Календарне планування
інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
(природнича , соціальна, здоров'язбережувальна ,громадянська та історична, технології). Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О.Я.Савченко.
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.
Загальний обсяг навчального часу – 105 годин.
Тижневе навантаження – 3 години.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
1. |
Тема тижня «Я-школяр» Пр.0,5 Гром. і істор.0,5 Який мій навколишній світ?Як можна досліджувати навколишній світ?Мій новий громадянський простір-школа. Традиції школи. |
|
|
2. |
Пр.0,5 Соц.і здоров.0,5 Моя адреса та місце проживання. Вибір безпечної дороги до/зі школи з урахуванням правил дорожнього руху. |
|
|
3. |
Пр.0,5 Технол.0,5 Хто я? Чим відрізняюсь від інших? Чи може людина жити без інших людей?Мої вподобання. Виготовлення беджа. |
|
|
4. |
Тема тижня «Мій/наш клас» Пр.0,5 Гром. 0,5 Чи може людина жити без природи?Хто я?Чим відрізняюсь від інших?Чи може людина жити без інших людей? Що таке спільнота? |
|
|
5. |
Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5 Чим люди відрізняються від інших живих істот?Виробляємо правила взаємодії,корисні для морального здоров'я. |
|
|
6. |
Пр, 0,5 Технол.0,5 Які умови необхідні живим організмам для життя?Доглядаємо за рослинами в нашому класі та школі. |
|
|
7. |
Тема тижня «Я і мої друзі» Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5 Ознаки живої природи. Буду я природі другом. Користь активного відпочинку на свіжому повітрі. |
|
|
8. |
Пр.0,5 Гр.0,5 Спостерігаємо за природними явищами. Ми неповторні та попри це ми вміємо дружити. |
|
|
9. |
Пр.0,5 Технолог. 0,5 Які бувають рослини? Яку рослину я люблю? Аплікація «Гілка калини» |
|
|
10. |
Тема тижня «Осінь». Пр.0,5 Соц. і здоров. 0,5 Осінь. Спостерігаємо за змінами в природі восени. Як восени дбати про здоров'я? |
|
|
11. |
Пр. 0,5 Гр. та істор. 0,5 к готуються до зими тварини?Осінні турботи людей. |
|
|
12. |
Пр. 0,5 Технолог. 0,5 Урок-екскурсія «Осінь в рідному краї». Я –дизайнер. Створення букетів з осіннього листя. |
|
|
13. |
Тема тижня «Я і моя Батьківщина» Пр.0,5 Гр. та істор. 0,5 Моя країна – Україна, а я- її дитина. Державні символи України. Історичні пам’ятки України,шанобливе ставлення до історії країни. |
|
|
14. |
Пр.0,5 Соц.і здоров. 0,5 Моя Батьківщина(мала) на карті України. Яким треба зростати , щоб стати гідним та сильним захисником України?(здоровий спосіб життя). Правила безпеки з незнайомими предметами.. |
|
|
15. |
Пр.0,5 Технолог. 0,5 Досліджуємо народні символи України в природі(калина,соняшник,маки лелека тощо).Виготовлення виробу з паперу «Лелека». |
|
|
16. |
Тема тижня « Ми підприємливі» Пр.0,5 Гром. та істор. 0,5 Досліджуємо об’єкти неживої природи, їх властивості. Які вироби людства безпечні для довкілля і людства? |
|
|
17. |
Пр. 0,5 Соц. і здоров.0,5 У природі все взаємопов'язане. Що знищує природу?Створюємо правила дбайливого використання природних ресурсів та ціннісного ставлення до природи. |
|
|
18. |
Пр. 0,5 Технолог. 0,5 Досліджуємо ґрунт, який потрібен для росту та розвитку рослини. Розробка поливалки для квітів. |
|
|
19. |
Тема тижня « Техніка,яка нам допомагає» Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5 Наші спостереження в природі. Природа і техніка,винаходи людства. Правила безпеки при користуванні побутової техніки,гаджетів. |
|
|
20. |
Пр. 0,5 Гром. та істор. 0,5 Наші спостереження в природі. Техніка,яка допомагає. Ощадливо використовуємо електрику. |
|
|
21. |
Пр. 0,5 Технолог. 0,5 Що таке екологія? Вплив техніки на екологію. Конструювання моделей техніки з вторинної сировини. |
|
|
22. |
Тема тижня « Довкілля» Пр. 0,5 Гром. та істор. 0,5 Природнє та створене людиною довкілля. Правила поведінки в освоєному громадському просторі (у школі,на вулиці,на дитячому майданчику). |
|
|
23. |
Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5 Досліджуємо довкілля за допомогою органів чуттів. Людина - частина природи. Правила безпеки та гігієна організму. |
|
|
24. |
Пр. 0,5 Технолог. 0,5 Спостерігаємо за об’єктами природи. Жива і нежива природа,рукотворні вироби. Виготовлення виробів з природного матеріалу. |
|
|
25. |
Тема тижня « Ігри» Пр. 0,5 Гром. та істор. 0,5 Чи схожі між собою рослини,тварини,люди?Дотримуємось правил та домовленостей під час ігор в громадському просторі. |
|
|
26. |
Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5 Спостерігаємо, чи рухаються рослини? Рухливі ігри, встановлюємо зв'язок між рухливою активністю та фізичним здоров’ям. |
|
|
27. |
Пр. 0,5Технолог. 0,5 Розпізнаємо тварин (дикі, свійські). Виготовлення іграшкових тваринок з пластиліну. |
|
|
28. |
Тема тижня «Театр». Пр.0,5 Громад.та іст.0,5 галузі Ознайомлення з поняттям світло/тінь. Експериментуємо та пояснюємо,чому утворюються тіні?Театр тіней. Вчимося бути пунктуальними,дотримуватись певних правил у театрі.
|
|
|
29. |
Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5 Спостерігаємо за світлолюбними та тіньолюбними рослинами. Квіти для акторів. Якщо виникла небезпечна ситуація в театрі, як треба діяти? |
|
|
30. |
Пр.0,5 Технолог.0,5 Спостерігаємо за повадками тварин та відтворюємо їх в характерах персонажів своєї вистави . Створюємо маски тварин-героїв власної вистави. |
|
|
31. |
Тема тижня «Мода» Пр.0,5 Гр. та істор.0,5 Добираємо відомості про поведінку тварин напередодні зими. Модно бути розумним та цінувати гідність іншого. |
|
|
32. |
Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5 Пухнасті дикі тварини України. Червона книга . Модно мати корисні звички. Модно бути здоровим. |
|
|
33. |
Пр.0,5 Технолог. 0,5 Порівнюємо диких та свійських тварин. Модно бути добрим, щирим. Виготовлення ґудзикового намиста. |
|
|
34. |
Тема тижня «Пригоди крапельки» Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5 Досліджуємо властивості води . Як «мандрує» вода в природі?Вода і наше здоров'я (питний режим та гігієнічні навички).
|
|
|
35. |
Пр.0,5 Гр. та істор.0,5 Водойми України. Де живе вода? Дбаймо за чисті водойми країни разом. |
|
|
36. |
Пр.0,5 Технолог.0,5 Усвідомлюємо цінність води для людини,рослин та тварин. Аплікація «Де сховалася краплинка?». |
|
|
37. |
Тема тижня «Світ захоплень». Пр.0,5 Гр. та істор.0,5 Людина – частина живої природи. Як розвивати свої здібності. Права дитини в суспільному житті. |
|
|
38. |
Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5 Можливості людського організму. Корисні та шкідливі звички,їх вплив на здоров'я і добробут людини. |
|
|
39. |
Пр. 0,5 Технолог.0,5 Органи тіла людини,Ми - творці іграшок. Створення іграшки з паперу «Акробат». |
|
|
40. |
Тема тижня «Зима». Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5 Урок – екскурсія « Спостерігаємо за природними явищами взимку». Пояснюємо які можливі небезпеки можуть очікувати на нас взимку? Правила безпеки здоров’я.
|
|
|
41. |
Пр.0,5 Гр. та істор.0,5 Визначаємо ,які зв’язки існують між живою та неживою природою взимку? Надаємо допомогу тим,хто її потребує і висловлюємо вдячність за підтримку. |
|
|
42. |
Пр.0,5 Технолог. Допоможемо пташкам. Виготовлення годівнички. |
|
|
43. |
Тема тижня «Зимові свята». Пр. 0,5 Гр. та істор. 0,5 Чому ялинка взимку зелена?Листяні та хвойні рослини. Вічнозелені рослини. Зимові свята в Україні. Шануємо традицію та культуру інших народів.
|
|
|
44. |
Пр.0,5 Соц. і здор.0,5 Ми - синоптики. Встановлюємо зв'язок між порою року і погодою. Народні прикмети. Дотримуємось правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в громадських місцях та на вулиці.
|
|
|
45. |
Пр.0,5 Технолог.0,5 Зимові турботи людей. «А хто, хто Миколая любить?» Виготовлення рукавички для Миколая. |
|
|
«Я досліджую світ» (Дизайн і технології).
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О.Я.Савченко.
Загальний обсяг навчального часу – 35 годин.
Тижневе навантаження – 1 години.
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
1. |
Тема тижня «Я-школяр» Пр.0,5 Технолог.0,5 Досліджуємо природні об’єкти шкільного подвір'я. Створення аплікації «Дерева нашого шкільного подвір'я». |
|
|
2. |
Тема тижня «Мій/наш клас» Пр.0,5 Технолог.0,5 Урок – екскурсія «Як спостерігати за змінами природи у довкіллі?»Досліди за допомогою лупи. Створюємо аплікацію з листя. |
|
|
3. |
Тема тижня «Мої друзі» Пр.0,5 Технолог.0,5 Наші молодші друзі - домашні тварини. Виготовлення іграшки для домашньої тваринки. |
|
|
4. |
Тема тижня «Моє довкілля» Пр.0,5 Технолог.0,5 Рослини восени. Конструювання з природного матеріалу(жолудів,каштанів,листя). |
|
|
5. |
Тема тижня «Осінь» Пр.0,5 Технолог.0,5 Добираємо народні прикмети до свята Покрови. Виготовлення вітальних листівок до Дня Захисника України. |
|
|
6. |
Тема тижня «Я і моя Батьківщина» Пр.0,5 Технолог.0,5 Досліджуємо ґрунт. Виготовлення кашпо з пластикових пляшок та посадка насіння. |
|
|
7. |
Тема тижня «Ми підприємливі» Пр.0,5 Технолог.0,5 Що знищує природу? Конструювання роботів з «Лего». |
|
|
|
Тема тижня «Техніка, яка нам допомагає» Пр.0,5 Технолог.0,5 Охорона і збереження природи(довкілля). Створюємо правила поведінки у природі. Виготовлення знака охорони довкілля. |
|
|
9. |
Тема тижня «Ігри» Пр.0,5 Технолог.0,5 Опис тварини.(комахи,риби,звірі). Аплікація «Тваринка заховалась». |
|
|
10. |
Тема тижня «Театр» Пр.0,5 Технолог.0,5 Зберігаємо природу,вчимося використовувати в побуті пластикові речі. Створюємо пальчиковий ляльковий театр з гумових печаток та пластикових ложок. |
|
|
11. |
Тема тижня «Мода» Пр.0,5 Технолог.0,5 Як захистити диких пухнастих тварин? Ми – дизайнери. Створюємо одяг майбутнього(газета,фольга,пластикове пакування).
|
|
|
12. |
Тема тижня «Пригоди крапельки» Пр.0,5 Технолог.0,5 Як економити воду?Ділимося досвідом. Створюємо знаки – пам’ятки про дбайливе користування водою. |
|
|
13. |
Тема тижня «Світ захоплень» Пр.0,5 Технолог.0,5 Ми – дослідники. Визначаємо,які органи чуття знадобляться для до Створюємо композицію з пластиліну «Наші зимові розваги». |
|
|
14. |
Тема тижня «Зима» Пр.0,5 Технолог.0,5 Досліджуємо,як тане сніг/лід. Створення мініатюри « Зима в сірниковій коробці». |
|
|
15. |
Тема тижня «Зимові свята» Пр.0,5 Технолог.0,5 Природоохоронна акція «Захистимо ялинку разом!» Виготовлення штучної альтернативної новорічної ялинки. |
|
|