Календарне планування з геометрії для 9 класу (за підручника А.П. Єршової, 2017 р.)

Про матеріал
Календарне планування з геометрії для 9 класу складане згідно діючої програми з математики для 5-9 класів
Перегляд файлу

Геометрія

9 клас

(2 год  на тиждень, усього 70 год)

І семестр – 32 год

ІІ семестр – 38 год

Навчальна програма: Математика. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Сайт МОН. Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

Укладачі програми (2012 р.): М.І. Бурда, Ю.І. Мальований, Є.М. Нелін, Д.А. Номировський, А.В. Паньков, Н.А.Тарасенкова, М.В. Чемерис, М.С. Якір

У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь:  М.І. Бурда, А.В. Паньков,  М.С.  Якір, Д.А. Номировський

Навчальний підручник: Геометрія : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А. П. Єршова, В. В. Голобородько, О. Ф. Крижановський, С. В. Єршов. – Харків : Вид-во «Ранок», 2017.

Тематичний план

 

з/п

Назва теми

Кількість годин

Контрольні роботи

1.

Координати на площині

13

1

2.

Вектори на площині

14

1

3.

Розв’язування трикутників

12

1

4.

Правильні многокутники.  Довжина кола. Площі круга

12

1

5.

Геометричні перетворення

7

1

5.

Повторення і систематизація навчального матеріалу

12

1

Всього

70

6

 


Календарне планування вивчення

геометрії в 9 класі

2 год на тиждень

32 год — І семестр, 38 год — II семестр

усього - 70 годин

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Примітка

1 семестр (32 год)

ТЕМА 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (13 год)

   Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

1

 

Вступний інструктаж БЖД.  Синуси, косинуси і тангенси кутів від 0° до 180°.

 

 

2

 

Синуси, косинуси і тангенси кутів від 0° до 180°.

 

 

3

 

Тригонометричні тотожності.

 

 

4

 

Тригонометричні тотожності.

 

 

5

 

Декартові координати.

 

 

6

 

Декартові координати.

 

 

7

 

Відстань між точками.

 

 

8

 

Рівняння кола.

 

 

9

 

Рівняння прямої.

 

 

10

 

Рівняння прямої.

 

 

11

 

Розв’язування задач. Представлення навчальних проектів.

 

 

12

 

Розв’язування типових задач.

 

 

13

 

Контрольна робота № 1 з теми „Координати на площині”

 

 

Зошит  /  Тематична

ТЕМА 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·      що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·      як задати вектор;

·      як відкласти вектор від заданої точки;

·      за якими правилами знаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·      означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·      властивості: дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

·   координати вектора, суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

·   довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує: рівність, колінеарність векторів;

 застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

14

 

Аналіз контрольної роботи. Вектори.

 

 

15

 

Вектори.

 

 

16

 

Координати вектора.

 

 

17

 

Координати вектора.

 

 

18

 

Додавання і віднімання векторів.

 

 

19

 

Додавання і віднімання векторів.

 

 

20

 

Множення вектора на число.

 

 

21

 

Множення вектора на число.

 

 

22

 

Скалярний добуток векторів.

 

 

23

 

Скалярний добуток векторів.

 

 

24

 

Застосування векторів.

 

 

25

 

Застосування векторів. Представлення навчальних проектів.

 

 

26

 

Розв’язування типових задач.

 

 

27

 

Контрольна робота № 2 з теми „Вектори на площині”

 

 

Зошит  /  Тематична

ТЕМА 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (12 год)

Учень/учениця:

пояснює, що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

записує та пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач

28

 

Аналіз контрольної роботи. Теорема косинусів.

 

 

29

 

Теорема косинусів.

 

 

30

 

Теорема синусів.

 

 

31

 

Теорема синусів.

 

 

32

 

Розв'язування трикутників.

 

 

І семестр

ІІ семестр (38 год)

 

33

 

Повторний інструктаж БЖД.  Розв'язування трикутників.

 

 

34

 

Формули для знаходження площі трикутника.

 

 

35

 

Формули для знаходження площі трикутника.

 

 

36

 

Розв’язування задач.

 

 

37

 

Розв’язування задач. Представлення навчальних проектів.

 

 

38

 

Розв’язування типових задач.

 

 

39

 

Контрольна робота № 3 з теми «Розв'язування трикутників»

 

 

Зошит  /  Тематична

ТЕМА 4. Правильні многокутники. Довжина кола.

Площа круга (12 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює:  радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора

будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач

40

 

Аналіз контрольної роботи. Правильні многокутники та їх властивості.

 

 

41

 

Правильні многокутники та їх властивості.

 

 

42

 

Правильні многокутники та кола.

 

 

43

 

Правильні многокутники та кола.

 

 

44

 

Правильні многокутники та кола.

 

 

45

 

Довжина кола і дуги кола.

 

 

46

 

Довжина кола і дуги кола.

 

 

47

 

Площа круга та його частин. Краєзнавчий матеріал

 

 

48

 

Площа круга та його частин.

 

 

49

 

Розв’язування задач. Представлення навчальних проектів

 

 

50

 

Розв’язування типових задач.

 

 

51

 

Контрольна робота № 4 з теми «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга»

 

 

Зошит  /  Тематична

ТЕМА 5. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ (7 год)

Учень/учениця:

наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·   означення: рівних фігур; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

--   властивості: переміщення;

52

 

Аналіз контрольної роботи. Переміщення та його властивості.

 

 

53

 

Симетрія відносно точки.

 

 

54

 

Симетрія відносно прямої.

 

 

55

 

Поворот.

 

 

56

 

Паралельне перенесення. Рівність фігур.

 

 

57

 

Розв’язування типових задач.

 

 

58

 

Контрольна робота № 5 з теми «Геометричні перетворення»

 

 

Зошит  /  Тематична

ТЕМА 6. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

(12 ГОД)

59

 

Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників.

 

 

60

 

Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника.

 

 

61

 

Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора.

 

 

62

 

Теореми косинусів і синусів.

 

 

63

 

Розв’язування трикутників.

 

 

64

 

Правильні многокутники.

 

 

65

 

Розв’язування вправ на знаходження площ реальних об’єктів.

 

 

66

 

Декартові координати на площині.

 

 

67

 

Геометричні перетворення.

 

 

68

 

Підсумкова контрольна робота.

 

 

69

 

Вектори на площині.

 

 

70

 

Підбиття підсумків за рік.

 

 

Зошит  /  Тематична

ІІ семестр

Річна

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.5
Оригінальність викладу
3.5
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тарасюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Куликовська Людмила Анатоліївна
    Планування не відповідає підручнику
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    1.0
doc
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
Додано
26 березня 2023
Переглядів
2940
Оцінка розробки
3.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку