Літературне читання
4 год/тижд. ( 60 год)
Календарно-тематичне планування з літературного читання для 2 класу до підручника «Українська мова та читання» 2 клас (авторки М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко) за Типовою освітньою О. Я. Савченко
№ |
Дата |
Скори- гована дата |
Зміст навчального матеріалу |
||
Кришталева зимонька у срібнім кожушку (продовження) |
|||||
48 |
|
|
Чому новий рік починається на в грудні? Авторська казка. 3. Мензатюк «Новий рік» (с. 68-69).с.68-69. Відповіді на запитання. |
||
49 |
|
|
Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) (с. 70-72.Відповіді на питання. |
||
50 |
|
|
Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) с.70-71.Відповіді на запитання. |
||
51 |
|
|
Поетичні картини зими. Рима. Л. Вознюк «Йшов мороз». А. Качан «Зустріч». Виразне читання. С.72-74 |
||
52 |
|
|
Що означає «економити»? Головна думка твору. М. Чумарна «Як зайчики зимували».с.74-75 |
||
53 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 7. Оповідання про зиму. |
||
54 |
|
|
Зимові розваги. П. Воронько «Гра у сніжки». Виразне читання.с.76-77 |
||
Моя родина — це наша славна Україна! |
|
|
|||
55 |
|
|
Батьки — найрідніші люди па землі. С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?»с.78-79 |
||
56 |
|
|
Діти — окраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне читання. Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком).с.80 - 81 |
||
57 |
|
|
Батьківщина — всім матерям мати. Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Перегляд відео і слухання музики . Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я с.81 - 82 |
||
58 |
|
|
Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість).с.83-85. |
||
59 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 8. Вірші та легенди про Україну. |
||
60 |
|
|
Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена») с.86-87 |
||
61 |
|
|
Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком).с.87-88 |
||
62 |
|
|
Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А.Григоруком) (продовження).с. 88-90 |
||
63 |
|
|
Кожна мова пречудова. В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Формування вміння правильно читати оповідання. С. 90-91. |
||
64 |
|
|
Кожна мова пречудова.(Продовження) В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах. С. 90-91. |
||
65 |
|
|
Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту. С. 91-92 |
||
66 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 9. Оповідання письменників нашого краю. |
||
Зустрічаймо весноньку! |
|||||
67 |
|
|
Як починається весна. «Весна світла» (за А.Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді.с.93-94 |
||
68 |
|
|
Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний струмок». Складання заклички до пташок.с.94-95 |
||
69 |
|
|
Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах. Складання продовження вірша.с.96-97. Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання. |
||
70 |
|
|
Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка.с.98-99 |
||
71 |
|
|
Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики». Формування вміння складати словесні описи. с.100-101 |
||
72 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 10. Оповідання про весну. |
||
73 |
|
|
Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко.с. 102-103 |
||
Мого дитинства сонячна країна. |
|||||
74 |
|
|
Дружба та братство — найбільше багатство. Є. Гуцало «Під веселкою». Формування вміння описувати. С.104-105 |
||
75 |
|
|
Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера».Формування вміння оцінювати вчинки героїв.с.106-107 |
||
76 |
|
|
Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк «Золоте серце».с.108-109 |
||
77 |
|
|
Найдорожчий скарб. Формування уміння стисло переказувати. 3. Мензатюк «Золоте серце».с.108-109 |
||
78 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 11. Оповідання про добрі і погані вчинки. |
||
79 |
|
|
Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах.с.110-111 |
||
80 |
|
|
Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах.с.111-112 |
||
81 |
|
|
Наполеглива праця — запорука успіху.«Пластиліновий песик» (за О. Коротюк). Переказ оповідання.с.113-114 |
||
82 |
|
|
Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос.с.115-116. Формування вміння оцінювати вчинки персонажів. |
||
83 |
|
|
Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинського)с.117-118. Переказ оповідання. |
||
84 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 12. Оповідання про дітей. |
||
85 |
|
|
Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (продовження).с.119-120. Формування вміння описувати вчинки героїв. |
||
86 |
|
|
Діагностувальна робота№1: робота з медіа текстом. |
||
Кожна пригода — до мудрості дорога. |
|||||
87 |
|
|
Корегувальна робота. Змагання — справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...».с.121-122.Формування вміння стисло переказувати |
||
88 |
|
|
Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок». Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) .с123-124. Формування вміння обирати незрозумілі слова. |
||
89 |
|
|
Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Придумування продовження твору.с.123-124. Корекція навчальних досягнень. |
||
90 |
|
|
Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах.Складання реклами. Придумування продовження твору.с.123-124. |
||
91 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 13. Оповідання про працю. Діагностувальна робота №2: аудіювання. |
||
Довкола стільки є краси! |
|||||
92 |
|
|
Корегувальна робота. Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку». Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках». С.129=130 |
||
93 |
|
|
За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання. Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л.Біленькою).с.131-132 |
||
94 |
|
|
За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання. Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л.Біленькою).с.131-133. (Продовження). Формування вміння працювати із запитаннями. |
||
95 |
|
|
Де вигадка в казці, а де — правда? М. Возіянов «Сонечко».с.134-135 |
||
96 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 14. Робота зі словниками та енциклопедіями. |
||
97 |
|
|
Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка». Формування вміння літературної вимови. с.135-136 |
||
98 |
|
|
Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка»с.135-137. (Продовження). Формування вміння співставляти зміст казки з прочитаним. |
||
99 |
|
|
Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії |
||
100 |
|
|
Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка мас таку назву? М. Леденцов «Голка-риба»с.138-139. Формування вміння знаходити співставлення. |
||
101 |
|
|
Робота з дитячою книжкою 15. Оповідання про незвичайні події. |
||
102 |
|
|
Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник». Діагностувальна робота №3: читання вголос.с.139 |
||
103 |
|
|
Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»с.140 |
||
104 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!» |
||
105 |
|
|
Резервний урок. |
||
106 |
|
|
Резервний урок. |
||
107 |
|
|
Резервний урок. |
||