Математика 01.10
Тема: Довжина. 1 сантиметр.
ОР: читає і записує числа; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; порівнює числа; вимірює і порівнює величини: довжину, користується інструментами для вимірювання довжини; *читає і записує математичні вирази; розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками.
Хід уроку:
І. Ок
ІІ. МНД
Діти! Осінь нам підготувала завдання. Якщо впораємося, то нас чекає сюрприз на наступному уроці за розкладом.
Вчитель показує листки, на яких завдання.
ІІІ. АОЗ
Яка зараз пора року? (Осінь.)
Давайте поділимо слово на склади. Скільки складів? (2)
Вчитель навмисне робить помилку під час написання цифри 2.
Правильно написала? Чому?
Правильне написання цифри. Учні працюють в зошитах.
Побіжний перегляд. Обираємо королеву осені.
Запишіть, скільки вікон у нашому класі?
Скільки рук у двох учнів?
Запишіть відповідь: 1+1
Запишіть цифрою, в якому класі ви навчаєтеся.
Перевірка з дошки.
Молодці!
Зосередження уваги.
1,2, 3 – LEGO візьми.
Молодці!
Фізкультхвилинка
Зосередження уваги.
ІV. Вивчення
Нумо пригадаймо з яким предметом із шкільного приладдя ми познайомилися на минулому уроці? (лінійкою)
Так, а для чого вона потрібна? (Для виміру довжини)
А яку величину виміру довжини ви запам’ятали? (Сантиметр)
Отже, повторіть ЛІНІЙКА, ДОВЖИНА, САНТИМЕТР
Зараз ми перевіримо, як ви навчилися вимірювати довжину предметів.
Осінь ще ніколи приходила до людей з пустими руками. Ось до нас прийшла з мішечком, в якому різні предмети. Зараз кожен витягне по одному предмету і виміряє довжину того, що йому дісталося.
Нагадую, нулик ставимо на початок предмета, лінійку тримаємо рівно.
Перевірка. Похвала.
V. Закріплення
1. А чи можна всі предмети виміряти лінійкою?
Організований перехід на вулицю (якщо дозволяють погодні умови).
Вимірювання довжини лавки на подвір’ї.
Несприятливі погодні умови, то виміряємо довжину парти.
Знайомство з швейним метром, з метровою лінійкою, будівельним метром.
Підсумок:
У метрі міститься 100 см.
Довжину великих за розміром предметів краще вимірювати ось цими предметами.
Організований перехід до класу.
Зосередження уваги.
2.Робота в зошитах. Побудова відрізків.
Діти, осінь загадала нам число. Спробуємо відгадати?
Це число позначається цифрою, що схожа на надкушені бублики. Що це за цифра? Так, це цифра 3.
Накресліть відрізок довжиною 3 см.
Як з числа 3 утворити число 4?
Запишемо вираз до 3 додати 1 дорівнює 4.
3.Геометричні фігури.
В якій геометричні фігурі заховалася цифра 3? Трикутник. Побудова трикутників (різні матеріали)
В якій геометричні фігурі заховалася цифра 4? Чотирикутник. Побудова чотирикутників.
Матем.планшет, палички, нитки.
Виміряйте лінійкою довжину однієї сторони вашої фігури.
У вас є одна паличка і парта, побудуйте трикутник.
VІ. Рефлексія.