Календарне планування
Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс). 70 годин
6 клас
Розроблено на основі програми: «Історія України. 5 – 9 класи», затверджені наказом мон України від 21.02.2019 № 236
За підручником: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підруч.для 6 кл. закл.загал.серед.освіти/ О.В.Гісем, О.О.Гісем. – Харків: Вид – во «Ранок», 2019. – 192 с.: іл..
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|||||
ВСТУП |
||||||||
|
Що вивчає Історія Стародавнього світу. |
|
|
|||||
РОЗДІЛ І. ПЕРВІСНІ ІПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ |
||||||||
|
Еволюція людини |
|
|
|||||
|
Розселення людини |
|
|
|||||
|
Палеоліт |
|
|
|||||
|
Первісне суспільство |
|
|
|||||
|
Палеолітичне мистецтво |
|
|
|||||
|
Мезоліт |
|
|
|||||
|
Неоліт |
|
|
|||||
|
Енеоліт |
|
|
|||||
|
Бронзовий вік |
|
|
|||||
|
Практична робота 1. Повсякденне життя в кам’яний вік |
|
|
|||||
|
Узагальнення |
|
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|
|||||
РОЗДІЛ ІІ.СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ |
||||||||
|
Месопотамія |
|
|
|||||
|
Міста і влада |
|
|
|||||
|
Держави бронзового віку: Шумер і Вавилон |
|
|
|||||
|
Держави залізного віку: Ассирія і Халдейське царство |
|
|
|||||
|
Персія |
|
|
|||||
|
Кочівники |
|
|
|||||
|
Писемність і наука у Дворіччі |
|
|
|||||
|
Культура Месопотамії |
|
|
|||||
|
Узагальнення |
|
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|
|||||
|
Природа та господарство Єгипту |
|
|
|||||
|
Давньоєгипетське суспільство |
|
|
|||||
|
Повсякденне життя в Давньому Єгипті |
|
|
|||||
|
Періодизація історії Давнього Єгипту |
|
|
|||||
|
Боги і храми |
|
|
|||||
|
Піраміди |
|
|
|||||
|
Практична робота 2. Мумії в Давньому Єгипті |
|
|
|||||
|
Узагальнення |
|
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|
|||||
|
Фінікія і Карфаген |
|
|
|||||
|
Ізраїльсько – Юдейське царство |
|
|
|||||
|
Хараппська цивілізація |
|
|
|||||
|
Ведична цивілізація Індії |
|
|
|||||
|
Формування Китайської цивілізації |
|
|
|||||
|
Імперія Цінь і Хань |
|
|
|||||
|
Культура Китаю |
|
|
|||||
|
Узагальнення |
|
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|
|||||
РОЗДІЛ ІІІ. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ |
||||||||
|
Мінойська цивілізація |
|
|
|||||
|
Греція |
|
|
|||||
|
Грецьке суспільство та повсякденне життя |
|
|
|||||
|
Сім’я, освіта та виховання |
|
|
|||||
|
Релігія та міфологія |
|
|
|||||
|
Грецькі колонії |
|
|
|||||
|
Персько – грецькі війни |
|
|
|||||
|
Спарта |
|
|
|||||
|
Демократія та «золотий вік Афін» |
|
|
|||||
|
Імперія Александра Македонського |
|
|
|||||
|
Еллінізм |
|
|
|||||
|
Узагальнення |
|
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|
|||||
|
Природа та господарство Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима |
|
|
|||||
|
Римська республіка |
|
|
|||||
|
Повсякденне життя в римських містах |
|
|
|||||
|
Релігія та звичаї |
|
|
|||||
|
Військові завоювання Риму. Пунічні війни |
|
|
|||||
|
Римська імперія |
|
|
|||||
|
Культура Риму |
|
|
|||||
|
Практична робота 3. Повсякденне життя римлян за часів Імперії |
|
|
|||||
|
Народи – сусіди Риму |
|
|
|||||
|
Кризові явища Римської імперії |
|
|
|||||
|
Падіння Західної Римської імперії |
|
|
|||||
|
Слов’яни та їх сусіди |
|
|
|||||
|
Узагальнення |
|
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|
|||||
|
Узагальнення до курсу. ВНЕСОК ДАВНІХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ, КУЛЬТУР, НАРОДІВ В ІСТОРІЮ ЛЮДСТВА |
|
|
|||||
|
Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства |
|
|
|||||