Урок з читання "Старе добро не забувається. "Ведмідь і павучок" (українська народна казка). Прислів’я".

Про матеріал

Тема: Старе добро не забувається. «Ведмідь і павучок» (українська народна казка). Прислів'я .

Мета: поглибити знання учнів про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки, розвивати навички виразного читання, виховувати інтерес до народної творчості, бажання бути товариськими, дружелюбними.

Перегляд файлу

Тема: Старе добро не забувається. «Ведмідь і павучок» (украї­нська народна казка). Прислів’я .

Мета: поглибити знання учнів про казку як вид усної народної творчості, вчити визначати головну думку казки, розвивати навички виразного читання, виховувати інтерес до народної творчості,бажання бути товариськими, дружелюбними.

Обладнання: презентація до уроку, картки для індивідуальної та групової роботи, маски

Тип уроку: комбінований

                                           Хід уроку:

І. Організаційний момент

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

Прочитайте девіз нашого уроку:

Не просто слухати а чути,

Не просто дивитися, а бачити,

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  1. Передбачення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми знову полинемо у прекрасний світ  казки.

Відгадайте загадку.

  • Влітку медом ласував, досхочу малини мав.

А як випав перший сніг, позіхнув і спати ліг.

Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни.

ІІІ. Мотивація   навчальної діяльності 

  1. Перевірка домашнього завдання 

— Скільки дійових осіб у казці? Назвіть їх.

Гра «Додайте останнє слово»

Чистомовка до казки «Лисичка і Журавель»

ця-ця-ця — жила собі лисиця

лем-лем-лем — зустрілася з журавлем

ни-ни-ни — запросила на гостини

ла-ла-ла — каші наварила

ила-ила-ила — по тарілці розмастила

ав-ав-ав — журавель дзьобом стукав

 ївсь-ївсь-ївсь — кашки не наївсь

 му-му-му — пішов додому

щу-щу-щу — наварив борщу

чик-чик-чик — насипав у глечик

ку-ку-ку — покликав лиску

зив-зив-зив — носик до глечика не вл влазив

ась-ась-ась — лиска розсердилась

  • Прочитайте, як Лисичка запрошувала Журавля в гості.
  • З якою інтонацією будемо читати слова Лисички?
  • Як відреагував Журавель на лисиччине частування? Прочитайте.
  • Як відреагувала Лисичка на журавлине частування? Прочитайте.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Опрацювання казки « Ведмідь і   павучок».

Словникові слова

Читання казки ланцюжком.

  1.  Первинне застосування знань

Бесіда за змістом казки:

  • Що хотів зробити ведмідь з павуком?
  • З яким проханням звернувся павучок
  • Що згодом трапилось з ведмедем?
  • Хто врятував його?
  • Чи змінилось ставлення ведмедя до павучка?
  1. Застосування учнями знань

 Вибіркове читання.

  1. Творчі завдання  

Робота в групах.

Дидактична гра «Уяви себе героєм твору».

Методичний коментар. Дітям дається прочитати текст про подію з художнього твору, пропонується уявити себе певним героєм. Розказати про свої почуття.

Коли ведмідь хотів розчавити павучка. (для павучка).

Коли павучок врятував ведмедя ( для ведмедя).

Читання в особах.

  1. Робота з прислів′ями

Роби добро, воно дорожче від золота.

Добро довго памꞌятається.

Мені добре, коли іншому погано.

Моя хата скраю, я нічого не знаю.

V.  Домашнє завдання.

VІ. Підсумок уроку.

Рефлексія.

Дякую вам за урок, бажаю, щоб ви завжди мали вірних друзів, які вам завжди допоможуть у скрутну хвилину.

 

docx
Додано
5 січня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку