Урок - аукціон. Узагальнити та систематизувати знання учнів про площі многокутників ;формувати вміння учнів застосовувати теорему про площу прямокутника. трикутника, паралелограма, трапеції при розв’язанні задач.
Розв’язати задачу: Підлога кімнати має квадратну форму. ЇЇ довжина 6 м. Скільки квадратних плиток з стороною 2 Х 3 дм потрібно, щоб покрити всю підлогу?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Група 1. Знайдіть площу прямокутного трикутника, гіпотенуза якого дорівнює 26см. А різниця катетів – 14см. Група 2. Знайдіть площу рівнобічної трапеції. Діагоналі якої перпендикулярні, а основи дорівнюють 14см і 18см. Група 3. Знайдіть площу ромба, якщо його сторона дорівнює 15см, а сума діагоналей – 42см. Група 4 Знайдіть площу паралелограма. Сторони якого дорівнюють 9см і 15см, а одна з діагоналей перпендикулярна до його сторони.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Г І П О Т Е Н У З А 2. Паралелограм з прямими кутами П Р Я М О К У Т Н И К 3. Фігура з рівними сторонами К В А Д Р А Т 4. У чотирикутнику живуть, Із кута у протилежний кут ідуть Ми їх в задачах зустрічаємо. І як ми ці відрізки називаємо? Д І А Г О Н А Л І 5. Три точки невеличкі Відрізками сполучимо. А те, що утворилось, Всі разом озвучимо. Т Р И К У Т Н И К 6. Геометрична фігура Т Р А П Е Ц І Я
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Дерево творчості Прикріпіть на дерево листя, квіти, плоди. Плоди – урок пройшов корисно, плідно. Квітка – досить непогано. Зелений листочок – щось було, звичайно, а взагалі – незрозуміло. Жовтий листочок – «чахлий», пропащий урок. урок.