну ногу |
69. |
|
Попередження спортивного травматизму. Повільний біг, ходьба. Комплекс ЗРВ із скакалками. Стрибки через скакалку. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу після переміщення. Нападаючий удар з короткої передачі. Прямий нападаючий удар з |
Виконувати присідання на одній нозі («пістолет») по 10 разів на кожну ногу |
43
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
переводом. Боковий нападаючий удар. Уміння пом’якшити прийом сильно посланого м’яча. 6 передач на точність через сітку із зони (2, 3, 4 в зазначену зону). Навчальна гра у волейбол. Жести судді. Ведення протоколу змагань. |
|
70. |
|
Технічна підготовка волейболістів. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ в парах з м’ячами. Прийом та передачі м’яча двома руками зверху та знизу. Контрольний норматив – 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 в зазначену зону. Рухлива гра. Вправа ЗФП. Прямий нападаючий удар із власного підкидання. Навчальна гра в волейбол. |
Виконувати силові вправи |
44
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
71. |
|
Правила гри у волейбол. Основні засади суддівства. Жести судді. Ведення протоколу змагань. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Спец. вправи на силу кистей рук. Верхня пряма подача м’яча – (юнаки) та нижня пряма подача (дівчата) в зазначену зону. Нападаючий удар з передачі партнера. Навчальна гра у волейбол. |
Виконувати вправи на розвиток гнучкості |
72. |
|
Правила безпеки під час позаурочних фізкультурних занять. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Серійні стрибки з поштовхом однієї та двох ніг. Нападаючий удар: з накидання партнера; з передачі партнера. Прийом та передачі м’яча двома руками знизу через сітку в парах. Верхня та нижня прямі подачі м’яча. Навчальна гра у волейбол. Правила гри. |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 20-25 разів |
45
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
73. |
|
Взаємодія гравців передньої та задньої ліній. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Прийом та передачі м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах на відстані 6-7 м (д) - з орієнтацією - 20 передач та 7-8 м (ю) – з орієнтацією на результат - 25 передач. Верхня та нижня прямі подачі м’яча. Навчальна гра у волейбол: взаємодії гравців передньої та задньої ліній під час атакуючих та захисних дій. Вправа ЗФП. |
Виконувати вправи на розтягнення |
74. |
|
Фактори, що визначають ефективність змагальної діяльності гравців. Стройові вправи. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Комплекс ЗРВ. Рухлива гра. Передачі та прийом м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах на відстані 6-7 м (д) - з орієнтацією - 20 передач та 7-8 м (ю) – з орієнтацією на результат - 25 передач. |
Взяти участь в Першості школи по волейболу |
46
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Навчальна гра у волейбол: взаємодії гравців передньої та задньої ліній під час атакуючих та захисних дій |
|
75. |
|
Тактична підготовка волейболістів. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Бігова смуга перешкод. Рухлива гра. Верхня та нижня пряма подача м’яча (5-6 спроб) або прямий нападаючий удар з накиданням м’яча партнером. Навчальна гра у волейбол: взаємодії гравців передньої та задньої ліній під час атакуючих та захисних дій. Вправа ЗФП. |
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 20-25 разів |
76. |
|
Особливості техніки гри у волейбол Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4 х 9 м (із волейбольними м’ячами. Виконання нападаючого удару:
|
Виконувати вправу для м’язів «черевного» пресу – 20-25 разів |
47
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Верхня та нижня пряма подача м’яча (5-6 спроб). Навчальна гра в волейбол:
Силові вправи. |
|
77. |
|
Досягнення українських волейболістів. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Передача м’яча з пересуванням в парах, в трійках у стрибку за спину. Контрольний норматив – 10 верхніх (юнаки), нижніх (дівчата) прямих подач на влучність в зазначену викладачем зону. Прямий нападаючий удар сильнішою рукою з високих та середніх передач із зон 2 та 4. Рухлива гра.
|
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: Хл.- 34 рази, дівч.- 16 разів |
48
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
78. |
|
Волейбол як засіб фізичного виховання, вдосконалення фізичних і психологічних якостей. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Прямий нападаючий удар з короткої передачі. Навчальна гра у волейбол. Контрольний норматив – взаємодія гравців у грі. |
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: хл.- 34 рази, дівч.- 16 разів |
79. |
|
Фактори, що визначають ефективність змагальної діяльності гравців. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Прямий нападаючий удар з першої передачі. Індивідуальне та групове блокування. Навчальна гра у волейбол. |
Виконувати вправи для розвитку сили м’язів рук |
80. |
|
Основні поняття та правила гри у волейбол. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Чергування подач у праву та ліву частини майданчика. Рухлива гра. Двостороння гра у волейбол. |
Виконувати стрибки у довжину з місця. |
49
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Суддівство гри учнями. |
|
81. |
|
Суддівство. Склад суддівської бригади. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Розташування гравців в момент прийому м’яча в побудові «кутом вперед». Взаємодія гравців, що приймають м’яч із зв’язковим гравцем, що перебуває в зоні 3,2,4. Взаємодія гравців під час прийому подачі в навчальній грі у волейбол. Вправи на гімнастичній стінці. |
Виконувати присідання на одній нозі («пістолет») по 10 разів на кожну ногу |
82. |
|
Жести та суддівська термінологія. Ведення протоколу гри. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Біг із зупинками та зміною напрямку руху. Взаємодія гравців під час прийому подачі в навчальній грі у волейбол. Вправи ЗФП. Підведення підсумків з модуля: « Волейбол». |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей |
50
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
83. |
|
Інструктаж з дотримання правил ТБ під час занять легкою атлетикою. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м з н/старту. Стрибки у довжину з місця. Потрійний стрибок. Естафетний біг 8 х 50 м (прийом та передача естафетної палички, біг по повороту). |
Виконувати силові вправи |
84. |
|
Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. Стройові вправи. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м з н/ старту. Потрійний стрибок. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча на дальність з розбігу (дівчата можуть метати з місця). Вправа ЗФП. |
Повторний біг 3х30 м. |
85. |
|
Значення фізичної культури в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, |
Виконувати стрибки у довжину з |
51
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
фізичного розвитку. Стройові вправи. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ. Рухлива гра. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Біг 100 м з н/старту. Вправа ЗФП. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча на дальність з розбігу.
|
місця. |
86. |
|
Значення фізичної культури в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку. Стройові вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ біля бар’єру. Спеціальні бігові і стрибкові вправи. Біг з максимальною швидкістю після підстрибування. Контрольний норматив – стрибок у довжину з місця. Естафетний біг 4 х 100 м. Рухлива гра.
|
Повторний біг 2х100 м. |
52
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
87. |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Різновиди ходьби. Біг з максимальною швидкістю після бігу на місці. Біг 30 м з н/ старту. Багатоскоки. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча на дальність з розбігу. Рухлива гра. |
Повторний біг 3х30 м. |
88. |
|
Надання першої медичної допомоги при отриманні травм (удар, вивих, перелом, розтягнення). Стройові вправи. Повільний біг. Ходьба із виконанням вправи на відновлення дихання. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Контрольний норматив – біг 30 м з н/старту. Метання м/м’яча на дальність з розбігу. Рухлива гра. Вправи ЗФП: згинання та розгинання рук від лави (дівч.), в упорі на брусах (хл). |
Повторний біг 2х100 м. |
53
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
89. |
|
Паралімпійський рух на сучасному етапі. Повільний біг. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Біг 100 м з н/старту. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча в ціль. Метання м/м’яча на дальність з розбігу (дівчата можуть метати з місця). Рухлива гра. |
Повторний біг 2х100 м. |
90. |
|
Правила змагань з бігу на 100 м. Повільний біг. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Контрольний норматив – біг 100 м з н/старту. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча в ціль. Метання м/м’яча на дальність з розбігу (дівчата можуть метати з місця). Спортивна гра за вибором учнів.
|
Виконувати багатоскоки. |
54
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
91. |
|
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з максимальною швидкістю після різкої зміни напрямку бігу. Подолання перешкод. Естафети з елементами бігу та з м’ячем. Спортивна ходьба до 1000 м. |
Спортивна ходьба на відстань 400-500 м. |
92. |
|
Характеристика фізичної підготовленості. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Подолання перешкод. Естафети з елементами бігу та з м’ячем. Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча в ціль. Метання м/м’яча на дальність з розбігу (дівчата можуть метати з місця). |
Виконувати вправи для розвитку сили м’язів рук. |
93. |
|
Характеристика фізичної підготовленості. Рівні фізичної підготовленості. Методики її визначення. Повільний біг. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ. |
Виконувати метання мішечків з піском на дальність з місця і з розбігу. |
55
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Спеціальні вправи для метань. Метання м/м’яча в ціль. Контрольний норматив – метання м/м’яча на дальність з розбігу (хл.), дівчатка можуть метати з місця. Спортивна ходьба до 1000 м. |
Повільний біг 1000 м. |
94. |
|
Методики визначення рівнів фізичної підготовленості. Стройові вправи. Повільний біг. ЗРВ. Спеціальні вправи для метань. Метання гранати (юнаки-700 гр.), (дівчата-500 гр.) на дальність з розбігу. Кросовий біг – 1000 м. Спортивна гра за вибором учнів. Вправи ЗФП. |
Кросовий біг до 1500 м. |
95. |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Стройові вправи. Повільний біг. ЗРВ. Спеціальні вправи для метань. Метання гранати (юнаки-700 гр.), (дівчата-500 гр.) на |
Грати у спортивні ігри. |
56
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
дальність з розбігу. Рівномірний біг 1000 м. |
|
96. |
|
Вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії (відповідно до обраного профілю чи омріяної професії). Повільний біг. Різновиди ходьби. Комплекс вправ ППФП. Зустрічна естафета з м’ячем. Рівномірний біг 1500 м. Рухлива гра. |
Рівномірний біг до 1500 м. |
97. |
|
Вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії (відповідно до обраного профілю чи омріяної професії). Повільний біг. Різновиди ходьби. Комплекс вправ ППФП. Контрольний норматив – рівномірний біг 1500 м. Рухлива гра. Підтягування – хл., згинання та розгинання рук від лави – дівч. |
|
57
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
98. |
|
Надання першої медичної допомоги при отриманні травм. Стройові вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра. «Човниковий» біг 4х9 м. Біг по віражу. Біг 200 м. Навчальна гра в міні-футбол. Правила гри. Пенальті. Кутовий удар. |
Рівномірний біг – 1000 м |
99. |
|
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці. Стройові вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра. «Човниковий» біг 4х9 м. Біг 200 м. Спортивна ходьба – 800 м. Вправа ЗФП. |
Спортивна ходьба – 1000 м. |
100. |
|
Правила змагань з бігу на 200 м. Стройові вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Спеціальні бігові вправи. Контрольний норматив – «човниковий» біг 4х9 м. Повторний біг 2х200 м. Спортивна ходьба – 400 м. Спортивна гра за вибором учнів. |
Повторний біг 2х200 м. |
58
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
101. |
|
Паралімпійський рух на сучасному етапі. Стройові вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Подолання смуги перешкод. Комплекс вправ ППФП для людей сидячої професії (бухгалтер, комп’ютерщик, крановщик). Навчальна гра в гандбол. Правила гри. |
Взяти участь в Першості школи по футболу |
102. |
|
Єдина Спортивна Класифікація (легка атлетика). Стройові вправи. Різновиди ходьби. Комплекс вправ ППФП для людей сидячої професії (бухгалтер, комп’ютерщик, крановщик). Навчальна гра в гандбол. Правила гри. ЗФП: - вис на зігнутих руках, підборіддя над перекладиною. |
Грати в спортивні ігри. |
103. |
|
Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму в старшому шкільному віці. Стройові вправи. Різновиди ходьби. Спортивна ходьба 400 м. |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей |
59
№ уроку |
Дата |
Зміст уроку |
Дом. завдання |
|
|
Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Естафетний біг 8 х 50 м (прийом та передача естафетної палички, біг по повороту). Навчальна гра в гандбол. Правила гри. |
|
104. |
|
Правила змагань зі спортивної ходьби. Різновиди ходьби та бігу. Багатоскоки. Естафетний біг 8 х 50 м або 4х100 м (прийом та передача естафетної палички, біг по повороту). Навчальна гра в гандбол. Правила гри. |
Виконувати вправи на розвиток фізичних якостей. |
105. |
|
Легкоатлетична вікторина. Комплекс ЗРВ. Вправи ЗФП. Бігова смуга перешкод. Багатоскоки. Рухлива або спортивна гра за вибором учнів. Підведення підсумків з модуля: «Легка атлетика» та за навчальний рік в цілому. |
Плавати, їздити на велосипеді, бігати до 2000 м., грати в спортивні ігри, дотримуючись вимог правил ТБ. |
Л І Т Н І К А Н І К У Л И |
60
Д О Д А Т К И
К О Н Т Р О Л Ь Н І Н О Р М А Т И В И
КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ВИС НА ЗІГНУТИХ РУКАХ, (СЕК)
КЛАС |
Стать |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах) |
|||||||||||
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
||
5 клас |
Х |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
Д |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|
6 клас |
Х |
27 |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
Д |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
7 клас |
Х |
29 |
28 |
27 |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
Д |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
8 клас |
Х |
32 |
31 |
30 |
29 |
28 |
27 |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
20 |
Д |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
9 клас
|
Х |
36 |
35 |
34 |
33 |
32 |
31 |
30 |
29 |
28 |
27 |
26 |
25 |
Д |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
|
10 клас |
Х |
38 |
36 |
35 |
34 |
33 |
32 |
31 |
30 |
29 |
28 |
27 |
26 |
Д |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
|
11 клас
|
Х |
40 |
39 |
38 |
36 |
35 |
34 |
33 |
32 |
30 |
29 |
28 |
27 |
Д |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
8 |
КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – НАХИЛ ТУЛУБА ВПЕРЕД З ПОЛОЖЕННЯ СИДЯЧИ, (СМ)
КЛАС |
Стать |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах) |
|||||||||||
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
||
5 клас |
Х |
6 |
5 |
|
4 |
3 |
|
2 |
|
1 |
0 |
|
|
Д |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
|
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
6 клас |
Х |
6 |
5 |
4,5 |
4 |
3 |
2,5 |
2 |
|
1 |
0,5 |
0 |
|
Д |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6,5 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
7 клас |
Х |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|
Д |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
8 клас |
Х |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|
Д |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
|
8 |
7 |
6 |
5 |
|
9 клас
|
Х |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|
Д |
15 |
14 |
13 |
12 |
|
11 |
10 |
|
9 |
8 |
7 |
6 |
|
10 клас |
Х |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Д |
19 |
18 |
17 |
|
16 |
15 |
13 |
12 |
11 |
10 |
8 |
6 |
|
11 клас
|
Х |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
Д |
17 |
16 |
14 |
12 |
10 |
9 |
8 |
|
7 |
6 |
5 |
4 |
КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ЗГИНАННЯ ТА РОЗГИНАННЯ РУК В УПОРІ ЛЕЖАЧИ ВІД ПІДЛОГИ (хл.)
ТА ВІД ГІМНАСТИЧНОЇ ЛАВИ (дівч.), (к-ть разів)
КЛАС |
Стать |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах) |
|||||||||||
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
||
5 клас |
Х |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Д |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|
|
6 клас |
Х |
14 |
13 |
12 |
10 |
9 |
8 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Д |
9 |
8 |
7,5 |
7 |
6 |
5,5 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0,5 |
|
7 клас |
Х |
19 |
18 |
16 |
15 |
14 |
13 |
11 |
9 |
8 |
6 |
5 |
4 |
Д |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
8 клас |
Х |
21 |
20 |
19 |
17 |
15 |
14 |
12 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
Д |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
9 клас
|
Х |
25 |
24 |
22 |
20 |
18 |
16 |
14 |
12 |
11 |
10 |
8 |
6 |
Д |
15 |
14 |
13 |
12,5 |
12 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
3 |
|
10 клас |
Х |
30 |
28 |
26 |
25 |
24 |
22 |
20 |
18 |
15 |
14 |
12 |
10 |
Д |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
11 |
10 |
9 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
11 клас
|
Х |
37 |
35 |
32 |
28 |
25 |
23 |
19 |
15 |
13 |
12 |
10 |
8 |
Д |
18 |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ПІДТЯГУВАННЯ З ВИСУ НА В/ПЕРЕКЛАДИНІ (хл.) ТА З ВИСУ ЛЕЖАЧИ НА Н/ПЕРЕКЛАДИНІ (дівч.), (к-ть разів)
КЛАС |
Стать |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах) |
|||||||||||
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
||
5 клас |
Х |
5 |
|
4 |
|
3 |
|
|
2 |
|
1 |
|
|
Д |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
5 |
3 |
2 |
1 |
0 |
|
6 клас |
Х |
5,5 |
5 |
4,5 |
4 |
3 |
|
|
2 |
1,5 |
1 |
0,5 |
0 |
Д |
12 |
11 |
10 |
8 |
7 |
6 |
|
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
7 клас |
Х |
7 |
6 |
5,5 |
5 |
4 |
3,5 |
3 |
2,5 |
2 |
1,5 |
1 |
0,5 |
Д |
15 |
14 |
12 |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
|
8 клас |
Х |
8 |
7 |
|
|
6 |
|
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Д |
16 |
15 |
|
14 |
13 |
12 |
10 |
8 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
9 клас
|
Х |
10 |
9 |
|
8 |
|
7 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Д |
18 |
17 |
|
16 |
|
15 |
11 |
8 |
5 |
4 |
3 |
2 |
|
10 клас |
Х |
11 |
10 |
9 |
|
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Д |
20 |
19 |
18 |
|
17 |
16 |
13 |
10 |
6 |
5 |
4 |
3 |
|
11 клас
|
Х |
12 |
11 |
10 |
|
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
Д |
22 |
21 |
20 |
18 |
17 |
16 |
14 |
11 |
8 |
6 |
5 |
4 |
КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ПІДНІМАННЯ ТУЛУБА В СІД
ЗА 30 СЕК та ЗА 1 ХВ (в залежності від віку), (к-ть разів)
КЛАС |
Стать |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах) |
|||||||||||
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
||
5 клас |
Х |
28 |
25 |
23 |
20 |
18 |
15 |
12 |
10 |
8 |
6 |
5 |
4 |
Д |
27 |
24 |
22 |
18 |
15 |
13 |
11 |
9 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
6 клас |
Х |
29 |
26 |
23 |
19 |
17 |
14 |
11 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
Д |
28 |
25 |
22 |
18 |
16 |
13 |
10 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
|
7 клас |
Х |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
Д |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
|
8 клас |
Х |
33 |
32 |
31 |
28 |
24 |
21 |
19 |
16 |
13 |
12 |
11 |
10 |
Д |
32 |
31 |
30 |
27 |
23 |
20 |
18 |
15 |
12 |
11 |
10 |
9 |
|
9 клас
|
Х |
32 |
31 |
29 |
26 |
24 |
22 |
20 |
17 |
14 |
13 |
11 |
9 |
Д |
31 |
30 |
28 |
25 |
23 |
21 |
19 |
16 |
13 |
12 |
10 |
8 |
|
10 клас (за 1хв) |
Х |
56 |
55 |
52 |
47 |
43 |
40 |
33 |
26 |
20 |
18 |
16 |
14 |
Д |
49 |
48 |
45 |
43 |
40 |
38 |
30 |
24 |
18 |
16 |
14 |
12 |
|
11 клас (за 1хв) |
Х |
59 |
58 |
55 |
51 |
48 |
42 |
34 |
28 |
20 |
18 |
16 |
14 |
Д |
56 |
55 |
52 |
48 |
45 |
38 |
32 |
26 |
20 |
18 |
15 |
13 |
КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – СТРИБКИ ЧЕРЕЗ СКАКАЛКУ ЗА 10 СЕК. та 30 СЕК. ( в залежності від віку), (к-ть разів)
КЛАС |
Стать |
РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах) |
|||||||||||
12 |
11 |
10 |
9 |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
||
5 клас (10сек.) |
Х |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
12 |
Д |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
|
6 клас (10сек.) |
Х |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
13 |
Д |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
|
7 клас (10сек.) |
Х |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
14 |
Д |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
|
8 клас (10сек.) |
Х |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
15 |
Д |
27 |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
19 |
18 |
17 |
16 |
|
9 клас (10сек.) |
Х |
26 |
25 |
24 |
23 |
22 |
21 |
20 |
18 |
17 |
16 |
14 |
12 |
Д |
28 |
27 |
26 |
25 |
23 |
22 |
20 |
19 |
18 |
16 |
15 |
14 |
|
10 клас (30сек.) |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
75 |
72 |
70 |
67 |
65 |
60 |
55 |
50 |
|