Календарне планування з літературного читання (ІІ семестр) за підручником В.Науменко. Додані твори з Хрестоматії сучасної української дитячої літератури
Літературне читання
За підручником В. О. Науменко
119 годин
І семестр – 3 години на тиждень
ІІ семестр – 4 години на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
||
З літературної скарбниці Поетична майстерня |
|||||
|
Іван Малкович «Золотий павучок» (с.95; Хрестоматія) |
14.01. |
|
||
|
Оксана Кротюк «Різдвяні гостинці» (с.11; Хрестоматія) (напам’ять) |
15.01. |
|
||
|
Поетична майстерня. Анатолій Костецький «Дивна звичка» (с. 48) |
17.01. |
|
||
|
В. Скомаровський «Іграшки», В. Терен «Осінь», І. Січовик «Неслухняний язичок», М. Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад…», Т. Коломієць « Бусел» (с. 50-51) |
18.01. |
|
||
|
П. Воронько «Чапля зшила черевички…», О.Сенатович «Веселий сміх» (с. 52-53) |
21.01. |
|
||
|
Поетична збірка 2. О.Олесь «В небі жайво-ронки в΄ються…», « Ліс восени». (с.60-62) |
22.01. |
|
||
|
О. Олесь «Біга зайчик - скакунець». Дива в природі. І. Сенченко «Зустріч із зайцем» (с.63-64) |
24.01. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Віконце в природу. Поетичні картини про пори року» |
25.01. |
|
||
|
Емоційність, поетичні картини зими. К.Перелісна «Змерз», «Віхола» (с. 65-67) |
28.01. |
|
||
|
Поетична збірка 3. Зачарувала все зима. М. Вороний «Сніжинки» (с.68-69) |
29.01. |
|
||
|
Свято зими. Любов Забашта «Біле свято зими», «Берізонька» (с. 70-71) |
31.01. |
|
||
|
Поетична збірка 4. Незвичайні вчинки. П.Воронько «Казка про рукавичку», «Причина», «Картина» (с. 72-74) |
01.02. |
|
||
|
Художній образ. П.Воронько «В лісі є зелена хата», «Суничка сестричка» (с.75-76) |
04.02. |
|
||
|
Природа відкриває свої таємниці. В. Лучук «Білий вірш», «Дикий мак». З. Мензатюк «Мак» (с.77-80) |
05.02. |
|
||
|
Лісові дива. Ліна Костенко «Білочка восени», «Соловейко застудився» (с.81,84) |
07.02. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Зимова казка» |
08.02. |
|
||
|
І знов засипле все зима. Ліна Костенко «Баба віхола», «Пряля» (с.82-83) |
11.02. |
|
||
|
Дивовижний світ природи. В.Скомаровський «Клени», «Щиглик», «Козубок-Колобок» (с.85-86) |
12.02. |
|
||
|
Як побачити дива? Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», «Роса» (с.88-90) |
14.02. |
|
||
|
Анатолій Костецький «Починається весна», «Рибалка-дивак», «Не хочу» (с.91-93) |
15.02. |
|
||
|
Поетичні картини природи. А. Камінчук «Баба Віхола», «Котики вербові», «Береза розвивається», «Ремез» (с.94-96) |
18.02. |
|
||
|
Катерина Міхаліцина «Хто росте у парку (с.149; Хрестоматія) |
19.02. |
|
||
|
Тетяна Мельник «Пінгвіни», пальчикові ігри-вірші (с.73-75; Хрестоматія) |
21.02. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Країна дитячих газет та журналів» |
22.02. |
|
||
|
Галина Малик «Королівство Ану» (с.83;Хрестоматія) |
25.02. |
|
||
|
Мар’яна Савка «Україна», «Чорний пан», «Я і Лис», «Чотири міхи для Бобрихи», «Бабуїни» (с.89; Хрестоматія) |
26.02. |
|
||
|
Контрольна робота: аудіювання |
28.02. |
|
||
|
Тарас Шевченко – гордість і слава України. Пейзаж у художньому творі. Тарас Шевченко «Зоре моя вечірняя…» (с.55-56) |
01.03. |
|
||
|
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. «Сонце заходить, гори чорніють…» (с.56) |
04.03. |
|
||
|
Поетичні перлини. Тарас Шевченко «Тече вода з-під явора…» ( с.56) |
05.03. |
|
||
|
Тарас Шевченко «Тихесенько вітер віє…», «Он гай зелений похиливсь…» (с.57) Вірш Т.Шевченка напам’ять (на вибір) |
07.03. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Тарасове слово» |
11.03. |
|
||
|
Леся Українка «З гір на долину…», «Барвіночку мій хрещатий» (с.58-59) |
12.03. |
|
||
|
Кожна квітка красива і неповторна. Тамара Коломієць «Нагідка» (с.97) |
14.03. |
|
||
|
Рушники ви мої, рушники. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне» (с.98-99) |
15.03. |
|
||
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Ігор Калинець «Про що розповіли нагідки» (с.100-101) |
18.03. |
|
||
|
Гумористичний вірш. Ігор Січовик «Віддячила», «Хитра киця» (с. 101-105) |
19.03. |
|
||
|
Контрольна робота: аудіювання |
21.03. |
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. У кожного свій талант. Іван Світличний «Півень –горло-пан», «Слухала лисичка солов΄я» (с.106-107) |
22.03. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Торба сміху» |
01.04. |
|
||
|
Сергій Пантюк «Пан Перевертас» (с. 101; Хрестоматія) |
02.04. |
|
||
|
Підсумковий урок за розділом «З літературної скарбниці»
|
04.04. |
|
||
Оповідання Скринька цікавих та повчальних історій |
|||||
|
Олександр Копиленко «Хоробре кошеня» (с.109-111) |
05.04. |
|
||
|
Птахи- наші друзі. Юрій Старостенко «Смілива козулька» (с. 111-112) |
08.04. |
|
||
|
Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Тико і Волохан» (с. 113-114) |
09.04. |
|
||
|
Друзі пізнаються в біді. Микола Трублаїні «Хвиля-напасниця» (с. 115-116) |
11.04 |
|
||
|
Урок позакласного читання «Цікавий світ навколо тебе. Оповідання» |
12.04. |
|
||
|
Побачити прекрасне. Основна думка твору. Василь Сухомлинський «Які вони бідні», (с.117-118) |
15.04. |
|
||
|
Дорожчого за Вітчизну немає нічого. В.Сухомлинський «Верба-мов дівчина золотокоса» (с.118-119) |
16.04. |
|
||
|
Характер персонажа. Віра Артамонова «Ясенок» (с.120-121) |
18.04. |
|
||
|
Портрет у художньому творі. Володи-мир Сенцовський «Бабусин онучок» (с.121-124) |
19.04. |
|
||
|
До уміння потрібне терпіня. Андрій М΄ястківський «Мудра голка» (с.124-126) |
22.04. |
|
||
|
Людина і природа єдині. Василь Стру-тинський «Як дихає верба» (с126-127) |
23.04. |
|
||
|
Контрольна робота: робота з літературним твором |
25.04. |
|
||
|
Лариса Ніцой «Страшне страховисько» (с.129; Хрестоматія) |
26.04. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Людина починається з добра»
|
30.04. |
|
||
Скринька сміху
|
|||||
|
Анатолій Григорук «З курми лягай, з півнями вставай» (с.128-130) |
02.05. |
|
||
|
Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос» (с. 130-133) |
03.05. |
|
||
|
В. Нестайко «Як ми літали в космос» (с.133-135). Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти»(с. 123; Хрестоматія) |
06.05. |
|
||
|
Гумористичні твори Григорія Фальковича (с.109; Хрестоматія) |
07.05. |
|
||
|
Урок позакласного читання «Мамо, люба, добра, мила» |
10.05. |
|
||
Літературні казки Скринька казок українських письменників |
|||||
|
Іван Франко «Лис Микита»(уривок) (с.137-140) |
13.05. |
|
||
|
Берись дружно, не буде сутужно. Юрій Ярмиш «Та сама мишка» (с.141-142) Контроль навички читання вголос |
14.05. |
|
||
|
Скупий, аж синій. Василь Чухліб «Заячий холодок» (с.143-145) Контроль навички читання вголос |
16.05. |
|
||
|
Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек» (с.125; Хрестоматія) |
17.05. |
|
||
|
Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (с.137; Хрестоматія) |
20.05 |
|
||
|
Леся Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (продовження) (с.137; Хрестоматія) |
21.05. |
|
||
Скринька казок зарубіжних письменників
|
|||||
|
Шарль Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок» (с.146-151) |
23.05. |
|
||
|
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині»(с.151-153) |
24.05. |
|
||
|
Урок позакласного читання « Казки народів світу» (Бібліотечний урок) |
27.05. |
|
||
|
Підсумковий урок за розділом «Літературні казки» |
28.05. |
|
||
|
Підсумковий урок |
30.05. |
|
||
|
|
||||