Програма: Навчальна програма «Громадянська освіта» (інтегрований курс, рівень стандарту). Авт.: Бакка Т., Беца Н. та ін. / Наказ МОН від 23.10.2017 р. № 1407
Підручник: Гісем О. О., Мартинюк О. О.
№ |
Клас/Дата
|
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Прим. |
10
|
||||
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ 8 годин |
||||
1. |
|
Поняття ідентичності. |
Прочитати тему 1, розділ 1. Виконати №7, с. 8. |
|
2. |
|
Життєві цінності. |
Прочитати тему 2 (с. 9-10), розділ 1. Виконати №11, с. 11. |
|
3. |
|
Самореалізація та особистий розвиток людини. |
Прочитати тему 2 (с. 10-11), розділ 1. Виконати №9, с. 11. |
|
4. |
|
Соціалізація особистості. |
Прочитати тему 3 (с. 12-15), розділ 1. Виконати №8, с. 17. |
|
5. |
|
Сім’я та її значення в соціалізації людини. |
Прочитати тему 3 (с. 15-17), розділ 1. Виконати №10, с. 17. |
|
6. |
|
Практичне заняття №1. Як стати успішною людиною? |
|
|
7. |
|
Практичне заняття №2. Як ідентифікувати наше середовище? |
Повторити розділ 1. Підготуватися до ТО. Виконати тести на с. 20. |
|
8. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ 10 годин |
||||
9. |
|
Людська гідність та права людини. |
Прочитати тему 1, розділ 2. Виконати №7, с.23. |
|
10. |
|
Права людини: від витоків до сучасності. |
Прочитати тему 2 (с. 24-25), розділ 2. Виконати №2 |
|
11. |
|
Класифікація прав людини. |
Прочитати тему 2 (с. 25-29), розділ 2. Виконати №2, с. 29. Додатково знайдіть та опрацюйте інформацію про четверте покоління прав людини. |
|
12. |
|
Взаємовідносини людини і держави. |
Прочитати тему 3, розділ 2. Виконати №7, с.31. |
|
13. |
|
Права дитини. |
Прочитати тему 4, розділ 2. Виконати №10, с.36. |
|
14. |
|
Механізми захисту прав людини. |
Прочитати тему №5, розділ 2. Виконати №6, с.42. |
|
15. |
|
Як зрозуміти, що твої права порушують? |
Вивчити конспект. Підготувати інформацію про порушення прав людини в Україні. |
|
16. |
|
Практичне заняття №3. Європейський суд з прав людини. |
|
|
17. |
|
Практичне заняття №4. Чи можна пожертвувати правами однієї людини для захисту прав багатьох? |
Виконати тести на с. 43. Повторити розділ 2. ТО. |
|
18. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ 9 годин |
||||
19. |
|
Поняття суспільства та його структура. |
Прочитати тему 1 (с. 46-47), розділ 3. Виконати №3, с. 51. |
|
20. |
|
Соціальна нерівність. Соціальні цінності. Полікультурність. |
Прочитати тему 1 (с. 47-51), розділ 3. Виконати №7, с. 51. |
|
21. |
|
Комунікація. |
Прочитати тему 2 (с. 52-53), розділ 3. Виконати №3, с. 55. |
|
22. |
|
Практичне заняття №5. Мистецтво спілкування |
|
|
23. |
|
Конфлікти. |
Прочитати тему 2 (с. 53-55), розділ 3. Виконати №9, с. 55. |
|
24. |
|
Практичне заняття №6. Розв’язання конфліктів. |
|
|
25. |
|
Стереотипи та упередження. Дискримінація. |
Прочитати тему 3, розділ 3. Виконати №9, с. 59. |
|
26. |
|
Практичне заняття №7. Подолання стереотипівю. |
Виконати тести на с. 62. Повторити розділ 3. ТО. |
|
27. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ 13 годин |
||||
28. |
|
Демократична держава. |
Прочитати тему 1 (с. 64-68). Виконати №13, с. 73. |
|
29. |
|
Вибори як інструмент демократії. |
Прочитати тему 1 (с. 68-71). Виконати №12, с. 73. |
|
30. |
|
Політичні партії та громадські організації. |
Прочитати тему 1 (с. 71-73). Охарактеризуйте програму партії (на вибір). |
|
31. |
|
Громадянське суспільство. |
Прочитати тему 2, розділ 4. Виконати № 10, с. 78. |
|
32. |
|
Громада в житті людини, суспільства, держави. |
Прочитати тему 3, розділ 4. Виконати №7, с.82. |
|
33. |
|
Практичне заняття №8. Вибори до шкільного парламенту. |
|
|
34. |
|
Громадянська участь у житті суспільства. |
Прочитати тему 4, розділ 4. Виконати №5-6, с. 85. |
|
35. |
|
Школа – простір демократії. |
Прочитати тему 5, розділ 4. Виконати №8, с.88. |
|
36. |
|
Практичне заняття №9. Загальношкільне слухання щодо… |
|
|
37. |
|
Дитячі й молодіжні громадські об’єднання. |
Прочитати тему 6, розділ 4. Виконати №10, с.93. Підготувати презентацію за темою ПЗ №10. |
|
38. |
|
Практичне заняття №10. Повага до меншин – умова збереження миру. |
Повторити тему 4. Виконати тести на с. 95-96. |
|
39. |
|
Урок повторення та закріплення знань. |
|
|
40. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 5. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАСМЕДІА 10 годин |
||||
41. |
|
Комунікація, інформація, медіа. |
Прочитати тему 1, розділ 5. Виконати №11, с. 102. |
|
42. |
|
Медіа і демократія. |
Прочитати тему 2, розділ 5. Виконати №11, с.109. |
|
43. |
|
Маніпуляції в медіапросторі. |
Прочитати тему 3, розділ 5. Виконати №8, с. 113. |
|
44. |
|
Критичне мислення та медіаграмотність. |
Прочитати тему 4, розділ 5. Виконати №11, с.116. |
|
45. |
|
Практичне заняття №11. Аналіз медіатексту. |
|
|
46. |
|
Інтернет. |
Прочитати тему 5 (с. 117-118). Виконати №1, с. 121. |
|
47. |
|
Безпека та приватність в інтернеті. |
Прочитати тему 5 (с. 118-121). Виконати №9, с. 121. |
|
48. |
|
Практичне заняття №12. Створюємо шкільні медіа. |
Виконати тести на с. 123-124. Повторити розділ 5. |
|
49. |
|
Урок повторення та закріплення знань. |
Повторити розділ 5. ТО. |
|
50. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 6. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ У ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ 10 годин |
||||
51. |
|
Економіка. |
Прочитати тему 1, розділ 6. Виконати №1-5, с. 129. |
|
52. |
|
Поняття сталого розвитку. |
Прочитати тему 2, розділ 6. Виконати №10, с. 133. |
|
53. |
|
Ринкова економіка. |
Прочитати тему 3, розділ 6. Виконати №4-5, с. 141. |
|
54. |
|
Економіка домогосподарства. |
Прочитати тему 4, розділ 6. Виконати №10, с. 145. |
|
55. |
|
Практичне заняття №13. Родинний бюджет. |
|
|
56. |
|
Підприємництво. |
Прочитати тему 5, розділ 6. Виконати №6, с. 148. |
|
57. |
|
Ринок праці. |
Прочитати тему 6, розділ 6. Виконати №10, с. 151. |
|
58. |
|
Практичне заняття №14. Складання резюме |
|
|
59. |
|
Лобіювання інтересів та корупція. |
Повторити розділ 6. Виконати тести на с. 157-158. ТО. |
|
60. |
|
Узагальнення. |
|
|
РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ 10 годин |
||||
61. |
|
Інтеграція та глобалізація. |
Прочитати тему 1 (160-167), розділ 7. Виконати №12, с. 171. |
|
62. |
|
Виклики сучасного світу. |
Прочитати тему 1 (с. 167-171), розділ 7. Виконати №8, с. 171. |
|
63. |
|
Міжнародні відносини. |
Прочитати тему 2 (172-175), розділ 7. Виконати №11, с. 178. |
|
64. |
|
Міжнародне право. |
Прочитати тему 2 (175-178), розділ 7. Виконати №6, с. 178. |
|
65. |
|
Участь України в міжнародних організаціях: ООН, ЄС, ОБСЄ, РЄ. |
Прочитати тему 3, розділ 7. Виконати №8, с. 183. |
|
66. |
|
Україна та НАТО. |
Опрацювати конспект. Виконати тести на с. 187-188. |
|
67. |
|
Практичне заняття №15. Глобальні процеси сучасності. |
|
|
68. |
|
Практичне заняття №16. Переваги вступу України до ЄС. |
Повторити розділ 7. ТО. |
|
69. |
|
Узагальнення. |
|
|
70. |
|
Підсумкове узагальнення. |
|
|