8 клас геометрія
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
1 |
|
Розв’язування вправ на повторення. |
|
|
2 |
|
Роз взування типових вправ. |
|
|
3 |
|
Контрольна робота №1 (діагностична). |
|
|
Тема 1. Чотирикутники (22 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
||||
4 |
|
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутник та його елементи. |
|
|
5 |
|
Сума кутів чотирикутника. |
|
|
6 |
|
Паралелограм і його властивості. |
|
|
7 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
8 |
|
Ознаки паралелограма. |
|
|
9 |
|
Ознаки паралелограма. Розв’язування задач. |
|
|
10 |
|
Прямокутник та його властивості. |
|
|
11 |
|
Ромб і його властивості. |
|
|
12 |
|
Самостійна робота. |
|
|
13 |
|
Квадрат і його властивості. |
|
|
14 |
|
Трапеція та її властивості. |
|
|
15 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
16 |
|
Контрольна робота №2. ТО |
|
|
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. Вписані та центральні кути |
|
|
18 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
19 |
|
Вписані та описані чотирикутники. |
|
|
20 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
21 |
|
Теорема Фалеса. |
|
|
22 |
|
Середня лінія трикутника та її властивості. |
|
|
23 |
|
Самостійна робота. |
|
|
24 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
25 |
|
Контрольна робота №3. ТО |
|
|
Тема 2. Подібність трикутників (10 год + 1 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює: · теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; · означення подібних трикутників; · ознаки подібності трикутників; · узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники; обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості |
||||
26 |
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. Теорема про медіани трикутника. |
|
|
27 |
|
Властивість бісектриси трикутника. |
|
|
28 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
29 |
|
Означення подібності трикутників. |
|
|
30 |
|
Ознака подібності трикутників за двома кутами. |
|
|
31 |
|
Ознака подібності трикутників за сторонами та кутом між ними. |
|
|
32 |
|
Ознака подібності трикутників за трьома сторонами. |
|
|
33 |
|
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику. |
|
|
34 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
35 |
|
Розв’язування типових вправ. |
|
|
36 |
|
Контрольна робота №4. ТО |
|
|
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників (13 год) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: · властивості перпендикуляра і похилої; · означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; · теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
||||
37 |
|
Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
|
|
38 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
39 |
|
Теорема Піфагора. |
|
|
40 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
41 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
|
|
42 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості. Розв’язування задач. |
|
|
43 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
|
|
44 |
|
Самостійна робота. |
|
|
45 |
|
Значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30, 45, 60. |
|
|
46 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
47 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників. |
|
|
48 |
|
Розв’язування типових задач. |
|
|
49 |
|
Контрольна робота №5. ТО |
|
|
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників (12 год + 1 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює площі вказаних у змісті фігур; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо |
||||
50 |
|
Аналіз контрольної роботи. Многокутник і його елементи. |
|
|
51 |
|
Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола. |
|
|
52 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
53 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
54 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
55 |
|
Площа паралелограма. |
|
|
56 |
|
Площа паралелограма. Розв’язування задач. |
|
|
57 |
|
Площа трикутника. |
|
|
58 |
|
Площа трикутника. Розв’язування задач. |
|
|
59 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
60 |
|
Площа трапеції. |
|
|
61 |
|
Розв’язування задач. |
|
|
62 |
|
Контрольна робота №6. ТО |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год (резерв)) |
||||
63 |
|
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості. Вписані та описані чотирикутники. |
|
|
64 |
|
Площі многокутників. |
|
|
65 |
|
Подібність трикутників та її застосування. |
|
|
66 |
|
Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників. |
|
|
67 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
68 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. |
|
|
69 |
|
Розв’язування цікавих задач. |
|
|
70 |
|
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|