Календарно-тематичне планування
з геометрії
на 2022/2023 н.р.
11 клас
70 годин (2 години на тиждень)
Види контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні |
|
|
Тематичні |
|
|
Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Математика (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл». Наказ МОН України № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
Геометрія : 11 кл. : підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : академ. Рівень, профіл. рівень / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н. Г. Владімірова, В. М. Владіміров. – 2-ге вид. – К. : Генеза, 2012. – 336 с. : іл. – Бібліогр. : с. 310.
№ уроку |
Т Е М А У Р О К У |
Дата 11 А |
Дата 11 Б |
При мітки. |
||
Тема 1. Многогранники 20 год. (14 год згідно програми + 6 год резерву) |
||||||
(3 год резерву) |
||||||
Учень/учениця: відтворює: основні змістові лінії теоретичного матеріалу курсу геометрії вивченого в 10 класі; демонструє: залишкові математичні компетентності за курс 10 класу. |
||||||
|
Паралельність та перпендикулярність прямих і площин у просторі. |
|
|
|
||
|
Координати. Геометричні перетворення та вектори у просторі |
|
|
|
||
|
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
||
1.1. Призма. Паралелепіпед – 9 год. |
||||||
Учень/учениця: розпізнає: основні види многогранників та їх елементи; формулює: означення прямої і правильної призми, паралелепіпеда; зображує: основні вили призм та їх елементів, паралелепіпеда та його елементів; записує: формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми, паралелепіпеда; застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач. |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
|
|
|
||
|
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
|
|
|
||
|
Призма. Пряма і правильна призми. Прямокутний паралелепіпед. |
|
|
|
||
|
Площі бічної та повної поверхонь призми, паралелепіпеда. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
|
Перерізи призми та паралелепіпеда. |
|
|
|
||
|
Узагальнення та систематизація набутих компетентностей. |
|
|
|
||
|
Контрольна робота. |
|
|
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задачі, розв’язуванню яких сприяє тема «Призма. Паралелепіпед». |
|
|
|
||
|
||||||
Учень/учениця: формулює: означення прямої і правильної пірамід; зображує: основні вили пірамід та їх елементи; записує: формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь піраміди; застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач. |
||||||
|
Піраміда. Правильна піраміда. Площа бічної поверхні піраміди. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Площа повної поверхні піраміди. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
|
Перерізи піраміди площиною. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач на обчислення величин основних елементів піраміди. Узагальнення набутих компетентностей. |
|
|
|
||
|
Контрольна робота. |
|
|
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задачі, розв’язуванню яких сприяє тема «Піраміда». |
|
|
|
||
Тема 2. Тіла обертання - 12 год згідно програми. |
||||||
Учень/учениця: формулює: означення циліндра і конуса; розпізнає: види циліндрів і конусів та їх елементи; зображує: основні вили циліндрів і конусів; обчислює: величини основних елементів циліндра та конуса; застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач. |
||||||
|
Циліндр та його елементи |
|
|
|
||
|
Конус та його елементи |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач |
|
|
|
||
|
Осьові перерізи циліндра і конуса |
|
|
|
||
|
Перерізи циліндра і конуса площиною, паралельною до основи |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
||
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
||
|
Узагальнення і систематизація набутих компетентностей |
|
|
|
||
|
Контрольна робота |
|
|
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задачі, розв’язуванню яких сприяє тема «Тіла обертання». Підсумки за І семестр |
|
|
|
||
Тема 3. Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл – 23 год. ( 11 годин згідно програми + 12 годин резерву ) |
||||||
3.1. Об’єми многогранників (паралелепіпеда, призми, піраміди) – 10 год. |
||||||
Учень/учениця: має уявлення: про об’єм тіла та його основні властивості; записує: формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми; розв’язує: задачі на обчислення об’ємів паралелепіпеда та призми; застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач. |
||||||
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єми призми та паралелепіпеда. |
|
|
|
||
|
Об’єми призми та паралелепіпеда. |
|
|
|
||
|
Об’єм піраміди. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
Узагальнення і систематизація набутих компетентностей. |
|
|
|
|||
|
Контрольна робота. |
|
|
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів про застосування об’ємів призми, паралелепіпеда, піраміди. |
|
|
|
||
3.2. Об’єми тіл обертання та площі поверхонь геометричних тіл – 13 год. |
||||||
Учень/учениця: записує: формули для обчислення об’ємів циліндра, конуса, кулі та площ їх бічної та повної поверхонь; розв’язує: задачі на обчислення об’ємів циліндра, конуса, кулі та площ їх бічної та повної поверхонь; застосовує: вивчені формули і властивості для розв’язування задач. |
||||||
|
Об’єм циліндра |
|
|
|
||
|
Об’єм конуса |
|
|
|
||
|
Об’єм кулі |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
||
|
Площа бічної та повної поверхонь циліндра, конуса |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Площа сфери |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач |
|
|
|
||
|
Узагальнення і систематизація набутих компетентностей |
|
|
|
||
|
Контрольна робота |
|
|
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів про застосування об’ємів тіл обертання та площ поверхонь геометричних тіл |
|
|
|
||
Тема 4. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей (УСНК) 15 годин. |
||||||
Учень/учениця: розв’язує задачі, що передбачають: дослідження перпендикулярності похилої, проєкції похилої на площину; застосування відношення між прямими і площинами у просторі, відстаней і кутів у просторі під час розв’язування задач; розв’язує задачі, що передбачають: вміння застосовувати набуті знання до розв’язування практичних та прикладних задач. |
||||||
|
УСНК щодо встановлення перпендикулярності похилої, проєкції похилої на площину, прямих, прямої та площини, двох площин. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
|
УСНК щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів многогранників. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
|
УСНК щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів тіл обертання. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
||
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
||
|
Підсумки за ІІ семестр та за рік. |
|
|
|
||