Індивідуальна навчальна програма з української мови та літературного читання

Про матеріал
Індивідуальна навчальна програма з української мови та літературного читання дитини з особливими освітніми потребами 2 клас 2022-2023 навчальний рік. (модифікована) Педагогічний патронаж
Перегляд файлу

Індивідуальна навчальна програма

2022/2023 навчальний рік

Навчальний предмет: Українська мова (2 години на тиждень).

Довгострокова мета: 

  • формування вербальних та невербальних засобів комунікації;
  • розвиток вміння висловлювати свої прохання вербально, або жестами;
  • розвиток словникового запасу слів;
  • формування усвідомленого розуміння запитань, порад, вказівок учителя.
  • удосконалення рухових дій , збагачення словникового запасу.

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

 

Дата і прогрес

Вересень  

Реагує на усне мовлення вчителя. Повторює за вчителем жести та рухи. Слідкує за поставою під час письма, знаходить в зошиті  напрямки вниз, вгору , посередині. Зображує прямі лінії в рядку,  орієнтується в сітці зошита.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Жовтень

Добирає слова за темою. Пише за допомогою вчителя. Розпізнає малу та велику букву

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Листопад

Пише слова та букви за допомогою вчителя. Складає речення за малюнками. Працює з розрізною азбукою.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Грудень

Пише  вивчені елементи та поєднує їх під керівництвом вчителя.

Зразки робіт

 

Бесіда з дитиною

 

Січень

Вдосконалює вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розрізняє друковане і рукописне письмо.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Лютий

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення. Має уявлення про букви, позначає мовні звуки буквами на письмі.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Березень

Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту за допомогою вчителя. Будує речення за поданим початком і малюнком.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Квітень

Слухає й розуміє коротке монологічне висловлення. Списує друковані речення за допомогою вчителя.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Травень

Використовує,  відповідно до ситуації спілкування, несловесні засоби (жести, міміка тощо). Сприймає прості медіапродукти.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

Бесіда з дитиною

 

 

 

Умовні позначення:

О — учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;

СП — спостерігається суттєвий прогрес;

НП — спостерігається незначний прогрес;

ПН — прогресу в досягненні конкретної мети немає.

 

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

 

 

 

 

 

Індивідуальна навчальна програма

2022/2023 навчальний рік

 

Навчальний предмет: Літературне читання (3 години на тиждень).

Довгострокова мета:

  • формування навичок читання та слухання;
  • ознайомлення з дитячою літературою різної тематики і жанрів;
  • формування  соціальних, морально-етичних, естетичних цінностей через зміст і художні образи літературних творів;
  • формування вміння працювати з різними типами і видами дитячих книжок;
  •  створення позитивної мотивації до навчання

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання

Дата і прогрес

Вересень  

Сприймає  та доречно реагує на усну інформацію , показує  улюблені казки та їх головні герої. Розрізняє слова – назви предметів, самостійно добирає слова, які відповідають на питання хто? що?

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Жовтень

Розуміє , що звуки вимовляємо і чуємо. Розрізняє звуки природи і звуки мовлення, вміє слухати аудіотекст. За допомогою паличок, олівців, ручок може викласти букву.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Листопад

Розрізняє велику та малу друковану та прописну букву. Показує самостійно назви предметів на вивчену букву.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Грудень

Складає речення за допомогою картинок. Добре орієнтується у мнемотаблицях.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

 

Січень

Частково дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання. Розрізняє велику та малу друковану букву.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Лютий

Працює з мнемотаблицями, картками. Показує всі предмети на малюнку.

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Березень

Виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інформації. Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого).

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Квітень

 Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі. Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого)

Спостереження

 

Зразки робіт

 

Травень

Дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого).  Знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі.

 

Спостереження

 

Зразки робіт

 

 

Умовні позначення:

О — учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;

СП — спостерігається суттєвий прогрес;

НП — спостерігається незначний прогрес;

ПН — прогресу в досягненні конкретної мети немає.

 

 

Методи оцінювання:

Бесіда з дитиною

Зразки робіт

Спостереження

 

 

Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я Детские прописи от А до Я

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
27 червня 2023
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку