Календарне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" ІІ семестр для 3 класу

Про матеріал
Авторське календарне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" ІІ семестр для 3 класу до підручника Г. Ломаковської, Т. Яресько, Г. Проценко "Я дослідую світ" ІІ частина за Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Матеріал містить уроки української мови та математики в інтегрованому курсі та органічно вмонтовані елементи технологій за альбомом-посібником Л. Роговської "Маленький трудівничок"
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

3 клаc

(за підручником Г. Ломаковської, Т. Єресько, Г. Проценко – 7 год на тиждень)

ІІ семестр

 

№з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Сторінка

Коригування

 

 

Енергія в нашому житті

107

10.01

Які прилади споживають енергію?

148-149

 

 

 

108

11.01

Як «спіймати» вітер?

150

 

 

 

109

11.09

Українська мова в інтегрованому курсі: Складання інструкції «Як виготовити вітрильник». Як «спіймати» вітер?

 

 

 

 

110

12.01

Як «спіймати» вітер?

151

 

 

 

111

12.01

Українська мова в інтегрованому курсі:

Складаємо текст «Зимова казка». Як «спіймати» вітер?

Виготовлення аплікації «Зимова казка»

53а

 

 

 

112

13.01

Математика в інтегрованому курсі: Додавання різними способами. Обернені задачі.

Досліджую енергію води

 

 

 

 

113

14.01

Досліджую енергію води

152-153

 

 

 

114

17.01

Застосовую знання про енергію

156-157

 

 

 

Живі організми. Рослини

115

18.01

Щопотрібнерослинам?

4

 

 

 

116

18.01

Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді «Що рослини роблять удень, а що - вночі». Що потрібне рослинам?

4

 

 

 

117

19.01

Щопотрібнерослинам?

5

 

 

 

118

19.01

Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь про життя зимуючих птахів. Що потрібне рослинам?

Виготовлення синички (снігура)

51а

 

 

 

119

20.01

Математика в інтегрованому курсі: Додавання виду 260 + 370. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків

Що потрібне рослинам?

 

 

 

 

120

21.01

Досліджую квіткові рослини

6-7

 

 

 

121

24.01

Дізнаюся про особливості хвойних рослин

8-9

 

 

 

122

25.01

Звідки з’явилися рослини ?

12

 

 

 

123

25.01

Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо казку про рослину, яка завезена з іншої країни. Звідки з’явилися рослини?

13

 

 

 

124

26.01

Звідки з’явилися рослини ?

13

 

 

 

125

26.01

Українська мова в інтегрованому курсі: Обговорення  у групах «Які вироби можна виготовити з плодів рослин». Виготовлення птаха з шишок «Біла сова». Звідки з’явилися рослини?

57а

 

 

 

126

27.01

Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота. Звідки з’явилися рослини?

 

 

 

 

127

28.01

Визначаю умови для життя рослин

14-15

 

 

 

128

31.01

Пристосування рослин

16-17

 

 

 

129

01.02

Як розмножуються рослини?

20

 

 

 

130

01.02

Українська мова в інтегрованому курсі:Добір народних прислів’їв про рослини та пояснення їх змісту.Як розмножуються рослини?

 

 

 

 

131

02.02

Як розмножуються рослини?

21

 

 

 

132

02.02

Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь «Сад на моєму підвіконні». Практична робота: розведення фіалок за допомогою листка

 

 

 

 

133

03.02

Математика в інтегрованому курсі: Ознайомлення із письмовим додаванням. Задача на непряме збільшення/зменшення числа. Як розмножуються рослини?

 

 

 

 

134

04.02

Визначаю різноманітність грибів

22-23

 

 

 

135

07.02

Визначаю користь рослин

24-25

 

 

 

136

08.02

Коли рослина - ворог

28

 

 

 

137

08.02

Українська мова в інтегрованому курсі: Розгадування ребусів. Побудова речень, різних за метою висловлювання, зі словами відгадками. Коли рослина - ворог

28

 

 

 

138

09.02

Коли рослина - ворог

29

 

 

 

139

09.02

Українська мова в інтегрованому курсі:  Складаємо розповідь про свою улюблену кімнатну рослину. Складаємо серветки різними способами. Коли рослина - ворог

29

68а

 

 

 

140

10.02

Застосовую знання про рослини. Діагностувальна робота «Різноманітний світ рослин»

30-31

 

 

 

141

11.02

Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь  і нерівностей. Самостійна робота. Коли рослина - ворог

 

 

 

 

Живі організми. Тварини

142

14.02

Чи впливають тварини на природу

32-33

 

 

 

143

15.02

Яких тварин найбільше?

36

 

 

 

144

15.02

Українська мова в інтегрованому курсі: Читаємо твори, героями яких є комахи.

Яких тварин найбільше?

 

 

 

 

145

16.02

Яких тварин найбільше?

37

 

 

 

146

16.02

Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо кінцівку казки. Добираємо влучні прикметники. Виготовляємо морозиво-ріжок. Яких тварин найбільше?

37

58а

 

 

 

147

17.02

Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота. Яких тварин найбільше?

 

 

 

 

148

18.02

Хто заселяє водойми

38-39

 

 

 

149

21.02

Вивчаю тварин суходолу

40-41

 

 

 

150

22.02

Різноманітність птахів

44

 

 

 

151

22.02

Українська мова в інтегрованому курсі:  Досліджуємо назви лелек у різних регіонах України. Різноманітність птахів

44

 

 

 

152

23.02

Різноманітність птахів

45

 

 

 

153

23.02

Українська мова в інтегрованому курсі:  Відгадуємо загадки. Виготовлення композиції «Співучі пташки» в техніці ори гамі. Різноманітність птахів

71а

 

 

 

154

24.02

Математика в інтегрованому курсі: Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. Різноманітність птахів

 

 

 

 

155

25.02

Дізнаюся про турботливість птахів

46-47

 

 

 

156

28.02

Як живуть звірі?

48-49

 

 

 

157

01.03

Дізнаюся про турботливість звірів

52

 

 

 

158

01.03

Українська мова в інтегрованому курсі:  Складаємо розповідь про звіра – мешканця лісів. Дізнаюся про турботливість звірів

52

 

 

 

159

02.03

Дізнаюся про турботливість звірів

53

 

 

 

160

02.03

Українська мова в інтегрованому курсі: Цікаві факти про восьминогів.

Виготовлення  восьминога і рибок у техніці ори гамі. Дізнаюся про турботливість звірів

 

 

 

 

161

03.03

Застосовую знання про тварин. Діагностувальна робота «Різноманітний світ тварин»

58-59

 

 

 

162

04.03

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?

54-55

 

 

 

163

07.03

Математика в інтегрованому курсі: Властивість ділення числа на добуток.

Дізнаюся про турботливість звірів

 

 

 

 

Людина та її організм

164

09.03

Розрізняю системи органів людини

60-61

 

 

 

165

09.03

Українська мова в інтегрованому курсі: Доповнюємо текст. Виготовлення з паперу жабенятка. Розрізняємо системи органів людини

62а

 

 

 

166

10.03

Математика в інтегрованому курсі: Властивість множення суми на число

Розрізняю системи органів людини

 

 

 

 

167

11.03

Вивчаю скелет і м'язи

62-63

 

 

 

168

14.03

Вивчаю травну систему

66-67

 

 

 

169

15.03

Складаю раціон харчування

68

 

 

 

170

15.03

Українська мова в інтегрованому курсі:  Складаємо власний раціон харчування

69

 

 

 

171

16.03

Складаю раціон харчування

69

 

 

 

172

16.03

Українська мова в інтегрованому курсі:  Утворюємо словосполучення на задану тему. Виготовлення об’ємної аплікації «День-ніч». Складаю раціон харчування

67а

 

 

 

173

17.03

Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Складаю раціон харчування

 

 

 

 

174

18.03

Вивчаю систему органів дихання

72-73

 

 

 

175

21.03

Дізнаюся про функції кровоносної системи

74-75

 

 

 

176

22.03

Чи є шкіра органом тіла?

76

 

 

 

177

22.03

Українська мова в інтегрованому курсі: Робота з народними прислів’ями за тематичними групами. Чи є шкіра органом тіла?

 

 

 

 

178

23.03

Чи є шкіра органом тіла?

77

 

 

 

179

23.03

Українська мова в інтегрованому курсі: Виготовити піаніно в техніці оригамі. Чи є шкіра органом тіла?

 

 

 

 

180

24.03

Математика в інтегрованому курсі: Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. Чи є шкіра органом тіла?

 

 

 

 

181

25.03

Про що «говорять» органи чуття?

80-81

 

 

 

182

04.04

Визначаю правила спілкування

84

 

 

 

Моя шкільна і місцева громади

183

05.04

Застосовую знання про людину та її організм

 Діагностувальна робота «Людина та її організм»

82-83

 

 

 

184

05.04

Українська мова в інтегрованому курсі: Вивчаємо ввічливі слова. Побудова діалогів. Визначаю правила спілкування

 

 

 

 

185

06.04

Визначаю правила спілкування

85

 

 

 

186

06.04

Українська мова в інтегрованому курсі:  Опрацьовуємо художню літературу. Виготовити композицію «Кульбабки»

 

 

 

 

187

07.04

Математика в інтегрованому курсі: Ділення різними способами. Визначаю правила спілкування

 

 

 

 

188

08.04

Чи вмію я слухати?

88-89

 

 

 

189

11.04

Вчуся розумітися

90-91

 

 

 

190

12.04

Які вчинки корисні для спільноти?

92

 

 

 

191

12.04

Українська мова в інтегрованому курсі: Іменник. Числа іменників. Які вчинки корисні для спільноти?

92

 

 

 

192

13.04

Які вчинки корисні для спільноти?

93

 

 

 

193

13.04

Українська мова в інтегрованому курсі: Робота над народною притчею «Основа життя». Виготовити вітальну листівку «Курчатко з сюрпризом» у рамках власного проєкту «Турбота об’єднує людей»

74а

 

 

 

194

14.04

Математика в інтегрованому курсі: Урок узагальнення. Які вчинки корисні для спільноти?

 

 

 

 

195

15.04

Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим?

96-97

 

 

 

196

18.04

Моя громада

98-99

 

 

 

197

19.04

Шкільна громада

100

 

 

 

198

19.04

Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо опис «Школа моєї мрії». Шкільна громада

 

 

 

 

199

20.04

Шкільна громада

101

 

 

 

200

20.04

Українська мова в інтегрованому курсі:  Великодні розваги. Виготовити подарунок до Великодня. Шкільна громада

79а

 

 

 

201

21.04

Математика в інтегрованому курсі: Ознайомлення з письмовим множенням.

Шкільна громада

 

 

 

 

202

22.04

Застосовую знання про шкільну і місцеву громади

104-105

 

 

 

Моя культурна спадщина

203

26.04

Що розповідає про минуле?

106

 

 

 

204

26.04

Українська мова в інтегрованому курсі: Сторінками історичного минулого України.

Що розповідає про минуле?

 

 

 

 

205

27.04

Що розповідає про минуле?

107

 

 

 

206

27.04

Українська мова в інтегрованому курсі:  Добираємо спільнокореневі слова. Виготовляємо аплікацію «Смачне чаювання». Що розповідає про минуле?

80а

 

 

 

207

28.04

Математика в інтегрованому курсі: Ознайомлення з письмовим діленням двоцифрового числа на одноцифрове.

Що розповідає про минуле?

 

 

 

 

208

29.04

Історичні та культурні пам’ятки рідного краю

108-109

 

 

 

209

03.05

Відомі особи культури і мистецтва України

110

 

 

 

210

03.05

Українська мова в інтегрованому курсі: Знайомство з творчістю Л.Костенко. Відомі особи культури і мистецтва України

 

 

 

 

211

04.05

Відомі особи культури і мистецтва України

111

 

 

 

212

04.05

Українська мова в інтегрованому курсі:  Знайомство з творчістю Б.Ступки.  виготовити рамочку для фото. Відомі особи культури і мистецтва України

87а

 

 

 

213

05.05

Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування нерівностей. Відомі особи культури і мистецтва України

 

 

 

 

214

06.05

Видатні спортсмени/спортсменки України

112-113

 

 

 

215

10.05

Визначаю способи мандрування

116

 

 

 

216

10.05

Українська мова в інтегрованому курсі: Власні назви. Визначаю способи мандрування

116

 

 

 

217

11.05

Визначаю способи мандрування

117

 

 

 

218

11.05

Українська мова в інтегрованому курсі:  Складаємо твір-опис уявної мандрівки. Виготовлення сувеніру «Сердечко» з дроту. Визначаю способи мандрування

88а

 

 

 

219

12.05

Математика в інтегрованому курсі: Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. Визначаю способи мандрування

 

 

 

 

220

13.05

Організовую подорож

118-119

 

 

 

221

16.05

Українські й іноземні винахідники і мандрівники

122-123

 

 

 

222

17.05

Роль винаходів у нашому житті

124

 

 

 

223

17.05

Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді про один із винаходів людства. Роль винаходів у нашому житті

 

 

 

 

224

18.05

Роль винаходів у нашому житті

125

 

 

 

225

18.05

Українська мова в інтегрованому курсі:  Добір інформації з Інтернету про цікаві винаходи людства.  Виготовити аксесуари для фотосесії. Роль винаходів у нашому житті

90а

 

 

 

226

19.05

Математика в інтегрованому курсі: Розв’язування задач з логічним навантаженням. Роль винаходів у нашому житті

 

 

 

 

227

20.05

Застосовую знання про культурну спадщину

126-127

 

 

 

228

23.05

Збираю відомості про минуле

128-129

 

 

 

229

24.05

Подорожую в минулому

132

 

 

 

230

24.05

Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді про життя козаків на Запорізькій Січі. Подорожую в минулому

132

 

 

 

231

25.05

Подорожую в минулому

133

 

 

 

232

25.05

Українська мова в інтегрованому курсі:  Легенда «Про Сірка». Виліпити веселого клоуна Біма з пластиліну. Подорожую в минулому

93а

 

 

 

233

26.05

Математика в інтегрованому курсі: Розв’язування цікавих задач. Подорожую в минулому

 

 

 

 

234

27.05

Що об’єднує українців?

134-135

 

 

 

235

30.05

Україна – демократична держава

138-139

 

 

 

236

31.05

Держави – сусіди України

140-141

 

 

 

237

31.05

Українська мова в інтегрованому курсі: Повторюємо частини мови. Держави – сусіди України

 

 

 

 

238

01.06

Навіщо держави об’єднуються?

144-145

 

 

 

239

01.06

Українська мова в інтегрованому курсі:  Складаємо розповідь про одну з країн-сусідів України. Виготовлення композиції «Полонина». Навіщо держави об’єднуються?

94а

 

 

 

240

02.06

Діагностувальна робота «Ми – громадяни України. Ми - європейці»

 

 

 

 

241

03.06

Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Подорожую в минулому

 

 

 

 

242

06.06

Застосовую знання за розділом «Ми – громадяни України. Ми - європейці»

148-149

 

 

 

243

07.06

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

244

07.06

Українська мова в інтегрованому курсі: Гра «Я знаю країни Європи та їх столиці»

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мищенко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бобенчик Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня 2022
Переглядів
3105
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку