Календарне планування з геометрії у 11 класі
(академічний рівень)
Склала вчитель математики Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради Сумської області
Бугай Наталія Володимирівна
Календарне планування з геометрії у 11 класі
(академічний рівень)
Склала вчитель математики Шосткинської гімназії Шосткинської міської ради Сумської області
Бугай Наталія Володимирівна
Геометрія. 11 клас (70 год, 2 год на тиждень)
К-сть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учнів |
16 |
Тема 5. МНОГОГРАННИКИ
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники. Призма. Пряма і правильна призми. Паралелепіпед. Піраміда. Правильна піраміда. Перерізи многогранників. Площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди. Правильні многогранники. |
Учень (учениця): розпізнає основні види многогранників та їх елементи; формулює означення двогранного кута, лінійного кута двогранного кута, многогранників, вказаних у змісті програми; обґрунтовує властивості многогранників, формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди; обчислює основні елементи многогранників; застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач. |
14 |
Тема 6. ТІЛА ОБЕРТАННЯ Тіла і поверхні обертання. Циліндр, конус, їх елементи. Перерізи циліндра і конуса: осьові перерізи циліндра і конуса; перерізи циліндра і конуса площинами, паралельними основі. Куля і сфера. Переріз кулі площиною. Площина, дотична до сфери. Комбінації геометричних тіл. |
Учень (учениця): розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; обчислює основні елементи тіл обертання; обґрунтовує властивості тіл обертання, застосовує їх до розв’язування задач; розпізнає многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях; розв’язує нескладні задачі на комбінацію просторових фігур. |
14 |
Тема 7. ОБ’ЄМИ ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ Поняття про об’єм тіла. Об’єми призми, паралелепіпеда, піраміди. Об’єми тіл обертання: циліндра, конуса, кулі. Площі бічної та повної поверхонь циліндра, конуса. Площа сфери. |
Учень (учениця): записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери; розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, |
26 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач |
|
Геометрія, 11кл.
2 години на тиждень, всього 70 годин
№ уроку |
Тема, зміст уроку |
Дата проведення
|
Примітка |
Тема 1. Многогранники (16 год) Учень (учениця): розпізнає основні види многогранників та їх елементи; формулює означення двогранного кута, лінійного кута двогранного кута, многогранників, вказаних у змісті програми; обґрунтовує властивості многогранників, формули для обчислення площі бічної та повної поверхонь призми, піраміди; обчислює основні елементи многогранників; застосовує вивчені формули і властивості до розв’язування задач. |
|||
1 |
Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Многогранні кути |
|
|
2 |
Многогранник та його елементи. Опуклі многогранники |
|
|
3 |
Призми. Пряма і правильні призми. Паралелепіпед |
|
|
4 |
Площі бічної та повної поверхонь призми |
|
|
5 |
Розв'язування задач |
|
|
6 |
Перерізи многогранників. |
|
|
7 |
Піраміда. Перерізи многогранників. Площі бічної та повної поверхні піраміди |
|
|
8 |
Розв'язування задач |
|
|
9 |
Правильна піраміда. Формула для обчислення бічної поверхні правильної піраміди |
|
|
10 |
Розв'язування задач. (Зрізана піраміда*) |
|
|
11 |
Правильні многогранники |
|
|
12 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
13 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
|
|
14 |
Контрольна робота № 1 з теми: «Многогранники» |
|
|
15 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
16 |
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
Тема 2. Тіла обертання (14 год) Учень (учениця): розпізнає види тіл обертання, їхні елементи; обчислює основні елементи тіл обертання; обґрунтовує властивості тіл обертання, застосовує їх до розв’язування задач; розпізнає многогранники і тіла обертання у їх комбінаціях; розв’язує нескладні задачі на комбінацію просторових фігур. |
|||
17 |
Тіла та поверхні обертання |
|
|
18 |
Циліндр і його елементи. Осьові перерізи циліндра. Перерізи циліндра площинами, паралельними основі. |
|
|
19 |
Розв'язування задач |
|
|
20 |
Розв'язування задач |
|
|
21 |
Конус і його елементи. Перерізи конуса площинами, паралельними основі, осьові перерізи конуса Зрізаний конус |
|
|
22 |
Розв'язування задач |
|
|
23 |
Куля і сфера. Перерізи кулі площиною. Площина, дотична до сфери |
|
|
24 |
Розв'язування задач. [Рівняння сфери] |
|
|
25 |
Розв'язування задач |
|
|
26 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
27 |
Аналіз самостійної роботи . Розв'язування задач |
|
|
28 |
Контрольна робота № 2 з теми: «Тіла обертання» |
|
|
29 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
30 |
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
Тема 3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл (14 год) Учень (учениця): записує формули для обчислення об’ємів паралелепіпеда, призми, піраміди, циліндра, конуса, кулі, площ бічної та повної поверхонь циліндра, конуса, площі сфери; розв’язує задачі на обчислення об’ємів і площ поверхонь геометричних тіл, |
|||
31 |
Поняття про об'єм тіла. Об'єм паралелепіпеда |
|
|
32 |
Об'єм призми. Об'єм піраміди |
|
|
33 |
Розв'язування задач |
|
|
34 |
Розв'язування задач |
|
|
35 |
Об'єм циліндра . Об'єм конуса. Об'єм кулі |
|
|
36 |
Розв'язування задач |
|
|
37 |
Площі бічної та повної поверхонь циліндра |
|
|
38 |
Площі бічної та повної поверхонь конуса. Площа сфери |
|
|
39 |
Розв'язування задач |
|
|
40 |
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
41 |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
|
|
42 |
Контрольна робота № 3 з теми: «Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл» |
|
|
43 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
44 |
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
Тема 4. Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач (26 год) |
|||
45 |
Найпростіші задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда, піраміди. |
|
|
46 |
Найпростіші задачі на побудову перерізів куба, прямокутного паралелепіпеда, піраміди. |
|
|
47 |
Взаємне розміщення двох прямих у просторі, прямої та площини у просторі, двох площин у просторі. |
|
|
48 |
Розв'язування задач |
|
|
49 |
Перпендикулярність прямих у просторі. |
|
|
50 |
Розв'язування задач |
|
|
51 |
Координати та вектори у просторі.Перетворення у просторі
|
|
|
52 |
Розв'язування задач |
|
|
53 |
Призма |
|
|
54 |
Розв'язування задач |
|
|
55 |
Піраміда |
|
|
56 |
Розв'язування задач |
|
|
57 |
Тіла обертання |
|
|
58 |
Розв'язування задач |
|
|
59 |
Розв'язування задач на комбінації геометричних тіл |
|
|
60 |
Розв'язування задач |
|
|
61 |
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
|
62 |
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
|
63 |
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
|
64 |
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
|
65 |
Розв’язування задач у форматі ЗНО |
|
|
66 |
Підсумкова контрольна робота №4 |
|
|
67 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
68 |
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
69 |
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
70 |
Розв’язування задач підвищеної складності. |
|
|
Геометрія
Клас |
Номер теми |
Назва теми |
Кількість контрольних робіт |
10 |
1 |
Вступ до стереометрії |
|
2 |
Паралельність прямих і площин у просторі |
2 |
|
3 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
1 |
|
4 |
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач, резервний час |
1 |
|
|
Разом: |
5 |
|
11 |
5 |
Многогранники |
1 |
6 |
Тіла обертання |
1 |
|
7 |
Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач |
1 |
|
|
Разом: |
4 |
Геометрія (всього 140 год)
Клас |
Номер теми |
Назва теми |
Кількість годин для вивчення теми |
10 |
1 |
Вступ до стереометрії |
4 |
2 |
Паралельність прямих і площин у просторі |
16 |
|
3 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
20 |
|
4 |
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі |
16 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач, резервний час |
14 |
|
|
Разом: |
70 |
|
11 |
5 |
Многогранники |
16 |
6 |
Тіла обертання |
14 |
|
7 |
Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл |
14 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач, резервний час |
26 |