Календарне планування з літературного читання

Про матеріал
Літературне читання, 2 клас, Н.Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко (видавництво "Грамота").
Перегляд файлу

  Літературне читання

(О.Савченко)

за підручником Н.Богданець-Білоскаленко

Номер уроку

                   

 

 

Дата

Примітка

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

Н.Забіла «Вередливі жабки»

Оволодіває продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]

 

 

 

Н.Забіла «Вередливі жабки»

Самостійно визначає жанрові ознаки казок про тварин, віршів, оповідань; [3 МОВ 2.1]

визначає жанрові ознаки героїко-фантастичних казок, байок, п’єс із допомогою вчителя; [3 МОВ 2.1]

 

 

 

За Ю.Ярмишем «Музична історія»

Самостійно визначає головних персонажів; пояснює, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; [3 МОВ 2.3]

самостійно ставить запитання до тексту; [3 МОВ 2.4]

 

 

 

За Ю.Ярмишем «Музична історія»

 ( продовження)

Розуміє авторську позицію: як автор ставиться до зображуваних подій і вчинків персонажів (з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

І.Франко «Три міхи хитрощів»

Поділяє текст на смислові частини, встановлює між ними зв’язки, виокремлює новий науково-пізнавальний матеріал (з допомогою вчителя);

самостійно складає словесний, малюнковий план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою науково-художніх текстів;

передає зміст тексту; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6

 

 

 

І.Франко «Три міхи хитрощів»

Висловлює особисте ставлення до прочитаного. [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок. І.Франко «Три міхи хитрощів»

Придумує текст за аналогією до прочитаного;

творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2]

 

 

 

Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

Пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту. [3 МОВ 2.4]

 

 

 

За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом»

Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1]

 

 

 

За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом»

творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2]

 

 

 

За О.Романчуком «Соловейко з одним крилом» Узагальнення з розділу

оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]

 

 

 

В.Діденко «Зимонька-зима»

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1]

уточнює інформацію

 

 

 

За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»

творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2]

 

 

 

За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи)

користується планом і малюнками для переказу прочитаного;

установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2]

 

 

 

За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи)

користується планом і малюнками для переказу прочитаного;

установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2]

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

Практично розрізняє дитячі книжки з текстами різних видів, називає основні теми дитячого читання; [3 МОВ 2.5], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Н.Карпенко «Грудень», Т.Масенко «Грудень» «Спасибі лісникові» за Г.Демченко

визначає тему сприйнятого на слух твору

[3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

О.Копиленко «Їдальня для птахів»

самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

О.Копиленко «Їдальня для птахів»

самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Ребуси.О.Олесь «Снігурі» (напам’ять)

Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2];

вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок;

виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…»

оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]

 

 

 

За В.Скуратівським «Сію, сію, посіваю…»

оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]

 

 

 

За О.Зубер «Смачний носик» Р.Завадович «Миколаїв подарунок»

Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

самостійно розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5]

 

 

 

За Ю.Ран Легенда «Святий Миколай»

Самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань, називає основні жанрові ознаки п’єси; [3 МОВ 2.1]

 

 

 

І. Жиленко « У гостях у Діда Мороза»

Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2];

визначає тему сприйнятого на слух твору

[3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

І.Андрусяк «Зайчикове різдво»

оволодіває та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять (для художніх текстів); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]

 

 

 

За В.Струтинським «Чому ріпить сніжок»

виразно виражає себе у групових і колективних інсценізаціях прочитаного;

 

 

 

Н.Кир’ян «Зимові слова»,Т.Строкач «Рік добігає до кінця»

правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]

 

 

 

Н.Карпенко «Зимові прикмети у віршах»,В.Моруга «Нічка новорічка».

Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2]

 

Узагальнення знань з теми

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

пояснює, які дитячі книжки найбільше подобається читати; формулює свій читацький запит у бібліотеці; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5]

 

 

 

77 Робота з дитячою книгою.

творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2] 09.02 

 

 

 

Діагностична робота

 

 

 

 

Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша»

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

Читання з передбаченням Г.Вдовиченко «Мишкова домашня миша»

сприймає і розуміє усне висловлення, художній чи науково-художній текст; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1]

уточнює інформацію

 

 

 

За Дж.Родарі «Шоколадна дорога»,

Називає основні теми прочитаного;

прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5]

 

 

 

О.Чаклун «Малюк» (уривок з повісті)

самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі»

Самостійно визначає жанрові ознаки казок, віршів, оповідань,

називає основні жанрові ознаки п’єси; [3 МОВ 2.1];

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

Читання з передбаченням В.Рутківський «Гості на мітлі»

самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану книжку; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]

складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя). [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.3]

 

 

 

Діагностична робота.Аудіювання. Узагальнення з теми

 

 

 

 

За О.Караванською « Вишиванка»

сприймає і розуміє усне висловлення [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.1]уточнює інформацію;

практично розрізнює художні, науково-художні тексти, визначає їх особливості та мету опрацювання, перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього чи науково-художнього; [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5]

визначає у творах елементи розповіді, описи; [3 МОВ 2.2]

 

 

 

За Т.Стус «Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні» ( фрагмент)

Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1];

називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2];

визначає тему сприйнятого на слух твору

[3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

За Н.Гербіш «Мандрівка з чарівним атласом»(продовження).

Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1]

 

 

 

Узагальнення знань з теми Робота з дитячою книгою.

Знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; [3 МОВ 2.5]

знаходить в них потрібну інформацію. [3 МОВ 2.5]

 

 

 

Діагностична робота. Робота з літературним твором

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

пояснює роль ілюстрації як джерела розуміння тексту. [3 МОВ 2.4]

 

 

 

 

За О.Буценем «Як приходить весна», А.Царук «Аромат весни»

Правильно називає та практично розрізнює фольклорні і авторські твори; [3 МОВ 2.2];

самостійно визначає послідовність подій у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Л.Українка «Стояла я і слухала весну», «Давня весна» ( вивчити напам’ять)

Називає основні теми прочитаного;

прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5];

розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; [3 МОВ 1.3];

вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок;

виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Акровірш і байка. Л.Глібов «Ластівка і шуліка» ( вивчити напам’ять)

Співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); [3 МОВ 2.1];

вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок;

виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

Т.Шевченко «Село»(вивчити напам’ять ),З.Мензатюк «Квіти з Петриківки» (Ознайомлення)

Називає основні теми прочитаного;

прізвища, імена відомих українських письменників, твори яких вивчалися на уроках літературного читання; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.5];

розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; [3 МОВ 1.3];

вміє розповісти сюжети кількох казок (фольклорних і авторських); знає напам’ять 5-6 віршів, кілька прислів’їв, скоромовок;

виявляє ставлення до прослуханого і прочитаного; [3 МОВ 2.3], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

З.Мензатюк «Квіти з Петриківки».

виділяє у тексті і пояснює значення незнайомих слів, висловів, термінів (самостійно та з допомогою вчителя); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.2]

 

 

 

Узагальнення знань з теми

 

 

 

Діагностична робота

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

знає і пояснює значення поняття медіа; [3 МОВ 2.2]

розрізняє види медіа за джерелами і способами одержання інформації; [3 МОВ 2.2]

аналізує медіатексти за крите-ріями-факти і судження про них; [3 МОВ 2.2]

формулює висновки за прочитаним, побаченим; [3 МОВ 2.2]

знає правила безпечної поведінки в Інтернеті;

 

 

 

 

І.Андрусяк «Хмари»,Д.Білоус «Кожну літеру ціни»

 

 

 

За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті)

творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2]

 

 

 

За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті)

самостійно складає план до невеликих за обсягом і нескладних за будовою художніх текстів; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.6]

користується планом і малюнками для переказу прочитаного;

установлює (із допомогою вчителя і самостійно) причиново-наслідкові зв’язки; [3 МОВ 2.2]

 

 

 

За С.Куцаном «Зюзя»( уривки з повісті)

Називає персонажів, місце і час дії, послідовність подій у прослуханому тексті; [3 МОВ 1.1], [3 МОВ 1.3]

 

 

 

В.Верховень «За що ми любимо літо»

самостійно визначає послідовність подій у творі; [3 МОВ 2.2], [3 МОВ 2.4]

 

 

 

 

Завдання для читання влітку

самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; [3 МОВ 2.5]

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

користується під час вибору книжок, різними інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки (самостійно та з допомогою дорослого); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5]

 

 

 

Робота з дитячою книгою.

Знає і називає найважливіші інформаційні ресурси; [3 МОВ 2.5]

знаходить в них потрібну інформацію. [3 МОВ 2.5]

 

 

 

Складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя). [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.3]

 

 

 

Діагностична робота

 

 

 

Узагальнення знань з теми

Придумує словесну картину за прочитаним твором; [3 МОВ 2.7]

 

 

 

Завдання для читання влітку

самостійно здійснює вибір дитячих книжок відповідно до власних читацьких інтересі; [3 МОВ 2.5]

користується під час вибору книжок, різними інформаційними ресурсами дитячої бібліотеки (самостійно та з допомогою дорослого); [3 МОВ 2.1], [3 МОВ 2.5]

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

Літературна вікторина.

Творчо переказує прочитане. [3 МОВ 3.1], [3 МОВ 3.4], [3 МОВ 3.2]

 

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
2833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку