Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
3 клаc
(за підручником Г. Ломаковської, Т. Єресько, Г. Проценко – 7 год на тиждень)
ІІ семестр
№з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Сторінка |
Коригування |
|||||
|
|
||||||||
Енергія в нашому житті |
|||||||||
107 |
10.01 |
Які прилади споживають енергію? |
148-149 |
|
|
|
|||
108 |
11.01 |
Як «спіймати» вітер? |
150 |
|
|
|
|||
109 |
11.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання інструкції «Як виготовити вітрильник». Як «спіймати» вітер? |
|
|
|
|
|||
110 |
12.01 |
Як «спіймати» вітер? |
151 |
|
|
|
|||
111 |
12.01 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо текст «Зимова казка». Як «спіймати» вітер? Виготовлення аплікації «Зимова казка» |
53а |
|
|
|
|||
112 |
13.01 |
Математика в інтегрованому курсі: Додавання різними способами. Обернені задачі. Досліджую енергію води |
|
|
|
|
|||
113 |
14.01 |
Досліджую енергію води |
152-153 |
|
|
|
|||
114 |
17.01 |
Застосовую знання про енергію |
156-157 |
|
|
|
|||
Живі організми. Рослини |
|||||||||
115 |
18.01 |
Щопотрібнерослинам? |
4 |
|
|
|
|||
116 |
18.01 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді «Що рослини роблять удень, а що - вночі». Що потрібне рослинам? |
4 |
|
|
|
|||
117 |
19.01 |
Щопотрібнерослинам? |
5 |
|
|
|
|||
118 |
19.01 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь про життя зимуючих птахів. Що потрібне рослинам? Виготовлення синички (снігура) |
51а |
|
|
|
|||
119 |
20.01 |
Математика в інтегрованому курсі: Додавання виду 260 + 370. Задача на знаходження трьох доданків за їх сумою і сумами двох доданків Що потрібне рослинам? |
|
|
|
|
|||
120 |
21.01 |
Досліджую квіткові рослини |
6-7 |
|
|
|
|||
121 |
24.01 |
Дізнаюся про особливості хвойних рослин |
8-9 |
|
|
|
|||
122 |
25.01 |
Звідки з’явилися рослини ? |
12 |
|
|
|
|||
123 |
25.01 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо казку про рослину, яка завезена з іншої країни. Звідки з’явилися рослини? |
13 |
|
|
|
|||
124 |
26.01 |
Звідки з’явилися рослини ? |
13 |
|
|
|
|||
125 |
26.01 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Обговорення у групах «Які вироби можна виготовити з плодів рослин». Виготовлення птаха з шишок «Біла сова». Звідки з’явилися рослини? |
57а |
|
|
|
|||
126 |
27.01 |
Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота. Звідки з’явилися рослини? |
|
|
|
|
|||
127 |
28.01 |
Визначаю умови для життя рослин |
14-15 |
|
|
|
|||
128 |
31.01 |
Пристосування рослин |
16-17 |
|
|
|
|||
129 |
01.02 |
Як розмножуються рослини? |
20 |
|
|
|
|||
130 |
01.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі:Добір народних прислів’їв про рослини та пояснення їх змісту.Як розмножуються рослини? |
|
|
|
|
|||
131 |
02.02 |
Як розмножуються рослини? |
21 |
|
|
|
|||
132 |
02.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь «Сад на моєму підвіконні». Практична робота: розведення фіалок за допомогою листка |
|
|
|
|
|||
133 |
03.02 |
Математика в інтегрованому курсі: Ознайомлення із письмовим додаванням. Задача на непряме збільшення/зменшення числа. Як розмножуються рослини? |
|
|
|
|
|||
134 |
04.02 |
Визначаю різноманітність грибів |
22-23 |
|
|
|
|||
135 |
07.02 |
Визначаю користь рослин |
24-25 |
|
|
|
|||
136 |
08.02 |
Коли рослина - ворог |
28 |
|
|
|
|||
137 |
08.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Розгадування ребусів. Побудова речень, різних за метою висловлювання, зі словами відгадками. Коли рослина - ворог |
28 |
|
|
|
|||
138 |
09.02 |
Коли рослина - ворог |
29 |
|
|
|
|||
139 |
09.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь про свою улюблену кімнатну рослину. Складаємо серветки різними способами. Коли рослина - ворог |
29 68а |
|
|
|
|||
140 |
10.02 |
Застосовую знання про рослини. Діагностувальна робота «Різноманітний світ рослин» |
30-31 |
|
|
|
|||
141 |
11.02 |
Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування рівнянь і нерівностей. Самостійна робота. Коли рослина - ворог |
|
|
|
|
|||
Живі організми. Тварини |
|||||||||
142 |
14.02 |
Чи впливають тварини на природу |
32-33 |
|
|
|
|||
143 |
15.02 |
Яких тварин найбільше? |
36 |
|
|
|
|||
144 |
15.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Читаємо твори, героями яких є комахи. Яких тварин найбільше? |
|
|
|
|
|||
145 |
16.02 |
Яких тварин найбільше? |
37 |
|
|
|
|||
146 |
16.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо кінцівку казки. Добираємо влучні прикметники. Виготовляємо морозиво-ріжок. Яких тварин найбільше? |
37 58а |
|
|
|
|||
147 |
17.02 |
Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Самостійна робота. Яких тварин найбільше? |
|
|
|
|
|||
148 |
18.02 |
Хто заселяє водойми |
38-39 |
|
|
|
|||
149 |
21.02 |
Вивчаю тварин суходолу |
40-41 |
|
|
|
|||
150 |
22.02 |
Різноманітність птахів |
44 |
|
|
|
|||
151 |
22.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Досліджуємо назви лелек у різних регіонах України. Різноманітність птахів |
44 |
|
|
|
|||
152 |
23.02 |
Різноманітність птахів |
45 |
|
|
|
|||
153 |
23.02 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Відгадуємо загадки. Виготовлення композиції «Співучі пташки» в техніці ори гамі. Різноманітність птахів |
71а |
|
|
|
|||
154 |
24.02 |
Математика в інтегрованому курсі: Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. Різноманітність птахів |
|
|
|
|
|||
155 |
25.02 |
Дізнаюся про турботливість птахів |
46-47 |
|
|
|
|||
156 |
28.02 |
Як живуть звірі? |
48-49 |
|
|
|
|||
157 |
01.03 |
Дізнаюся про турботливість звірів |
52 |
|
|
|
|||
158 |
01.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь про звіра – мешканця лісів. Дізнаюся про турботливість звірів |
52 |
|
|
|
|||
159 |
02.03 |
Дізнаюся про турботливість звірів |
53 |
|
|
|
|||
160 |
02.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Цікаві факти про восьминогів. Виготовлення восьминога і рибок у техніці ори гамі. Дізнаюся про турботливість звірів |
|
|
|
|
|||
161 |
03.03 |
Застосовую знання про тварин. Діагностувальна робота «Різноманітний світ тварин» |
58-59 |
|
|
|
|||
162 |
04.03 |
Чим дикі тварини відрізняються від свійських? |
54-55 |
|
|
|
|||
163 |
07.03 |
Математика в інтегрованому курсі: Властивість ділення числа на добуток. Дізнаюся про турботливість звірів |
|
|
|
|
|||
Людина та її організм |
|||||||||
164 |
09.03 |
Розрізняю системи органів людини |
60-61 |
|
|
|
|||
165 |
09.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Доповнюємо текст. Виготовлення з паперу жабенятка. Розрізняємо системи органів людини |
62а |
|
|
|
|||
166 |
10.03 |
Математика в інтегрованому курсі: Властивість множення суми на число Розрізняю системи органів людини |
|
|
|
|
|||
167 |
11.03 |
Вивчаю скелет і м'язи |
62-63 |
|
|
|
|||
168 |
14.03 |
Вивчаю травну систему |
66-67 |
|
|
|
|||
169 |
15.03 |
Складаю раціон харчування |
68 |
|
|
|
|||
170 |
15.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо власний раціон харчування |
69 |
|
|
|
|||
171 |
16.03 |
Складаю раціон харчування |
69 |
|
|
|
|||
172 |
16.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Утворюємо словосполучення на задану тему. Виготовлення об’ємної аплікації «День-ніч». Складаю раціон харчування |
67а |
|
|
|
|||
173 |
17.03 |
Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. Складаю раціон харчування |
|
|
|
|
|||
174 |
18.03 |
Вивчаю систему органів дихання |
72-73 |
|
|
|
|||
175 |
21.03 |
Дізнаюся про функції кровоносної системи |
74-75 |
|
|
|
|||
176 |
22.03 |
Чи є шкіра органом тіла? |
76 |
|
|
|
|||
177 |
22.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Робота з народними прислів’ями за тематичними групами. Чи є шкіра органом тіла? |
|
|
|
|
|||
178 |
23.03 |
Чи є шкіра органом тіла? |
77 |
|
|
|
|||
179 |
23.03 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Виготовити піаніно в техніці оригамі. Чи є шкіра органом тіла? |
|
|
|
|
|||
180 |
24.03 |
Математика в інтегрованому курсі: Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. Чи є шкіра органом тіла? |
|
|
|
|
|||
181 |
25.03 |
Про що «говорять» органи чуття? |
80-81 |
|
|
|
|||
182 |
04.04 |
Визначаю правила спілкування |
84 |
|
|
|
|||
Моя шкільна і місцева громади |
|||||||||
183 |
05.04 |
Застосовую знання про людину та її організм Діагностувальна робота «Людина та її організм» |
82-83 |
|
|
|
|||
184 |
05.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Вивчаємо ввічливі слова. Побудова діалогів. Визначаю правила спілкування |
|
|
|
|
|||
185 |
06.04 |
Визначаю правила спілкування |
85 |
|
|
|
|||
186 |
06.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Опрацьовуємо художню літературу. Виготовити композицію «Кульбабки» |
|
|
|
|
|||
187 |
07.04 |
Математика в інтегрованому курсі: Ділення різними способами. Визначаю правила спілкування |
|
|
|
|
|||
188 |
08.04 |
Чи вмію я слухати? |
88-89 |
|
|
|
|||
189 |
11.04 |
Вчуся розумітися |
90-91 |
|
|
|
|||
190 |
12.04 |
Які вчинки корисні для спільноти? |
92 |
|
|
|
|||
191 |
12.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Іменник. Числа іменників. Які вчинки корисні для спільноти? |
92 |
|
|
|
|||
192 |
13.04 |
Які вчинки корисні для спільноти? |
93 |
|
|
|
|||
193 |
13.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Робота над народною притчею «Основа життя». Виготовити вітальну листівку «Курчатко з сюрпризом» у рамках власного проєкту «Турбота об’єднує людей» |
74а |
|
|
|
|||
194 |
14.04 |
Математика в інтегрованому курсі: Урок узагальнення. Які вчинки корисні для спільноти? |
|
|
|
|
|||
195 |
15.04 |
Волонтерство: навіщо і як допомагати іншим? |
96-97 |
|
|
|
|||
196 |
18.04 |
Моя громада |
98-99 |
|
|
|
|||
197 |
19.04 |
Шкільна громада |
100 |
|
|
|
|||
198 |
19.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо опис «Школа моєї мрії». Шкільна громада |
|
|
|
|
|||
199 |
20.04 |
Шкільна громада |
101 |
|
|
|
|||
200 |
20.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Великодні розваги. Виготовити подарунок до Великодня. Шкільна громада |
79а |
|
|
|
|||
201 |
21.04 |
Математика в інтегрованому курсі: Ознайомлення з письмовим множенням. Шкільна громада |
|
|
|
|
|||
202 |
22.04 |
Застосовую знання про шкільну і місцеву громади |
104-105 |
|
|
|
|||
Моя культурна спадщина |
|||||||||
203 |
26.04 |
Що розповідає про минуле? |
106 |
|
|
|
|||
204 |
26.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Сторінками історичного минулого України. Що розповідає про минуле? |
|
|
|
|
|||
205 |
27.04 |
Що розповідає про минуле? |
107 |
|
|
|
|||
206 |
27.04 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Добираємо спільнокореневі слова. Виготовляємо аплікацію «Смачне чаювання». Що розповідає про минуле? |
80а |
|
|
|
|||
207 |
28.04 |
Математика в інтегрованому курсі: Ознайомлення з письмовим діленням двоцифрового числа на одноцифрове. Що розповідає про минуле? |
|
|
|
|
|||
208 |
29.04 |
Історичні та культурні пам’ятки рідного краю |
108-109 |
|
|
|
|||
209 |
03.05 |
Відомі особи культури і мистецтва України |
110 |
|
|
|
|||
210 |
03.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Знайомство з творчістю Л.Костенко. Відомі особи культури і мистецтва України |
|
|
|
|
|||
211 |
04.05 |
Відомі особи культури і мистецтва України |
111 |
|
|
|
|||
212 |
04.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Знайомство з творчістю Б.Ступки. виготовити рамочку для фото. Відомі особи культури і мистецтва України |
87а |
|
|
|
|||
213 |
05.05 |
Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Розв’язування нерівностей. Відомі особи культури і мистецтва України |
|
|
|
|
|||
214 |
06.05 |
Видатні спортсмени/спортсменки України |
112-113 |
|
|
|
|||
215 |
10.05 |
Визначаю способи мандрування |
116 |
|
|
|
|||
216 |
10.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Власні назви. Визначаю способи мандрування |
116 |
|
|
|
|||
217 |
11.05 |
Визначаю способи мандрування |
117 |
|
|
|
|||
218 |
11.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо твір-опис уявної мандрівки. Виготовлення сувеніру «Сердечко» з дроту. Визначаю способи мандрування |
88а |
|
|
|
|||
219 |
12.05 |
Математика в інтегрованому курсі: Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. Визначаю способи мандрування |
|
|
|
|
|||
220 |
13.05 |
Організовую подорож |
118-119 |
|
|
|
|||
221 |
16.05 |
Українські й іноземні винахідники і мандрівники |
122-123 |
|
|
|
|||
222 |
17.05 |
Роль винаходів у нашому житті |
124 |
|
|
|
|||
223 |
17.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді про один із винаходів людства. Роль винаходів у нашому житті |
|
|
|
|
|||
224 |
18.05 |
Роль винаходів у нашому житті |
125 |
|
|
|
|||
225 |
18.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Добір інформації з Інтернету про цікаві винаходи людства. Виготовити аксесуари для фотосесії. Роль винаходів у нашому житті |
90а |
|
|
|
|||
226 |
19.05 |
Математика в інтегрованому курсі: Розв’язування задач з логічним навантаженням. Роль винаходів у нашому житті |
|
|
|
|
|||
227 |
20.05 |
Застосовую знання про культурну спадщину |
126-127 |
|
|
|
|||
228 |
23.05 |
Збираю відомості про минуле |
128-129 |
|
|
|
|||
229 |
24.05 |
Подорожую в минулому |
132 |
|
|
|
|||
230 |
24.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді про життя козаків на Запорізькій Січі. Подорожую в минулому |
132 |
|
|
|
|||
231 |
25.05 |
Подорожую в минулому |
133 |
|
|
|
|||
232 |
25.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Легенда «Про Сірка». Виліпити веселого клоуна Біма з пластиліну. Подорожую в минулому |
93а |
|
|
|
|||
233 |
26.05 |
Математика в інтегрованому курсі: Розв’язування цікавих задач. Подорожую в минулому |
|
|
|
|
|||
234 |
27.05 |
Що об’єднує українців? |
134-135 |
|
|
|
|||
235 |
30.05 |
Україна – демократична держава |
138-139 |
|
|
|
|||
236 |
31.05 |
Держави – сусіди України |
140-141 |
|
|
|
|||
237 |
31.05 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Повторюємо частини мови. Держави – сусіди України |
|
|
|
|
|||
238 |
01.06 |
Навіщо держави об’єднуються? |
144-145 |
|
|
|
|||
239 |
01.06 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь про одну з країн-сусідів України. Виготовлення композиції «Полонина». Навіщо держави об’єднуються? |
94а |
|
|
|
|||
240 |
02.06 |
Діагностувальна робота «Ми – громадяни України. Ми - європейці» |
|
|
|
|
|||
241 |
03.06 |
Математика в інтегрованому курсі: Знаходження значень виразів. Подорожую в минулому |
|
|
|
|
|||
242 |
06.06 |
Застосовую знання за розділом «Ми – громадяни України. Ми - європейці» |
148-149 |
|
|
|
|||
243 |
07.06 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|||
244 |
07.06 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Гра «Я знаю країни Європи та їх столиці» |
|
|
|
|
|||