Календарне планування з історії 2021 - 2022 н.р. 5- 8 класи

Про матеріал
Календарне планування 2021 -2022 н.р 5 клас: Історія України Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти / П.В Мороз, І.В. Мороз. 6 клас: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс): підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак, І. О. Піскарьова, О. В. Бурлака 7 клас історія України :ІсторіяУкраїни :підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / В.О. Дрібниця, І.Я. Щупак, О. В. Бурлака, І.О. Піскарьова 7 клас всесвітня історія: «Всесвітня історія: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти / І. Д. Васильків, В. В. Островський, І. Л. Паршин, І. Я. Букавин. 8 клас історія України: Історія України: підруч. для 8 класузагальноосвіт. навч. закладів/Бурнейко І.О., Наусчук О.В., Крижановська М.Є., Штанько О.Ф. 8 клас всесвітня історія: Всесвітня історія : підруч. для 8 класу загальноосвіт. навч. закладів/ О. В. Гісем, О.О. Мартинюк.
Перегляд файлу

Пропедевтичний курс «Вступ до історії»

5 - А клас (35 годин)

1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені  наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2.Підручник:  Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл. загал. серед. освіти / П.В Мороз, І.В. Мороз. – Київ: Педагогічна думка, 2018. – 176с.

 

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр

Вступ. Що таке історія

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Що таке історія.

 

 

Тема 1. Відлік часу в історії

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Календарний та історичний час.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Практична робота: Відлік часу в історії.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Культурні епохи європейської історії та Україна.

 

 

Тема 2. Де відбувається історія

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Географічний та історичний простір.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Україна на картах (мапах) упродовж історії.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Історико-географічні регіони України та їх особливості (на вибір учителя /учительки, оглядово).

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                           

Практична робота:Територіальне розташування

та історичне походження рідного міста

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Тематичний контроль «Відлік часу в історії. Де відбувається історія.»

 

 

Тема 3. Джерела до вивчення історії

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Історичні джерела та їхні різновиди.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Робота з історичними джерелами.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Де зберігаються історичні пам’ятки.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Практична робота: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Узагальнення з теми «Джерела до вивчення історії»

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Тематичний контроль «Джерела до вивчення історії»

 

 

ІІ семестр

Тема 4. Історія України в пам’ятках

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Пам’ятки і пам’ятники історії.Практична робота:Розповідь про  пам’ятник, установлений у рідному краї.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України. Кримське ханство.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Козацька Україна.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.)

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932—1933 рр.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Україна в роки Другої світової війни.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Проголошення незалежності України.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Узагальнення з теми «Історія України в пам’ятках»

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Тематичний контроль «Історія України в пам’ятках»

 

 

Тема 5. Дослідники історії

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Головні цілі пізнання минулого.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Історія, історики, письменники та поети.

 

 

Тема 6. Усе має минуле

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Праця і господарство: колись і сьогодні.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Міста й села в минулому й зараз

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Практичне заняття: Ігри і дозвілля мої та моїх близьких.

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Узагальнення з теми «Дослідники історії. Усе має минуле»

 

 

  1.                                                                                                                                                                                                                                       

Тематичний контроль «Дослідники історії. Усе має минуле»

 

 

 

 

 

Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)

 (2 години на тиждень)

 6 – Б клас

1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені  наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2. Підручник: Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс):

підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти /

І. Я. Щупак, І. О. Піскарьова, О. В. Бурлака. — К. : УОВЦ

«Оріон», 2019. — 224 с. : іл.

Тема

Дата

Примітка

І семестр

Вступ. Коли і як розпочалася історія людства

  1.  

Вступ.

 

 

  1.  

Повторення. Дослідники історії.

 

 

  1.  

Повторення. Усе має минуле.

 

 

  1.  

Як вивчають історію Стародавнього світу.

 

 

  1.  

Практичне заняття: Лічба часу в історії стародавнього світу.

 

 

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

  1.  

Життя людей у первісні часи.

 

 

  1.  

Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.

 

 

  1.  

Виникнення землеробства та скотарства.

 

 

  1.  

Трипільська археологічна культура.

 

 

  1.  

Первісна культура та вірування людей.

 

 

  1.  

Узагальнення «Первісні спільноти. Археологічні культури».

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Первісні спільноти. Археологічні культури».

 

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

  1.  

Єгипет — дарунок Нілу.

 

 

  1.  

Держава і суспільство в Давньому Єгипті.

 

 

  1.  

Культурні надбання Давнього Єгипту.

 

 

  1.  

Народження цивілізації Дворіччя.

 

 

  1.  

Давній Вавилон. Закони Хаммурапі.

 

 

  1.  

Духовний світ населення Дворіччя.

 

 

  1.  

Узагальнення «Стародавні цивілізації Азії та Африки» (частина 1). 

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Стародавні цивілізації Азії та Африки» (частина 1).

 

 

  1.  

Фінікія в давнину.

 

 

  1.  

Ізраїльсько-юдейське царство.

 

 

  1.  

Біблія як історичне джерело.

 

 

  1.  

Перська держава.

 

 

  1.  

Давня Індія.

 

 

  1.  

Давній Китай.

 

 

  1.  

Узагальнення «Стародавні цивілізації Азії та Африки» (частина 2). 

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Стародавні цивілізації Азії та Африки».(частина 2)

 

 

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди

  1.  

Зародження цивілізації в Давній Греції.

 

 

  1.  

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера «Іліада»та «Одіссея».

 

 

  1.  

Афіни — батьківщина демократії.

 

 

  1.  

Життя у стародавній Спарті. 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

  1.  

Як навчали та виховували дітей в Афінах і Спарті.

 

 

  1.  

Велика грецька колонізація. Античні міста-держави

в Північному Причорномор’ї.

 

 

  1.  

Практична робота; Кіммерійці на території України.

 

 

  1.  

Практична робота: Скіфи на території України.

 

 

  1.  

Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1) 

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 1)

 

 

  1.  

Персько-грецькі війни.

 

 

  1.  

«Золотий вік» Афін за Перикла.

 

 

  1.  

Господарство та повсякденне життя в Давній Греції.

 

 

  1.  

Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри. 

 

 

  1.  

Утворення імперії Александра Македонського.

 

 

  1.  

Практична робота:Формування життєвої позиції діяча

 

 

  1.  

Сармати на території України.

 

 

  1.  

Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2)

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 2)

 

 

  1.  

Виникнення міста Рима в Італії.

 

 

  1.  

Римська республікав V–І ст. до н. е.

 

 

  1.  

Воєнна експансія Риму 

 

 

  1.  

Диктатура Юлія Цезаря

 

 

  1.  

Історичний портрет Цезаря

 

 

  1.  

Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 3)

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди». (частина 3)

 

 

  1.  

Утворення Римської імперії. Октавіан Август

 

 

  1.  

Практична робота:Римське право

 

 

  1.  

Культура Давнього Риму

 

 

  1.  

Виникнення та поширення християнства

 

 

  1.  

Кризові явища в Римській імперії та її поділ

 

 

  1.  

Падіння Західної Римської імперії

 

 

  1.  

Як починалася історія слов’ян

 

 

  1.  

Склавини й анти на теренах України 

 

 

  1.  

Практична робота: Як жили предки українського народу — слов’яни

 

 

  1.  

Дохристиянські вірування давніх слов’ян

 

 

  1.  

Узагальнення «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 4)

 

 

  1.  

Тематичний контроль «Антична цивілізація та її сусіди» (частина 4)

 

 

  1.  

Узагальнення з курсу. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства

 

 

  1.  

Резервні уроки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування з історії України

 (1 година на тиждень, 35 – на рік)

7- Б  клас

1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2. ІсторіяУкраїни :підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / В.О. Дрібниця, І.Я. Щупак, О. В. Бурлака, І.О. Піскарьова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. – 176 с.: іл.

Тема

Дата

Примітка

І семестр

Розділ 1. Виникнення та становлення Русі–України

  1.  

Запрошуємо в мандрівку історією

середньовічної України V–XV ст.

 

 

  1.  

Розселення слов’янських племен на території

України в V–VII ст.

 

 

  1.  

Виникнення східнослов’янської держави

(VIII – середина IX ст.)

 

 

  1.  

Становлення Русі-України за Олега та Ігоря

(кінець IX – перша половина X ст.)

 

 

  1.  

Русь-Україна за Ольги та Святослава

(середина – друга половина X ст.).

 

 

  1.  

Практичне заняття. Русь-Україна від літописних антів до Святослава .

 

 

  1.  

Тематичний контроль  «Виникнення та становлення Русі- України»

 

 

Розділ 2. Русь-Україна наприкінці X – у першій половині XI ст.

  1.  

Русь-Україна за Володимира Великого.

 

 

  1.  

Русь-Україна за правління князя Ярослава Мудрого.

 

 

  1.  

Суспільний і політичний устрій та господарське життя Русі наприкінці X — у першій половині XI ст.

 

 

  1.  

Практичне заняття: Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого.

 

 

  1.  

Культура Русі­України.

 

 

  1.  

Узагальнення «Русь-Україна наприкінці X – у першій половині XI ст.»

 

 

  1.  

Тематичний контроль  «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.»

 

 

Розділ 3. Русь-Україна у другій половині XI – першій половині XIII ст.

  1.  

Передумови та причини політичного роздроблення Русі-України. Русь-Україна за правління Ярославичів

(друга половина ХІ – початок ХІІ ст.)..

 

 

  1.  

Русь-Україна за Володимира Мономаха

та Мстислава Великого.

 

 

ІІ семестр

  1.  

Роздробленість Русі-України (середина ХІІ –

середина ХІІІ ст.). Київське, Чернігівське

та Переяславське князівства .

 

 

  1.  

Галицьке і Волинське князівства в середині ХІІ –середині ХІІІ ст. Кочові народи та Крим у Х–ХІІІ ст..

 

 

  1.  

Культура Русі-України в другій половині ХІ –

першій половині ХІІІ ст..

 

 

  1.  

Практичне заняття. Русь-Україна від Ярославичів до політичного роздроблення.

 

 

  1.  

Тематичний контроль  «Київська держава у другій половині ХІ ст. – у першій половині ХІІІ ст.»

 

 

Розділ 4. Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)

  1.  

Утворення Галицько-Волинської держави. Правління Романа Мстиславича (кінець ХІІ – початок ХІІІ ст.)

 

 

  1.  

Монгольська навала на українські землі.

Утворення Золотої Орди.

 

 

  1.  

Королівство Руське за Данила Романовича (Галицького) (1238–1264 рр.)

 

 

  1.  

Королівство Руське (Галицько-Волинська держава) у періоди стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ – перша половина ХІV ст.).

 

 

  1.  

Культура Галицько-Волинської держави

(наприкінці ХІІ – у першій половині ХІV ст.)

 

 

  1.  

Практичне заняття. Королівство Руське

(Галицько-Волинська держава) та монгольська навала

 

 

  1.  

Тематичний контроль  «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)»

 

 

Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство

  1.  

Українські землі у складі Великого князівства Литовського (середина XIV–XV ст.).

 

 

  1.  

Українські землі у складі Угорщини, Молдавії, Московії,Османської імперії. Князівство Феодоро. Кримське ханство

 

 

  1.  

Господарство українських земель у XIV–XV ст. Українське суспільство. Магдебурзьке право.

 

 

  1.  

Культура українських земель XIV–XV ст.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Українські землі в середині XIV–XV ст. Кримське ханство.

 

 

  1.  

Узагальнення «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство».

 

 

  1.  

Тематичний контроль  «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування з всесвітньої історії  7 - Б  клас

(1 година на тиждень)

1.Навчальна програма «Всесвітня історія. 7–9 класи» / наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

2. Підручник «Всесвітня історія: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти / І. Д. Васильків, В. В. Островський, І. Л. Паршин, І. Я. Букавин. — Тернопіль : Астон, 2020. — 176 с. : іл.».

Тема

Дата

Примітка

І семестр

Розділ 1. Перші середньовічні держави

  1.  

Повторення. Вступ.

 

 

  1.  

Утворення «варварських королівств». Імперія франків та її занепад

 

 

  1.  

Візантійська імперія.

 

 

  1.  

Арабський халіфат.

 

 

  1.  

Практичне заняття: Перші середньовічні держави.

 

 

  1.  

Узагальнення «Перші середньовічні держави».

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Перші середньовічні держави»

 

 

Розділ 2. Середньовічний світ Західної Європи

  1.  

Людина і природа в Середньовіччі

 

 

  1.  

Середньовічне західноєвропейське суспільство. Феодалізм

 

 

  1.  

Організація християнської церкви в Середньовіччі у V–XI ст.

 

 

  1.  

Середньовічне місто. Торгівля

 

 

  1.  

Практичне заняття: Повсякденне життя людини в Середні віки.

 

 

  1.  

Узагальнення «Середньовічний світ Західної Європи»

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Середньовічний світ Західної Європи»

 

 

Розділ 3. Європейське суспільство і держави в  Х – ХV ст.

  1.  

Середньовічні держави: від роздробленості до станово-представницьких монархій.

 

 

  1.  

Скандинавія в Середньовіччі. Походи вікінгів та їхні завоювання.

 

 

ІІ семестр

  1.  

Хрестові походи. Держави хрестоносців на Сході. Духовно-рицарські ордени.

 

 

  1.  

Реконкіста. Династична унія Ізабель І і Фернандо ІІ та утворення Королівства Іспанія.

 

 

  1.  

Франція в ХІ–XV століттях. Столітня війна.

 

 

  1.  

Англія в ХІ–XV ст. Генріх ІІ Плантагенет. «Велика хартія вольностей». Війна троянд.

 

 

  1.  

Священна Римська імперія. Італійські торговельні республіки

 

 

  1.  

Узагальнення «Європейське суспільство і держави в  Х – ХV ст.»

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Європейське суспільство і держави в Х – ХV ст.»

 

 

Розділ 4. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя

  1.  

Католицька церква в ХІ–XV століттях.

 

 

  1.  

Середньовічні школи та університети. Книгодрукування. Наукові й технічні досягнення.

 

 

  1.  

Архітектура і мистецтво. Гуманізм. Раннє Відродження..

 

 

  1.  

Практичне заняття: Середньовічні замки та собори: візитна картка туристичної Європи.

 

 

Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.

  1.  

Чернечі рицарські ордени та християнізація Східної Європи

 

 

  1.  

Угорське королівство за Іштвана І.  Польське королівство за Казимира ІІІ. Велике князівство Литовське. Чеське королівство. Гуситські війни.

 

 

  1.  

Золота Орда та Велике князівство Московське ХІІІ–XV ст. Новгородська боярська республіка.

 

 

  1.  

Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст.»

 

 

Розділ 6. Середньовічний Схід

  1.  

Середньовічний Китай та Японія.

 

 

  1.  

Середньовічна Індія.

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу: «Середні віки в історії людства».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичнепланування. Історія України.

 (1,5 год на тиждень, 52 – на рік)

8 – Б клас

1.Навчальна програма «Історія України. 5-9 класи», затверджені наказом МОН України від 21.02.2019 № 236.

2.Підручник: Історія України: підруч. для 8 класузагальноосвіт. навч. закладів/Бурнейко І.О., Наусчук О.В., Крижановська М.Є., Штанько О.Ф. — Тернопіль.:Астон, 2016. — 296 с.(Наказ МОН від 10.05.2016 №491

Тема

Дата

 

Примітка

1.

Повторення «Середньовічна історія України». Вступ до нової доби історії українських земель

 

 

Тема І. Українські землі в 16 ст.

 

2.

Українці на початку ранньомодерної доби. Економічне життя українських земель в 16 ст.

 

 

3.

Люблінська унія та її вплив на розвиток українських земель 1569р.

 

 

4.

Українське козацтво

 

 

5.

Реєстрове козацтво. Козацькі війни к. 16ст

 

 

6.

Практичне заняття. Повсякденне життя представників основних верств суспільства

 

 

7.

Церковне життя в 16 ст.

 

 

8.

Культура в українських землях 16 ст.

 

 

9.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі в 16 ст.»

 

 

Тема ІІ. Українські землі у першій половині ХVІІ ст.

 

10.

Церковне життя. Берестейська церковна унія 1596р.

 

 

11.

Кримське ханство

 

 

12.

Походи козаків у першій чверті 17ст.

 

 

13.

Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна

 

 

14.

Практичне заняття. «Побут та військове мистецтво козацтва»

 

 

15.

Православна церква в п.п.17ст.

 

 

16.

Козацькі рухи 20—30-х рр. XVII ст.

 

 

17.

Освіта, література, книговидання

 

 

18.

Театр, музика, архітектура та образотворче мистецтво

 

 

19.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у першій половині ХVІІ ст.»

 

 

 

Тема III. Початок Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. Відродження Української держави

20.

Причини і початок Національно­визвольної війни

 

 

21.

Розгортання національно­визвольної боротьби в 1648—1649 рр.

 

 

22.

Заснування Української козацької держави — Війська Запорозького

 

 

23.

Практичне заняття. Б.Хмельницький як політик і людина

 

 

24.

Воєнно­політичні події 1650—1651 рр.

 

 

25.

Воєнно­політичні події 1652—1653 рр.

 

 

26.

Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин

 

 

27.

Переяславська рада. «Березневі статті»

 

 

28.

Воєнно­політичні події 1654—1657 рр.

 

 

29.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Початок Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. Відродження Української держави»

 

 

Тема IV. Українські землі в 60-80-ті рр. ХVІІ ст. - у першій половині ХVІІІ ст.

30.

Гетьманство І. Виговського.

 

 

31.

Військо Запорозьке від Юрія Хмельницького до Андрусівського перемир’я

 

 

32.

Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. ХVІІ ст.

 

 

33.

Гетьман Петро Дорошенко

 

 

34.

Припинення існування Правобережної Гетьманщини

 

 

35.

Слобідська Україна та Запорозьке козацтво

 

 

36.

Господарське життя та політичний устрій Запорожжя. Іван Сірко.

 

 

37.

Практичне заняття. Руїна: причини і наслідки.

 

 

38.

Гетьман Іван Мазепа

 

 

 

39.

Україна в подіях Північної війни

 

 

40.

Гетьман Пилип Орлик. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні

 

 

41.

Культура наприкінці ХVІІ — у першій половині ХVІІІ ст.

 

 

42.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі наприкінці ХVІІ  - у першій половині ХVІІІ ст.»

 

 

Тема VІ. Українські землі у другій половині ХVІІІ ст.

43.

Наступ Російської імперії на автономію Гетьманщини.

 

 

44.

Ліквідація Гетьманщини та козацького устрою в Україні

 

 

45.

Нова (Підпільненська) Січ

 

 

46.

Російсько-турецькі війни 18ст.. Ліквідація Кримського ханства

 

 

47

Правобережна Україна. Буковина. Закарпаття. Східна Галичина

 

 

48

Поділи Речі Посполитої

 

 

49

Західноукраїнські землі у складі володінь Габсбургів.

 

 

50.

Культура України в другій половині ХVІІІ ст.

 

 

51.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у другій половині ХVІІІ ст.»

 

 

52.

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня історія(35 годин, 1 година на тиждень)

8 – Б клас

1. Навчальна програма «Всесвітня історія. 7–9 класи» / наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804

2. Підручник: Всесвітня  історія  :  підруч.  для  8  класу  загальноосвіт.  навч. закладів/ О. В. Гісем, О.О. Мартинюк. —  Х.:  Вид-во  «Ранок», 2016. —  256  с. : іл..

Тема уроку

Дата

Прим.

Повторення. Вступ

  1.  

Вступ. Середні віки в історії людства. 

Поняття і періодизація Нового часу

 

 

Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин

  1.  

Відкриття європейців

 

 

  1.  

Завоювання Нового Світу

 

 

  1.  

Матеріальний світ і суспільство

 

 

  1.  

Повсякденне життя Західної Європи

 

 

  1.  

Пр/зан.1 «Наслідки Великих географічних відкриттів  для історії людства»

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу.

 

 

Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

  1.  

Гуманізм. Високе Відродження

 

 

  1.  

Зародження культури бароко. Становлення нової європейської науки

 

 

  1.  

Пр/зан.2 Здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах;

 

 

  1.  

Реформація в Німеччині

 

 

  1.  

Поширення Реформації та Контрреформація

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів .

 

 

Розділ 3.  Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст.

  1.  

Становлення абсолютної монархії у Франції

 

 

  1.  

Завершення формування абсолютної монархії у Франції

 

 

  1.  

Англія у XVI ст. Англійська революція

 

 

  1.  

Іспанія в XVІ ст. Національно-визвольна

боротьба в Нідерландах

 

 

  1.  

Міжнародні відносини у XVI — першій половині XVII ст. Тридцятилітня війна 1618—1648 рр.

 

 

  1.  

Пр/зан.3 Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст.

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів.

 

 

Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст.

  1.  

Османська імперія

 

 

  1.  

Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика

 

 

  1.  

Річ Посполита

 

 

  1.  

Московська держава. Поява Російської імперії

 

    

  1.  

Пр/зан.4 Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І.

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів .

 

 

Розділ 5. Епоха Просвітництва

  1.  

Просвітництво і промислова революція

 

 

  1.  

Освічений абсолютизм

 

 

  1.  

Міжнародні відносини XVIII ст.

 

 

  1.  

Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США

 

 

  1.  

Пр/зан.5 «Особливості державного устрою США»

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів.

 

 

Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст.

  1.  

Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст.

 

 

  1.  

Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст.

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу

 

 

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
16 серпня 2021
Переглядів
8504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку