Діагностична робота з ЯДС на тему:”Тіла.Речовини.Енергія”
ПІ______________________ Дата_____________
Тіло |
Речовина |
Склянка |
|
Бочка |
|
Золота каблучка |
|
Стіл |
|
Гумовий м’яч |
|
Срібна виделка |
|
Жива природа |
Нежива природа |
Рукотворні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тверді тіла:________________________________________________
Рідини:____________________________________________________
Газоподібний стан__________________________________________
Гідросфера-___________________________________________________________________________________________________________
Атмосфера-___________________________________________________________________________________________________________
Земна кора складається з _______________. Якщо плити раптово зміщуються,стаються ______________________.
Бульбашки в газованих напоях складаються з _____________________________________.
Під час виверження вулкану з’являється ________________.
По чому розпечена магма потрапляє на поверхню?_______________.
Температура заморожування___________.Температура випаровування _____________.
Процес руйнування грунту від води та вітру, називається _________.
Енергія |
|
Невідновлювана |
Відносвлювана |
|
|
|
|
|
|
10.Підпиши внутрішню будову Землі.
11.’’Посортуй’’ сміття.Впиши відповідні цифри.
1-папір, 2-пластик, 3-метал, 4-скло, 5-органічні відходи, 6-небезпечні відходи.
Батарейка_____, розбита тарілка_____, списаний зошит_____, шкаралупа від яєць______, пластикові стаканчики______, банка з під консерви______, залишки їжі_______.
12.Запиши з якої корисної копалини виготовлені предмети.
__________________ _______________________ ______________
______________________ _______________________
13.Підкресли що входить до складу грунту
Повітря, скло, пісок, мінерали, золото, вода, перегній, нафта.
14.Напиши на якому ліжку буде тепліше спати.
№ |
КОР |
ІНДЕКС |
Рівень |
1. |
Розпізнає відмінність між тілом та речовиною. |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
2. |
Пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої та неживої природи. |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
3. |
Розпізнає рідини,тверді тіла та газоподібний стан. |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
4. |
Встановлює зв’язки між об’єктом та його складу. |
ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює. |
|
5. |
Розпізнає оболонки Землі. |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
6. |
Розпізнає оболонки Землі. |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
7. |
Досліджує воду та все що з нею пов’язане. |
ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює. |
|
8. |
Описує властивості об’єктів дослідження. |
ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює. |
|
9. |
Розпізнає джерела енергії (відновлювані й невідновлювані) |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
10. |
Застосовує предметні моделі для пояснення явищ і об’єктів природи |
ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює. |
|
11. |
Визначає,як правильно сортувати сміття |
ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює. |
|
12. |
Встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи |
ПРО 1.Спостерігає за навколишнім світом,експериментує,моделює. |
|
13. |
Систематизує інформацію про навколишній світ |
ПРО 2.Розуміє,аналізує,узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
14. |
Порівнюєінформацію природничого змісту з відомих їй джерал. |
ПРО 4.Розв’язує проблемні завдання природничого змісту. |
|