Модуль: волейбол.
Мета: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів.
Завдання уроку:
1.Вдосконалювати техніку виконання прийому і передачі м`яча зверху та знизу двома руками.
2.Вивчення техніки виконання верхньої прямої подачі.
3.Оцінити правила гри в волейбол(за допомогою навчальних карток).
4.Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових якостей засобами рухливих ігор, естафет.
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 9 КЛАСУ
Модуль: волейбол.
Мета: виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров`я учнів.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчальний.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м`ячі, свисток, секундомір, навчальні картки, ручки.
Тривалість уроку: 45хв.
Вчитель фізкультури:Руденко Олександр Володимирович.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку( 13хв.) |
|||
1. |
Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. |
1хв |
фронтальний метод |
2. |
Стройові вправи: повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС. |
30с
10с |
одночасний спосіб виконання |
3. |
Ходьба: - звичайна в обхід спортзалу; - на п`ятках, руки вгору; - на носках, руки в замок, вгору; - на зовнішній стороні стопи, руки в сторони; - на внутрішній стороні стопи, руки за спину; - в присіді; |
2хв |
звернути увагу на правильну поставу |
4. |
Біг: - звичайний; - приставним кроком лівим боком; - приставним кроком правим боком; - спиною вперед; - з підскоками. - з прискоренням. |
2хв |
дистанція 1,5м
|
5. |
Стрибки: - в присіді; - на правій нозі; - на лівій нозі. Перешикування в дві шеренги. |
1хв |
по діагоналі спортзалу |
6. |
Загально-розвиваючі вправи на місці: 1) В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1-3- кругові рухи головою вправо. 4-в.п.5-8- теж, вліво. 2) В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1-2- нахил голови вперед; 3- нахил голови назад. 4-в.п. 3) В.п. ноги нарізно, руки перед грудьми в «замок» зігнуті. 1- руки вперед.2- в.п.3- руки над головою.4-в.п. 4) В.п. ноги нарізно, руки вгору. 1-3- колові рухи руками вперед.4-в.п. 5-7- колові рухи руками назад.8-в.п. 5) В.п. ноги нарізно, права вгору, ліва вниз. 1-3- відведення прямих рук назад.4-в.п.5-7- те саме, з зміною положення рук.8-в.п. 6) В.п. ноги нарізно, руки перед собою. 1- поворот тулуба вліво. 2-в.п.3- поворот тулуба вправо.4-в.п. 7) В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1- нахил тулуба вліво.2-в.п.3- нахил тулуба вправо.4-в.п. 8) В.п. ноги нарізно, тулуб нахилений вперед, руки в сторони, вправа «млин». 9) В.п. о.с. 1- упор присівши; 2- упор лежачи; 3- упор присівши; 4- о.с. Вимірювання ЧСС. |
4 рази
4 рази
4-6 разів
4 рази
6 разів
4 разів
6 разів
4 рази
10с |
темп виконання повільний
|
Основна частина уроку (29хв.) |
|||
1. |
Прийом та передача м`яча зверху в парах. |
4хв |
груповий метод звернути увагу на роботу рук |
2. |
Прийом та передача м’яча знизу в парах. |
4хв |
слідкувати за стійкою гравця |
3. |
Верхня пряма подача: а) в зони 4, 3, 2. б) в зони 5, 6, 1. |
5хв |
не заступати на лінію подачі |
4. |
Оцінювання правил гри в волейбол за допомогою навчальних карток (картки додаються.) |
3хв |
індивідуальний метод |
5. |
Навчальна гра. Вимірювання ЧСС |
12-13хв 10с |
звернути увагу на групові взаємодії |
Заключна частина уроку (3 хв.) |
|||
1. |
Шикування. Вправи на відновлення. |
10с |
в одну шеренгу |
2. |
Підведення підсумків уроку. |
1хв |
фронтальний метод |
3. |
Виставлення оцінок. |
30с |
індивідуальний метод |
4. |
Домашнє завдання: вправи на силу: згинання і розгинання рук в упорі лежачи: хлопці 2* 15-25 разів; дівчата: 2*10-12 разів. |
1хв |
слідкувати за правильним виконанням (батькам) |
5. |
Організований вихід з залу. |
20с |
в колону по одному |
Додаток:
Модуль «Волейбол»
Картка 1
а) 14м х 7м; б) 18м х 9м; в) 20м х 10м?
а) вилучення з поля;
б) зауваження; в) попередження?
а) так; б) ні;
в) за рішенням судді?
а) 1хв; б) 40с; в) 30с?
5.Яка відстань між середньою лінією і лінією нападу:
а) 3м; б) 4м; в) 2,5м?
6.Чи відбувається зміна сторін поля перед кожною партією:
а) ні; б) так; в) тільки перед вирішальною?
7. Скільки часу має гравець на виконання повторної подачі:
а) 4с; б) 8с; в) 3с?
8.Якою має бути висота сітки для жінок:
а) 2,20м; б) 2,26м; в) 2,24м?
Модуль «Волейбол»
Картка 2
1.Яке рішення повинен прийняти суддя, якщо команда порушує черговість подачі:
а) відновити правильне розміщення і повторити подачу;
б) відновити правильне розміщення і покарати команду втратою подачі;
в) відновити правильне розміщення, зробити гравцеві попередження і повторити подачу?
2.Кому після закінчення матчу можна підписувати протокол гри з отриманими результатами:
а) капітанові; б) тренерові?
3.Якою має бути мінімальна висота залу для гри в волейбол:
а) 8м; б) 7м; в) 6,5м?
4.Скільки часу після свистка судді надається гравцеві для подачі м`яча :
а) 5с; б) 8с; в) 10с?
5.Чи може проводитися жеребкування (для визначення першої подачі і сторони майданчика) перед грою у вирішальній партії:
а) так; б) ні; в) за рішенням судді?
6.Суддя показав гравцеві червону і жовту картки в різних руках. Яке покарання за цим слідує:
а) зауваження; б) вилучення; в) дискваліфікація?
7.Яке рішення має прийняти суддя, якщо подачу м`яча було виконано до його свистка:
а) повторити подачу; б) покарати команду втратою подачі?
8.Чи може суддя дозволити грати босоніж:
а) ні;
б) так?