Українська мова
4 год/тижд.(80 год)
Календарно-тематичне планування
уроків української мови для 2 класу
до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу
(автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.)
№ |
Дата |
Дата скориг. |
Тема уроку |
|
Слова — назви чисел (числівники) |
||||
62 |
|
|
Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86-87, впр. 1—4). |
|
63 |
|
|
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6). |
|
64 |
|
|
Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8). |
|
65 |
|
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11). |
|
66 -67 |
|
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 9-14). |
|
68 |
|
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92-93, впр. 15-19). |
|
69 |
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 9. Навчаюсь складати розповідь за малюнком» Руда хитрунка». С.19-20 |
|
70- 71 |
|
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24). |
|
72- 73 |
|
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27). |
|
74 |
|
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29). |
|
75 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». |
|
76 |
|
|
Діагностувальна робота№1:списування. |
|
Службові слова. |
||||
77 |
|
|
Корегувальна робота. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98, впр. 1-2). |
|
78 |
|
|
Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4). |
|
79 |
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення 10. Використовую службові слова. «Цікаві слова»с.21-22 |
|
80 |
|
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7). |
|
81- 82 |
|
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11). |
|
83 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова» Діагностувальна робота№2: діалог (усно). |
|
Речення. |
||||
84 |
|
|
Корегувальна робота. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-104, впр. 1-4). |
|
85 |
|
|
Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 104-105, впр. 1-4). |
|
86 |
|
|
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5). |
|
87 |
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення 11. Навчаюсь складати розповідь на основі спостережень. «У бібліотеці» |
|
88- 89 |
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8). |
|
90 |
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12). |
|
91 |
|
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16). |
|
92- 93 |
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19). |
|
94- 95 |
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21). |
|
96 |
|
|
Розвиток зв 'язного мовлення 12. Відвідаємо театр. «Мій мобільний»с.25-26 |
|
97 |
|
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24) |
|
98 |
|
|
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26). |
|
99 |
|
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118-119, вир. 27-29). |
|
100 |
|
|
Діагностувальна робота №3:робота з мовними одиницями. |
|
101 |
|
|
Корегувальна робота. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». |
|
Текст. |
||||
102 |
|
|
Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4). |
|
103 |
|
|
Розвиток зв 'язного мовлення 13. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду. «Як ми ліпили сніговика» с.27-28 |
|
104- 105 |
|
|
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3). |
|
106 |
|
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5). |
|
107 |
|
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7). |
|
108- 109 |
|
|
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4). |
|
110 |
|
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6). |
|
111 |
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення 14. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком. «Бережіть книжки»с.29-30 |
|
112- 113 |
|
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8). |
|
114 |
|
|
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10). |
|
115- 116 |
|
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-16). |
|
117- 118 |
|
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 134-135, впр. 11-16). |
|
119 |
|
|
Діагностувальна робота №4:диктант. |
|
120 |
|
|
Корегувальна робота. Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18). |
|
121 |
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення 15. Навчаюсь складати загадки. «світ навколо тебе» с.31-32 |
|
122 |
|
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20). |
|
123 |
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). |
|
124 |
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23). |
|
125 |
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24). |
|
126 |
|
|
Діагностувальна робота №5:робота з мовними одиницями. |
|
127 |
|
|
Корегувальна робота. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26). |
|
128 |
|
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27). |
|
129 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст». |
|
130 |
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення 16.Вітальні слова. «Як ми вітаємося»с.33-34 |
|
131 |
|
|
Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1—2). |
|
132 |
|
|
Діагностувальна робота №6:усний твір. |
|
133 |
|
|
Корегувальна робота. Резервний урок. |
|
134 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
135 |
|
|
Резервний урок. |
|
136 |
|
|
Резервний урок. |
|
137 |
|
|
Резервний урок. |
|
138 |
|
|
Розвиток зв'язного мовлення 17.Складання опису. «Королева луків» с.36-37 |
|
139 |
|
|
Резервний урок. |
|
140 |
|
|
Резервний урок. |
|
141 |
|
|
Резервний урок. |
|