"Навички володіння мячем" 3 клас

Про матеріал

УРОК З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

3 клас

Тема: «Навички володіння м'ячем (елементи футболу)».

Завдання уроку:

1. Закріпити, отримані учнями, уміння і навички з зупинки м'яча на місці підошвою правою і лівою ногами, зупинки м'яча підошвою в русі.

2. Навчити учнів техніці виконання удару серединою підйому, в русі і на місці.

3. Розвиток у учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ і учбової гри у футбол.

4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою учбової гри у футбол.

5. Формувати правильну поставу в учнів, сприяти загартуванню, вмінню знімати втому.

6. Сприяти формуванню компетентності саморозвитку та продуктивної діяльності учнів на уроках фізичної культури.

8. Формувати в учнів навички здорового способу життя.

Перегляд файлу

 

 

 

УРОК З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

3 клас

 

Тема: «Навички володіння м’ячем (елементи футболу)».

Завдання уроку:

1. Закріпити, отримані учнями, уміння і навички з зупинки м'яча на місці підошвою правою і лівою ногами, зупинки м'яча підошвою в русі.

2. Навчити учнів техніці виконання удару серединою підйому, в русі і на місці.

3. Розвиток у учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ і учбової гри у футбол.

4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою учбової гри у футбол.

5. Формувати правильну поставу в учнів, сприяти загартуванню, вмінню знімати втому.

6. Сприяти формуванню компетентності саморозвитку та продуктивної діяльності учнів на уроках фізичної культури.

8. Формувати в учнів навички здорового способу життя.  

Обладнання: футбольні м'ячі, ворота, секундомір, стійкі.

 Місце проведення: спортивний зал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п\п

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.

Підготовча частина

14-15 хв

 

 

1.Шикування за  рівнем фізичного розвитку.

2.Привітання.

3.Повідомлення завдань уроку.

   Вимірювання ЧСС

4.Стройові вправи: повороти на місці,  розрахунок, перешикування з 1 в 2 шеренги.

5.Комплекс загально розвиваючих вправ у русі

1.Відведення рук.

В.п. руки на поясі 1-руки до плечей ,

2-вгору, 3- до плечей, 4-В.п.

2.Відведення рук.

В.п.- Ліва рука у горі.

1-2-крок, два кроки з пружним відведенням рук назад; 3-4-те саме, права вгорі.

3.Відведення рук.

В.п- руки перед грудьми.

1-2 відведення зігнутих рук назад;

3-4 те саме.

4.Повороти тулуба.

В.п.-руки за голову.

1- крок лівою ногою, поворот тулуба ліворуч;

2- крок правою, поворот тулуба праворуч.

5. Нахили.

В.п.- права рука на поясі.

1-ліва рука тягнеться до правого носка.

2- В.п.(змінюємо руку)

3-права рука тягнеться до лівого носка.

4- В.п

6.Випади.

В.п.-руки на поясі.

1- випад лівою ногою, поворот праворуч;

2- випад правою ногою, поворот праворуч.

6. Різновиди ходьби:

а) на носках;

б) на зовнішній, на внутрішній стороні стопи;

в) у напівприсіді, у повному присіді;

г) ходьба з подушечкою;

7. Різновиди бігу:

а) з високим підніманням стегна;

б) із закиданням гомілки ;

в) стрибками в широкому кроці;

г) спиною вперед;

д) рівномірний біг.

8. Вправи на відновлення дихання.

  Вимірювання ЧСС.

 

 

 

 

1 хв.

30 сек.

 

1 хв.

 

5 хв.

6-8 разів

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

4хв

 

 

 

 

 

30с

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів

 

70-80 уд/хв

Звернути увагу на чіткість виконання команди

Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.

Дистанція два кроки.

 

 

Збільшити амплітуду рухів.

 

 

Руки на рівні плечей

 

 

 

Темп повільний

 

 

 

 

Ноги в коліному суглобі не згинати.

 

 

 

 

Спину тримати прямо.

 

.

 

Нагадати про правильне дихання

Підтримати дітей у випадку необхідності, слідкувати за утриманням рівноваги

 

 

Диференціація учнів за рівнем фізичної підготовки.

Учні з низькою фізичною підготовкою переходять на ходьбу, після 2 різновидів бігу

 

 

80-100 уд/хв

 

ІІ.

Основна частина.

22-23 хв.

 

 

 

1.Рухлива  гра «Веселий м’яч ».

Правила гри: ведення м'яча по заданому шляху (по стрілках).

Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда по черзі виконує ведення м'яча за якийсь час. Виграє та команда, гравці якої за менший час зробить ведення м'яча будь-яким способом.

 

2.Зупинка м'яча на місці.

  10 повторів із зміною ніг

http://festival.1september.ru/2004_2005/articles/214165/img3.JPG

 

 

 

 

3.Зупинка м'яча в русі

http://festival.1september.ru/2004_2005/articles/214165/img4.JPG6 повторів із зміною ніг

 

4.Зупинка підошвою в русі, з ударом по м'ячу серединою підйому.

 

http://festival.1september.ru/2004_2005/articles/214165/img5.JPG(удар правою ногою)

 

 

 

img6.JPG (10741 bytes)(удар лівою ногою)

 

 

5. Навчальна гра у футбол

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8-10 хв.

 

 

http://festival.1september.ru/2004_2005/articles/214165/img1.JPG

 

 

 

mhtml:file://C:\Documents%20and%20Settings\Женя\Рабочий%20стол\разработки%20уроков\Урок%20по%20футболу.mht!http://www.euro-football.ru/lessons/F068.GIF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для цього необхідно виставити

назустріч м'ячу ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Ступня у цей момент повернута носком вгору. Тулуб повинен бути нахилений вперед.

 

 

 

 

 

 

 

 

Удар серединою підйому – найголовніший!

Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, відвести її трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча. Нога, проводжаючи м'яч, випрямлятиметься. Серединою підйому можна посилати м'яч в будь-якому напрямі, з різною силою і точністю.

 

 

 

http://www.euro-football.ru/lessons/F013.GIF

 

 

 

 

Дотримуватися правил гри

ІІІ.

Заключна частина.

 

3-4 хв.

 

 

 

 

1.Шикування.

 

2. Вправи на відновлення дихання.

    Вимірювання ЧСС.

 

3.Підбиття підсумків уроку. 

 

4.Організований перехід до класу.

 

 

30 сек.

 

2 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

 

 

За зростом

 

Слідкувати за вмінням дітей розслабитися, правильно дихати..

Відновити ЧСС до 80-100 уд/хв.

Вербальне оцінювання

 

В колоні один за одним

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2019
Переглядів
1513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку