Календарне планування з хімії 8 клас .

Про матеріал
Календарно тематичне планування з хімії 8 клас . За підручником О. Григоровича
Перегляд файлу

                                                                                             Хімія 8 клас ( 70 годин на тиждень)

п/п

 Дата

Тема уроку

8 А

8 Б

8 В

 

1.

 

 

 

Діагностична контрольна робота.

2.

 

 

 

Повторення основних питань курсу хімії 7 класу. Речовина. Хімічні елементи.

3.

 

 

 

Розв’язування розрахункових задач за хімічними формулами.

 

 

 

 

Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Будова атома. (16 годин)

4.

 

 

 

Історичні відомості про способи класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні метали, інертні елементи, галогени.

5.

 

 

 

Навчальний-проєкт: «Форми періодичної системи хімічних елементів».

6.

 

 

 

Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва.

7.

 

 

 

Вивчення будови періодичної системи.

8.

 

 

 

Будова атома. Склад атомних ядер. Протонне й нуклонне число. Нуклід.

9.

 

 

 

Сучасне формулювання періодичного закону. Ізотопи.

10.

 

 

 

Будова атома. Склад атомних ядер.

11.

 

 

 

Будова електронних оболонок атомів. Стан електрона в атомі.

12.

 

 

 

Рух електронів в атомі. Поняття про орбіталі.

13.

 

 

 

Основний і промотований стани атома. Поняття про радіус атома.

14.

 

 

 

Вивчення будови електронних оболонок атомів І-ІІІ періодів.

15.

 

 

 

Характеристика хімічних елементів малих періодів за їхнім місцем у періодичній системі й будовою атома.

16.

 

 

 

Характеристика хімічних елементів малих періодів зі їхнім місцем у періодичній системі й будовою атома.

17.

 

 

 

Значення періодичного закону. Життя і наукова діяльність Д.І.Менделєєва.

18.

 

 

 

Узагальнююче повторення. Розв’язування задач за періодичною системою.

19.

 

 

 

К/з з теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома» Тематична оцінка.

                                                                                    Хімічний зв'язок і будова речовини (11 годин)

20.

 

 

 

Електронна природа хімічного зв’язку. Поняття про електронегативність.

21.

 

 

 

Ковалентний зв'язок. Полярний і неполярний ковалентний зв'язок. Електронні формули молекул.

22.

 

 

 

Закріплення знань про ковалентний зв'язок і його види.

23.

 

 

 

Йонний зв'язок. Йони.

24.

 

 

 

Навчальний-проєкт: «Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток».

25.

 

 

 

Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. Залежність фізичних властивостей речовин від типу кристалічної гратки.

26.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Закріплення знань про типи хімічного зв’язку. Залежність властивостей речовин від типу кристалічної гратки. Л/Д №1 «Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови».

27.

 

 

 

Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за формулою.

28.

 

 

 

Складання формул сполук за відомими ступенями окиснення атомів елементів.

29.

 

 

 

Складання формул сполук за відомими ступенями окиснення атомів елементів.

30.

 

 

 

Контроль знань з теми «Хімічний зв'язок. Будова речовини». Тематична оцінка.

 

 

 

 

Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (9 годин)

31.

 

 

 

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Число Авогадро.

32.

 

 

 

Розв’язування розрахункових задач.

33.

 

 

 

Молярна маса.

34.

 

 

 

Розв’язування розрахункових задач на знаходження кількості речовини, молярної маси й маси речовин.

35.

 

 

 

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

36.

 

 

 

Розв’язування розрахункових задач.

37.

 

 

 

Відносна густина газів.

38.

 

 

 

Розрахунки за хімічними формулами.

39.

 

 

 

Контроль знань з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами». Тематична оцінка.

 

 

 

 

Основні класи неорганічних сполук (27 годин)

40.

 

 

 

Класифікація неорганічних сполук, їхній склад і номенклатура.

41.

 

 

 

Склад і назви оксидів, кислот, основ, солей.

42.

 

 

 

Оксиди.

43.

 

 

 

Властивості оксидів. Застосування оксидів.

44.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Кислоти. Л/Д №2 «Дія водних розчинів кислот на індикатори».

45.

 

 

 

Властивості кислот. Ряд активності металів. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

46.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Реакції заміщення й обміну. Застосування кислот. Л/Д №3 «Взаємодія хлоридної кислоти з металами».

47.

 

 

 

Розв’язування розрахункових задач за хімічними рівняннями.

48.

 

 

 

Розв’язування розрахункових задач за хімічними рівняннями.

49.

 

 

 

Контроль знань з теми «Основні класи неорганічних сполук. Оксиди. Кислоти». Тематична оцінка.

50.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Основи. Л/Д №4 «Дія водних розчинів лугів на індикатори».

51.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості основ. Реакція нейтралізації. Л/Д №5 «Взаємодія лугів з кислотами в розчині».

52.

 

 

 

Поняття про амфотерні гідроксиди. Використання основ.

53.

 

 

 

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами.                   

54.

 

 

 

Солі, їхні властивості та одержання.

55.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості середніх солей.                         Л/Д №6 «Взаємодія металів із солями у водному розчині».

56.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості середніх солей.                          Л/Д №7 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині».

57.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Властивості середніх солей.                         Л/Д №8 «Реакція обміну між солями в розчині».

58.

 

 

 

Хімічні властивості та способи одержання основних класів неорганічних сполук.

59.

 

 

 

Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук.

60.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук. Л/Д №9 «Розв’язування експериментальних задач».

61.

 

 

 

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і солей. Вплив на довкілля.

62.

 

 

 

Навчальний-проєкт (за вибором): «Сполуки основних класів у будівництві й побуті». «Хімічний склад і використання мінералів». «Вирощування кристалів». «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини».

63.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. П/Р №1 «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук».

64.

 

 

 

Розв’язування задач і вправ.

65.

 

 

 

Інструктаж з БЖД. П/Р №2 «Розв’язування експериментальних задач».

66.

 

 

 

Контроль знань з теми «Основні класи неорганічних сполук. Основи. Солі. Тематична оцінка.

 

 

 

 

Узагальнення матеріалів курсу (4 години)

67.

 

 

 

Кількість речовини.

68.

 

 

 

Найважливіші класи неорганічних сполук.

69.

 

 

 

Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. Будова атома.

70.

 

 

 

Хімічний зв'язок і будова речовини.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Планування
Додано
8 жовтня
Переглядів
640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку