Календарне планування з геометрії 11 клас

Про матеріал
Дана розробка допоможе швидко та якісно скласти календарне планування з геометрії для 11 класу. До календарного планування додається програма з математики для 11 класу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з геометрії

на  2022/2023 н.р.

 

11 клас

 

70 годин (2 години на тиждень)

 

 

 

 

Види контролю

І семестр

ІІ семестр

Контрольні

 

 

Тематичні

 

 

 

                                                                     

 

Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Математика (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл». Наказ МОН України             № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

 

Геометрія : 11 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : академ. Рівень, профіл. рівень / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н. Г. Владімірова, В. М. Владіміров. – 2-ге вид. – К. : Генеза, 2012. – 336 с. : іл. – Бібліогр. : с. 310.

 

 

№ уроку

Т Е М А     У Р О К У

Дата

11 А

Дата

11 Б

При мітки.

Тема 1. Многогранники 20 год. (14 год згідно програми +  6 год резерву)

  1.           Узагальнення та систематизаціязалишкових компетентностей 4 год.

(3 год резерву)

Учень/учениця:

відтворює: основні змістові  лінії теоретичного матеріалу курсу геометрії вивченого в 10 класі;

демонструє: залишкові математичні компетентності за курс 10 класу.

  1.  

Паралельність та перпендикулярність прямих і площин у просторі.

 

 

 

  1.  

Координати. Геометричні перетворення та вектори у просторі

 

 

 

  1.  

Діагностична контрольна робота.

 

 

 

1.1. Призма. Паралелепіпед – 9  год.

Учень/учениця:

розпізнає: основні види многогранників та їх елементи;

формулює: означення прямої і правильної призми, паралелепіпеда;

зображує: основні вили призм та їх елементів, паралелепіпеда та його елементів;

записує: формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми, паралелепіпеда;

застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач.

  1.  

 Аналіз контрольної роботи. Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути

 

 

 

  1.  

Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники

 

 

 

  1.  

Призма. Пряма і правильна призми. Прямокутний паралелепіпед.

 

 

 

  1.  

Площі бічної та повної поверхонь призми, паралелепіпеда.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Перерізи призми та паралелепіпеда.

 

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація набутих компетентностей.

 

 

 

  1.  

Контрольна робота.

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задачі, розв’язуванню яких сприяє тема «Призма. Паралелепіпед».

 

 

 

  1.           Піраміда. Площа поверхні піраміди – 8 год.

Учень/учениця:

формулює: означення прямої і правильної пірамід;

зображує: основні вили пірамід та їх елементи;

записує: формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь піраміди;

застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач.

  1.  

Піраміда. Правильна піраміда. Площа бічної поверхні піраміди.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Площа повної поверхні піраміди.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Перерізи піраміди площиною.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач на обчислення величин основних елементів піраміди. Узагальнення набутих компетентностей.

 

 

 

  1.  

Контрольна робота.

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задачі, розв’язуванню яких сприяє тема «Піраміда».

 

 

 

Тема 2. Тіла обертання - 12 год згідно програми.

Учень/учениця:

формулює: означення циліндра і конуса;

розпізнає: види циліндрів і конусів та їх елементи;

зображує: основні вили циліндрів і конусів;

обчислює: величини основних елементів циліндра та конуса;

застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач.

  1.  

Циліндр та його елементи

 

 

 

  1.  

Конус та його елементи

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Осьові перерізи циліндра і конуса

 

 

 

  1.  

Перерізи циліндра і конуса площиною, паралельною до основи

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація набутих компетентностей

 

 

 

  1.  

Контрольна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задачі, розв’язуванню яких сприяє тема «Тіла обертання». Підсумки за І семестр

 

 

 

Тема 3. Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл – 23 год.

 ( 11 годин згідно програми + 12 годин резерву )

3.1. Об’єми многогранників (паралелепіпеда, призми, піраміди) – 10 год.

Учень/учениця:

має уявлення: про об’єм тіла та його основні властивості;

записує: формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми;

розв’язує: задачі на обчислення об’ємів паралелепіпеда та призми;

застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач.

  1.  

Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єми призми та паралелепіпеда.

 

 

 

  1.  

Об’єми призми та паралелепіпеда.

 

 

 

  1.  

Об’єм піраміди.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація набутих компетентностей.

 

 

 

  1.  

Контрольна робота.

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів про застосування об’ємів призми, паралелепіпеда, піраміди.

 

 

 

3.2. Об’єми тіл обертання та площі поверхонь геометричних тіл – 13 год.

Учень/учениця:

записує: формули для обчислення об’ємів циліндра, конуса, кулі та площ їх бічної та повної поверхонь;

розв’язує: задачі на обчислення об’ємів циліндра, конуса, кулі та площ їх бічної та повної поверхонь;

застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач.

  1.  

Об’єм циліндра

 

 

 

  1.  

Об’єм конуса

 

 

 

  1.  

Об’єм кулі

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Площа сфери

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач

 

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація набутих компетентностей

 

 

 

  1.  

Контрольна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів про застосування об’ємів тіл обертання та площ поверхонь геометричних тіл

 

 

 

Тема 4. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей (УСНК)

 15 годин.

Учень/учениця:

розв’язує задачі, що передбачають: дослідження перпендикулярності похилої, проєкції похилої на площину; застосування відношення між прямими і площинами у просторі, відстаней і кутів у просторі під час розв’язування задач;

розв’язує задачі, що передбачають: вміння застосовувати набуті знання до розв’язування практичних та прикладних задач.

  1.  

УСНК щодо встановлення перпендикулярності похилої, проєкції похилої на площину, прямих, прямої та площини, двох площин.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

УСНК щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів многогранників.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

УСНК щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів тіл обертання.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Розв’язування задач.

 

 

 

  1.  

Підсумкова контрольна робота.

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи.

 

 

 

  1.  

Підсумки за ІІ семестр та за рік.

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку