Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та предмету «Технології і дизайн» за Типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.

Про матеріал
Календарне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та предмету «Технології і дизайн» за Типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Курс обєднує «Природничу», «Громадянську та історичну», «Соціальну та здоров'язбережувальну» і «Технології». Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання, або розширення тем.
Перегляд файлу

Календарне планування

інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

            (природнича , соціальна, здоров'язбережувальна ,громадянська та історична, технології). Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О.Я.Савченко.

«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.

 

Загальний обсяг навчального часу – 105 годин.

Тижневе навантаження – 3 години.

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Тема тижня «Я-школяр»

Пр.0,5 Гром. і істор.0,5

Який мій навколишній світ?Як можна досліджувати навколишній світ?Мій новий громадянський простір-школа. Традиції школи.

 

 

2.

Пр.0,5 Соц.і здоров.0,5

Моя адреса та місце проживання. Вибір безпечної дороги до/зі школи з урахуванням правил дорожнього руху.

 

 

3.

Пр.0,5 Технол.0,5

Хто я? Чим відрізняюсь від інших? Чи може людина жити без інших людей?Мої вподобання. Виготовлення беджа.

 

 

4.

Тема тижня «Мій/наш клас»

Пр.0,5 Гром. 0,5

Чи може людина жити без природи?Хто я?Чим відрізняюсь від інших?Чи може людина жити без інших людей? Що таке спільнота?

 

 

5.

Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5

Чим люди відрізняються від інших живих істот?Виробляємо правила взаємодії,корисні для морального здоров'я.

 

 

6.

Пр, 0,5 Технол.0,5

Які умови необхідні живим організмам для життя?Доглядаємо за рослинами в нашому класі та школі.

 

 

7.

Тема тижня «Я і мої друзі»

Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5

 Ознаки живої природи. Буду я природі другом. Користь активного відпочинку на свіжому повітрі.

 

 

8.

Пр.0,5 Гр.0,5

Спостерігаємо за природними явищами. Ми неповторні та попри це ми вміємо дружити.

 

 

9.

Пр.0,5 Технолог. 0,5

Які бувають рослини? Яку рослину я люблю? Аплікація «Гілка калини»

 

 

10.

Тема тижня «Осінь».

Пр.0,5 Соц. і здоров. 0,5

Осінь. Спостерігаємо за змінами в природі восени. Як восени дбати про здоров'я?

 

 

11.

Пр. 0,5 Гр. та істор. 0,5

к готуються до зими тварини?Осінні турботи людей.

 

 

12.

Пр. 0,5 Технолог. 0,5

Урок-екскурсія «Осінь в рідному краї». Я –дизайнер. Створення букетів з осіннього листя.

 

 

13.

Тема тижня «Я і моя Батьківщина»

Пр.0,5 Гр. та істор. 0,5

Моя країна – Україна, а я- її дитина. Державні символи України. Історичні пам’ятки України,шанобливе ставлення до історії  країни.

 

 

14.

Пр.0,5 Соц.і здоров. 0,5

Моя Батьківщина(мала) на карті України. Яким треба зростати , щоб стати гідним та сильним 

захисником України?(здоровий спосіб життя).

Правила безпеки з незнайомими предметами..

 

 

15.

Пр.0,5 Технолог. 0,5

Досліджуємо народні символи України в природі(калина,соняшник,маки лелека тощо).Виготовлення виробу з паперу «Лелека».

 

 

16.

Тема тижня « Ми підприємливі»

Пр.0,5 Гром. та істор. 0,5

Досліджуємо об’єкти неживої природи, їх властивості.  Які вироби людства безпечні для довкілля і людства?

 

 

17.

Пр. 0,5 Соц. і здоров.0,5

У природі все взаємопов'язане. Що знищує природу?Створюємо правила дбайливого використання природних ресурсів та ціннісного ставлення до природи.

 

 

18.

Пр. 0,5 Технолог. 0,5

Досліджуємо ґрунт, який потрібен для росту та розвитку рослини. Розробка поливалки для квітів.

 

 

19.

Тема тижня « Техніка,яка нам допомагає»

Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5

Наші спостереження в природі. Природа і техніка,винаходи людства. Правила безпеки при користуванні побутової техніки,гаджетів.

 

 

20.

Пр. 0,5 Гром. та істор. 0,5

Наші спостереження в природі. Техніка,яка допомагає. Ощадливо використовуємо електрику.

 

 

21.

Пр. 0,5 Технолог. 0,5

Що таке екологія? Вплив техніки на екологію. Конструювання моделей техніки з вторинної сировини.

 

 

22.

Тема тижня « Довкілля»

Пр. 0,5 Гром. та істор. 0,5

Природнє та створене людиною довкілля. Правила поведінки в освоєному громадському просторі (у школі,на вулиці,на дитячому майданчику).

 

 

23.

Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5

Досліджуємо довкілля за допомогою органів чуттів. Людина - частина природи. Правила безпеки та гігієна організму.

 

 

24.

Пр. 0,5 Технолог. 0,5

Спостерігаємо за об’єктами природи. Жива і нежива природа,рукотворні вироби. Виготовлення виробів з природного матеріалу.

 

 

25.

Тема тижня « Ігри»

Пр. 0,5 Гром. та істор. 0,5

Чи схожі між собою рослини,тварини,люди?Дотримуємось правил та домовленостей під час ігор в громадському просторі.

 

 

26.

Пр. 0,5 Соц. і здоров. 0,5

Спостерігаємо, чи рухаються рослини? Рухливі ігри, встановлюємо зв'язок між рухливою активністю та фізичним здоров’ям.

 

 

27.

Пр. 0,5Технолог. 0,5

Розпізнаємо тварин (дикі, свійські). Виготовлення іграшкових тваринок з пластиліну.

 

 

28.

Тема тижня «Театр».

Пр.0,5 Громад.та іст.0,5 галузі

Ознайомлення з поняттям світло/тінь. Експериментуємо та пояснюємо,чому утворюються тіні?Театр тіней.

Вчимося бути пунктуальними,дотримуватись певних правил у театрі.

 

 

 

29.

Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5

Спостерігаємо за світлолюбними та тіньолюбними рослинами. Квіти для акторів.

Якщо виникла небезпечна ситуація в театрі, як треба діяти?

 

 

30.

Пр.0,5 Технолог.0,5

Спостерігаємо за повадками тварин та відтворюємо їх в характерах персонажів своєї вистави . Створюємо маски тварин-героїв власної вистави.

 

 

31.

Тема тижня  «Мода»

Пр.0,5 Гр. та істор.0,5

Добираємо відомості про поведінку тварин напередодні зими.

Модно бути розумним та цінувати гідність іншого.

 

 

32.

Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5

Пухнасті дикі тварини України. Червона книга . Модно мати корисні звички. Модно бути здоровим.

 

 

33.

Пр.0,5 Технолог. 0,5

Порівнюємо диких та свійських тварин.

Модно бути добрим, щирим. Виготовлення ґудзикового намиста.

 

 

34.

Тема тижня «Пригоди крапельки»

Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5

Досліджуємо властивості води . Як «мандрує»  вода в природі?Вода і наше здоров'я (питний режим та гігієнічні навички).

 

 

 

35.

Пр.0,5 Гр. та істор.0,5

Водойми України. Де живе вода? Дбаймо за чисті водойми країни разом.

 

 

36.

Пр.0,5 Технолог.0,5

Усвідомлюємо цінність води для людини,рослин та тварин.

Аплікація «Де сховалася краплинка?».

 

 

37.

Тема тижня «Світ захоплень».

Пр.0,5 Гр. та істор.0,5

Людина – частина живої природи. Як розвивати свої здібності. 

Права дитини в суспільному житті.

 

 

38.

Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5

Можливості людського організму.

Корисні та шкідливі звички,їх вплив на здоров'я і добробут людини.

 

 

39.

Пр. 0,5 Технолог.0,5

Органи тіла людини,Ми - творці іграшок. Створення іграшки з паперу «Акробат».

 

 

40.

Тема тижня «Зима».

Пр.0,5 Соц. і здоров.0,5

Урок – екскурсія « Спостерігаємо за природними явищами взимку». Пояснюємо які можливі небезпеки можуть очікувати на нас взимку? Правила безпеки здоров’я.

 

 

 

41.

Пр.0,5 Гр. та істор.0,5

Визначаємо ,які зв’язки існують між живою та неживою природою взимку?

 Надаємо допомогу тим,хто її потребує і висловлюємо вдячність за підтримку.

 

 

42.

Пр.0,5 Технолог.

Допоможемо пташкам. Виготовлення годівнички.

 

 

43.

Тема тижня «Зимові свята».

Пр. 0,5 Гр. та істор. 0,5

Чому ялинка взимку зелена?Листяні та хвойні рослини. Вічнозелені рослини.

Зимові свята в Україні. Шануємо традицію та культуру інших народів.

 

 

 

44.

Пр.0,5 Соц. і здор.0,5

Ми - синоптики. Встановлюємо зв'язок між порою року і погодою. Народні прикмети.

Дотримуємось правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в громадських місцях та на вулиці.

 

 

 

45.

Пр.0,5 Технолог.0,5

Зимові турботи людей.

 «А хто, хто Миколая любить?» Виготовлення рукавички для Миколая.

 

 

 

 

                                  «Я досліджую світ» (Дизайн і технології).

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О.Я.Савченко.

Загальний обсяг навчального часу – 35 годин.

Тижневе навантаження – 1 години.

 

№ уроку

Тема уроку

Дата

Примітки

1.

Тема тижня «Я-школяр»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Досліджуємо природні об’єкти шкільного подвір'я.

Створення аплікації «Дерева нашого шкільного подвір'я».

 

 

2.

Тема тижня «Мій/наш клас»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Урок – екскурсія «Як спостерігати за змінами природи у довкіллі?»Досліди за допомогою лупи.

Створюємо аплікацію з листя.

 

 

3.

Тема тижня «Мої друзі»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Наші молодші друзі - домашні  тварини. Виготовлення іграшки для домашньої тваринки.

 

 

4.

Тема тижня «Моє довкілля»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Рослини восени.

Конструювання з природного матеріалу(жолудів,каштанів,листя).

 

 

5.

Тема тижня «Осінь»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Добираємо народні прикмети до свята Покрови.

Виготовлення вітальних листівок до Дня Захисника України.

 

 

6.

Тема тижня «Я і моя Батьківщина»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Досліджуємо ґрунт.

Виготовлення кашпо з пластикових пляшок та посадка насіння.

 

 

7.

Тема тижня «Ми підприємливі»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Що знищує природу?

Конструювання роботів з «Лего».

 

 

 

 

 

Тема тижня «Техніка, яка нам допомагає»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Охорона і збереження природи(довкілля). Створюємо правила поведінки у природі.

Виготовлення знака охорони довкілля.

 

 

9.

Тема тижня «Ігри»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Опис тварини.(комахи,риби,звірі).

Аплікація «Тваринка заховалась».

 

 

10.

Тема тижня «Театр»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Зберігаємо природу,вчимося використовувати в побуті пластикові речі.

Створюємо пальчиковий ляльковий театр з гумових печаток та пластикових ложок.

 

 

11.

Тема тижня «Мода»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Як захистити диких пухнастих тварин?

Ми – дизайнери. Створюємо одяг майбутнього(газета,фольга,пластикове пакування).

 

 

 

12.

Тема тижня «Пригоди крапельки»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Як економити воду?Ділимося досвідом.

Створюємо знаки – пам’ятки про дбайливе користування водою.

 

 

13.

Тема тижня «Світ захоплень»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Ми – дослідники. Визначаємо,які органи чуття знадобляться для до

Створюємо композицію з пластиліну «Наші зимові розваги».

 

 

14.

Тема тижня «Зима»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Досліджуємо,як тане сніг/лід.

Створення мініатюри « Зима в сірниковій коробці».

 

 

15.

Тема тижня «Зимові свята»

Пр.0,5 Технолог.0,5

Природоохоронна акція «Захистимо  ялинку разом!»

Виготовлення штучної альтернативної новорічної ялинки.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Махортова Наталія Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2022
Переглядів
1509
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку