Календарне планування уроків читання в 2 класі
За підручником О. Савченко ( 2 частина)
( 4 години на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
4 години х 19 тижнів = 76 годин
( Позакласне читання « Хрестоматія сучасної дитячої української літератури для читанням в 1,2 класах»)
№ уроку |
Дата проведення
|
Тема |
|
|
|||
46 с.62 - 63 |
|
Досліджуємо текст. Г. Демченко « Ялинова шишка» . Загадка – добавлянка. |
|
С.47 с.26 - 27 |
|
Робота з дитячою книжкою. Зоряна Живка ( Зоя Жук) « Добре вдома» |
|
48 с.64 - 65 |
|
Зимові дива. Зимові свята. Віра Багірова « Лист до Чудотворця». Іван Малкович « Молитва ангелу». Ольга Наконечна « Свято Миколая» |
|
49 с.66 |
|
Вже Різдво прийшло до хати. Нам пора колядувати! Робота з картиною Галини Назаренко « Колядники» . Складання розповіді за картиною . Народна прикмета. |
|
50 с.67 |
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання.
|
|
51 с.68 |
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Лідія Повх « Колядники». Інсценізація дійства. |
|
52 с.68 |
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Лідія Повх « Колядники». Інсценізація дійства. Слухання і розучування нових колядок та щедрівок. |
|
53 с.69 |
|
Перевіряю свої досягнення . Підсумок за розділом « Зачарувала все зима…» |
|
54 с.28 - 31 |
|
Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус ( Щербаченко) « Смугастик» |
|
55 с. 70 |
|
СВІТ ДИТИНСТВА У ТВОРАХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ Вступ до теми. Тамара Коломієць « Вірші» |
|
56 с. 71 - 72 |
|
Золоті руки. Життя і творчість. Платон Воронько. « На кораблику». Вірші – небилиці « Картина» |
|
57 с.73 - 74 |
|
Життя і творчість Тамари Коломієць. « Хиталочка – гойдалочка», « Біле поле полотняне…» |
|
58 с.75 - 76 |
|
Життя і творчість Ліни Костенко . « Пряла», « Польові дзвіночки». Прислів’я. |
|
59 с.77 - 78 |
|
Життя і творчість Анатолія Качан. « Хвилювалось море», « Розмова з пароплавом» |
|
60 с.79 - 81 |
|
Оповідання. Життя і творчість Василя Сухомлинського .« Глуха дівчинка» |
|
61 с.80 - 81 |
|
Василь Сухомлинський « Глуха дівчинка» |
|
62 с.82 - 83 |
|
Медіавіконце : Вистава. Як підготувати виставу? Що ми повинні знати про виставу. Оповідання « Покинуте кошеня» |
|
63 с.83 - 84 |
|
Медіавіконце : Підготовка до вистави « Хто зігріє кошеня?» |
|
64 с.32 - 35
|
|
Медіавіконце: Розігрування вистави за оповіданням « Хто зігріє кошеня?» |
|
65 с.32 - 35 |
|
Робота з дитячою книжкою. Юрко Бедрик Вірші. « Сумна скоромовка», « Був день народження колись…», « Чай». |
|
66 с.84 - 85
|
|
Чи легко зробити правильний вибір? Ніна Бічуя « Пиріжок з вишнями» |
|
67 с.86 - 87 |
|
Досліджуємо текст. Оксана Кротюк « Шкідлива звичка» |
|
68 с.87 - 90 |
|
Пригоди однолітків. Оксана Радушинська. « Кишенькові гроші» (Уривок із повісті « Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика – міліціонера» ) |
|
69 с.87 - 90
|
|
Оксана Радушинська. « Кишенькові гроші» (Уривок із повісті « Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика – міліціонера» )( продовження) |
|
70 с.91 |
|
Підсумок за темою « Світ дитинства у творах українських письменників». Перевір свої досягнення. |
|
71 с.36 - 39
|
|
Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк. « Третій сніг» ( уривок) |
|
72 с.92 -93 |
|
У КОЛІ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК Літературні казки. Життя і творчість Івана Франка. Уривок з книжки « Франко від А до Я» |
|
73 с.93 - 94 |
|
Іван Франко. Казка « Лисичка і Рак» . Прислів’я. |
|
74 с.95 |
|
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Ілюстрація до казки. |
|
75 с.96
|
|
Життя і творчість Наталі Забілої. Аудиокнига « Ясоччина книжка» |
|
76 с.96 - 99 |
|
Наталя Забіла « Хто сильніший?». Робота в парі. |
|
77 с.100 |
|
Кожен має право на існування. Василь Сухомлинський « нехай будуть і соловей, і жук» |
|
78 с.40 - 45 |
|
Робота з дитячою книжкою. Зірка Мензатюк « Каша», « Український прапор» |
|
79 с. 101 |
|
Вчимося слухати і розуміти текст. Галини Малик « Чому равлик ховається?» Різні джерела інформації. |
|
80 с.102 |
|
Марія Манеру « Збори іграшок» |
|
81 с.103 |
|
Підсумок за розділом « У колі літературних казок» . Перевір свої досягнення. |
|
82 с.104 - 105 |
|
ШЕВЧЕНКОВЕ СЛОВО Дитячі роки Тараса Григоровича Шевченка. Дмитро Красицький « Тарас Шевченко» |
|
83 с.106 - 107
|
|
Природа у творах великого Кобзаря. «Світає…», « Встала й весна…» ( напам’ять) |
|
84 с.108 - 109 |
|
Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко « Зацвіла в долині…». Вадим Скомаровський « Над Кобзарем» |
|
85 с.46 – 47 |
|
Робота з дитячою книжкою. Катерина Бабкіна « Равличні вірші» |
|
86 с.109 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою « Шевченкове слово» |
|
87 с.110 - 111 |
|
Надійшла весна прекрасна… Вступ до розділу. І знов весна! Українська народна пісня « Ой весна, весна…» ( напам’ять). « Вийди, вийди, сонечко». Варвара Гринько « Мирилки» |
|
88 с.112 - 113 |
|
Досліджуємо текст. Ключові речення. Олександр Копиленко « Весна іде» |
|
89 с.113 |
|
Весна в поезіях українських поетів. Іван Франко « Надійшла весна прекрасна» ( напам’ять) |
|
90 с.114 - 115 |
|
Медіапроект: « Класна газета». Як створити класну газету! Марія Чумарна « Сьогодні Василько…» |
|
91 с.116 |
|
Коли щось робиш , думай про наслідки. Ліна Костенко « Перекинута шпаківня» |
|
92 с.117
|
|
Коли щось робиш , думай про наслідки. Василь Сухомлинський « Хлопчик і дзвіночок конвалії» |
|
93 с.50 - 53 |
|
Робота з дитячою книжкою. Галина Ткачук « Гойдалка під кленом» |
|
94 с.118 |
|
Великдень! Анатолій Камінчук « Українська писанка…». Порівняння – образ. Складання розповіді про великодні свята, вживаючі подані вислови. |
|
95 с.119 |
|
Почуття любові. Володимир Лучук « Тільки мама». Порівняння – образ . Леся Українка « На зеленому горбочку». |
|
96 с.120 |
|
Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію до Дня Матері. |
|
97 с.120 |
|
Ми за мир! Тетяна Майданович « Що таке мир». Мурал. |
|
98 с.121 |
|
Підсумок за розділом « Надійшла весна прекрасна..» Перевіряю свої досягнення. |
|
99 с.54 - 57 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ірен Роздобудько « Дикі образи дикобраза» |
|
100 с.122 - 123 |
|
СКІЛЬКИ НА ЗЕМЛІ ЩЕ ЦІКАВОГО! Вступ до теми. Що ? Де? Чому? Навіщо? Олександр Дерманський « Чудо із чудес» |
|
101 с.123 |
|
Сторінками дитячого журналу « Барвінок». « Читання – класні «ліки» . |
|
102 с.124 - 125 |
|
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами дитячого журналу. |
|
103 с.126 |
|
Сторінками дитячого журналу « Джміль». Рубрика « Школа економіки» . « Наша гривня», « Чому грошей не може бути скільки завгодно?» |
|
104 с.127 |
|
Казка – загадка. Марія Чумарна « Товар і покупець» |
|
105 с.128 |
|
Невичерпне джерело знань. « Наші мудрі друзі – енциклопедії». |
|
106 с.58 - 63 |
|
Робота з дитячою книжкою. Любов Відута « У царстві Лева» |
|
107 с.129 |
|
Досліджуємо текст. З популярної енциклопедії школяра « Дивосвіт». « Поклоніння вогню» |
|
108 с.130 - 131 |
|
Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян « Розмова хмарок» |
|
109 с.131 - 133
|
|
Веселе слово. Павло Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
|
110 с.131 - 133
|
|
Павло Глазовий « Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Розігрування сценок. |
|
111 с.134
|
|
Ліна Костенко « Вербові сережки» Пофантазуй! Створи свою казку. |
|
112 с.135 - 136 |
|
Наші мрії. Микола Сингаївський « Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Інсценізація |
|
113 с.64 - 67 |
|
Робота з дитячою книжкою . Ніні Найдич «Василь Тимофійович мандрує» ( уривок) |
|
114 с.64 - 67
|
|
Ніні Найдич «Василь Тимофійович мандрує» ( уривок) |
|
115 с. 137 |
|
Фантазалія. Лідія Компанієць « Чотири квіточки» |
|
116 с.138 |
|
Підсумок за розділом « Скільки на Землі ще цікавого!» Перевір свої досягнення. |
|
117 с. 139 |
|
Створення свого словничка настрою і почуттів . |
|
118 |
|
Підсумок . Чого ми навчилися за цей рік. Які твори найбільше запам’яталися. |
|
119 |
|
Ілюстація до твору , який найбільше сподобався ( за змістом підручника» |
|
120 |
|
Незабаром літечко! Створення лепбуку « Канікули вже незабаром» |
|
121 с.68 - 71 |
|
Робота з дитячою книжкою. Наталка Малетич « Парасолька» |
|
122 |
|
Резервний урок |
|