В даному текстовому документі запропоноване орієнтовне календарне планування з геометрії для 7 класу розраховано на 70 годин на рік (02 години на тиждень).
Геометрія, 7 клас /70 годин, 2 год. на тиждень/
№з/п |
№ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
Елементарні геометричні фігури та їх властивості /08 годин/ |
|||||
1 |
1 |
Геометричні фігури. Точка, пряма та їх властивості. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Відрізок. Вимірювання відрізків. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Відстань між двома точками. |
1 |
|
|
4 |
4 |
Промінь. |
1 |
|
|
5 |
5 |
Кут. Вимірювання кутів. |
1 |
|
|
6 |
6 |
Бісектриса кута. |
1 |
|
|
7 |
7 |
Елементарні геометричні фігури та їх властивості. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
8 |
8 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Взаємне розміщення прямих на площині /16 годин/ |
|||||
9 |
1 |
Суміжні кути, їх властивості. |
1 |
|
|
10 |
2 |
Вертикальні кути, їх властивості. |
1 |
|
|
11 |
3 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
12 |
4 |
Паралельні прямі, їх властивості. |
1 |
|
|
13 |
5 |
Перпендикулярні прямі, їх властивості. |
1 |
|
|
14 |
6 |
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. |
1 |
|
|
15 |
7 |
Кут між двома прямими, що перетинаються. |
1 |
|
|
16 |
8 |
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. |
1 |
|
|
17,18 |
9,10 |
Ознаки паралельності прямих. |
2 |
|
|
19 |
11 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
20 |
12 |
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. |
1 |
|
|
21,22 |
13,14 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
23 |
15 |
Взаємне розміщення прямих на площині. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
24 |
16 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Трикутники. Ознаки рівності трикутників /24 години/ |
|||||
25 |
1 |
Трикутник і його елементи. Види трикутників. |
1 |
|
|
26 |
2 |
Висота, бісектриса і медіана трикутника. |
1 |
|
|
27 |
3 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
28 |
4 |
Рівність геометричних фігур. Перша ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
29 |
5 |
Друга ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
30 |
6 |
Третя ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
31,32 |
7,8 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
33 |
9 |
Рівнобедрений трикутник, його властивості. |
1 |
|
|
34 |
10 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
35 |
11 |
Ознаки рівнобедреного трикутника. |
1 |
|
|
36,37 |
12,13 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
№ з/п |
№ ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим. |
38 |
14 |
Рівнобедрений трикутник. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
39 |
15 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
40 |
16 |
Сума кутів трикутника. |
1 |
|
|
41 |
17 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості. |
1 |
|
|
42 |
18 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
43 |
19 |
Прямокутний трикутник. |
1 |
|
|
44 |
20 |
Властивості прямокутних трикутників. |
1 |
|
|
45 |
21 |
Нерівність трикутника. |
1 |
|
|
46 |
22 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
47 |
23 |
Прямокутний трикутник. Сума кутів трикутника. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
48 |
24 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Коло і круг /13 годин/ |
|||||
49 |
1 |
Коло. Круг. Дотична до кола та її властивість. |
1 |
|
|
50 |
2 |
Дотична до кола та її властивість. |
1 |
|
|
51 |
3 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
52 |
4 |
Властивість серединного перпендикуляра. |
1 |
|
|
53 |
5 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
54 |
6 |
Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами. |
1 |
|
|
55 |
7 |
Основні задачі на побудову: побудова кута, що дорівнює даному; побудова бісектриси даного кута. |
1 |
|
|
56 |
8 |
Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл; побудова прямої, перпендикулярної до даної. |
1 |
|
|
57 |
9 |
Коло, вписане в трикутник. Коло, описане навколо трикутника. |
1 |
|
|
58,59 |
10,11 |
Розв’язування задач. |
2 |
|
|
60 |
12 |
Коло і круг. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
61 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу /09 годин/ |
|||||
62 |
1 |
Повторення. Суміжні і вертикальні кути. Кути, утворені при перетині двох прямих січною. |
1 |
|
|
63 |
2 |
Повторення. Ознаки рівності трикутників. |
1 |
|
|
64 |
3 |
Повторення. Висота, бісектриса і медіана трикутника. |
1 |
|
|
65 |
4 |
Повторення. Рівнобедрений трикутник. |
1 |
|
|
66 |
5 |
Повторення. Прямокутний трикутник. |
1 |
|
|
67-69 |
6-8 |
Розв’язування задач. |
3 |
|
|
70 |
9 |
Підсумкове заняття. |
1 |
|
|