Календарне планування з історії України, 11клас 1,5+0,5год

Про матеріал
Календарне планування уроків з Історії України для 11-х класів у 2020/2021 н.р. 70 годин (1,5+0,5 год на тиж) Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 10–11 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 236 від 21.02.2019 р.) Підручник Історія України (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / В.С.Власов, С.В.Кульчинський. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – 256с.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

" Історії України" для 11-х класів у 2020/2021 н.р.

70 годин (1,5+0,5 год на тиж)

 

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія: 10–11 класи, (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 236 від 21.02.2019 р.)

Підручник Історія України (рівень стандарту): підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти           / В.С.Власов, С.В.Кульчинський. – Київ: Літера ЛТД, 2019. – 256с.

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

1.

Повторення теми  « Західноукраїнські землі в міжвоєнний період»

 

 

2.

Повторення теми «Україна в роки Другої світової війни»

 

 

3.

Уроки вітчизняної історії 1914-1945рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність. Друга світова війна в історичній пам'яті.

 

 

4.

Вхідне оцінювання.

 

 

5.

Вступ. Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945–2019 рр.

 

 

Тема 1. Україна в повоєнний період

6

Вихід на міжнародну арену. Україна – співзасновниця Організаціїї Обєднаних Націй (ООН).

 

 

7

Встановлення кордонів УРСР із сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель. Передання Кримської області до складу УРСР.

 

 

8

Масові депортації (1944–1946 рр.). Операції “Вісла”.. Обмін територіями 1951 р.

 

 

9

Національно- визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. «Велика блокада» проти УПА.

 

 

10

Відбудова промисловості. Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади. Радянізація західноукраїнських областей УРСР.

 

 

11

Економічна ситуація УРСР. Становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946–1947 рр.

 

 

12

Ліквідація греко-католицької церкви в УРСР. Операція «Захід». Українці в повстаннях у таборах ГУТАБу (ГУЛАГу).

 

 

13

Ідеологічні кампанії боротьби з «українським націоналізмом» та «космополітизмом».

 

 

14

Особливості розвитку культури. Освіта та наука. Повсякденне життя

 

 

15

Практичне заняття:

“Війна пішла, а горе залишилось…”: повсякденне життя повоєнних років.

 

 

16

Урок контролю і корекції знань з теми «Україна у повоєнний період. Тематичне оцінювання

 

 

Тема 2. Україна в умовах десталінізації (1956-1964рр)

17

18

Внутрішньополітична ситуація . XX з’їзд КПРС. Десталінізація Реабілітація жертв сталінських репресій. Ліквідація ГУТАБу (ГУЛАГу).

 

 

19

Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості.

 

 

20

Становище сільського господарства. Зміни соціальної політики

 

 

21

Народження опозиційного руху

 

 

22

Шістдесятницво.

Практичне заняття: Феномен українського шістдесятництва.

 

 

23

Київський клуб творчої молоді «Сучасник».  Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи.

 

 

24

Зміни в освіті.  Зросійщення (росіянізація, русифікація).  Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія. Повсякденне життя

 

 

25

Урок контролю і корекції знань з теми «Україна в умовах десталінізації.» Тематичне оцінювання

 

 

Тема 3. Україна в період системної кризи радянського ладу (1965-1984)

26

Зміни в системі влади. Конституція УРСР 1978р. Комуністична диктатура. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

 

 

27

Опозиційний рух. Арешти творчої інтелегенції. Іван Дзюба: “Інтернаціоналізм чи русифікація”.

 

 

28

Самвидав.  Практичне заняття: Український самвидав: теми, ідеї, автори.

 

 

29

“Український вісник”. Михайло Брайчевський: “Приєднання чи возз’єднання”. Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ).

 

 

30

Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на батьківщину.

 

 

31

Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Неефективність колгоспного ладу.

 

 

32

Провал Продовольчої програми. 

 

 

33

Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівель населення. Особливості розвитку культури. Освіта й наука. Українське поетичне кіно. 

 

 

34

Практичне заняття:Повсякденне життя в місті та на селі (на прикладі кількох українських населених пунктів 1970–1980-х рр.).

 

 

35

Урок контролю і корекції знань з теми «Україна в період системної кризи». Тематичне оцінювання

 

 

Тема 4. Відновлення незалежності України (1985-1991рр)

36

Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація. Українська діаспора та її внесок у відродження України

 

 

37

Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933рр.

 

 

38

Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль. Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення.

 

 

39

Чорнобильська катастрофа.

Практичне заняття: “За живе…” Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії.

 

 

40

Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка.  Народний  рух України за перебудову

 

 

41

Особливості розвитку культури. Відродження релігійного та церковного життя.

 

 

42

Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990р.) Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки.

 

 

43

Декларація про державний суверенітет України. Революція на граніті.

 

 

44

Навчальний проект: Сто років боротьби за незалежність: 1917–2017.

 

 

45

Перетворення Кримської області в Автономну Республіку.  Створення Меджлісу кримськотатарського народу

 

 

46

Спроба державного перевороту в СРСР. Акт проголошення незалежності України.

 

 

47

Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р.

 

 

48

Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання

 

 

 

49

Урок контролю і корекції знань з теми «Відновлення незалежності України». Тематичне оцінювання

 

 

Тема 5. Становлення України як незалежної держави (1992-2013)»

50

Державотворчі процеси 1992-1994рр. «Партія влади». Особливості багатопартійної системи.

 

 

51

Прийняття  Конституції України 1996 р.

 

 

52

Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Специфіка приватизації.

 

 

53

Матеріальне становище населення. Демографічна ситуація. Етносоціальна структура. Протидія сепаратизму.

 

 

54

Повернення кримських татар на історичну Батьківщину.

 

 

55

Міжнародні відносини. Відносини України з ЄС, НАТО, США та Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза.

 

 

56

Практичне заняття: Екологічні проблеми України. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи

 

 

57

Президентські вибори 2004.Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 р.

 

 

58

Суспільно-політичне життя  України в 2005-2009рр.

 

 

59

Конституційні зміни, суспільно-політичне життя  України в 2010-2013рр. Харківські угоди 2010р.

 

 

60

Урок контролю і корекції знань з теми «Становлення України як незалежної держави». Тематичне оцінювання

 

 

Тема 6. Творення нової України (з 2014р)

61

Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України. Євромайдан. Революція Гідності.

 

 

62

Небесна Сотня. Окупація та анексія Росією Криму. Збройна агресія Росії на сході України. АТО.

 

 

63

Відновлення владної вертикалі в ході президенських і парламенських виборів 2014р. Соціально-економічне становище України.

 

 

64

Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Мінські угоди. ООС

 

 

65

Практичне заняття: Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.

 

 

66

 

Угода про асоціацію між Україною та ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС.

 

 

67

Релігійне життя. Створення Православної церкви України. Надання Томосу.

 

 

68

Особливості культурного розвитку України. Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки.

 

 

69

Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою.

 

 

70

Урок контролю і корекції знань з теми «Творення нової України». Тематичне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку