Геометрія (профільний рівень), 11 клас
(3 год на тиждень, І семестр – 48 год, ІІ семестр – 57 год
Всього 105 год, Резерв – 28 годин)
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
МНОГОГРАННИКИ (24 год) Учень (учениця): розпізнає основні види многогранників та їх елементи; формулює означення двогранного кута, лінійного кута двогранного кута, многогранного кута, многогранників, зазначених у змісті програми; обґрунтовує властивості многогранників, формули для обчислення площ бічної та повної поверхонь призми, піраміди, зрізаної піраміди; будує зображення многогранників та їх елементів, користуючись властивостями паралельного проектування; обчислює основні елементи многогранників; будує перерізи многогранників площинами; використовує вивчені формули і властивості для розв’язування задач |
|||
|
|
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
|
|
|
Многогранник та його елементи |
|
|
|
Призма. Пряма і правильна призми |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Паралелепіпед |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Піраміда. Правильна піраміда |
|
|
|
Зрізана піраміда |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Перерізи многогранників |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Тематична контрольна робота |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
|
|
Площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди |
|
|
|
Площі бічної та повної поверхонь піраміди, зрізаної піраміди |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Відношення площ поверхонь подібних многогранників |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Правильні многогранники |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Тематична контрольна робота |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
ТІЛА ОБЕРТАННЯ (21+3 год) Учень (учениця): розпізнає види тіл обертання та їх елементи; будує зображення тіл обертання, їх елементів, перерізів; обчислює основні елементи тіл обертання; обґрунтовує властивості тіл обертання, застосовує їх до розв’язування задач; розпізнає многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях; розв’язує задачі на комбінацію просторових фігур |
|||
|
|
Тіла і поверхні обертання |
|
|
|
Циліндр та його елементи |
|
|
|
Конус, зрізаний конус та їх елементи |
|
|
|
Осьові перерізи циліндра і конуса |
|
|
|
Перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі |
|
|
|
Перерізи циліндра площинами, паралельними його осі; перерізи конуса площинами, які проходять через його вершину |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Куля і сфера. Переріз кулі площиною |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Частини кулі (сегмент, сектор, пояс) |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Площина, дотична до сфери |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Комбінації геометричних тіл |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА І СЕМЕСТР |
|||
ІІ семестр |
|||
ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ (32 год) Учень (учениця): формулює основні властивості об’ємів; записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, зрізаної піраміди, циліндра, конуса, зрізаного конуса; площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, зрізаного конуса, площі сфери; розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл |
|||
ОБ’ЄМИ МНОГОГРАННИКІВ(16 год) |
|||
|
|
Поняття про об’єм тіла. Основні властивості об’ємів. Об’єм прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Об’єм призми |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Об’єм піраміди |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Об’єм зрізаної піраміди |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Тематична контрольна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ТІЛ ОБЕРТАННЯ(16 год) |
|||
|
|
Об’єми циліндра і конуса |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Об’єм зрізаного конуса |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Поняття про площу поверхні. Площа бічної і повної поверхонь циліндра |
|
|
|
Площа бічної і повної поверхонь конуса і зрізаного конуса |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Об’єм кулі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Відношення об’ємів подібних тіл |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Площа сфери |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
Тематична контрольна робота |
|
ТЕМАТИЧНА |
|||
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (25год) |
|||
|
|
Трикутники та їх елементи |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Чотирикутники і многокутники |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Коло, круг та його елементи |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Прямі та площини у просторі |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Многогранники |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Побудова перерізів многогранників |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Тіла обертання |
|
|
|
Комбінації тіл |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Системи координат на площині та в просторі |
|
|
|
Вектори та їх застосування |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
Підсумковий урок |
|
ЗОШИТ ТЕМАТИЧНА ІІ СЕМЕСТР РІЧНА |