Календарне планування з геометрії для вчителів які викладають предмет у 8 класі за новою програмою 2017року. Розраховане на 2 семестри, 2 уроки на тиждень.
Геометрія, (поглиблене) 8 клас
1 год на тиждень.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку
|
Примітки |
|
|||
1 |
|
Повторення навчального матеріалу |
|
2 |
|
Многокутник |
|
3 |
|
Паралелограм і його властивості. |
|
4 |
|
Прямокутник і його властивості. |
|
5 |
|
Ромб і його властивості. |
|
6 |
|
Квадрат та його властивості |
|
7 |
|
Трапеція та її властивості. |
|
8 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
9 |
|
Вписані та описані чотирикутники. |
|
10 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
11 |
|
Середня лінія трикутника |
|
12 |
|
Середня лінія трапеції |
|
13 |
|
Середня лінія трапеції |
|
14 |
|
Теорема Фалеса. Розв’язування задач і вправ. |
|
15 |
|
Теорема про перетин медіан та їх застосування |
|
16 |
|
Теорема про бісектриси трикутника та їх застосування |
|
17 |
|
Розв’язування задач |
|
18 |
|
Перша ознака подібності трикутників |
|
19 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
20 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
21 |
|
Площа прямокутника, паралелограма |
|
22 |
|
Многокутник і його елементи. Площа многокутника |
|
23 |
|
Розв’язування вправ |
|
24 |
|
Теорема Піфагора |
|
25 |
|
Тригонометричні функції гострого кута |
|
26 |
|
Тригонометричні функції гострого кута |
|
27 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
28 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
30 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
31 |
|
Площі чотирикутників |
|
32 |
|
Теорема Піфагора |
|
33 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
|