Календарно-тематичне планування з геометрії для 8 класу
( Підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів А.Г. Мерзляка, В.Б. Полонського, М.С. Якіра. –Х.: Гімназія, 2021.)
Згідно з навчальною програмою з математики для учнів 5-9 класів,
затвердженою Міністерством освіти і науки України
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
ІІ семестр (40 год.)
№ уроку |
Кіл-ть год |
Тема уроку |
Дата проведення |
Дата фактична |
Примітки |
Тема ІІІ. Розв’язування прямокутних трикутників |
|||||
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора |
|||||
31 |
1 |
Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику |
|
|
|
32 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
33 |
1 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
34 |
1 |
Розв’язування задач. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
35 |
1 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
|
36 |
1 |
Розв’язування задач. Самостійна робота №6 |
|
|
|
37 |
1 |
Контрольна робота№4 з теми «Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. Теорема Піфагора» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
||||
38 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
39 |
1 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
|
40 |
1 |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Самостійна робота №7 |
|
|
|
41 |
1 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
42 |
1 |
Розв’язування прямокутних трикутників. Самостійна робота №8 |
|
|
|
43 |
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|
44 |
1 |
Контрольна робота №5 з теми «Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника. Розв’язування прямокутних трикутників» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема ІV. Многокутники. Площі многокутників |
|
||||
45 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Многокутник, його елементи та властивості. |
|
|
|
46 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
47 |
1 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. |
|
|
|
48 |
1 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
49 |
1 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
|
|
|
50 |
1 |
Площа паралелограма. |
|
|
|
51 |
1 |
Площа ромба |
|
|
|
52 |
1 |
Площа трикутника. |
|
|
|
53 |
1 |
Площа трикутника |
|
|
|
54 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
55 |
1 |
Площа трапеції |
|
|
|
56 |
1 |
Площа трапеції. Самостійна робота №10 |
|
|
|
57 |
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
58 |
1 |
Контрольна робота №6 з теми «Многокутники. Площі многокутників» Тематичне оцінювання. |
|
|
|
Тема V. Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
|
||||
59 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості |
|
|
|
60 |
1 |
Чотирикутники та їх властивості |
|
|
|
61 |
1 |
Теорема Фалеса. |
|
|
|
62 |
1 |
Теорема Фалеса. |
|
|
|
63 |
1 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
64 |
1 |
Теорема Піфагора |
|
|
|
65 |
1 |
Многокутники та їх площі |
|
|
|
66 |
1 |
Многокутники та їх площі |
|
|
|
67 |
1 |
Контрольна робота за рік |
|
|
|
68 |
1 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
69 |
1 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
|
70 |
1 |
Угазальнювальний урок. Тематичне оцінювання |
|
|
|