Календарне планування з математики 1 клас

Про матеріал
Календарне планування для 1 класу, за підручником Скворцової, розроблено для учнів Нової Української Школи за індивідуальним графіком навчання.
Перегляд файлу

Календарне планування

Тема

 

 

Розділ 1.  Числа першого десятка

 

  1.  

Досліджуємо форми об’єктів

 

  1.  

Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення

 

  1.  

Вивчаємо геометричні  фігури

 

  1.  

Досліджуємо  ознаки об’єктів

 

  1.  

Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною

 

  1.  

Лічимо від 1 до 10

 

  1.  

Визначаємо  кількість об’єктів

 

  1.  

Визначаємо порядковий  номер об’єкта

 

  1.  

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою

 

  1.  

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою

 

  1.  

Вивчаємо число і цифру 1

 

  1.  

Вивчаємо число і цифру 2

 

  1.  

Вивчаємо число і цифру 3

 

  1.  

Вивчаємо число і цифру 4

 

  1.  

Вивчаємо число і цифру 5

 

  1.  

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо

 

  1.  

Порівнюємо групи  об’єктів за кількістю

 

  1.  

Вивчаємо арифметичні дії  додавання і віднімання

 

  1.  

Зображуємо додавання  і віднімання схематично

 

  1.  

Вивчаємо число  і цифру 6

 

  1.  

Порівнюємо числа

 

  1.  

Досліджуємо склад  числа 6

 

  1.  

Повторюємо  числа 1–6

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  за числовим променем

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо в межах 6

 

  1.  

Вивчаємо  число і цифру 7

 

  1.  

Порівнюємо числа

 

  1.  

Досліджуємо склад  числа 7

 

  1.  

Повторюємо  числа 1–7

 

  1.  

Вивчаємо  число і цифру 8

 

  1.  

Порівнюємо числа

 

  1.  

Досліджуємо склад  числа 8

 

  1.  

Повторюємо  числа 1–8

 

  1.  

Вивчаємо  число і цифру 9

 

  1.  

Порівнюємо числа

 

  1.  

Досліджуємо склад  числа 9

 

  1.  

Повторюємо  числа 1–9

 

  1.  

Вивчаємо  число 10

 

  1.  

Порівнюємо числа

 

  1.  

Досліджуємо склад  числа 10

 

 

Розділ 2.  Прийоми додавання і віднімання  чисел у межах 10

 

  1.  

Повторюємо  числа 1–10

 

  1.  

Досліджуємо склад чисел  першого десятка

 

  1.  

Називаємо компоненти  та результат дії додавання

 

  1.  

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2

 

  1.  

Одержуємо число нуль.  Віднімаємо рівні числа

 

  1.  

Відкриваємо спосіб міркування  при додаванні і відніманні числа 0

 

  1.  

Вчимося додавати  і віднімати числа

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 1

 

  1.  

Відкриваємо переставний  закон додавання

 

  1.  

Вимірюємо довжини  відрізків

 

  1.  

Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання

 

  1.  

Досліджуємо взаємозв’язок  додавання і віднімання

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  число 2

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 2

 

  1.  

Досліджуємо різницеве  порівняння

 

  1.  

Моделюємо різницеве  порівняння

 

  1.  

Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць

 

  1.  

Збільшуємо або зменшуємо  на кілька одиниць

 

  1.  

Дізнаємося про математичний  вираз «Різниця»

 

  1.  

Відкриваємо способи додавання  і віднімання числа 3

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  число 3

 

  1.  

Відкриваємо правило знаходження  невідомого доданка

 

  1.  

Називаємо компоненти  та результат дії віднімання

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  числа

 

  1.  

Вимірюємо довжини  відрізків

 

  1.  

Будуємо відрізки

 

  1.  

Вивчаємо вирази  на дві дії

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  число 3

 

  1.  

Досліджуємо таблиці  додавання і віднімання числа 3

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3

 

  1.  

Готуємося до вивчення  задач

 

 

Розділ 3.  Додавання і віднімання  в межах 10. Задача

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо число 4

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  число 4

 

  1.  

Знайомимося із задачею

 

  1.  

Дізнаємося про складові  задачі

 

  1.  

Досліджуємо задачі

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3, 4

 

  1.  

Відкриваємо спосіб додавання  і віднімання числа 5

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо  число 5

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 5

 

  1.  

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини

 

  1.  

Досліджуємо таблиці  додавання чисел другої п’ятірки

 

  1.  

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

 

  1.  

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9

 

  1.  

Складаємо короткий  запис задачі

 

  1.  

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9

 

  1.  

Віднімаємо  числа 6, 7, 8, 9

 

  1.  

Складаємо короткий  запис задачі

 

  1.  

Знаходимо невідомі  зменшуване і від’ємник

 

  1.  

Віднімаємо числа  другої п’ятірки

 

  1.  

Порівнюємо математичний  вираз і число

 

  1.  

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки

 

  1.  

Порівнюємо число  та математичний вираз

 

  1.  

Порівнюємо математичні  вирази

 

  1.                     

Вимірюємо маси  предметів

 

  1.                     

Вимірюємо місткості посудин

 

 

Розділ 4. Двоцифрові числа

 

  1.                     

Записуємо задачу коротко

 

  1.                     

Досліджуємо властивості  величин

 

  1.                     

Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток

 

  1.                     

Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки

 

  1.                     

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа

 

  1.                     

Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр

 

  1.                     

Утворюємо числа другого десятка

 

  1.                     

Записуємо числа  другого десятка

 

  1.                     

Записуємо числа  другого десятка

 

  1.                     

Записуємо числа  першої сотні

 

  1.                     

Порівнюємо числа  в межах 100

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо  число 1

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації

 

  1.                     

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо  числа

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо числа

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо числа

 

  1.                     

Досліджуємо задачі

 

  1.                     

Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване

 

  1.                     

Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника

 

  1.                     

Розв’язуємо задачі

 

  1.                     

Досліджуємо  складові задач

 

  1.                     

Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел

 

  1.                     

Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба

 

  1.                     

Визначаємо час  за годинником

 

  1.                     

Дізнаємось  про тривалість доби

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо числа

 

  1.                     

Визначаємо вартість  товару

 

  1.                     

Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене

 

  1.                     

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене

 

  1.                     

Повторення

 

  1.                     

Повторення

 

  1.                     

Повторення

 

  1.                     

Повторення

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. грабовецька ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. освіти Відділ
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
3534
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку