Літературне читання
(О.Савченко)
за підручником Н.Богданець-Білоскаленко
Номер уроку
|
|
Дата |
Примітка |
||||
|
ІІ семестр |
|
|
||||
|
Н.Забіла «Вередливі жабки» Оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
Н.Забіла «Вередливі жабки» Самостійно визначає жанрові ознаки казок про тварин, віршів, оповідань; [3 МОВ 2.1] визначає жанрові ознаки героїко-фантастичних казок, байок, п’єс із допомогою вчителя; [3 МОВ 2.1] |
|
|
||||
|
За Ю.Ярмишем «Музична історія» Самостійно визначає головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; [3 МОВ 2.3] самостійно ставить запитання до тексту; [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
За Ю.Ярмишем «Музична історія» ( продовження) Розуміє авторську позицію: як автор ставиться до зображуваних подій і вчинків персонажів (з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
І.Франко «Три міхи хитрощів» Поділяє текст на смислові частини, встановлює між ними зв’язки, виокремлює новий науково-пізнавальний матеріал (з допомогою вчителя); самостійно складає словесний, малюнковий план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою науково-художніх текстів; передає зміст тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6 |
|
|
||||
|
І.Франко «Три міхи хитрощів» Висловлює особисте ставлення до прочитаного. [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок. І.Франко «Три міхи хитрощів» Придумує текст за аналогією до прочитаного; творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] |
|
|
||||
|
Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. Пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту. [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1] |
|
|
||||
|
За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] |
|
|
||||
|
За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» Узагальнення з розділу оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
В.Діденко «Зимонька-зима» сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1] уточнює інформацію |
|
|
||||
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима» творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] |
|
|
||||
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) користується планом і малюнками для переказу прочитаного; установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) користується планом і малюнками для переказу прочитаного; установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. Практично розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів, називає основні теми дитячого читання; [3 МОВ 2.5], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Н.Карпенко «Грудень», Т.Масенко «Грудень» «Спасибі лісникові» за Г.Демченко визначає тему сприйнятого на слух твору [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
О.Копиленко «Їдальня для птахів» самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
О.Копиленко «Їдальня для птахів» самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Ребуси.О.Олесь «Снігурі» (напам’ять) Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]; вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…» оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…» оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
За О.Зубер «Смачний носик» Р.Завадович «Миколаїв подарунок» Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. самостійно розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
За Ю.Ран Легенда «Святий Миколай» Самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань, називає основні жанрові ознаки п’єси; [3 МОВ 2.1] |
|
|
||||
|
І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза» Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]; визначає тему сприйнятого на слух твору [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
І.Андрусяк «Зайчикове різдво» оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
За В.Струтинським «Чому ріпить сніжок» виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного; |
|
|
||||
|
Н.Кир’ян «Зимові слова»,Т.Строкач «Рік добігає до кінця» правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
Н.Карпенко «Зимові прикмети у віршах»,В.Моруга «Нічка новорічка». Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]
Узагальнення знань з теми |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. пояснює, які дитячі книжки найбільше подобається читати; формулює свій читацький запит у бібліотеці; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
77 Робота з дитячою книгою. творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] 09.02 |
|
|
||||
|
Діагностична робота |
|
|
||||
|
|||||||
|
Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша» називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша» сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1] уточнює інформацію |
|
|
||||
|
За Дж.Родарі «Шоколадна дорога», Називає основні теми прочитаного; прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
О.Чаклун «Малюк» (уривок з повісті) самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі» Самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань, називає основні жанрові ознаки п’єси; [3 МОВ 2.1]; називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі» самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану книжку; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя). [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.3] |
|
|
||||
|
Діагностична робота.Аудіювання. Узагальнення з теми |
|
|
||||
|
|||||||
|
За О.Караванською « Вишиванка» сприймає і розуміє усне висловлення [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1]уточнює інформацію; практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх особливості та мету опрацювання, перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього чи науково-художнього; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] визначає у творах елементи розповіді, описи; [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
За Т.Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» ( фрагмент) Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1]; називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом» виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]; визначає тему сприйнятого на слух твору [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»(продовження). Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1] |
|
|
||||
|
Узагальнення знань з теми Робота з дитячою книгою. Знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; [3 МОВ 2.5] знаходить в них потрібну інформацію. [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту. [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
|||||||
|
За О.Буценем «Як приходить весна», А.Царук «Аромат весни» Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]; самостійно визначає послідовність подій у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Л.Українка «Стояла я і слухала весну», «Давня весна» ( вивчити напам’ять) Називає основні теми прочитаного; прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5]; розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; [3 МОВ 1.3]; вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Акровірш і байка. Л.Глібов «Ластівка і шуліка» ( вивчити напам’ять) Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1]; вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
Т.Шевченко «Село»(вивчити напам’ять ),З.Мензатюк «Квіти з Петриківки» (Ознайомлення) Називає основні теми прочитаного; прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5]; розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; [3 МОВ 1.3]; вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок; виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4] |
|
|
||||
|
З.Мензатюк «Квіти з Петриківки». виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
Узагальнення знань з теми |
|
|
||||
|
Діагностична робота |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. знає і пояснює значення поняття медіа; [3 МОВ 2.2] розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; [3 МОВ 2.2] аналізує медіатексти за крите-ріями-факти і судження про них; [3 МОВ 2.2] формулює висновки за прочитаним, побаченим; [3 МОВ 2.2] знає правила безпечної поведінки в Інтернеті; |
|
|
||||
|
|||||||
|
І.Андрусяк «Хмари»,Д.Білоус «Кожну літеру ціни» |
|
|
||||
|
За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] |
|
|
||||
|
За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6] користується планом і малюнками для переказу прочитаного; установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2] |
|
|
||||
|
За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті) Називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3] |
|
|
||||
|
В.Верховень «За що ми любимо літо» самостійно визначає послідовність подій у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4]
|
|
|
||||
|
Завдання для читання влітку самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
Повторення вивченого матеріалу користується під час вибору книжок, різними інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки (самостійно та з допомогою дорослого); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
Робота з дитячою книгою. Знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; [3 МОВ 2.5] знаходить в них потрібну інформацію. [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
Складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя). [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.3] |
|
|
||||
|
Діагностична робота |
|
|
||||
|
Узагальнення знань з теми Придумує словесну картину за прочитаним твором; [3 МОВ 2.7] |
|
|
||||
|
Завдання для читання влітку самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; [3 МОВ 2.5] користується під час вибору книжок, різними інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки (самостійно та з допомогою дорослого); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5] |
|
|
||||
|
Повторення вивченого матеріалу Літературна вікторина. Творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] |
|
|
||||
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
||||