Календарне планування з літературного читання 2 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з українського читання для 2 класу 2 семестр
Перегляд файлу

Літературне читання

4 год/тижд. ( 60 год)

Календарно-тематичне планування з літературного читання для 2 класу до підручника «Українська мова та читання» 2 клас (авторки М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко) за Типовою освітньою О. Я. Савченко

Дата

Скори-

гована

дата

Зміст навчального матеріалу

Кришталева зимонька у срібнім кожушку (продовження)

48

 

 

Чому новий рік починається на в грудні? Авторська каз­ка. 3. Мензатюк «Новий рік» (с. 68-69).с.68-69. Відповіді на запитання.

49

 

 

Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) (с. 70-72.Відповіді на питання.

50

 

 

Хто найстарший у родині вітрів? «Дивовижний снігопад» (за А. Рибалкою) с.70-71.Відповіді на запитання.

51

 

 

Поетичні картини зими. Рима. Л. Вознюк «Йшов мороз». А. Качан «Зустріч». Виразне читання. С.72-74

52

 

 

Що означає «економити»? Головна думка твору. М. Чумарна «Як зайчики зимували».с.74-75

53

 

 

Робота з дитячою книжкою 7. Оповідання про зиму.

54

 

 

Зимові розваги. П. Воронько «Гра у сніжки». Виразне читання.с.76-77

Моя родина — це наша славна Україна!

 

 

55

 

 

Батьки — найрідніші люди па землі. С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?»с.78-79

56

 

 

Діти — окраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне читання. Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком).с.80 - 81

57

 

 

Батьківщина — всім матерям мати. Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Перегляд відео і слухання музики . Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я с.81 - 82

58

 

 

Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість).с.83-85.

59

 

 

Робота з дитячою книжкою 8. Вірші та легенди про Україну.

60

 

 

Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена») с.86-87

61

 

 

Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком).с.87-88

62

 

 

Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А.Григоруком) (продовження).с. 88-90

63

 

 

Кожна мова пречудова. В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Формування вміння правильно читати оповідання. С. 90-91.

64

 

 

Кожна мова пречудова.(Продовження) В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах. С. 90-91.

65

 

 

Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту. С. 91-92

66

 

 

Робота з дитячою книжкою 9. Оповідання письменників нашого краю.

Зустрічаймо весноньку!

67

 

 

Як починається весна. «Весна світла» (за А.Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді.с.93-94

68

 

 

Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний струмок». Складання заклички до пташок.с.94-95

69

 

 

Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах. Складання продовження вірша.с.96-97. Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання.

70

 

 

Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка.с.98-99

71

 

 

Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики». Формування вміння складати словесні описи. с.100-101

72

 

 

Робота з дитячою книжкою 10. Оповідання про весну.

73

 

 

Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко.с. 102-103

Мого дитинства сонячна країна.

74

 

 

Дружба та братство — найбільше багатство. Є. Гуцало «Під веселкою». Формування вміння описувати. С.104-105

75

 

 

Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера».Формування вміння оцінювати вчинки героїв.с.106-107

76

 

 

Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк «Золоте серце».с.108-109

77

 

 

Найдорожчий скарб. Формування уміння стисло переказувати. 3. Мензатюк «Золоте серце».с.108-109

78

 

 

Робота з дитячою книжкою 11. Оповідання про добрі і погані вчинки.

79

 

 

Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах.с.110-111

80

 

 

Уміти дружити — велике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах.с.111-112

81

 

 

Наполеглива праця — запорука успіху.«Пластиліновий песик» (за О. Коротюк). Переказ оповідання.с.113-114

82

 

 

Наполегливість, рішучість і важка праця — основа успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос.с.115-116. Формування вміння оцінювати вчинки персонажів.

83

 

 

Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинського)с.117-118. Переказ оповідання.

84

 

 

Робота з дитячою книжкою 12. Оповідання про дітей.

85

 

 

Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (продовження).с.119-120. Формування вміння описувати вчинки героїв.

86

 

 

Діагностувальна робота№1: робота з медіа текстом.

Кожна пригода — до мудрості дорога.

87

 

 

Корегувальна робота. Змагання — справа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...».с.121-122.Формування вміння стисло переказувати

88

 

 

Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок». Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) .с123-124. Формування вміння обирати незрозумілі слова.

89

 

 

Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Придумування продовження твору.с.123-124. Корекція навчальних досягнень.

90

 

 

Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах.Складання реклами. Придумування продовження твору.с.123-124.

91

 

 

Робота з дитячою книжкою 13. Оповідання про працю. Діагностувальна робота №2: аудіювання.

Довкола стільки є краси!

92

 

 

Корегувальна робота. Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку». Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках». С.129=130

93

 

 

За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання. Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л.Біленькою).с.131-132

94

 

 

За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання. Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л.Біленькою).с.131-133. (Продовження). Формування вміння працювати із запитаннями.

95

 

 

Де вигадка в казці, а де — правда? М. Возіянов «Сонечко».с.134-135

96

 

 

Робота з дитячою книжкою 14. Робота зі словниками та енциклопедіями.

97

 

 

Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка». Формування вміння літературної вимови. с.135-136

98

 

 

Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка»с.135-137. (Продовження). Формування вміння співставляти зміст казки з прочитаним.

99

 

 

Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії

100

 

 

Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка мас таку назву? М. Леденцов «Голка-риба»с.138-139. Формування вміння знаходити співставлення.

101

 

 

Робота з дитячою книжкою 15. Оповідання про незвичайні події.

102

 

 

Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник». Діагностувальна робота №3: читання вголос.с.139

103

 

 

Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним»с.140

104

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!»

105

 

 

Резервний урок.

106

 

 

Резервний урок.

107

 

 

Резервний урок.

 

docx
Додано
26 червня 2023
Переглядів
1165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку