Календарне планування з геометрії. 9 клас. Істер О.С.

Про матеріал
Складено до підручника: Істер О.С. Геометрія: підручник для 9 класу-К:Генеза,2017. Згідно з навчальною програмою затвердженою МОН України (Лист №664 від 06.06.2012);Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів із навчанням українською мовою (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН від 07.06.2017р. №804)
Перегляд файлу

Геометрія, 9 клас

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

 

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою

за планом

 

1.

Координати  на площині

8

16

1

2

Вектори на площині

12

12

1

3

Розв’язування трикутників

10

11

1

    4

Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга

10

10

1

5

Геометричні переміщення

6

11

1

6

Резерв

24

-

-

7

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-

10

1

Усього

70

70

6

Контрольні роботи

6

6

6

 

№ уроку

Дата

проведення

 

Тема уроку

 

 

К-ть годин

 

 

Примітки

 

Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (16 год)

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (16 год)

1

 

Координатна площина

1

 

2

 

Синус, косинус, тангенс кутів від до .Тригонометричні тотожності.

1

 

3

 

Розв’язування задач

1

 

4

 

Розв’язування задач

1

 

5

 

Координати середини відрізка. Відстань між двома точками із заданими координатами

1

 

6

 

Розв’язування задач

1

 

7

 

Розв’язування задач

1

 

8

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

9

 

Рівняння кола

1

 

10

 

Розв’язування задач

1

 

11

 

Рівняння прямої

1

 

12

 

Розв’язування задач

1

 

13

 

Розв’язування задач

1

 

14

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

15

                                                                       

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

16

 

Контрольна робота №1 «Координати на площині»

1

 

Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ (12 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·      що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·      як задати вектор;

·      як відкласти вектор від заданої точки;

·      за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·      означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·      властивості: дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

·   координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

·   довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ (12 год)

17

 

АКР. Вектор. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів

1

 

18

 

Розв’язування задач

1

 

19

 

Координати вектора

1

 

20

 

Розв’язування задач

1

 

21

 

Додавання і віднімання векторів

1

 

22

 

Множення вектора на число

1

 

23

 

Розв’язування задач

1

 

24

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

25

 

Скалярний добуток векторів

1

 

26

 

Розв’язування задач

1

 

27

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

28

 

Контрольна робота №2 «Вектори на площині»

1

 

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (11 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (11 год)

29

 

АКР. Теорема косинусів

1

 

30

 

Розв’язування задач

1

 

31

 

Теорема синусів

1

 

32

 

Розв’язування задач

1

 

33

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

34

 

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі

1

 

35

 

Розв’язування трикутників. Прикладні задачі

1

 

36

 

Формули для знаходження площі трикутника

1

 

37

 

Розв’язування задач

1

 

38

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

39

 

Контрольна робота №3 «Розв’язування трикутників»

1

 

Тема 4. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ.

ДОВЖИНА КОЛА. ПЛОЩА КРУГА (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

Тема 4. ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ.

ДОВЖИНА КОЛА. ПЛОЩА КРУГА (10 год)

40

 

АКР. Правильний многокутник, його види та властивості. Правильний многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола.

1

 

41

 

Розв’язування задач

1

 

 

 

42

 

Довжина кола. Довжина дуги кола

1

 

43

 

Розв’язування задач

1

 

44

 

Площа круга та його частин

1

 

45

 

Розв’язування задач

1

 

46

 

Розв’язування задач

1

 

47

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

48

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

49

 

Контрольна робота №4 «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»

1

 

Тема 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (11 год)

Учень/учениця:

наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·   означення: рівних фігур;

·   властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

Тема 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (11 год)

50

 

АКР. Переміщення (рух) та його властивості. Рівність фігур

1

 

51

 

Симетрія відносно точки

1

 

52

 

Симетрія відносно прямої

1

 

53

 

Розв’язування задач

1

 

54

 

Поворот

1

 

55

 

Паралельне перенесення

1

 

56

 

Перетворення подібності та його властивості. Подібність фігур

1

 

57

 

Площі подібних фігур

1

 

58

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

59

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

60

 

Контрольна робота №5 «Геометричні переміщення»

1

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (10 год)

61

 

АКР. Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників.

1

 

62

 

Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника.

1

 

63

 

Подібність трикутників та її застосування.

1

               

64

 

Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора.

1

 

65

 

Теореми косинусів і синусів.

1

 

66

 

Правильні многокутники.

1

 

67

 

Декартові координати на площині. Геометричні перетворення.

1

 

68

 

Підсумкова контрольна робота №6

1

 

69

 

Вектори на площині.

1

 

70

 

Підсумковий урок

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Веремейчик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Скалецька Людмила Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
До підручника
Геометрія 9 клас (Істер О. С.)
Додано
1 вересня 2021
Переглядів
8981
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку