Календарне планування з геометрії 8 клас

Про матеріал
Календарне планування з геометрії для 8 класу за новою програмою до підручника Мерзляк
Перегляд файлу

8 клас геометрія

Дата

Тема уроку

Домашнє

завдання

Примітка

1

 

Розв’язування вправ на повторення.

 

 

2

 

Роз взування типових вправ.

 

 

3

 

Контрольна робота №1 (діагностична).

 

 

Тема 1. Чотирикутники (22 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·      означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·      ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·      теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

4

 

Аналіз контрольної роботи. Чотирикутник та його елементи.

 

 

5

 

Сума кутів чотирикутника.

 

 

6

 

Паралелограм і його властивості.

 

 

7

 

Розв’язування задач.

 

 

8

 

Ознаки паралелограма.

 

 

9

 

Ознаки паралелограма. Розв’язування задач.

 

 

10

 

Прямокутник та його властивості.

 

 

11

 

Ромб і його властивості.

 

 

12

 

Самостійна робота.

 

 

13

 

Квадрат і його властивості.

 

 

14

 

Трапеція та її властивості.

 

 

15

 

Розв’язування задач.

 

 

16

 

Контрольна робота №2. ТО

 

 

17

 

Аналіз контрольної роботи. Вписані та центральні кути

 

 

18

 

Розв’язування задач.

 

 

19

 

Вписані та описані чотирикутники.

 

 

20

 

Розв’язування задач.

 

 

21

 

Теорема Фалеса.

 

 

22

 

Середня лінія трикутника та її властивості.

 

 

23

 

Самостійна робота.

 

 

24

 

Розв’язування типових задач.

 

 

25

 

Контрольна робота №3. ТО

 

 

Тема 2. Подібність трикутників (10 год + 1 год (резерв))

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

26

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. Теорема про медіани трикутника.

 

 

27

 

Властивість бісектриси трикутника.

 

 

28

 

Розв’язування задач.

 

 

29

 

Означення подібності трикутників.

 

 

30

 

Ознака подібності трикутників за двома кутами.

 

 

31

 

Ознака подібності трикутників за сторонами та кутом між ними.

 

 

32

 

Ознака подібності трикутників за трьома сторонами.

 

 

33

 

Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику.

 

 

34

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

35

 

Розв’язування типових вправ.

 

 

36

 

Контрольна робота №4. ТО

 

 

Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників (13 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

37

 

Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.

 

 

38

 

Розв’язування задач.

 

 

39

 

Теорема Піфагора.

 

 

40

 

Розв’язування задач.

 

 

41

 

Перпендикуляр і похила, їх властивості.

 

 

42

 

Перпендикуляр і похила, їх властивості. Розв’язування задач.

 

 

43

 

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.

 

 

44

 

Самостійна робота.

 

 

45

 

Значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30, 45, 60.

 

 

46

 

Розв’язування задач.

 

 

47

 

Розв’язування прямокутних трикутників.

 

 

48

 

Розв’язування типових задач.

 

 

49

 

Контрольна робота №5. ТО

 

 

Тема 4. Многокутники. Площі многокутників (12 год + 1 год (резерв))

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

50

 

Аналіз контрольної роботи. Многокутник і його елементи.

 

 

51

 

Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола.

 

 

52

 

Розв’язування задач.

 

 

53

 

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника.

 

 

54

 

Розв’язування задач.

 

 

55

 

Площа паралелограма.

 

 

56

 

Площа паралелограма. Розв’язування задач.

 

 

57

 

Площа трикутника.

 

 

58

 

Площа трикутника. Розв’язування задач.

 

 

59

 

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

 

60

 

Площа трапеції.

 

 

61

 

Розв’язування задач.

 

 

62

 

Контрольна робота №6. ТО

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год (резерв))

63

 

Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості. Вписані та описані чотирикутники.

 

 

64

 

Площі многокутників.

 

 

65

 

Подібність трикутників та її застосування.

 

 

66

 

Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників.

 

 

67

 

Підсумкова контрольна робота.

 

 

68

 

Узагальнення матеріалу, вивченого за рік.

 

 

69

 

Розв’язування цікавих задач.

 

 

70

 

Розв’язування задач підвищеної складності.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ніщименко Василь Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Планування
Додано
15 червня 2019
Переглядів
2207
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку