Календарне планування з української мови 2 клас 2 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з української мови у 2 класі на 2 семестр.
Перегляд файлу

Українська мова

4 год/тижд.(80 год)

Календарно-тематичне планування

уроків української мови для 2 класу

до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу

(автори Вашуленко М. С., Дубовик С. Г.)

 

Дата

Дата

скориг.

Тема уроку

Слова — назви чисел (числівники)

 62

 

 

Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчаль­ний діалог (с. 86-87, впр. 1—4).

63

 

 

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6).

64

 

 

Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числі­вниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8).

65

 

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11).

66

-67

 

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 9-14).

68

 

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання зага­док (с. 92-93, впр. 15-19).

69

 

 

Розвиток зв’язного мовлення 9. Навчаюсь складати розповідь за малюнком» Руда хитрунка». С.19-20

70-

71

 

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і чис­лівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24).

72-

73

 

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27).

74

 

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29).

75

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)».

76

 

 

Діагностувальна робота№1:списування.

Службові слова.

77

 

 

Корегувальна робота. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98, впр. 1-2).

78

 

 

Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4).

79

 

 

Розвиток зв ’язного мовлення 10. Використовую службові слова. «Цікаві слова»с.21-22

80

 

 

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7).

81-

82

 

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, чис­лівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11).

83

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова» Діагностувальна робота№2: діалог (усно).

Речення.

84

 

 

Корегувальна робота. Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-104, впр. 1-4).

85

 

 

Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 104-105, впр. 1-4).

86

 

 

Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правиль­но відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5).

87

 

 

Розвиток зв ’язного мовлення 11. Навчаюсь складати розповідь на основі спостережень. «У бібліотеці»

88-

89

 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8).

90

 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукаль­них речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12).

91

 

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні ре­чення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16).

92-

93

 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (роз­повідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19).

94-

95

 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спо­нукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21).

96

 

 

Розвиток зв 'язного мовлення 12. Відвідаємо театр. «Мій мобільний»с.25-26

97

 

 

Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24)

98

 

 

Навчаюся поширювати речення словами за поданими пи­таннями (с. 117, впр. 25-26).

99

 

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в осо­бах (с. 118-119, вир. 27-29).

100

 

 

Діагностувальна робота №3:робота з мовними одиницями.

101

 

 

Корегувальна робота. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення».

Текст.

102

 

 

Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4).

103

 

 

Розвиток зв 'язного мовлення 13. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду. «Як ми ліпили сніговика» с.27-28

104-

105

 

 

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навча­льне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3).

106

 

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від­новлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5).

107

 

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від­новлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7).

108-

109

 

 

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Скла­дання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4).

110

 

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6).

111

 

 

Розвиток зв ’язного мовлення 14. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком. «Бережіть книжки»с.29-30

112-

113

 

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, корис­туючись текстом (с. 131, впр. 7-8).

114

 

 

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з дефор­мованим текстом (с. 132, впр. 9-10).

115-

116

 

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-16).

117-

118

 

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 134-135, впр. 11-16).

119

 

 

Діагностувальна робота №4:диктант.

120

 

 

Корегувальна робота. Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18).

121

 

 

Розвиток зв ’язного мовлення 15. Навчаюсь складати загадки. «світ навколо тебе» с.31-32

122

 

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20).

123

 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. На­писання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22).

124

 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. На­писання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23).

125

 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навча­льний діалог (с. 139, впр. 24).

126

 

 

Діагностувальна робота №5:робота з мовними одиницями.

127

 

 

Корегувальна робота. Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26).

128

 

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).

129

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст».

130

 

 

Розвиток зв ’язного мовлення 16.Вітальні слова. «Як ми вітаємося»с.33-34

131

 

 

Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1—2).

132

 

 

Діагностувальна робота №6:усний твір.

133

 

 

Корегувальна робота. Резервний урок.

134

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

135

 

 

Резервний урок.

136

 

 

Резервний урок.

137

 

 

Резервний урок.

138

 

 

Розвиток зв'язного мовлення 17.Складання опису. «Королева луків» с.36-37

139

 

 

Резервний урок.

140

 

 

Резервний урок.

141

 

 

Резервний урок.

 

 

 

 

docx
Додано
26 червня 2023
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку