Геометрія. 10 клас
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень)
згідно з навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України України № 804 від 23 жовтня 2017 року
№ |
Тема уроку |
ДАТА |
||
|
|
|
||
Паралельність прямих і площин у просторі (18 годин. 2 тематичних оцінювання) |
||||
1 |
Основні поняття та аксіоми стереометрії. |
|
|
|
2 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
3 |
Простіші многогранники та їх перерізи. |
|
|
|
4 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
5 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі. |
|
|
|
6 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
7 |
Властивості й ознака паралельних прямих у просторі. |
|
|
|
8 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
9 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
10 |
Взаємне розміщення прямої і площини. |
|
|
|
11 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
12 |
Взаємне розміщення двох площин. |
|
|
|
13 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
14 |
Властивості паралельних площин. |
|
|
|
15 |
Паралельне проектування. |
|
|
|
16 |
Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
|
|
17 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
18 |
Корекція знань, умінь та навичок |
|
|
|
Перпендикулірність прямих і площин у просторрі (20 годин. 2 тематичних оцінювання) |
||||
19 |
Перпендикулярність прямої та площини. |
|
|
|
20 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
21 |
Перпендикуляр і похила до площини. |
|
|
|
22 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
23 |
Теорема про три перпендикуляри. |
|
|
|
24 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
25 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
26 |
Залежність між паралельністю і перпендикулярністю прямих та площин. |
|
|
|
27 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
28 |
Контрольна робота №3 |
|
|
|
29 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
30 |
Контрольна робота за І семестр (№4) |
|
|
|
31 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
32 |
Розв’язування задач. Семестрове оцінювання |
|
|
|
33 |
Перпендикулярні площини. |
|
|
|
34 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
35 |
Ортогональне проектування. |
|
|
|
36 |
Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
|
|
37 |
Контрольна робота №5 |
|
|
|
38 |
Корекція знань, умінь та навичок |
|
|
|
Координати і вектори (13 годин. 2 тематичних оцінювання) |
||||
39 |
Прямокутна система координат. |
|
|
|
40 |
Поділ відрізка в заданому відношенні. |
|
|
|
41 |
Рівняння сфери, площини та прямої. |
|
|
|
42 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
43 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
44 |
Вектори у просторі. |
|
|
|
45 |
Дії над векторами. |
|
|
|
46 |
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами. |
|
|
|
47 |
Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок |
|
|
|
48 |
Контрольна робота №6 |
|
|
|
49 |
Корекція знань, умінь та навичок |
|
|
|
50 |
Контрольна робота зі рік (№7) |
|
|
|
51 |
Розв’язування задач. Річне оцінювання |
|
|
|
1