Календарне планування з історії України. 9 клас
(1,5 година на тиждень, 52 – на рік)
Історія України : підручник для 9 класу загальноосвітніх
навчальних закладів . Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 20.03.2017р. №417)/ І.О. Бурнейко, Г.М.Хлібовська, М.Є. Крижановська, О.В.Наумчук – Тернопіль : Астон, 2017. – 296 с.
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
|
||||
|
Вступ. Українські землі в добу модернізації. |
|
|
|
|
Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій: адміністративно-територіальний устрій і національне та соціальне становище |
|
|
|
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
||||
|
Українські землі в системі міжнародних відносин |
|
|
|
|
Соціально-економічний розвиток. |
|
|
|
|
Початок промислового перевороту. Торгівля |
|
|
|
|
Початок українського національного відродження. |
|
|
|
|
Масонство, декабристський рухи на території України. Польське повстання 1930-1831рр. та Україна. |
|
|
|
|
Соціальні протести. Суспільно-політичний рух. Кирило-Мефодіївське товариство. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Програмні документи Кирило-Мефодіївського братства. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
Розділ 2. Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
||||
|
Політичне та соціально-економічне становище українських земель Австрійської імперії. |
|
|
|
|
Початок національного відродження |
|
|
|
|
Європейська революція 1848-1849 рр. на західноукраїнських землях |
|
|
|
|
Практичне заняття «Русалка Дністрова» та її автори. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу«Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
Розділ 3. Культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
||||
|
Культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. Освіта. Наука. |
|
|
|
|
Література. Театр. Музика. |
|
|
|
|
Архітектура та образотворче мистецтво |
|
|
|
|
Практичне заняття. Повсякденне життя. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.» |
|
|
|
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. |
||||
|
Кримська війна 1853–1856 рр. |
|
|
|
|
Селянська реформа 1861р. Сільське господарство у пореформений період. |
|
|
|
|
Реформи 60-х – 70-х рр.. ХІХ ст.. у Російській імперії та їхній вплив на українські землі. |
|
|
|
|
Промисловість, торгівля, міста у пореформений період. |
|
|
|
|
Громадівський рух у суспільно-політичних умовах третьої чверті ХІХст. |
|
|
|
|
Діяльність старої та молодої Громад. Емський указ 1876р. |
|
|
|
|
Суспільно-політичні рухи в останній чверті ХІХ ст. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу«Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
Розділ 5. Західнокраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. |
||||
|
Соціально-економічний розвиток |
|
|
|
|
Москофіли і народовці. |
|
|
|
|
Національні рухи на західноукраїнських землях у 1880-х – 1890-х рр.. |
|
|
|
|
Політизація українського національного руху в 90-ті рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу«Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
Розділ 6. Українські землі у складі Російської імперії на початку ХХ століття |
||||
|
Соціально-економічний розвиток Наддніпрянщини на поч. ХХст. |
|
|
|
|
Соціально-політичне життя Наддніпрянщини на поч..ХХст. |
|
|
|
|
Події революції 1905–1907 рр. на території України |
|
|
|
|
Столипінська аграрна реформа. Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. |
|
|
|
Розділ 7. Українські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку ХХ століття |
||||
|
Економічне становище західноукраїнських земель на поч..ХХст. |
|
|
|
|
Суспільно-політичне життя західноукраїнських земель на поч..ХХст. |
|
|
|
|
Радикалізація українського руху на початку ХХст. Діяльність УГКЦ. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Вплив греко-католицької церкви на піднесення національної свідомості населення західноукраїнських земель. |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії на початку ХХ ст..», «Українські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку ХХ ст..» |
|
|
|
Розділ 8. Культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. |
||||
|
Освіта, наука на українських землях в сер. ХІХ – на п. ХХ ст. |
|
|
|
|
Література. Театр. Преса. Музичне мистецтво |
|
|
|
|
Архітектура та образотворче мистецтво. |
|
|
|
|
Практичне заняття. Традиції та побут української сім’ї |
|
|
|
|
Практичне заняття. «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
52. |
Резервний час |
|
|
|