Діагностична робота з ЯДС для 3 класу на тему:"Тіла.Речовини.Енергія"

Про матеріал
Діагностична робота з ЯДС для 3 класу на тему:"Тіла.Речовини.Енергія" дозволить перевірити знання учнів на такі теми:"Тверді тіла,рідини і гази","Оболонки Землі" та "Як влаштована Земля".
Перегляд файлу

Діагностична робота з ЯДС на тему:”Тіла.Речовини.Енергія”

ПІ______________________                 Дата_____________

  1. Запиши з якої речовини складається тіло.

Тіло

Речовина

Склянка

 

Бочка

 

Золота каблучка

 

Стіл

 

Гумовий м’яч

 

Срібна виделка

 

  1. Запиши що відноситься до живої та неживої природи,та що ми називаємо рукотворними предметами.

Жива природа

Нежива природа

Рукотворні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши декілька прикладів до:

Тверді тіла:________________________________________________

Рідини:____________________________________________________

Газоподібний стан__________________________________________

  1. Намалюй як розташовані крихітні частинки у предметах IMG_256IMG_256IMG_256

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши що таке:

Гідросфера-___________________________________________________________________________________________________________

Атмосфера-___________________________________________________________________________________________________________

  1. Підпиши де яка на малюнку оболонка.

Снимок экрана (289)

  1. Як ви можете охороняти воду?
  1. _________________________________________________________
  2. _________________________________________________________
  3. _________________________________________________________
  4. _________________________________________________________
  1. Вспав потрібні слова.

Земна кора складається з _______________. Якщо плити раптово зміщуються,стаються ______________________.

Бульбашки в газованих напоях складаються з _____________________________________.

Під час виверження вулкану з’являється ________________.

По чому розпечена магма потрапляє на поверхню?_______________.

Температура заморожування___________.Температура випаровування _____________.

Процес руйнування грунту від води та вітру, називається _________.

  1. Запиши

Енергія

Невідновлювана

Відносвлювана

 

 

 

 

 

 

 

10.Підпиши внутрішню будову Землі.

unnamed

11.’’Посортуй’’ сміття.Впиши відповідні цифри.

1-папір, 2-пластик, 3-метал, 4-скло, 5-органічні відходи, 6-небезпечні відходи.

Батарейка_____, розбита тарілка_____, списаний зошит_____, шкаралупа від яєць______, пластикові стаканчики______, банка з під консерви______, залишки їжі_______.

12.Запиши з якої корисної копалини виготовлені предмети.

IMG_256IMG_256IMG_256

 

__________________      _______________________     ______________

IMG_256IMG_256

 

______________________       _______________________

13.Підкресли що входить до складу грунту

Повітря, скло, пісок, мінерали, золото, вода, перегній, нафта.

14.Напиши на якому ліжку буде тепліше спати.

IMG_256

 

 

КОР

ІНДЕКС

Рівень

1.

Розпізнає відмінність між тілом та речовиною.

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

2.

Пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої та неживої природи.

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

3.

Розпізнає рідини,тверді тіла та газоподібний стан.

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

4.

Встановлює зв’язки між об’єктом та його складу.

ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює.

 

5.

Розпізнає оболонки Землі.

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

6.

Розпізнає оболонки Землі.

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

7.

Досліджує воду та все що з нею пов’язане.

ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює.

 

8.

Описує властивості об’єктів дослідження.

ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює.

 

9.

Розпізнає джерела енергії (відновлювані й невідновлювані)

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

10.

Застосовує предметні моделі для пояснення явищ і об’єктів природи

ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює.

 

11.

Визначає,як правильно сортувати сміття

ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює.

 

12.

Встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи

ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює.

 

13.

Систематизує інформацію про навколишній світ

ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту.

 

14.

Порівнюєінформацію природничого змісту з відомих їй джерал.

ПРО 4.Розв’язує проблемні завдання природничого змісту.

 

 

docx
Додано
23 січня 2022
Переглядів
3344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку