Індивідуальна навчальна програма
2022/2023 навчальний рік
Навчальний предмет: Українська мова (2 години на тиждень).
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання
|
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Реагує на усне мовлення вчителя. Повторює за вчителем жести та рухи. Слідкує за поставою під час письма, знаходить в зошиті напрямки вниз, вгору , посередині. Зображує прямі лінії в рядку, орієнтується в сітці зошита.
|
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Жовтень |
Добирає слова за темою. Пише за допомогою вчителя. Розпізнає малу та велику букву |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Листопад |
Пише слова та букви за допомогою вчителя. Складає речення за малюнками. Працює з розрізною азбукою. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Грудень |
Пише вивчені елементи та поєднує їх під керівництвом вчителя. |
Зразки робіт
Бесіда з дитиною |
|
Січень |
Вдосконалює вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розрізняє друковане і рукописне письмо. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Лютий |
Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення. Має уявлення про букви, позначає мовні звуки буквами на письмі.
|
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Березень |
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту за допомогою вчителя. Будує речення за поданим початком і малюнком.
|
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Квітень |
Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення. Списує друковані речення за допомогою вчителя. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Травень |
Використовує, відповідно до ситуації спілкування, несловесні засоби (жести, міміка тощо). Сприймає прості медіапродукти.
|
Спостереження
Зразки робіт Бесіда з дитиною
|
|
Умовні позначення:
О — учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП — спостерігається суттєвий прогрес;
НП — спостерігається незначний прогрес;
ПН — прогресу в досягненні конкретної мети немає.
Методи оцінювання:
Бесіда з дитиною
Зразки робіт
Спостереження
Індивідуальна навчальна програма
2022/2023 навчальний рік
Навчальний предмет: Літературне читання (3 години на тиждень).
Довгострокова мета:
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання |
Дата і прогрес |
|
Вересень |
Сприймає та доречно реагує на усну інформацію , показує улюблені казки та їх головні герої. Розрізняє слова – назви предметів, самостійно добирає слова, які відповідають на питання хто? що?
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Жовтень |
Розуміє , що звуки вимовляємо і чуємо. Розрізняє звуки природи і звуки мовлення, вміє слухати аудіотекст. За допомогою паличок, олівців, ручок може викласти букву.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Листопад |
Розрізняє велику та малу друковану та прописну букву. Показує самостійно назви предметів на вивчену букву.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Грудень |
Складає речення за допомогою картинок. Добре орієнтується у мнемотаблицях. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Січень |
Частково дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання. Розрізняє велику та малу друковану букву.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Лютий |
Працює з мнемотаблицями, картками. Показує всі предмети на малюнку. |
Спостереження
Зразки робіт
|
|
Березень |
Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інформації. Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого).
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Квітень |
Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі. Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого) |
Спостереження
Зразки робіт |
|
Травень |
Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого). Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі.
|
Спостереження
Зразки робіт |
|
Умовні позначення:
О — учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП — спостерігається суттєвий прогрес;
НП — спостерігається незначний прогрес;
ПН — прогресу в досягненні конкретної мети немає.
Методи оцінювання:
Бесіда з дитиною
Зразки робіт
Спостереження