Календарне планування з літературного читання за підручником М.Чумарної (ІІ семестр)
Літературне читання
3 клас 2 семестр
за підручником Марії Чумарної
(4 год/тиждень)
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
49 |
|
Дива Нового року. Гра «Коза» |
|
50 |
|
Робота з дитячою книжкою №1 |
|
51 |
|
«Новорічне віншування». Вивчення вірша напам’ять |
|
52 |
|
Марія Іваненко «Ніжна-білосніжна». Колядка. Зимові розваги |
|
53 |
|
Г. Пагутяк «Різдво на хуторі». Слухання. Виразне читання тексту. Поділ змісту на розділи. |
|
54 |
|
Г. Пагутяк «Різдво на хуторі». Складання плану переказу змісту. |
|
55 |
|
Г.Пагутяк «Різдво на хуторі». Переказ змісту. Характеристика персонажів. |
|
Зимівля природи |
|||
56 |
|
Наталя Гивель «Коли засинає земля». Загадки. «Колиска серед снігу» За Анатолієм Давидовим с.81-82 |
|
57 |
|
Казка. Мирослава Чорна «Друга в скруті пізнаєш». с.83-85 |
|
58 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
59 |
|
Журнал «Птах» . «Птахи взимку». с. 86-88 |
|
60 |
|
Дмитро Павличко «Синиця» . Народні прикмети. Підсумок за темою с.88-89 |
|
Натомилась зима |
|||
61 |
|
«Літо зиму доглядає» Легенда с.90-91 |
|
62 |
|
«Зима з Літом зустрічається», «Стрітення» За Олексою Воропаєм . Народні прикмети с.91-93 |
|
63 |
|
Олена Пчілка «Вона була українкою», «До діточок». Вірш напам’ять с. 94- |
|
64 |
|
Леся Українка «Тішся, дитино», «Була весна». с.95-96 |
|
65 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
66 |
|
Всеволод Нестайко . «В Країні Сонячних Зайчиків». Уривок «В Палаці Чарівних Казок» с.96-100 |
|
67 |
|
Всеволод Нестайко. «В Країні Сонячних Зайчиків». Уривок «Братик Сяйвик» С.100-103 |
|
|
|
Всеволод Нестайко . «В Країні Сонячних Зайчиків». Уривки. |
|
68 |
|
Підсумковий урок за розділом |
|
А вже весна скресла |
|||
69 |
|
«Розлилися води.» Веснянка с.104-105 |
|
70 |
|
«Чому він Чумацький?» с.105-106 |
|
71 |
|
«Задивлений у небо» с.107 |
|
72 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
73 |
|
Оксана Іваненко «Чорний шлях». Уривок з повісті «Тарасові шляхи». с.108-113 |
|
74 |
|
Оксана Іваненко «Чорний шлях»Уривок з повісті «Тарасові шляхи». с.108-113 |
|
75 |
|
Оксана Іваненко «Чорний шлях». Уривок з повісті «Тарасові шляхи». с.108-113 |
|
76 |
|
Оксана Сенатович . «Малий Віз». Казка. с.114-117 |
|
77 |
|
«Гостинець з дороги». Притча с .117 |
|
78 |
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
79 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою. |
|
80 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
Летіть додому, пташенята! |
|||
81 |
|
«Пташок викликаю з далекого краю» с.118 |
|
82 |
|
«Жайворонок» Легенда с.119-120 |
|
83 |
|
Марія Чумарна «Коли хто спить?» П’єса на дві дії. с.120-124 |
|
84 |
|
Марія Чумарна «Коли хто спить?» П’єса на дві дії. с.120-124 |
|
85 |
|
«Джміль» Дмитра Павличка с.125 |
|
86 |
|
Діагностувальна робота . Читання мовчки |
|
87 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за розділом |
|
88 |
|
Робота з дитячою книжкою |
|
Великодня писанка |
|||
89 |
|
Василь Скуратівський. «Ой, весно, весно, днем красна». с.126-128 |
|
90 |
|
«Писанка» Надії Гуменюк, «Квіткові сни» Анатолія Костецького. Вивчення напам’ять с.128-129 |
|
91 |
|
Бібліотечний урок. Знайомство з науково- пізнавальною літературою |
|
92 |
|
Оповідання Юрія Ярмиша «Дрібний дощик». с.129-130 |
|
93 |
|
Леся Українка «Пісенька весняної води», Микола Вінграновський « Грім» с.130-131 |
|
94 |
|
Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно». Уривок. с.132-141 |
|
95 |
|
Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно». Уривок. с.132-141 |
|
96 |
|
Джанні Родарі «Пригоди Цибуліно». Уривок. Складання плану. с.132-141 |
|
97 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
98 |
|
Діагностувальна робота . Робота з літературним твором |
|
99 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою |
|
День на літо повертає |
|||
100 |
|
«Уроки природи.» ,«Як важливо бути терплячим», Цікавинка с.142-144 |
|
101 |
|
Василь Сухомлинський. «Крила матері» С.144-146 |
|
102 |
|
Українська народна казка «Материнська любов» с.146-147 |
|
103 |
|
«Мамин день у календарі». «Хустка» Галина Малик , «Вишиванка» Вадим Крищенко с.147-148 |
|
104 |
|
«Теплий віршик для мами» Олександр Дерманський «Найбільше я хочу...» Микола Cингаївський с.149- |
|
105 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
106 |
|
Марія Пономаренко «Горнятко меду» (казка) с.150-153 |
|
107 |
|
Марія Пономаренко «Горнятко меду» (казка) с.150-153 |
|
108 |
|
Марія Пономаренко «Горнятко меду» (казка) с.150-153 |
|
109 |
|
Анатолій Костецький «Все починається з мами». с.154 |
|
110 |
|
Марія Чумарна «Моя свята земля», Надія Гуменюк «Україна». с.154-155 |
|
111 |
|
Леся Пронь «Літній ранок». «Літо». Акровірш. Народні прислів’я. с.156-157 |
|
112 |
|
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
113 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Підсумковий урок за темою |
|
114 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
115 |
|
Вивчення напам’ять уривку прозованого твору |
|
116 |
|
Бібліотечний урок Довідкове бюро школяра |
|
Повторення вивченого |
|||
117 |
|
Повторення вивченого матеріалу.Сенкан.Акровірш |
|
118 |
|
Літературна вікторина |
|
119 |
|
Літературні кросворди і ребуси. |
|
120 |
|
Легенди |
|
121 |
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
122 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
123 |
|
Підсумковий урок за рік |
|