Календарне планування з історії у 5 класі 2018/2019 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 5-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 5–9 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.)

Перегляд файлу

Історія

5 клас

(35 год., 1 год./тиждень)

 

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

І семестр

Вступ. ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ

 

  1.  

 

Що таке минуле, сучасне і майбутнє.

 

Тема 1. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ

 

  1.  

 

Календарний та історичний час.

Практична робота. Розміщення подій на шкалі часу.

 

Тема 2. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ

 

  1.  

 

Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. Україна на картах (мапах) упродовж історії.

 

  1.  

 

Терени творення нової України. Держава Україна та її сусіди. Історико-географічні регіони України та їх особливості.

 

  1.  

 

Територіальне розташування та історичне походження рідного міста/села.

Практична робота. Позначення на контурній карті історико-географічних регіонів та території рідного краю.

 

Тема 3. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ

 

  1.  

 

Історичні джерела та їх різновиди. Робота з історичними джерелами. Залучення різних джерел для достовірного відображення минулого. Критичне ставлення до джерельних відомостей.

 

  1.  

 

Виявлення та збереження історичних джерел. Місця, де зберігають історичні джерела.

Практична робота.  Представлення повідомлення про свою родину за допомогою візуальних джерел (сімейного фотоальбому), презентація родового дерева.

 

  1.  

 

Урок контролю та корекції знань з тем: «ЩО ТАКЕ ІСТОРІЯ. ВІДЛІК ЧАСУ В ІСТОРІЇ. ДЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ ІСТОРІЯ. ДЖЕРЕЛА ДО ВИВЧЕННЯ»

 

Тема 4. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ

  1.  

 

Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. Пам’ятник як витвір мистецтва для увічнення пам’яті про подію або особу.

 

  1.  

 

Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України: княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький

 

  1.  

 

Козацька Україна: Богдан Хмельницький

 

  1.  

 

Новітня Україна: на шляху до державної незалежності (Українська революція, Голодомор, Друга світова війна

 

  1.  

 

Проголошення незалежності України, ухвалення Конституції України, Революція Гідності.

Практична робота. Згруповування пам’яток історії за періодами та історико-географічними регіонами

 

  1.  

 

Урок контролю та корекції знань з теми: «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ В ПАМ’ЯТКАХ»

 


ІІ семестр

Тема 5. ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ

 

  1.  

 

Головні цілі пізнання минулого. Фах історика.

 

  1.  

 

Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.

 

  1.  

 

Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора

 

  1.  

 

Козацькі літописи. Літопис Самійла Величка

 

  1.  

 

Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського.

 

  1.  

 

Дослідження з історії рідного краю.

 

  1.  

 

Практична робота. Зіставлення вибраних фактів з історії України, рідного краю і своєї родини.

 

  1.  

 

Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України.

 

  1.  

 

Урок контролю та корекції знань з теми: «ДОСЛІДНИКИ ІСТОРІЇ»

 

Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ

  1.  

 

Праця і господарство: колись і сьогодні. Традиційні заняття українців. Від натурального до ринкового господарства.

 

  1.  

 

Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки.

 

  1.  

 

Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.

 

  1.  

 

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці.

 

  1.  

 

Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки.

 

  1.  

 

Спорт. Як колись проводили вільний час.

 

  1.  

 

Практична робота. Повідомлення про одяг людини в минулому

 

  1.  

 

Урок контролю та корекції знань з теми: «Усе має минуле»

 

 

docx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
7330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку