Календарне планування
№ |
Тема |
|
|
Розділ 1. Числа першого десятка |
|
|
Досліджуємо форми об’єктів |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури. Встановлюємо просторові відношення |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури |
|
|
Досліджуємо ознаки об’єктів |
|
|
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною |
|
|
Лічимо від 1 до 10 |
|
|
Визначаємо кількість об’єктів |
|
|
Визначаємо порядковий номер об’єкта |
|
|
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою |
|
|
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою |
|
|
Вивчаємо число і цифру 1 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 2 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 3 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 4 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 5 |
|
|
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо |
|
|
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю |
|
|
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання |
|
|
Зображуємо додавання і віднімання схематично |
|
|
Вивчаємо число і цифру 6 |
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
Досліджуємо склад числа 6 |
|
|
Повторюємо числа 1–6 |
|
|
Додаємо і віднімаємо за числовим променем |
|
|
Додаємо і віднімаємо в межах 6 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 7 |
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
Досліджуємо склад числа 7 |
|
|
Повторюємо числа 1–7 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 8 |
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
Досліджуємо склад числа 8 |
|
|
Повторюємо числа 1–8 |
|
|
Вивчаємо число і цифру 9 |
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
Досліджуємо склад числа 9 |
|
|
Повторюємо числа 1–9 |
|
|
Вивчаємо число 10 |
|
|
Порівнюємо числа |
|
|
Досліджуємо склад числа 10 |
|
|
Розділ 2. Прийоми додавання і віднімання чисел у межах 10 |
|
|
Повторюємо числа 1–10 |
|
|
Досліджуємо склад чисел першого десятка |
|
|
Називаємо компоненти та результат дії додавання |
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2 |
|
|
Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа |
|
|
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0 |
|
|
Вчимося додавати і віднімати числа |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2 |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1 |
|
|
Відкриваємо переставний закон додавання |
|
|
Вимірюємо довжини відрізків |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 2 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2 |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2 |
|
|
Досліджуємо різницеве порівняння |
|
|
Моделюємо різницеве порівняння |
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць |
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць |
|
|
Дізнаємося про математичний вираз «Різниця» |
|
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3 |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3 |
|
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка |
|
|
Називаємо компоненти та результат дії віднімання |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
Вимірюємо довжини відрізків |
|
|
Будуємо відрізки |
|
|
Вивчаємо вирази на дві дії |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3 |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3 |
|
|
Готуємося до вивчення задач |
|
|
Розділ 3. Додавання і віднімання в межах 10. Задача |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 4 |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 4 |
|
|
Знайомимося із задачею |
|
|
Дізнаємося про складові задачі |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4 |
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5 |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 5 |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5 |
|
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки |
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 |
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9 |
|
|
Складаємо короткий запис задачі |
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 |
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9 |
|
|
Складаємо короткий запис задачі |
|
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник |
|
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки |
|
|
Порівнюємо математичний вираз і число |
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки |
|
|
Порівнюємо число та математичний вираз |
|
|
Порівнюємо математичні вирази |
|
|
Вимірюємо маси предметів |
|
|
Вимірюємо місткості посудин |
|
|
Розділ 4. Двоцифрові числа |
|
|
Записуємо задачу коротко |
|
|
Досліджуємо властивості величин |
|
|
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток |
|
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки |
|
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа |
|
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини — дециметр |
|
|
Утворюємо числа другого десятка |
|
|
Записуємо числа другого десятка |
|
|
Записуємо числа другого десятка |
|
|
Записуємо числа першої сотні |
|
|
Порівнюємо числа в межах 100 |
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка |
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні |
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 1 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
|
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні |
|
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване |
|
|
Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника |
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
Досліджуємо складові задач |
|
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел |
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу: доба |
|
|
Визначаємо час за годинником |
|
|
Дізнаємось про тривалість доби |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа |
|
|
Визначаємо вартість товару |
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини — метр |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене |
|
|
Повторення |
|
|
Повторення |
|
|
Повторення |
|
|
Повторення |
|