Календарне планування з фізичної культури для учнів 4 класу на І та ІІ семестр

Про матеріал

Календарне планування для учнів 4 класу на І та ІІ семестр. Враховано зміст навчального матеріалу, державні вимоги до навчальних досягнень учнів. Вказано назви рухливих ігор,які застосовують: під час активного відпочинку, під час вивчення вправ формувань культури рухів, навичок пересувань, навичок оволодіння мʼячем та вивчення стрибкових вправ.

Перегляд файлу

Розглянуто на засіданні                                                             « Затверджую»

педагогічної ради                                                                      Директор  закладу                                                                       

Протокол №                                                                                _________

 від                               

 

 

 

 

Календарне планування

 

 

складено за навчальною Програмою «Фізична культура для  загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи»,  яка розроблена відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.

( оновлено  за автором Т. Ю.Круцевич.)

 

 

4 клас

 

                                                                                            Вчитель

                                                                         фізичної  культури

                                                                              Кривошея Тетяна Григорівна

 

 

 

                                                     2018 -2019 н.р.

4 клас

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

І. Теоретико-методичні знання

Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Олімпійські чемпіони України. Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість та тривалість виконання вправ). Основні прийоми самоконтролю. Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобіганні плоскостопості, захворювань очей. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами.

ІІ. Способи рухової діяльності

  1. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики:

організовуючі вправи:

 

 

 

 

загальнорозвивальні вправи;

 

 

 

 

 

 

положення тіла у просторі:

сіди

 

 

 

 

 

 

виси та упори

 

 

 

 

елементи акробатики;

 

 

 

 

елементи рівноваги;

 

 

 

 

 

вправи на релаксацію;

 

Учень,/учениця:

має уявлення про фізичне виховання в Запорізькій Січі;

знає олімпійських чемпіонів України; роль фізичних вправ у розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму;

пояснює роль фізичних вправ для формування правильної постави та запобіганні плоскостопості, захворювань очей;

характеризує основні способи регулювання фізичного навантаження (швидкість, тривалість та послідовність виконання вправ); основні прийоми самоконтролю;

дотримується правил рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами;

виконує: організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два (чотири) дробленням і зведенням і, навпаки, із колони по два (чотири) розведенням і злиттям; поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали;

загальнорозвивальні вправи в парах, з великими м’ячами, з обручами, з гантелями (вагою 500 г); для формування правильної постави біля гімнастичної стінки, профілактики плоскостопості;

складає і виконує комплекси ранкової гігієнічної гімнастики;

положення тіла у просторі:

сіди – перехід із сіду на п’ятах з нахилом в упор лежачи на стегнах; пружинчасті нахили у положенні сіду з різними положеннями ніг; перехід із сіду в сід зігнувши ноги та в сід кутом; лежачи перехід із сіду в упор ззаду; сід ноги нарізно на паралельних брусах (хлопці);

виси  та упори – упор на низьких паралельних брусах; махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на низькій перекладині (хлопці); махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на нижню жердину (дівчата); із упору на низькій перекладині (хлопці) і на нижній жердині (дівчата) зіскок з поворотом на 90 градусів;

вис на зігнутих руках; вис кутом; піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці;

елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів (на вибір вчителя);

елементи рівноваги: ходьбу по підвищеній та обмеженій опорі (гімнастична лава, низька колода) у поєднанні з перехресними поворотами, махами ногами, кроками польки з різними положеннями рук; комбінація елементів на 24 рахунки (на вибір вчителя);

вправи на релаксацію: «Літній день»; «Пташки»; «Снігова баба»; «Коники»; навперемінне напруження та розслаблення рук, стоячи в парах; «Задуй свічку» тощо;

дотримується правил безпеки під час занять

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

2. Вправи для оволодіння навичками пересувань:

ходьба

 

біг

 

 

 

 

 

 

танцювальні кроки

 

лазіння та перелізання;

 

 

 

 

 

 

Учень/ учениця:

виконує:  ходьбу по спіралі; шеренговим кроком; ходьбу зі зміною напрямку за зоровим сигналом;

біг   із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо), біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м); біг із зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера;

танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці»; ;основні кроки з носка та на повну стопу танцю – модерн; ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід);

 

 

лазіння та перелізання: лазіння по вертикальному канату у три прийоми; лазіння по горизонтальному канату; подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод;

дотримується правил безпеки під час занять, пов’язаних з пересуваннями.

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

3. Вправи для опанування навичками володіння м’ячем

вправи з малим м’ячем (тенісним)

 

 

 

 

вправи з великим м’ячем:

  • елементи баскетболу (м’яч для міні-баскетболу)

 

 

 

 

 

  • елементи футболу (м’яч футбольний №3)

 

 

 

 

 

  • елементи гандболу (м’яч гандбольний № 1);

 

 

 

 

 

 

Учень/ учениця:

виконує: підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо; метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця; метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень;

вправи з великим м’ячем:

елементи баскетболу – ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча;

елементи футболу – зупинки м’яча стегном; ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу; удари вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч;

елементи гандболу – ловіння м’яча двома руками; передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі); кидок м’яча зігнутою рукою зверху; ведення м’яча правою і лівою рукою;

застосовує вивчені прийоми в іграх міні-баскетбол та міні-футбол;

дотримується правил безпеки на заняттях із застосуванням м’ячів та правил міні-футболу та міні баскетболу.

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  1. Стрибкові вправи:

стрибки зі скакалкою

 

 

 

 

опорні стрибки

 

 

 

 

стрибки у висоту

 

 

стрибки у довжину

 

 

 

 

Учень/учениця:

виконує: стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата);

опорні стрибки: застрибування на гімнастичний місток; з розбігу 5-7 м застрибування на гімнастичний козел (кінь)  в ширину в упор стоячи на колінах – перехід в упор присівши – зіскок вигнувшись; з розбігу 5-7 м настрибування на гімнастичного козла (коня)  в ширину в упор присівши – зіскок вигнувшись;

стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”; серійні вистрибування з упору присівши;

стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”;

дотримується правил безпеки під час занять стрибками.

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

5. Ігри для активного відпочинку:рухливі ігри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

туризм

Учень/учениця:

бере участь у рухливих іграх та грає в них під час активного відпочинку:

для  вправ у формуванні культури рухів:  - «Фігури», «Займи вільне місце», «Слухай музику»;

для вправ для оволодіння навички пересувань: –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелізанням, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!

для вправ для оволодіння навички пересувань:

“Кружилиха”, “Переміна місць”, “Піймай жабу”;

 для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча – “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”, “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол, міні-баскетбол; «Артбол»; «Корфбол»; «Бадмінтон»;

зимові ігри: «Кидання сніжок», «Гра з лопатою», «Слід у слід», «Білі ведмеді», «Кинь далі!», «Швидкі та влучні», «Захист фортеці», «Лісова стежинка», «Сніговик», «Сніжкова естафета» - групова гра з призами;

 

здійснює рух у похідному строю, зміну темпу руху; подолання природних перешкод; застосовує найпростіші прийоми самоконтролю під час туристської подорожі;

обґрунтовує визначення місця для відпочинку та туристського бівуаку;

дотримується правил рухливих і спортивних  ігор (за спрощеними правилами) та  правил безпеки під час їх проведення; правил техніки безпеки під час туристичної подорожі; вимог  гігієни туриста.

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

  • 6. Вправи для розвитку фізичних якостей:

 

  • сили

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • швидкості

 

 

 

 

 

  • витривалості

 

 

 

 

 

 

 

  • гнучкості

 

 

 

 

 

  • координації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень/учениця:

застосовує вправи для розвитку:

сили – загальнорозвивальні вправи з набивними м’ячами (вага – 1 кг), з гантелями (вага – 500 г); намотування на горизонтально розташовану палицю мотузки з вантажем на кінці; сидячи згинання та розгинання рук в упорі ззаду (руки на гімнастичній лаві); утримування ніг під кутом 45 градусів у положенні лежачи на спині; вистрибування із положення присіду; лазіння по гімнастичній стінці або  підтягування на гімнастичній лаві  з додатковим обтяженням; передачі набивного м’яча із різних вихідних положень; стрибки по розмітках у присіді; застрибування на складені купою мати з наступним зіскоком;

швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м;

прискорення до 15 м; біг з гори у максимальному темпі; прискорення за сигналом; багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі;

витривалості – повторний біг 3-5 х 30м (із збереженням або зменшенням інтервалу відпочинку); стрибки зі скакалкою до 2 хв. (у темпі 110-120 стрибків на хвилину);

гнучкості – у положенні лежачи на спині одночасне відведення рук і ніг назад; вправи на розтягування в парах; пружинчасті похитування у положенні “шпагат” (у різних площинах); нахили тулуба назад у різних вихідних положеннях (із допомогою); пружинчасті нахили тулуба із різних вихідних положень;

координації – довільне подолання поодиноких перешкод; подолання смуги перешкод (разом з  акробатичними елементами, висами перелізаннями, підлізанннями); вправи з асиметричними рухами руками і ногами; підкидання і ловіння м’яча після виконання різноманітних рухових дій (присідань, поворотів, перекидів, перекатів тощо);

демонструє безпечний рівень фізичної підготовленості;

дотримується умов виконання тестових вправ.

 

 

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці

7. Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості:

Загальнорозвивальні вправи на місці

 

 

 

 

Загальнорозвивальні вправи в русі

 

Загальнорозвивальні вправи з предметами

 

Вправи на відчуття правильної постави

 

Вправи для запобігання плоскостопості

 

 

 

 

 

Учень/учениця:

виконує: загальнорозвивальні вправи на місці вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; для м’язів шиї: нахили та повороти голови; для м’язів верхніх кінцівок плечового поясу: згинання та розгинання рук, пружинчасті рухи, нахили, викрути для м’язів спини, живота, тулуба: з різних вихідних положень, вправи на рівновагу, статичні вправи; для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки;

загальнорозвивальні вправи в русі: кроки, ходьба, біг з поворотами тулуба, вправи на координацію;

загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалкою, з мішечками піску на голові під час ходьби;

вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної  стінки та біля дзеркала, вертикальний вис;

вправи для запобігання плоскостопості: ходьба по дрібним предметам, біг, піднімання на носки, стрибки;

виконує комплекси вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості;

дотримується: вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави та запобігання плоскостопості. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий план  реалізації  навчальної програми

з фізичної культури для 4 класу.

 

Графік

розподілу  і проходження  навчального матеріалу  протягом навчального  року

п.п

                Розділ,тема

Години

І семестр

ІІ семестр

 

 

   3 години

на тиждень

 

 

І.

Основи знань з фізичної культури

     3

 В процесі занять

В процесі занять

ІІ. Способи рухової діяльності

 

 

 

1.

 вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

18

 

18

2.

 вправи для оволодіння навичками пересувань

30

12

18

3.

 вправи для опанування навичками володіння м’ячем

35

 24

11

4.

 стрибкові вправи

22

12

10

5

 ігри для активного відпочинку

                  На всіх уроках

6.

 вправи для розвитку фізичних якостей

У змісті відповідних  розділів програми               на   всіх уроках

7.

 вправи для формування постави і профілактики плоскостопості

У змісті відповідних  розділів програми               на   всіх уроках

 

 

105

  48

 57

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 4  класі

на 2018/2019 навчальний рік 

 

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

Основи знань з фізичної культури. Стрибкові вправи.  Вправи для розвитку фізичних якостей. Ігри для активного відпочинку

1

Вступ. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами. : стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків.Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”, “Переміна місць”, “Піймай жабу”.

 

 

2

Олімпійські чемпіони України .Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Стрибки зі скакалкою , обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук. Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Рухливі ігри –“Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”.

 

 

3

Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м'язової та дихальної систем організму.Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”.  Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелізанням, “Естафета звірів”“Наступ”, “Естафета по колу”; “Переміна місць”, “Піймай жабу”.

 

 

4

Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість і тривалість виконання). Основні прийоми самоконтролю. Підготовчі вправи. Різновиди ходьби.  Стрибки зі скакалкою ,обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук . Серійні вистрибування з упору присівши. Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети зі стрибками.  “Естафета звірів».

 

 

5

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. : Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”.  Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “ “Переміна місць”.

 

 

6

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Оцінювання стану фізичної підготовленості учнів .Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”,“Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; “Переміна місць”, “Піймай жабу”.

 

 

7

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. : стрибки зі скакалкою , обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук . Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”. Рухливі ігри –“Виклик”, “Наступ”,  “Переміна місць”, “Піймай жабу”.

 

 

8

Підготовчі вправи. ЗРВ на місці. Оцінювання стану фізичної підготовленості учнів. Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”.

 

 

9

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. : стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”. Рухливі ігри «Дискотека»; «Допомога другу»; «Переміна місць”

 

 

10

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”.. Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів Рухливі ігри –“Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”.

 

 

11

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Стрибки зі скакалкою.  Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”.  Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети зі стрибками. “Естафета звірів”.

 

 

12

Підготовчі вправи. Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави. Стрибки зі скакалкою . Серійні вистрибування з упору присівши. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”.   Рухливі ігри –“Шишки, жолуді, горіхи” “Естафета звірів”, “Виклик”, “Переміна місць»”.

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку

13

 Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 Перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод;. Рухливі ігри: “Шишки, жолуді, горіхи”, “Виклик”, «Танцювальна фігура, замри!

 

 

14

Підготовчі вправи. ЗРВ в парах. Ходьба зі зміною напрямку за зоровим сигналом.

Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці».

Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Рухлива гра «Виклик» «Допомога другу».

 

 

15

  Ходьба  по спіралі, шеренговий крок; ходьба зі зміною напрямку за зоровим сигналом. Біг 30 м з низького старту. Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Рухливі ігри та естафети.

 

 

16

 Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Танцювальні кроки: основні кроки з носка та на повну стопу (під музичний супровід). Рухливі ігри: “Шишки, жолуді, горіхи”, “Кружилиха”, “Переміна місць”, “,“Піймай жабу”.

 

 

17

Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку координації. Біг   із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо).Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці». Перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Рухливі ігри: “Естафета по колу”; «Дискотека»;  «Танцювальна фігура, замри!»,“Піймай жабу”.

 

 

18

Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості.

Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Танцювальні кроки: ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід).  Рухливі ігри: “Танцювальна фігура, замри! “Переміна місць”, “Піймай жабу.

 

 

19

Підготовчі вправи.Хходьба по спіралі; шеренговим кроком; ходьбу зі зміною напрямку за зоровим сигналом. Біг зі зміною лідера.Біг 30 м з низького старту, по прямій ,фінішування.Рухливі ігри: “Шишки, жолуді, горіхи”, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; «Дискотека»; “Кружилиха”, “Переміна місць”.

 

 

20

Підготовчі вправи. ЗРВ на місці. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці».   Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод.  Рухливі ігри: “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; «Дискотека»; «Допомога другу».

 

 

21

Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби, бігові вправи. «Човниковий» біг   4х9 м. Танцювальні кроки: ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід).  Рухливі ігри: “Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелізанням, “Кружилиха”, “Переміна місць”, “Піймай жабу.

 

 

22

Підготовчі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод;. Рухливі ігри: естафети з лазінням та перелізанням,»; «Танцювальна фігура, замри!”, “Переміна місць”.

 

 

23

Різновиди ходьби. ЗРВ з предметами. Біг 30 м з низького старту  по прямій та  фінішування. ; Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці». (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод.  Рухливі ігри: “Кружилиха”, “Переміна місць”, “Піймай жабу”

 

 

24

Підготовчі вправи. Комплекс ЗРВ на місці. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Танцювальні кроки: ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). Рухливі  ігри “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”, “Кружилиха”, “Переміна місць”.

 

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку

25

Різновиди ходьби і бігу.. Вправи з м’ячем: підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця. Вправи на відчуття правильної постави. Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”.

 

 

26

Підготовчі вправи. Вправи з м’ячем: підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку. Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”.

 

 

27

Підготовчі вправи. Вправи з м’ячем: підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та  оплесків.  Метання м’яча з різних вихідних положень. Вправи на відчуття правильної постави Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”. Естафети з м’ячами.

 

 

28

Підготовчі вправи. Комплекс ЗРВ з м’ячами. Метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця . Вправи для запобігання плоскостопості . Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”.

 

 

29

Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”, естафети з м’ячами.

 

 

30

Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Метання м’яча з різних вихідних положень. Вправи для запобігання плоскостопості. Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”, Естафети з м’ячами.

 

 

31

Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Вправи з великим м’ячем, елементи футболу :  Удари вивченими способами на точність, зупинки м’яча стегном.Ведення м’яча вивченими способами. Рухливі ігри  “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”.

 

 

32

Підготовчі вправи.  ЗРВ в русі. Вправи з великим м’ячем: удари на точність.  Обведенням стійок “вісімкою” та  по колу. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Гра міні-футбол.

 

 

33

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи з великим м’ячем: зупинки м’яча стегном. Фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою». Рухливі ігри  “М’яч у колі”, міні-футбол.

 

 

34

Підготовчі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Рухливі ігри “Боротьба за м’яч”, міні-футбол.

 

 

35

 Підготовчі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу . Вправи з великим м’ячем: удари на точність. Зупинки м’яча стегном. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу.  Рухливі ігри “М’яч у колі”, міні-футбол.

 

 

36

 Підготовчі вправи. ЗРВ для запобігання плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м’ячем: – зупинки м’яча стегном.  Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу. Удари вивченими способами на точність. Рухливі ігри “ “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол.

 

 

37

 Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці. Вправи з великим м’ячем: фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”.  Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч;

Рухливі ігри “ “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол.

 

 

38

Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. Підготовчі вправи. підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та  оплесків. Вправи з великим м’ячем:  зупинки м’яча стегном. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок по колу. Фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”. Рухливі ігри “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол.

 

 

39

Підготовчі вправи. ЗРВ з м'ячем: підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та оплесків.  Вправи з великим м’ячем: удари на точність. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Рухливі ігри “ “М’яч у колі”,  міні-футбол.

 

 

40

Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та  оплесків.  Вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча. Рухливі ігри “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-баскетбол.

 

 

41

Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. Рухливі ігри “Боротьба за м’яч», міні-баскетбол

 

 

42

Підготовчі вправи. ЗРВ з м'ячем : підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та  оплесків.  Вправи з великим м’ячем: ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча. Кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку.Рухливі ігри “У горизонтальну мішень” Боротьба за м’яч”, міні-баскетбол

 

 

43

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи з великим м’ячем: ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною швидкості та висоти відскоку. Кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Рухливі ігри “Захист фортеці”, “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні - баскетбол.

 

 

44

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи з м’ячем : підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та  оплесків.  Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Ловіння і  передачі м’яча . Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. Рухливі ігри “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”,міні-баскетбол

 

 

45

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи з великим м’ячем: ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від  плеча. Рухлива гра  міні-баскетбол

 

 

46

 Різновиди ходьби та  бігу. Вправи з м’ячем підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань та  оплесків .Ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах).  Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. Кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою . Рухливі ігри “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні- баскетбол.

 

 

47

Різновиди ходьби та бігу. Вправи з м’ячами. Ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. Кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра міні-баскетбол

 

 

48

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Вправи з великим м’ячем: ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча. Ведення м’яча. Кидки м’яча у кошик однією рукою від плеча. Рухливі ігри “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-баскетбол.

 

 

 

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Ігри для активного відпочинку

49

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Елементи рівноваги: ходьба по гімнастичній лаві, (поєднання перехресними поворотами, махами ногами, кроками польки з різними положеннями рук.). Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи. Піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. Рухлива гра «Естафета по колу»

 

 

50

 Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів. Елементи рівноваги: ходьба по гімнастичній лаві, (поєднання перехресними поворотами, махами ногами, кроками польки з різними положеннями рук.). Елементи акробатики: стійка на голові і руках із зігнутими ногами. Сіди – пружинчасті нахили у положенні сіду з різними положеннями ніг. Рухлива гра «Естафета по колу»

 

 

51

Підготовчі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів.. Елементи акробатики: стійка на голові і руках із зігнутими ногами. Сіди –перехід із сіду в сід зігнувши ноги та в сід кутом; лежачи перехід із сіду в упор ззаду.  Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»

 

 

52

Підготовчі вправи. ЗРВ зі скакалкою. Елементи рівноваги: ходьба по гімнастичній лаві, (поєднання перехресними поворотами, махами ногами, кроками польки з різними положеннями рук.). Елементи акробатики: стійка на голові і руках із зігнутими ногами. Вис на зігнутих руках. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»

 

 

53

Комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів. Рухливі ігри  «Займи вільне місце», “Виклик”, “Наступ”, « «Допомога другу».

 

 

54

Комплекс ранкової гімнастики. Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів . Рухливі ігри «Переміна місць», “Піймай жабу”.

 

 

55

Підготовчі вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Елементи рівноваги: ходьба по гімнастичній лаві, (поєднання кроків  польки з різними положеннями рук.). Комбінація із 4 акробатичних елементів (на вибір). Вис кутом. Рухлива гра «Переміна місць», “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу».

 

 

56

Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів. Вис на зігнутих руках. Рухливі ігри «Фігури», «Займи вільне місце», “Естафета звірів”.

 

 

57

Підготовчі вправи. ЗРВ без предметів. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів Сіди –перехід із сіду в сід зігнувши ноги та в сід кутом; лежачи перехід із сіду в упор ззаду. Рухлива гра «Захист фортеці».

 

 

58

Елементи рівноваги: ходьбу по гімнастичній лаві, (поєднання кроків польки з різними положеннями рук.). Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів. Виси  та упори – піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. Рухливі  ігри ««Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!».

 

 

59

Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів. Виси  та упори –вис кутом. Рухливі  ігри «Шишки, жолуді, горіхи”, “Наступ”, “Переміна місць”, “Піймай жабу”

 

 

60

ЗРВ на місці без предметів. Елементи рівноваги: ходьба по гімнастичній лаві, (поєднання перехресними поворотами, махами ногами). Комбінацій із 4 акробатичних елементів (на вибір).  Виси  та упори – піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці.. Рухливі ігри та  естафети з лазінням та перелітанням. 

 

 

61

ЗРВ на місці без предметів. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів. Вис на зігнутих руках. Рухливі ігри «Займи вільне місце»,»Шишки, жолуді, горіхи,“Піймай жабу”

 

 

62

Підготовчі вправи. Акробатичні вправи. Сіди – перехід із сіду на п’ятах з нахилом в упор лежачи на стегнах; пружинчасті нахили у положенні сіду з різними положеннями ніг. Рухливі ігри   «Займи вільне місце», “Виклик”,  «Допомога другу».

 

 

63

ЗРВ на місці без предметів. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів. Виси  та упори –піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. Рухлива гра «Слухай сигнал» «Дискотека».

 

 

64

Підготовчі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Елементи рівноваги: ходьба по гімнастичній лаві, (поєднання кроків польки з різними положеннями рук.). Вис на зігнутих руках та  вис кутом. “Естафета звірів”, та  “Естафета по колу”. 

 

 

65

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Елементи акробатики: “міст” із положення стоячи (з допомогою); стійка на голові і руках із зігнутими ногами; комбінація із 4 акробатичних елементів Піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. Рухливі  ігри «Займи вільне місце», «Допомога другу» “Переміна місць”.

 

 

66

Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Акробатичні вправи. Вис на зігнутих руках та  вис кутом. “Естафета звірів”, “та “Естафета по колу”.

 

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.. Ігри для активного відпочинку

67

Правила БЖ під час занять спортивними іграми. ЗРВ в русі. Елементи баскетболу -  ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку. Рухливі  ігри “У горизонтальну мішень” М’яч у колі”

 

 

68

Підготовчі вправи .Ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. Кидки м’яча у кошик з близьких дистанцій однією рукою від плеча . Рухлива гра  “Боротьба за м’яч”.

 

 

69

ЗРВ з великим м'ячем. Ловіння і  передачі м’яча в русі (у парах, трійках, колонах). Ведення м’яча  Кидки м’яча у кошик з середніх дистанцій однією рукою від плеча. Міні-баскетбол.

 

 

70

Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча.Ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною висоти відскоку. Кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Рухливі ігри  “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”. 

 

 

71

Підготовчі вправи. ЗРВ з великим м'ячем. Ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей та однією рукою від плеча на місці та в русі (у парах, трійках, колонах).  Ведення з обведенням стійок. Кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій Міні-баскетбол.

 

 

72

ЗРВ з м'ячем. Елементи футболу - зупинки м’яча стегном. Ведення м’яча з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу. Удари м’яча  на точність. Рухливі  ігри “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”.

 

 

73

Підготовчі вправи. Удари по м’ячу на точність  Фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Міні-футбол.

 

 

74

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Елементи футболу - зупинки м’яча стегном. Ведення м’яча з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу. Удари м’яча  на точність. Рухлива гра «Боротьба за м'яч» ,“М’яч у колі”.

 

 

75

Підготовчі вправи. ЗРВ в русі. Елементи футболу - Удари по м’ячу на точність.  Фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. Міні-футбол. 

 

 

 

76

Різновиди ходьби та бігу. Елементи футболу - зупинки м’яча стегном. Ведення м’яча з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу. Удари м’яча  на точність. Рухливі ігри  “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”.

 

 

77

Елементи футболу - Удари по м’ячу на точність.  Фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”. Віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч . Гра міні-футбол.

 

 

Стрибкові вправи. Ігри для активного відпочинку 

78

ЗРВ вправи. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків. Рухлива гра «Піймай жабу» та естафети зі стрибками

 

 

79

Підготовчі вправи. Стрибки обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата) Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад.(хлопці). Рухливі  ігри «Кружилиха», «Піймай жабу».

 

 

80

Різновиди ходьби та бігу.  Стрибки зі скакалкою Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Піймай жабу», естафети зі стрибками.

 

 

81

Підготовчі вправи. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад з проміжними та без проміжних стрибків; стрибки, обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук (дівчата). Рухливі ігри та естафети зі стрибками.

 

 

82

 Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Вправи для розвитку витривалості. Рухливі  ігри «Кружилиха» та «Піймай жабу»

 

 

83

 Комплекс вправ без предметів. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Стрибкові вправи. Рухливі  ігри та естафети зі стрибками.

 

 

84

Різновиди ходьби та бігу . ЗРВ в парах. Серійні вистрибування з упору присівши.  Рухливі  ігри «Кружилиха» та «Піймай жабу»

 

 

85

 Підготовчі вправи. Різновиди ходьби. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”.  Рухливі ігри та естафети зі стрибками.

 

 

86

Підготовчі вправи. ЗРВ в парах. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”.

 

 

87

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”. Рухливі ігри та естафети зі стрибками.

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань.   Ігри для активного відпочинку

88.

Правила безпеки на заняттях . Біг   із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо). Біг з подоланням перешкод. Рухливі  ігри «“Шишки, жолуді, горіхи”, “Виклик”, “Наступ”. 

 

 

89.

Різновиди ходьби та бігу. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці». Рухливі ігри «Дискотека»; «Танцювальна фігура, замри!

 

 

90.

Підготовчі вправи. Різновиди ходьби та бігу. «Човниковий» біг 4х9 м.Ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). Рухливі ігри «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!

 

 

91.

Комплекс вправ. Біг   із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо). Перелізання та підповзання смуги із 5-7 перешкод.  Рухливі ігри “Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелітанням.

 

 

92.

Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці». Рухливі ігри “Виклик”, “Наступ”, «Допомога другу».

 

 

93.

 Комплекс ЗРВ. Біг з подоланням перешкод. Ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). Рухливі ігри “Шишки, жолуді, горіхи”, “Естафета звірів”.

 

 

94.

Різновиди ходьби та бігу. Біг   із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо). Біг 30м.  Рухливі ігри та  естафети з лазінням та перелітанням.

 

 

95.

Загальнорозвивальні вправи . «Човниковий» 4х9 метрів.  Перелізання та підповзання смуги із 5-7 перешкод. Рухливі ігри “Шишки, жолуді, горіхи”, «Допомога другу».

 

 

96.

Біг 30 м з низького старту.Рухливі ігри “Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелізанням, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!

 

 

97.

Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей учнів . Рухливі ігри та  естафети з лазінням та перелітанням.

 

 

98.

Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м Перелізання та підповзання смуги із 5-7 перешкод Рухливі ігри «Дискотека»; «Танцювальна фігура, замри!

 

 

99.

Біг з подоланням перешкод . Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці». Рухливі ігри “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, «Допомога другу».

 

 

100.

Біг 30 м . Перелізання та підповзання смуги із 5-7 перешкод.  Рухливі ігри та  естафети з лазінням та перелітанням.

 

 

101.

Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м Ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). Рухливі ігри «Дискотека»; «Танцювальна фігура, замри!

 

 

102.

Біг 30 м . Перелізання та підповзання смуги із 5-7 перешкод. Рухливі ігри “Шишки, жолуді, горіхи”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”.

 

 

103.

Біг з подоланням перешкод .Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці». Рухливі ігри «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри!

 

 

104.

Біг 30 м . Ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). Рухливі ігри та естафети з лазінням та перелітанням.

 

 

105.

Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри на вибір учнів. Підсумок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лакіза Ірина Іустинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Цветаева Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дербак Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
11752
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку