Календарне планування з курсу " Українська мова та читання"

Про матеріал
Календарне планування до підручника Олександри Савченко " Українська мова та читання" 2 клас НУШ.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків читання в 2 класі

За підручником О. Савченко ( 2 частина)

( 4 години на тиждень)

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин

( Позакласне читання « Хрестоматія сучасної дитячої української літератури для читанням в 1,2 класах»)

 

№ уроку

Дата проведення

 

 

Тема

 

 

46

с.62 - 63

 

 

Досліджуємо текст. Г. Демченко « Ялинова шишка» . Загадка – добавлянка.

С.47

с.26 - 27

 

Робота з дитячою книжкою. Зоряна Живка ( Зоя Жук)

 « Добре вдома»

48

с.64 - 65

 

Зимові дива. Зимові свята. Віра Багірова « Лист до Чудотворця». Іван Малкович « Молитва ангелу». Ольга Наконечна « Свято Миколая» 

49

с.66

 

Вже Різдво прийшло до хати. Нам пора колядувати! Робота з картиною Галини Назаренко « Колядники» . Складання розповіді за картиною . Народна прикмета.

50

с.67

 

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання.

 

51

с.68

 

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Лідія Повх

« Колядники». Інсценізація дійства.

52

с.68

 

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Лідія Повх

« Колядники». Інсценізація дійства. Слухання і розучування нових колядок та щедрівок.

53

с.69

 

Перевіряю свої досягнення . Підсумок за розділом

 « Зачарувала все зима…»

54

с.28 - 31

 

Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус ( Щербаченко)

« Смугастик»

55

с. 70

 

СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ

Вступ до теми. Тамара Коломієць « Вірші»

56

с. 71 - 72

 

Золоті руки. Життя і творчість. Платон Воронько. « На кораблику». Вірші – небилиці « Картина»

57

с.73 - 74

 

Життя і творчість Тамари Коломієць. « Хиталочка – гойдалочка»,

 « Біле поле полотняне…»

58

с.75 - 76

 

Життя і творчість Ліни Костенко . « Пряла», « Польові дзвіночки». Прислів’я.

59

с.77 - 78

 

Життя і творчість Анатолія Качан. « Хвилювалось море»,

« Розмова з пароплавом»

60

с.79 - 81

 

Оповідання. Життя і творчість Василя Сухомлинського .« Глуха дівчинка»

61

с.80 - 81

 

Василь Сухомлинський  « Глуха дівчинка»

62

с.82 - 83

 

Медіавіконце : Вистава. Як підготувати виставу? Що ми повинні знати про виставу.  Оповідання « Покинуте кошеня»

63

с.83 - 84

 

Медіавіконце : Підготовка до вистави « Хто зігріє кошеня?»

64

с.32 - 35

 

 

Медіавіконце: Розігрування вистави за оповіданням « Хто зігріє кошеня?»

65

с.32 - 35

 

Робота з дитячою книжкою.  Юрко Бедрик Вірші. « Сумна скоромовка», « Був день народження колись…», « Чай».

66

с.84 - 85

 

 

Чи легко зробити правильний вибір? Ніна Бічуя « Пиріжок з вишнями»

67

с.86 - 87

 

Досліджуємо текст. Оксана Кротюк « Шкідлива звичка»

68

с.87 - 90

 

Пригоди однолітків. Оксана Радушинська.  « Кишенькові гроші» (Уривок із повісті      « Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика – міліціонера» )

69

с.87 - 90

 

 

Оксана Радушинська.  « Кишенькові гроші» (Уривок із повісті      « Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика – міліціонера» )( продовження)

70

с.91

 

Підсумок за темою « Світ дитинства у творах українських письменників». Перевір свої досягнення.

71

с.36 - 39

 

 

Робота з дитячою книжкою.  Іван Андрусяк. « Третій сніг»

( уривок)

72

с.92 -93

 

У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК

Літературні казки. Життя і творчість Івана Франка. Уривок з книжки « Франко від А до Я»

73

с.93 - 94

 

Іван Франко. Казка « Лисичка  і Рак» . Прислів’я.

74

с.95

 

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Ілюстрація до казки.

75

с.96

 

 

Життя і творчість Наталі Забілої.  Аудиокнига « Ясоччина книжка»

76

с.96 - 99

 

Наталя Забіла  « Хто сильніший?». Робота в парі.

77

с.100

 

Кожен має право на існування. Василь Сухомлинський « нехай будуть і соловей, і жук»

78

с.40 - 45

 

Робота з дитячою книжкою.  Зірка Мензатюк « Каша»,

« Український прапор»

79

с. 101

 

Вчимося слухати і розуміти текст. Галини Малик « Чому равлик ховається?» Різні джерела інформації.

80

с.102

 

Марія Манеру « Збори іграшок»

81

с.103

 

Підсумок за розділом « У колі літературних казок» . Перевір свої досягнення.

82

с.104 - 105

 

ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО

Дитячі роки Тараса Григоровича Шевченка. Дмитро Красицький

« Тарас Шевченко»

83

с.106 - 107

 

 

Природа у творах великого Кобзаря. «Світає…», « Встала й весна…» ( напам’ять)

84

с.108 - 109

 

Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко « Зацвіла в долині…». Вадим Скомаровський « Над Кобзарем»

85

с.46 – 47

 

Робота з дитячою книжкою. Катерина Бабкіна « Равличні вірші»

86

с.109

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою « Шевченкове слово»

87

с.110 - 111

 

Надійшла весна прекрасна…

Вступ до розділу. І знов весна! Українська народна пісня « Ой весна, весна…» ( напам’ять). « Вийди, вийди, сонечко». Варвара Гринько « Мирилки»

88

с.112 - 113

 

Досліджуємо текст. Ключові речення. Олександр Копиленко

 « Весна іде»

89

с.113

 

Весна в поезіях українських поетів. Іван Франко « Надійшла весна прекрасна» ( напам’ять)

90

с.114 - 115

 

Медіапроект: « Класна газета». Як створити  класну газету! Марія Чумарна « Сьогодні Василько…»

91

с.116

 

Коли щось робиш , думай про наслідки. Ліна Костенко

 « Перекинута шпаківня»

92

с.117

 

 

Коли щось робиш , думай про наслідки. Василь Сухомлинський

 « Хлопчик і дзвіночок конвалії»

93

с.50 - 53

 

Робота з дитячою книжкою. Галина Ткачук « Гойдалка під кленом»

94

с.118

 

Великдень!  Анатолій Камінчук « Українська писанка…». Порівняння – образ. Складання розповіді про великодні свята, вживаючі подані вислови.

95

с.119

 

Почуття любові. Володимир Лучук « Тільки мама». Порівняння – образ . Леся Українка « На зеленому горбочку».

96

с.120

 

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію до Дня Матері.

97

с.120

 

Ми за мир!  Тетяна Майданович « Що таке мир». Мурал.

98

с.121

 

Підсумок за розділом « Надійшла весна прекрасна..» Перевіряю свої досягнення.

99

с.54 - 57

 

Робота з дитячою книжкою. Ірен Роздобудько « Дикі образи дикобраза»

100

с.122 - 123

 

СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ЩЕ ЦІКАВОГО!

Вступ до теми. Що ? Де? Чому? Навіщо? Олександр Дерманський

« Чудо із чудес»

101

с.123

 

Сторінками дитячого журналу « Барвінок». « Читання – класні «ліки» .

102

с.124 - 125

 

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами дитячого журналу.

103

с.126

 

Сторінками дитячого журналу « Джміль». Рубрика « Школа економіки» . « Наша гривня», « Чому грошей не може бути скільки завгодно?»

104

с.127

 

Казка – загадка. Марія Чумарна « Товар і покупець»

105

с.128

 

Невичерпне джерело знань. « Наші мудрі друзі – енциклопедії».

106

с.58 - 63

 

Робота з дитячою книжкою. Любов Відута « У царстві Лева»

107

     с.129

 

Досліджуємо текст. З популярної енциклопедії школяра

« Дивосвіт». « Поклоніння вогню»

108

с.130 - 131

 

Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян  « Розмова хмарок»

109

с.131 - 133

 

 

Веселе слово. Павло Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

110

с.131 - 133

 

 

Павло Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Розігрування сценок.

111

с.134

 

 

Ліна Костенко « Вербові сережки» Пофантазуй! Створи свою казку.

112

с.135 - 136

 

Наші мрії. Микола Сингаївський « Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценізація

113

с.64 - 67

 

Робота з дитячою книжкою . Ніні Найдич «Василь Тимофійович мандрує» ( уривок)

114

с.64 - 67

 

 

Ніні Найдич «Василь Тимофійович мандрує» ( уривок)

115

с. 137

 

Фантазалія.  Лідія Компанієць « Чотири квіточки»

116

с.138

 

Підсумок за розділом « Скільки на Землі ще цікавого!» Перевір свої досягнення.

117

с. 139

 

Створення свого словничка настрою і почуттів .

118

 

Підсумок . Чого ми навчилися за цей рік. Які твори найбільше запам’яталися.

119

 

Ілюстація до твору , який найбільше сподобався ( за змістом підручника»

120

 

Незабаром літечко! Створення лепбуку « Канікули вже незабаром»

121

с.68 - 71

 

Робота з дитячою книжкою. Наталка Малетич « Парасолька»

122

 

Резервний урок

 

docx
Додано
3 січня 2020
Переглядів
5000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку