Пропедевтичний курс «Вступ до історії»
5 - А клас (35 годин)
1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.
2.Підручник: Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти / П.В Мороз, І.В. Мороз. – Київ: Педагогічна думка, 2018. – 176с.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр Вступ. Що таке історія |
|||
|
Що таке історія. |
|
|
Тема 1. Відлік часу в історії |
|||
|
Календарний та історичний час. |
|
|
|
Практична робота: Відлік часу в історії. |
|
|
|
Культурні епохи європейської історії та Україна. |
|
|
Тема 2. Де відбувається історія |
|||
|
Географічний та історичний простір. |
|
|
|
Україна на картах (мапах) упродовж історії. |
|
|
|
Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. |
|
|
|
Історико-географічні регіони України та їх особливості (на вибір учителя /учительки, оглядово). |
|
|
|
Практична робота:Територіальне розташування та історичне походження рідного міста |
|
|
|
Тематичний контроль «Відлік часу в історії. Де відбувається історія.» |
|
|
Тема 3. Джерела до вивчення історії |
|||
|
Історичні джерела та їхні різновиди. |
|
|
|
Робота з історичними джерелами. |
|
|
|
Де зберігаються історичні пам’ятки. |
|
|
|
Практична робота: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому. |
|
|
|
Узагальнення з теми «Джерела до вивчення історії» |
|
|
|
Тематичний контроль «Джерела до вивчення історії» |
|
|
ІІ семестр |
|||
Тема 4. Історія України в пам’ятках |
|||
|
Пам’ятки і пам’ятники історії.Практична робота:Розповідь про пам’ятник, установлений у рідному краї. |
|
|
|
Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України. Кримське ханство. |
|
|
|
Козацька Україна. |
|
|
|
Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження. |
|
|
|
Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.) |
|
|
|
Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932—1933 рр. |
|
|
|
Україна в роки Другої світової війни. |
|
|
|
Проголошення незалежності України. |
|
|
|
Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України. |
|
|
|
Узагальнення з теми «Історія України в пам’ятках» |
|
|
|
Тематичний контроль «Історія України в пам’ятках» |
|
|
Тема 5. Дослідники історії |
|||
|
Головні цілі пізнання минулого. |
|
|
|
Історія, історики, письменники та поети. |
|
|
Тема 6. Усе має минуле |
|||
|
Праця і господарство: колись і сьогодні. |
|
|
|
Міста й села в минулому й зараз |
|
|
|
Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. |
|
|
|
Практичне заняття: Ігри і дозвілля мої та моїх близьких. |
|
|
|
Узагальнення з теми «Дослідники історії. Усе має минуле» |
|
|
|
Тематичний контроль «Дослідники історії. Усе має минуле» |
|
|
Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)
6 – Б клас
1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.
2. Підручник: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс):
підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти /
І. Я. Щупак, І. О. Піскарьова, О. В. Бурлака. — К. : УОВЦ
«Оріон», 2019. — 224 с. : іл.
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
І семестр Вступ. Коли і як розпочалася історія людства |
|||
|
Вступ. |
|
|
|
Повторення. Дослідники історії. |
|
|
|
Повторення. Усе має минуле. |
|
|
|
Як вивчають історію Стародавнього світу. |
|
|
|
Практичне заняття: Лічба часу в історії стародавнього світу. |
|
|
Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|||
|
Життя людей у первісні часи. |
|
|
|
Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
|
|
|
Виникнення землеробства та скотарства. |
|
|
|
Трипільська археологічна культура. |
|
|
|
Первісна культура та вірування людей. |
|
|
|
Узагальнення «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
|
Тематичний контроль «Первісні спільноти. Археологічні культури». |
|
|
Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки |
|||
|
Єгипет — дарунок Нілу. |
|
|
|
Держава і суспільство в Давньому Єгипті. |
|
|
|
Культурні надбання Давнього Єгипту. |
|
|
|
Народження цивілізації Дворіччя. |
|
|
|
Давній Вавилон. Закони Хаммурапі. |
|
|
|
Духовний світ населення Дворіччя. |
|
|
|
Узагальнення «Стародавні цивілізації Азії та Африки» (частина 1). |
|
|
|
Тематичний контроль «Стародавні цивілізації Азії та Африки» (частина 1). |
|
|
|
Фінікія в давнину. |
|
|
|
Ізраїльсько-юдейське царство. |
|
|
|
Біблія як історичне джерело. |
|
|
|
Перська держава. |
|
|
|
Давня Індія. |
|
|
|
Давній Китай. |
|
|
|
Узагальнення «Стародавні цивілізації Азії та Африки» (частина 2). |
|
|
|
Тематичний контроль «Стародавні цивілізації Азії та Африки».(частина 2) |
|
|
Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди |
|||
|
Зародження цивілізації в Давній Греції. |
|
|
|
Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада»та «Одіссея». |
|
|
|
Афіни — батьківщина демократії. |
|
|
|
Життя у стародавній Спарті. |
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|||
|
Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті. |
|
|
|
Велика грецька колонізація. Античні міста-держави в Північному Причорномор’ї. |
|
|
|
Практична робота; Кіммерійці на території України. |
|
|
|
Практична робота: Скіфи на території України. |
|
|
|
Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1) |
|
|
|
Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1) |
|
|
|
Персько-грецькі війни. |
|
|
|
«Золотий вік» Афін за Перикла. |
|
|
|
Господарство та повсякденне життя в Давній Греції. |
|
|
|
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри. |
|
|
|
Утворення імперії Александра Македонського. |
|
|
|
Практична робота:Формування життєвої позиції діяча |
|
|
|
Сармати на території України. |
|
|
|
Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2) |
|
|
|
Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2) |
|
|
|
Виникнення міста Рима в Італії. |
|
|
|
Римська республікав V–І ст. до н. е. |
|
|
|
Воєнна експансія Риму |
|
|
|
Диктатура Юлія Цезаря |
|
|
|
Історичний портрет Цезаря |
|
|
|
Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 3) |
|
|
|
Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди». (частина 3) |
|
|
|
Утворення Римської імперії. Октавіан Август |
|
|
|
Практична робота:Римське право |
|
|
|
Культура Давнього Риму |
|
|
|
Виникнення та поширення християнства |
|
|
|
Кризові явища в Римській імперії та її поділ |
|
|
|
Падіння Західної Римської імперії |
|
|
|
Як починалася історія слов’ян |
|
|
|
Склавини й анти на теренах України |
|
|
|
Практична робота: Як жили предки українського народу — слов’яни |
|
|
|
Дохристиянські вірування давніх слов’ян |
|
|
|
Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 4) |
|
|
|
Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 4) |
|
|
|
Узагальнення з курсу. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства |
|
|
|
Резервні уроки |
|
|
Календарне планування з історії України
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
7- Б клас
1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.
2. ІсторіяУкраїни :підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / В.О. Дрібниця, І.Я. Щупак, О. В. Бурлака, І.О. Піскарьова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. – 176 с.: іл.
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||
Розділ 1. Виникнення та становлення Русі–України |
|||
|
Запрошуємо в мандрівку історією середньовічної України V–XV ст. |
|
|
|
Розселення слов’янських племен на території України в V–VII ст. |
|
|
|
Виникнення східнослов’янської держави (VIII – середина IX ст.) |
|
|
|
Становлення Русі-України за Олега та Ігоря (кінець IX – перша половина X ст.) |
|
|
|
Русь-Україна за Ольги та Святослава (середина – друга половина X ст.). |
|
|
|
Практичне заняття. Русь-Україна від літописних антів до Святослава . |
|
|
|
Тематичний контроль «Виникнення та становлення Русі- України» |
|
|
Розділ 2. Русь-Україна наприкінці X – у першій половині XI ст. |
|||
|
Русь-Україна за Володимира Великого. |
|
|
|
Русь-Україна за правління князя Ярослава Мудрого. |
|
|
|
Суспільний і політичний устрій та господарське життя Русі наприкінці X — у першій половині XI ст. |
|
|
|
Практичне заняття: Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого. |
|
|
|
Культура РусіУкраїни. |
|
|
|
Узагальнення «Русь-Україна наприкінці X – у першій половині XI ст.» |
|
|
|
Тематичний контроль «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.» |
|
|
Розділ 3. Русь-Україна у другій половині XI – першій половині XIII ст. |
|||
|
Передумови та причини політичного роздроблення Русі-України. Русь-Україна за правління Ярославичів (друга половина ХІ – початок ХІІ ст.).. |
|
|
|
Русь-Україна за Володимира Мономаха та Мстислава Великого. |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Роздробленість Русі-України (середина ХІІ – середина ХІІІ ст.). Київське, Чернігівське та Переяславське князівства . |
|
|
|
Галицьке і Волинське князівства в середині ХІІ –середині ХІІІ ст. Кочові народи та Крим у Х–ХІІІ ст.. |
|
|
|
Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.. |
|
|
|
Практичне заняття. Русь-Україна від Ярославичів до політичного роздроблення. |
|
|
|
Тематичний контроль «Київська держава у другій половині ХІ ст. – у першій половині ХІІІ ст.» |
|
|
Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) |
|||
|
Утворення Галицько-Волинської держави. Правління Романа Мстиславича (кінець ХІІ – початок ХІІІ ст.) |
|
|
|
Монгольська навала на українські землі. Утворення Золотої Орди. |
|
|
|
Королівство Руське за Данила Романовича (Галицького) (1238–1264 рр.) |
|
|
|
Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) у періоди стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ – перша половина ХІV ст.). |
|
|
|
Культура Галицько-Волинської держави (наприкінці ХІІ – у першій половині ХІV ст.) |
|
|
|
Практичне заняття. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) та монгольська навала |
|
|
|
Тематичний контроль «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)» |
|
|
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство |
|||
|
Українські землі у складі Великого князівства Литовського (середина XIV–XV ст.). |
|
|
|
Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії,Османської імперії. Князівство Феодоро. Кримське ханство |
|
|
|
Господарство українських земель у XIV–XV ст. Українське суспільство. Магдебурзьке право. |
|
|
|
Культура українських земель XIV–XV ст. |
|
|
|
Практичне заняття. Українські землі в середині XIV–XV ст. Кримське ханство. |
|
|
|
Узагальнення «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство». |
|
|
|
Тематичний контроль «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство». |
|
|
Календарне планування з всесвітньої історії 7 - Б клас
(1 година на тиждень)
1.Навчальна програма «Всесвітня історія. 7–9 класи» / наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804
2. Підручник «Всесвітня історія: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти / І. Д. Васильків, В. В. Островський, І. Л. Паршин, І. Я. Букавин. — Тернопіль : Астон, 2020. — 176 с. : іл.».
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
І семестр Розділ 1. Перші середньовічні держави |
|||
|
Повторення. Вступ. |
|
|
|
Утворення «варварських королівств». Імперія франків та її занепад |
|
|
|
Візантійська імперія. |
|
|
|
Арабський халіфат. |
|
|
|
Практичне заняття: Перші середньовічні держави. |
|
|
|
Узагальнення «Перші середньовічні держави». |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Перші середньовічні держави» |
|
|
Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи |
|||
|
Людина і природа в Середньовіччі |
|
|
|
Середньовічне західноєвропейське суспільство. Феодалізм |
|
|
|
Організація християнської церкви в Середньовіччі у V–XI ст. |
|
|
|
Середньовічне місто. Торгівля |
|
|
|
Практичне заняття: Повсякденне життя людини в Середні віки. |
|
|
|
Узагальнення «Середньовічний світ Західної Європи» |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Середньовічний світ Західної Європи» |
|
|
Розділ 3. Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст. |
|||
|
Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій. |
|
|
|
Скандинавія в Середньовіччі. Походи вікінгів та їхні завоювання. |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Хрестові походи. Держави хрестоносців на Сході. Духовно-рицарські ордени. |
|
|
|
Реконкіста. Династична унія Ізабель І і Фернандо ІІ та утворення Королівства Іспанія. |
|
|
|
Франція в ХІ–XV століттях. Столітня війна. |
|
|
|
Англія в ХІ–XV ст. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд. |
|
|
|
Священна Римська імперія. Італійські торговельні республіки |
|
|
|
Узагальнення «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.» |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.» |
|
|
Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя |
|||
|
Католицька церква в ХІ–XV століттях. |
|
|
|
Середньовічні школи та університети. Книгодрукування. Наукові й технічні досягнення. |
|
|
|
Архітектура і мистецтво. Гуманізм. Раннє Відродження.. |
|
|
|
Практичне заняття: Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи. |
|
|
Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст. |
|||
|
Чернечі рицарські ордени та християнізація Східної Європи |
|
|
|
Угорське королівство за Іштвана І. Польське королівство за Казимира ІІІ. Велике князівство Литовське. Чеське королівство. Гуситські війни. |
|
|
|
Золота Орда та Велике князівство Московське ХІІІ–XV ст. Новгородська боярська республіка. |
|
|
|
Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.» |
|
|
Розділ 6. Середньовічний Схід |
|||
|
Середньовічний Китай та Японія. |
|
|
|
Середньовічна Індія. |
|
|
|
Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства». |
|
|
Календарно-тематичнепланування. Історія України.
(1,5 год на тиждень, 52 – на рік)
8 – Б клас
1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.
2.Підручник: Історія України: підруч. для 8 класузагальноосвіт. навч. закладів/Бурнейко І.О., Наусчук О.В., Крижановська М.Є., Штанько О.Ф. — Тернопіль.:Астон, 2016. — 296 с.(Наказ МОН від 10.05.2016 №491
№ |
Тема |
Дата
|
Примітка |
1. |
Повторення «Середньовічна історія України». Вступ до нової доби історії українських земель |
|
|
Тема І. Українські землі в 16 ст. |
|
||
2. |
Українці на початку ранньомодерної доби. Економічне життя українських земель в 16 ст. |
|
|
3. |
Люблінська унія та її вплив на розвиток українських земель 1569р. |
|
|
4. |
Українське козацтво |
|
|
5. |
Реєстрове козацтво. Козацькі війни к. 16ст |
|
|
6. |
Практичне заняття. Повсякденне життя представників основних верств суспільства |
|
|
7. |
Церковне життя в 16 ст. |
|
|
8. |
Культура в українських землях 16 ст. |
|
|
9. |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі в 16 ст.» |
|
|
Тема ІІ. Українські землі у першій половині ХVІІ ст. |
|
||
10. |
Церковне життя. Берестейська церковна унія 1596р. |
|
|
11. |
Кримське ханство |
|
|
12. |
Походи козаків у першій чверті 17ст. |
|
|
13. |
Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна |
|
|
14. |
Практичне заняття. «Побут та військове мистецтво козацтва» |
|
|
15. |
Православна церква в п.п.17ст. |
|
|
16. |
Козацькі рухи 20—30-х рр. XVII ст. |
|
|
17. |
Освіта, література, книговидання |
|
|
18. |
Театр, музика, архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
19. |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у першій половині ХVІІ ст.» |
|
|
Тема III. Початок Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. Відродження Української держави |
|||
20. |
Причини і початок Національновизвольної війни |
|
|
21. |
Розгортання національновизвольної боротьби в 1648—1649 рр. |
|
|
22. |
Заснування Української козацької держави — Війська Запорозького |
|
|
23. |
Практичне заняття. Б.Хмельницький як політик і людина |
|
|
24. |
Воєннополітичні події 1650—1651 рр. |
|
|
25. |
Воєннополітичні події 1652—1653 рр. |
|
|
26. |
Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин |
|
|
27. |
Переяславська рада. «Березневі статті» |
|
|
28. |
Воєннополітичні події 1654—1657 рр. |
|
|
29. |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Початок Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. Відродження Української держави» |
|
|
Тема IV. Українські землі в 60-80-ті рр. ХVІІ ст. - у першій половині ХVІІІ ст. |
|||
30. |
Гетьманство І. Виговського. |
|
|
31. |
Військо Запорозьке від Юрія Хмельницького до Андрусівського перемир’я |
|
|
32. |
Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. ХVІІ ст. |
|
|
33. |
Гетьман Петро Дорошенко |
|
|
34. |
Припинення існування Правобережної Гетьманщини |
|
|
35. |
Слобідська Україна та Запорозьке козацтво |
|
|
36. |
Господарське життя та політичний устрій Запорожжя. Іван Сірко. |
|
|
37. |
Практичне заняття. Руїна: причини і наслідки. |
|
|
38. |
Гетьман Іван Мазепа |
|
|
39. |
Україна в подіях Північної війни |
|
|
40. |
Гетьман Пилип Орлик. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні |
|
|
41. |
Культура наприкінці ХVІІ — у першій половині ХVІІІ ст. |
|
|
42. |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі наприкінці ХVІІ - у першій половині ХVІІІ ст.» |
|
|
Тема VІ. Українські землі у другій половині ХVІІІ ст. |
|||
43. |
Наступ Російської імперії на автономію Гетьманщини. |
|
|
44. |
Ліквідація Гетьманщини та козацького устрою в Україні |
|
|
45. |
Нова (Підпільненська) Січ |
|
|
46. |
Російсько-турецькі війни 18ст.. Ліквідація Кримського ханства |
|
|
47 |
Правобережна Україна. Буковина. Закарпаття. Східна Галичина |
|
|
48 |
Поділи Речі Посполитої |
|
|
49 |
Західноукраїнські землі у складі володінь Габсбургів. |
|
|
50. |
Культура України в другій половині ХVІІІ ст. |
|
|
51. |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у другій половині ХVІІІ ст.» |
|
|
52. |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Всесвітня історія(35 годин, 1 година на тиждень)
8 – Б клас
1. Навчальна програма «Всесвітня історія. 7–9 класи» / наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804
2. Підручник: Всесвітня історія : підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів/ О. В. Гісем, О.О. Мартинюк. — Х.: Вид-во «Ранок», 2016. — 256 с. : іл..
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Повторення. Вступ |
|||
|
Вступ. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу |
|
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|||
|
Відкриття європейців |
|
|
|
Завоювання Нового Світу |
|
|
|
Матеріальний світ і суспільство |
|
|
|
Повсякденне життя Західної Європи |
|
|
|
Пр/зан.1 «Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства» |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу. |
|
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
|||
|
Гуманізм. Високе Відродження |
|
|
|
Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки |
|
|
|
Пр/зан.2 Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; |
|
|
|
Реформація в Німеччині |
|
|
|
Поширення Реформації та Контрреформація |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів . |
|
|
Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
|||
|
Становлення абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
Завершення формування абсолютної монархії у Франції |
|
|
|
Англія у XVI ст. Англійська революція |
|
|
|
Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах |
|
|
|
Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр. |
|
|
|
Пр/зан.3 Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст. |
|||
|
Османська імперія |
|
|
|
Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика |
|
|
|
Річ Посполита |
|
|
|
Московська держава. Поява Російської імперії |
|
|
|
Пр/зан.4 Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів . |
|
|
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
|||
|
Просвітництво і промислова революція |
|
|
|
Освічений абсолютизм |
|
|
|
Міжнародні відносини XVIII ст. |
|
|
|
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США |
|
|
|
Пр/зан.5 «Особливості державного устрою США» |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|
Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. |
|||
|
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. |
|
|
|
Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. |
|
|
|
Узагальнення до курсу |
|
|